weer een nieuw account? ...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Blackings het volgende:
[..]
yo. ik hoorde dat je dood was.
pardon?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer een nieuw account? ...
homoquote:
ik vermoed dat zij een vies kutje heeft.quote:
kansloosquote:
ik wil het wel testenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik vermoed dat zij een vies kutje heeft.
nooit van gehoord.quote:
voor zover ik weet heeft nikonlover geen banquote:
hier moet je zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef -supergirl- het volgende:
Mag je in dit topic alleen lijstjes posten of is er ook een sc topic?
Er werd namelijk over mij geroddeld
ja zoietsquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die nikonlover was toch zo'n lesbo met camera?
gwnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat noem je mij kansloos dan
Ik heb haar speciaal gedm-d, puur aandachtsgeilerij.quote:
Sowieso geen d/t fouten makenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb haar speciaal gedm-d, puur aandachtsgeilerij.
Corrigeert ze vervolgens een Dt fout in mijn dm, om te laten zien dat ze Nederlands doet.
Gecorrigeerd worden door -sg-quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb haar speciaal gedm-d, puur aandachtsgeilerij.
Corrigeert ze vervolgens een Dt fout in mijn dm, om te laten zien dat ze Nederlands doet.
Het was louter positief.quote:
lolquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
die kees is 23 maar hij lijkt serieus een oude kerel van in de 40
Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.quote:
Het verschil tussen een ordinaire aandachtshoer en een vrouw niet wetenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat ik iets tussen mijn benen heb hangen
Is toch gewoon hetzelfde?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het verschil tussen een ordinaire aandachtshoer en een vrouw niet weten
deze boi weetquote:
had ff snel een ander tabblad opengezet nadat ik dat posttequote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deadprez' vriendin is er ook een keertje niet hoor
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
had ff snel een ander tabblad opengezet nadat ik dat postte
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
jonko draaien, merken dat het vloeitje scheurt, toch nog perfecte jonko draaien
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
had ff snel een ander tabblad opengezet nadat ik dat postte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suave boii.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2014 23:39:36 ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef hoink581 het volgende:
Mooie snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suave boii.
havo op volwassen onderwijsquote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
dp (lols nu weer ik waar jouw naam stiekem voor staat), heb je nu eigenlijk al iets van je leven gemaakt? Studie? Werk? Oriėnterende stage?
ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suave boii.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ach ja, ik doe in ieder geval ietsquote:
whehe, wanne hipster ben je ookquote:
vieze hipsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suave boii.
bevalt het?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, ik doe in ieder geval iets
Voel jij je niet moeilijk slim daar?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, ik doe in ieder geval iets
DAS FULL HIPSTER JAquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehe, wanne hipster ben je ook
Ja. Kan nog steeds het merendeel van de tijd chillen aangezien het niet heul moeilijk is allemaalquote:
Praten over vuige gedwongen coļtus, manmanman.... Jij zou hoogstens lafjes een zacht stootje gevenquote:
indirect compliment.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voel jij je niet moeilijk slim daar?
hij wordt door -sg- iig net zo hard gedissed als door housesquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef BozeHaas het volgende:
Hoink wil indruk maken op houses met zijn hipsterlook
pls retryquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
indirect compliment.
durfde je niet direct te geven omdat je onzeker bent.
Ik laat je trillend komen met m'n tong. Die krullen zitten daar niet voor niets boven.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef -supergirl- het volgende:
Praten over vuige gedwongen coļtus, manmanman.... Jij zou hoogstens lafjes een zacht stootje geven
nice.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Kan nog steeds het merendeel van de tijd chillen aangezien het niet heul moeilijk is allemaal
Houses trapt echt op m'n ziel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
hij wordt door -sg- iig net zo hard gedissed als door houses
het is wel waar.quote:
meh, vind het zo wel goed eigenlijkquote:
Hallo viespeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suave boii.wat kijk jij
Waarom?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef Goejedag het volgende:
Ik wil hierbij mijn stem naar hugecool laten vervallen
ijskoud, dat mensquote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Houses trapt echt op m'n ziel.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik laat je trillend komen met m'n tong. Die krullen zitten daar niet voor niets boven.
heb je haar naaktfoto's gestuurd ofzoquote:
Misschien ligt het wel aan jouquote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Hugecool is niet liev meer... Of misschien is het netsplitter...
Daarom Frankquote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Goejedag het volgende:
[..]
wie danquote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Blackings het volgende:
ik heb ooit wel een '...'picca naar een fokster gestuurd, die werd toen helemaal blij, maar dat begreep ik wel toen ik later haar fobo zag.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
_ pls. Als ik zin in gekriebel had dan liet ik mijn eigen vaginale snor wel staan
Grote kans dat je het naar een kloon van Slaap_Zak gestuurd hebtquote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Blackings het volgende:
ik heb ooit wel een '...'picca naar een fokster gestuurd, die werd toen helemaal blij, maar dat begreep ik wel toen ik later haar fobo zag.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Grote kans dat je het naar een kloon van Slaap_Zak gestuurd hebt
Wie ben jij nu weer. Nieuweling of kloon?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Blackings het volgende:
Is dat echt zo erg met die man?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, anders had ze niet zo gedaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Blackings het volgende:
heb je haar naaktfoto's gestuurd ofzo
Zou best kunnen, maar ik heb dezelfde foto ook wel eens in een groepsgesprek gestuurd lolquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
nikonloverquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer. Nieuweling of kloon?
Daarom Smegmanus. Of Lompe_Hork.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kwetsbaarheid wordt weer eens keihard afgestrft.
Nieuw account gemaakt, gelijk verslaafd aan deze shit.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer. Nieuweling of kloon?
die van KLB?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik heb dezelfde foto ook wel eens in een groepsgesprek gestuurd lol
lol was te verwachtenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, vind het zo wel goed eigenlijk
noh ik vond het wel een coole daad man, uit solidariteit zou ik best wel een picca van mijzelf gooien, alleen SG zou mij herkennen dus doe ik het niet #grgr.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kwetsbaarheid wordt weer eens keihard afgestrft.
Boeren apprecieren de fijne spijzen van het leven niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
Neem het niet persoonlijk.ik ben gewoon antihipster
hij heeft wel flink veel kloontjes jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is dat echt zo erg met die man?
Abject infame beschuldigingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Boeren apprecieren de fijne spijzen van het leven niet.
Zonde. Maar wat is het probleem?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Blackings het volgende:
noh ik vond het wel een coole daad man, uit solidariteit zou ik best wel een picca van mijzelf gooien, alleen SG zou mij herkennen dus doe ik het niet #grgr.
Nee.quote:
jaquote:
Wat ontzettend jammerquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
noh ik vond het wel een coole daad man, uit solidariteit zou ik best wel een picca van mijzelf gooien, alleen SG zou mij herkennen dus doe ik het niet #grgr.
Lol nu alweer ik weer direct wie je bentquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik flits je voorbij op m'n fixie, agrarier!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Abject infame beschuldiging
wat is dit nou voor semi-arrogante reactiequote:
ik heb geen whatsappquote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Groepsbeheerder gespot.
Wie?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lol nu alweer ik weer direct wie je benthad het nou ff spannend gehouden man
uh nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lol nu alweer ik weer direct wie je benthad het nou ff spannend gehouden man
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik flits je voorbij op m'n fixie, agrarier!
ja nee. gr grquote:
Wat is dit voor absurde verontwaardiging?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat is dit nou voor semi-arrogante reactie!
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat is dit voor semi-absurde verontwaardiging?
Haha!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
help ghph nomineert me voor de tatjana simic award
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Meloewaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
echt al die teringmongolen hier die namen blijven roepen, straks word ik nog geband omdat iedereen denkt dat ik een kloon ban mi gado!!!
terechtquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
Doen alsof je van niks weetquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
echt al die teringmongolen hier die namen blijven roepen, straks word ik nog geband omdat iedereen denkt dat ik een kloon ban mi gado!!!
quote:
Terwijl we het allang wetenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
hahaha hij gaat je in je kontje pakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
ik breek die nerdjequote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hahaha hij gaat je in je kontje pakken
Keigoede grap weer.quote:
aardig?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
ghph is ook aardig.
heb wel medelijden met hem, echt kapot achterlijk.
Hij is een complete randdebiel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
ghph is ook aardig.
Ik moest het googlen, wel tof dat hij nog enige zelfkennis heeft.quote:
Ik heb ook wel medelijden met iemand met zo'n plaat voor z'n kopquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
ghph is ook aardig.
lol. echt zielig is het gewoon.quote:
Jij hebt echt op geen enkele manier recht van spreken.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Spongeboss als beste user?
Nee toch
op fok welquote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
Hoth, ben je lesbienne eigenlijk
Maar hij is wel aardig.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol. echt zielig is het gewoon.
die jongen heeft een soort van trots en als iemand een grapje over hem maakt voelt ie zich in z'n eer aangetast en gaat ie jankposts gooien
Dunning Kruger effect: incompetente mensen hebben geen zelfinzicht en geloven dat ze boven gemiddeld competent zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Snap deze niet, kun je hem uitleggen?
Moet gewoon een grap zijn inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef john-hert het volgende:
Waarom heeft vogeltjesdans al meerdere stemmen bij meest gevatte user?
ja, ik denk dat hij wel een type is die je microscoop even goed zet als je het vraagt.quote:
Dat wel hebbenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij hebt echt op geen enkele manier recht van spreken.
Wie zou jij kiezen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Spongeboss als beste user?
Nee toch
KEREL LAAT DIE PAUS NOU MET RUST GVDquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij hebt echt op geen enkele manier recht van spreken.
met andere woorden ghphquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dunning Kruger effect: incompetente mensen hebben geen zelfinzicht en geloven dat ze boven gemiddeld competent zijn.
Helft van Fok is achterlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef john-hert het volgende:
Waarom heeft vogeltjesdans al meerdere stemmen bij meest gevatte user?
DDW als hij nog steeds die fantastische topics zou maken over zijn benenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie zou jij kiezen dan?
moet ie maar niet biggie doenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
KEREL LAAT DIE PAUS NOU MET RUST GVD
Stel je niet aan snolquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik voel me aangerand help :s
Ohja, en DDW was nog maar? ..quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
DDW als hij nog steeds die fantastische topics zou maken over zijn benen
Ja mapima natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie zou jij kiezen dan?
die gast met die beenverlengingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ohja, en DDW was nog maar? ..
Ik twijfelde nogquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik in lijstjes alleen als die achterlijke tatjana voorkom en niet als meest geliefde user ofzo...
Thxquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
KEREL LAAT DIE PAUS NOU MET RUST GVD
ik voel jequote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik in lijstjes alleen als die achterlijke tatjana voorkom en niet als meest geliefde user ofzo...
truequote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk deze keer
Omdat jij (zo zeg je) een meiske bent en al die sjappos geilen achter hun beeldschermpje.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
Dat is het tragische lot van een wandelende fapsok.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
Tatjana is in zekere zin ook geliefd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
Zegt de persoon die regelrecht uit 1950 lijkt te stappenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is het tragische lot van een wandelende fapsok.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef GhpH het volgende:
Room 101: dunning kruger (Hoink weet wel waarom)
Doe niet stoer met je levenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
Hebben jullie morgen geen nuttige dingen te doen? Mijn wekker staat om 6.30![]()
ik kan tot 12 uur slapenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
Hebben jullie morgen geen nuttige dingen te doen? Mijn wekker staat om 6.30![]()
Mijne 7:15quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
Er is geen verband dus je belediging komt niet aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef -supergirl- het volgende:
Zegt de persoon die regelrecht uit 1950 lijkt te stappen
05.30quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
0quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef john-hert het volgende:
[..]
Hoeveel dagen in de week moet jij voor 10 uur opstaan?
Ja hij had moeite met argumenteren dus begon hij telkens als ik iets aanhaalde het te bestempelen als een psychische aandoening. Terwijl hij daarmee precies hetzelfde doetquote:
Schooooolquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja hij had moeite met argumenteren dus begon hij telkens als ik iets aanhaalde het te bestempelen als een psychische aandoening. Terwijl hij daarmee precies hetzelfde doetvond het waard die te vermelden.
Ik wilde niet te hard voor je zijn. Je lijkt me een gevoelige kwetsbare jongemanquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is geen verband dus je belediging komt niet aan.
quote:
Probeer het nog eens?quote:
Het is geen aandoening. Dit is trouwens ook weer een sprekend voorbeeld van dit effect.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef GhpH het volgende:
Ja hij had moeite met argumenteren dus begon hij telkens als ik iets aanhaalde het te bestempelen als een psychische aandoening. Terwijl hij daarmee precies hetzelfde doetvond het waard die te vermelden.
Moet je graven in een van de duizenden zp topics. Gaat me niet eens meer erom of ik nou gelijk had of niet. Vond die discussies best grappig.quote:
Dat ben ik ook zeker. Fok! is een facade.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wilde niet te hard voor je zijn. Je lijkt me een gevoelige kwetsbare jongeman
Auuuuuuwwwquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Probeer het nog eens?
mijn rooster welquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef john-hert het volgende:
[..]
Is die volwassen havo alleen 's middags?
Een aandoening is een afwijking van de gezonde toestand van lichaam of geest. Het is een overkoepelend begrip voor de verzameling van symptomen, syndromen, klinische tekens, ziekten, handicaps, letsels en vormen van RSI.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen aandoening. Dit is trouwens ook weer een sprekend voorbeeld van dit effect.
Ja, als ik maar beter ben dan dpquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een stuk leuker dan die van deadprez... Als dat de pijn wat verzacht
deadprez is geen match voor jouquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, als ik maar beter ben dan dp
Double pe...... Laat maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, als ik maar beter ben dan dp
Na een paar posts wist ik toch al dat het weer dezelfde garde was. Gelukkig is KLB niets veranderd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ghph leest ff alles terug omdat hij zag dat het over hem ging.
Ga 't toch doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef -supergirl- het volgende:
Niet meer praten nu over of tegen mij. Ik ga slapen en kan het niet handelen als ik berichten mis
kloptquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak is ook niet alles hč
waarom ben jij zo droog. Ik heb nu echt een uiterlijk beeld geschetst bij je. Stuur eens foto. Kijken of het overeenkomtquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom ben jij zo droog. Ik heb nu echt een uiterlijk beeld geschetst bij je. Stuur eens foto. Kijken of het overeenkomt
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef -supergirl- het volgende:
Niet meer praten nu over of tegen mij. Ik ga slapen en kan het niet handelen als ik berichten mis
Als jij een denkfout wil bestempelen als psychische aandoening is dat voornamelijk nadelig voor jou.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een aandoening is een afwijking van de gezonde toestand van lichaam of geest. Het is een overkoepelend begrip voor de verzameling van symptomen, syndromen, klinische tekens, ziekten, handicaps, letsels en vormen van RSI.
Lijkt mij dat het effect toch een vorm van geestelijke afwijking is. Maar laten we nou niet mierenneuken over definities
Liever niet, maar bedankt voor je interesse in mijn persoonquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom ben jij zo droog. Ik heb nu echt een uiterlijk beeld geschetst bij je. Stuur eens foto. Kijken of het overeenkomt
Stuur ook naar mij housesquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak is ook niet alles hč
Dan zit jij hier nog wel even.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er wordt tegen me gepraatdan kan ik dus niet weg
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik garandeer niets over het gay-gehalte van deze video.
Godverdomme wat kinderachtigquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan zit jij hier nog wel even.
Maar was mijn stelling dan ook echt fout? Dat is de vraag die onbeantwoord is en zal blijven. Want in discussies die wij hebben gehad is aaarheid slechts een perceptiequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij een denkfout wil bestempelen als psychische aandoening is dat voornamelijk nadelig voor jou.
zal me niets verbazenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
houses lijkt een beetje op de rechter
[ afbeelding ]
Bijna goed, het enige dat lijkt is het haar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
houses lijkt een beetje op de rechter
[ afbeelding ]
Heb ik je nu geintimideerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat alleen maar tot teleurstellingen leiden.
Tot aan je navel? 😱quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bijna goed, het enige dat lijkt is het haar.
Gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
aub. Ik heb niet zo veel bijdrages
gelukkig maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
aub. Ik heb niet zo veel bijdrages
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Volgens Skoften heet ze Talia
http://babes.skoften.net
kom gelijk op een bootycallsite, is die shit legitquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Volgens Skoften heet ze Talia
http://babes.skoften.net
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kom gelijk op een bootycallsite, is die shit legit
dit jaquote:
Nothing is true. Everything is permitted.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kom gelijk op een bootycallsite, is die shit legit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok niet dus. waren goeie afleveringen wel, gelukkig waren de spoilers niet echt
vic mackey cameo
ok ik ga nu echt naar bed doei
Hehe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig waren de spoilers niet echt
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef Der_Mann het volgende:
heulmaal vergeten dat ik half 5 al opmoest dus slapie gemacht en net mn bed uit.
Echt wakker ben je nog niet geloof ik.quote:ok ik ga nu echt naar bed doei
Moet werken man, begin om 7 uur.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jij bent er ook altijd vroeg bij he VB
Heb jij een leven ofzo?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet werken man, begin om 7 uur.
Verdien wel een boel geldquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ah hetzelfde als ik dus... geen leven
dat zeg ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verdien wel een boel geldwaarvoor ik dan weer geen tijd heb om het uit te geven
.
Laat het niet aan je hart komen, het is allemaal vriendjespolitiekquote:
Je hebt helemaal niet gestemd gekquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:24 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Laat het niet aan je hart komen, het is allemaal vriendjespolitiek
Enkel Remqo heeft mijn stem vanwege zijn goede paints.
ik kan je andere bericht niet meer quoten op mobiel Maar Een deel van mijn fok rep komt sws alleen al door de usernaam die ik gekozen heb..mensen hebben een bepaald beeld bij de naam madelief: een vrolijk springerig ding die een fiets heeft met bloemenquote:
Dus je bent geen Tatjana?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan je andere bericht niet meer quoten op mobiel Maar Een deel van mijn fok rep komt sws alleen al door de usernaam die ik gekozen heb..mensen hebben een bepaald beeld bij de naam madelief: een vrolijk springerig ding die een fiets heeft met bloemen
Middag... Lekker geslapen?quote:
Die bloemenfiets weet ik niet maar de rest klopt toch wel een beetje?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan je andere bericht niet meer quoten op mobiel Maar Een deel van mijn fok rep komt sws alleen al door de usernaam die ik gekozen heb..mensen hebben een bepaald beeld bij de naam madelief: een vrolijk springerig ding die een fiets heeft met bloemen
Neequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Middag... Lekker geslapen?
[..]
Die bloemenfiets weet ik niet maar de rest klopt toch wel een beetje?
Weenie, misschienquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Oh best wel, moest er vroeg uit maar toch nog best ok geslapen... Alleen nu heb ik koffie nodig maar ik heb geen zin om het te zetten... Zwaar leven...quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Neeen ook nog eens verslapen. Jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |