SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suave boii.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2014 23:39:36 ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef hoink581 het volgende:
Mooie snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suave boii.
havo op volwassen onderwijsquote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
dp (lols nu weer ik waar jouw naam stiekem voor staat), heb je nu eigenlijk al iets van je leven gemaakt? Studie? Werk? Oriënterende stage?
ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suave boii.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ach ja, ik doe in ieder geval ietsquote:
whehe, wanne hipster ben je ookquote:
vieze hipsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suave boii.
bevalt het?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, ik doe in ieder geval iets
Voel jij je niet moeilijk slim daar?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, ik doe in ieder geval iets
DAS FULL HIPSTER JAquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehe, wanne hipster ben je ook
Ja. Kan nog steeds het merendeel van de tijd chillen aangezien het niet heul moeilijk is allemaalquote:
Praten over vuige gedwongen coïtus, manmanman.... Jij zou hoogstens lafjes een zacht stootje gevenquote:
indirect compliment.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voel jij je niet moeilijk slim daar?
hij wordt door -sg- iig net zo hard gedissed als door housesquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef BozeHaas het volgende:
Hoink wil indruk maken op houses met zijn hipsterlook
pls retryquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
indirect compliment.
durfde je niet direct te geven omdat je onzeker bent.
Ik laat je trillend komen met m'n tong. Die krullen zitten daar niet voor niets boven.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef -supergirl- het volgende:
Praten over vuige gedwongen coïtus, manmanman.... Jij zou hoogstens lafjes een zacht stootje geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |