SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Deuce92 het volgende:
Echt zo twofaced.
Doen alsof je iemand anders hem laat maken.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:45 schreef Landysh het volgende:
Weet je wat zo'n lekker gevoel is? Je 's morgens vroeg nog een keer omdraaien in bed terwijl de rest zich klaarmaakt om naar school/werk te gaan. DAT FEEL.
Ik moest lachen om onze comments. Ik had de jouwe nog niet gezien toen ik de mijne poste.quote:Op maandag 8 december 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga je pas vertellen wat er is als we erom vragen?
Ohhhh!quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik moest lachen om onze comments. Ik had de jouwe nog niet gezien toen ik de mijne poste.
Hahahaquote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Che,
http://www.huffingtonpost(...)azine_n_6287666.html
Ik moest ook lachen. Maar wel leuk(al mag ik hem niet).quote:
Dit snap ik nietquote:Eerste club bij BAL..excelsior
quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik dat doe zal ik aan jou denken.
Tru luvvvvvquote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef Landysh het volgende:
Ik zal morgenvroeg ook aan jou denken, Deucieboy.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik sliep en werd wakker door deze post, vrouwen die haten op deuce!
Become A Legendquote:Op maandag 8 december 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen. Maar wel leuk(al mag ik hem niet).
[..]
Dit snap ik niet
denk je ik tel calorieën?quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar heb je mijn post ervoor gelezen?
Maar ff serieus. Hoe kom je erop om PES te kopen?quote:
SPOILER: kb in bikiniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt zo kut. Soms heb je het een jaar niet nodig, en dan weet je je gegevens niet meer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik moet WW aanvragen maar mijn digid doet het niet.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hnnnng.SPOILER: kb in bikiniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou motorboaten en buikje aaien.
Je moet minimaal 1x in de 9 maanden inloggen met je DigID of anders heb je sowieso een nieuwe wachtwoord nodig. Dus voor jou zou het sowieso niet uitmaken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt zo kut. Soms heb je het een jaar niet nodig, en dan weet je je gegevens niet meer.
Speel al jarenlang. Sinds '97 ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Hoe kom je erop om PES te kopen?
gwn #genieten, kratje soda erbij en goan. Hatseflats.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef Landysh het volgende:
Voel me echt een tokkie, met mijn ww enzo.
Ook niet wanneer je op je fiets naar de McDrive gaat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef Landysh het volgende:
Voel me echt een tokkie, met mijn ww enzo.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook niet wanneer je op je fiets naar de Macdrive gaat?
Ik snap deze zin niet zo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook niet wanneer je op je fiets naar de McDrive gaat?
Je zult zien dat ik of hun meteen werk voor mij vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn #genieten, kratje soda erbij en goan. Hatseflats.
Doe maar stoer met je '97quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Speel al jarenlang. Sinds '97 ofzo.
Dit jaar is het weer een beetje goed.
Je bent moe, ik snap het.quote:
FIFA road to the world cup 98 op de Super Nintendoquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je '97
[..]
Je bent moe, ik snap het.
Ik zeg ik voel mij een tokkie met mijn ww, jij zegt ook niet als je met de fiets naar de mcdrive gaat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
WW bouw je zelf op.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Cheeseburgers eten van onze belastingcenten.
Dit was mijn eerste game:quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
FIFA road to the world cup 98 op de Super Nintendo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het moet uitleggen is het eerder gemeen dan grappigquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zeg ik voel mij een tokkie met mijn ww, jij zegt ook niet als je met de fiets naar de mcdrive gaat?
Maar je moet je dus niet alleen tokkie voelen door je ww, maar ook wanneer je naar de mcdrive gaat op de fiets."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oh sorry hoor. Ben niet een McDrive expert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Deuce92 het volgende:
Niemand gaat met de viets door de McDrive,Stylo.
Was een goede wijnjaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dunnow. Voelt zo faal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is tokkie aan leven van geld waar je zelf voor hebt gewerkt, Borte?
Is serieus een goede instelling, maar dit is niet 'gratis' geld ofzoquote:
Trustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voelt dat ook.niet zo als je met skelter de Lidl ingaat ?
Trusten y'all
Trusten Jannnquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voelt dat ook.niet zo als je met skelter de Lidl ingaat ?
Trusten y'all
Wel foto's maken he!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen ingrediënten halen en woensdag eens beginnen aan cheesecake.
Peunage, waar ben je? Hoe is die van jou gelukt?
Geef dan eens recept.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
Wat blijven jullie hangen bij cheesecake, jongens
Leer vlees bereiden.
Zojuist gehakt uit de vriezer gehaald. Morgen brunchen met gebakken kofte en volkorenwraps.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
Wat blijven jullie hangen bij cheesecake, jongens
Leer vlees bereiden.
Ik heb kipfilet uit de vriezer gehaald. Moet alleen nog bedenken wat ik ermee ga doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zojuist gehakt uit de vriezer gehaald. Morgen brunchen met gebakken kofte en volkorenwraps.
Doe iets wat makkelijk is.quote:
Gewoon plaatsten. Dat maakt het leukquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als hij fotogeniek genoeg is.
Ok, steak. Pak stuk vlees en draai paar x op en neer in de pan/op bbqquote:
Eergisteren had ik dat gemaaktquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, steak. Pak stuk vlees en draai paar x op en neer in de pan/op bbq
Ik zal morgen wel wat uittypen
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Deuce92 het volgende:
Gehakt kun je makkelijk ontdooien in de magnetron. Gewoon niet te hoog zetten. Ik zet hem altijd op 360watt.
Heb nog geen magnetronquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Deuce92 het volgende:
Gehakt kun je makkelijk ontdooien in de magnetron. Gewoon niet te hoog zetten. Ik zet hem altijd op 360watt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit in mijn bloed manquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goede kabab is ook moeilijker dan men denkt.
Wat kom je aan mijn privé.quote:
Hun yaprax smaakt ook nergens naar, maar ik bemoei niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij veel Koerden ja
Hoe de Turken het maken is trouwens een uit de hand gelopen shfta
Yaprak is blad. Een Turks woord. Yaprak Sarmasi betekent gevulde wijnbladeren in het Turks en is tevens het Turkse woord voor 'yaprax'. Dolma's zijn gevulde paprika's.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind hun yaprax(voor Turken Dolma) altijd lijken op gedraaide wiet
Dat zie je vaak bij gerechten zoals kabab, dolma etc. die 1 op 1 gekopieerd worden. Het is het gewoon net niet..quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun yaprax smaakt ook nergens naar, maar ik bemoei niet.
Trustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef Landysh het volgende:
Sowieso Koerden die praten maar niet eens een recept, foto of what so ever van hun eigen eten posten om te vergelijken.![]()
I'm outz.
Probleem is dat ze eerder een mooie selfie ermee willen nemen, inplaats van dat het echt lekker smaakt. Daardoor zie je dat het misschien strakker uitziet(dolma), maar nergens naar smaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij gerechten zoals kabab, dolma etc. die 1 op 1 gekopieerd worden. Het is het gewoon net niet..
Sommige doen het best aardig, daar niet van
Trustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:57 schreef Deuce92 het volgende:
Trusten Boete.
Ik ga ook slapen. Nog drie en een half uur.
Precies. Het gaat niet om de duizenden layers en filters. Het gaat om voorbereiding, juiste stuk vlees, temperatuur, soort houtskool, de horizontale fapbeweging waarop je het vuur aanwappert/aanwakkert...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Probleem is dat ze eerder een mooie selfie ermee willen nemen, inplaats van dat het echt lekker smaakt. Daardoor zie je dat het misschien strakker uitziet(dolma), maar nergens naar smaakt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind hun yaprax(voor Turken Dolma) altijd lijken op gedraaide wiet
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zit zelfs in de benaming. 'Sarmak' betekent 'rollen/wikkelen', een sarma rol je; 'dolmak' betekent 'gevuld worden/zijn', een dolma vul je.
Ze lijkt op CCquote:
Link trailerquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:16 schreef mrstylo het volgende:
Super Saiyan God.
Maar voor de rest ziet de nieuwe DBZ film er wel leuk uit
Ik ben een boek aan het lezenquote:
mooie kroonluchter staat erop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Peunage het volgende:
Heb je de nieuwe vlag van Basra gezien?
[ afbeelding ]
Blauw is Perzische Golf. Groen is landbouw. In het midden heb je een oliedruppel en daaromheen 2 palmbladeren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mooie kroonluchter staat erop.
Waarom hebben ze vooe blauw gekozen? Groen kan ik nog plaatsen.
ohh okok cool hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Blauw is Perzische Golf. Groen is landbouw. In het midden heb je een oliedruppel en daaromheen 2 palmbladeren.
Jij begon.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:56 schreef Che_ het volgende:
[..]!! Sinds wanneer vieren allochtonen kerst
@zargon hardleers jij
Inshallah is het op een dag weer van Turkijequote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Peunage het volgende:
Heb je de nieuwe vlag van Basra gezien?
[ afbeelding ]
Ik met Julisquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor het eerst cheesecake eten met Che_!
En jij?.
Ga fietsenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
Het vieren van niet-islamitische feestdagen is grote kufr. Je kan beter vreemdgaan enzo
Ik herhaal alleen de dingen, die je al wist.quote:
Maakt het dan nog uit of je vreemd zou gaan met een Islamitische vrouw vanuit het mannelijk perspectief of niet echt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
Het vieren van niet-islamitische feestdagen is grote kufr. Je kan beter vreemdgaan enzo
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit of je vreemd zou gaan met een Islamitische vrouw vanuit het mannelijk perspectief of niet echt?
#opties
#plannen
quote:
"Schat, zal ik vreemdgaan of zullen we gewoon Kerst vieren? Vreemdgaan schijnt minder erg te zijn."quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
"Die poster op Fok zegt dat het niet uitmaakt en vorig jaar dat kerstdiner van jouw werk, dus.."quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Schat, zal ik vreemdgaan of zullen we gewoon Kerst vieren? Vreemdgaan schijnt minder erg te zijn."
Dat geldt dus ook voor speciale dagen als Dag van het Kind Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Dag van de Republiek Cumhuriyet Bayramı en Dag van de Overwinning Zafer Bayramı?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
Religeuze feestdagen wijsneus. En zafer bayrami is niet small.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor speciale dagen als Dag van het Kind [small]Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı[/small], Dag van de Republiek [small]Cumhuriyet Bayramı[/small] en Dag van de Overwinning [small]Zafer Bayramı[/small]?.
Wat ben je aan het kutten met die tags?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor speciale dagen als Dag van het Kind Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Dag van de Republiek [small]Cumhuriyet Bayramı[/small] en Dag van de Overwinning [small]Zafer Bayramı[/small]?.
Wanneer je de small-tag i.c.m. met de sub-tag gebruikt, moet de small-tag als eerste gebruikt worden. Kwam ik net achter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat ben je aan het kutten met die tags?
Dus iemand die is uitgenodigd om deel te nemen aan een kerstdiner kan beter vreemdgaan dan deelnemen aan zoiets walgelijks?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Religeuze feestdagen wijsneus. En zafer bayrami is niet small.![]()
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus iemand die is uitgenodigd om deel te nemen aan een kerstdiner kan beter vreemdgaan dan deelnemen aan zoiets walgelijks?
Karibi severim ben zatenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:57 schreef zarGon het volgende:
[..].
Weet je wat stiekem tof is? Iedereen die haar heeft gemeet vond haar tof en sprak geen slecht woord over haar!.
Waarom twijfel jij eigenlijk zoveel om wel of niet aanwezig te zijn bij een meet?
Dubbele haram-points voor mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
Het is kufr maar het afwegen met zina plegen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
3 halen = 2 betalen, dus je mag nog iets doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dubbele haram-points voor mij![]()
Sizin gunahlarida bana yazsinlar
Doe ik wel trio dan, met 2 dames. Of valt dat onder dezelfde gunah categorie? Weet niet heel goed hoe dat systeem werktquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
3 halen = 2 betalen, dus je mag nog iets doen.![]()
Dat is de hoofdgedachte van het feest ook al denken velen er niet aan, de tradities en het doen blijven samenhangen met de religieuze aspecten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof mensen kerst vieren om Christus te herdenken
Tis eem vreetfestijn.
Doe de dame een pleziertje en doe een trio met een man erbij. Dan heb je zeker een günah erbij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe ik wel trio dan, met 2 dames. Of valt dat onder dezelfde gunah categorie? Weet niet heel goed hoe dat systeem werkt
Wie zegt dat met 2 dames de man centraal staat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Doe de dame een pleziertje en doe een trio met een man erbij. Dan heb je zeker een günah erbij.
Beantwoord de silent treatment gewoon met silent treatment.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef Crip het volgende:
Oyo, sommige mensen zijn zo kinderachtig (op de slechte manier). Ik heb zo'n vriendin en die heeft echt gedragsproblemen denk ik.
Ik had met wat anderen vriendinnen van deze school die ik op stage heb leren kennen afgesproken om uit eten te gaan. Dus ik kwam ze tegen met haar en toen begon dat meisje erover dus ik zo oh ja die datum bla bla en daarheen. Opeens dat meisje zo: wowowow wattt waar hebben jullie het over? Ik zo oh we wilde uiteten gaan wil je ook mee? En ze was zo beledigd zegt ze meteen zo in kindmodus: Nee nee ik ga niet mee. Mohiem opeens loopt ze zo weg gaat ze snel lopen zonder wat te zeggen. Dus ik kom haar beneden dan maar weer tegen ik vraag zo wat is er met jou? Ga je niet mee? Weer op kindmanier: NEUH. Ik zo oh oke vind je de rest niet zo leuk ofzo? En ze blijft stil en praat gewoon niet he. Gewoon net een kind die haar zin niet heeft gekregen.
Maja ze is nu dus silent tegen mij omdat ik haar niet eerder heb meegevraagd en ze zich nu buitengesloten voelt ofzo.
Wat is dit voor een basisschool gedoe?
Ik moest dit even van me aftypen
/dagboek
Alsof mensen op het forum wel problemen hebben met haar lol.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:57 schreef zarGon het volgende:
[..].
Weet je wat stiekem tof is? Iedereen die haar heeft gemeet vond haar tof en sprak geen slecht woord over haar!.
Waarom twijfel jij eigenlijk zoveel om wel of niet aanwezig te zijn bij een meet?
Ja doe ik nu ook, ik heb echt geen tijd voor dit kinderachtige gedoe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beantwoord de silent treatment gewoon met silent treatment.
Hier wel, maar op TC niet hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:33 schreef Crip het volgende:
Waarom een slecht woord over Julis? Ze is altijd kei lief hier.
Verwijderen asap.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef Crip het volgende:
Oyo, sommige mensen zijn zo kinderachtig (op de slechte manier). Ik heb zo'n vriendin en die heeft echt gedragsproblemen denk ik.
Ik had met wat anderen vriendinnen van deze school die ik op stage heb leren kennen afgesproken om uit eten te gaan. Dus ik kwam ze tegen met haar en toen begon dat meisje erover dus ik zo oh ja die datum bla bla en daarheen. Opeens dat meisje zo: wowowow wattt waar hebben jullie het over? Ik zo oh we wilde uiteten gaan wil je ook mee? En ze was zo beledigd zegt ze meteen zo in kindmodus: Nee nee ik ga niet mee. Mohiem opeens loopt ze zo weg gaat ze snel lopen zonder wat te zeggen. Dus ik kom haar beneden dan maar weer tegen ik vraag zo wat is er met jou? Ga je niet mee? Weer op kindmanier: NEUH. Ik zo oh oke vind je de rest niet zo leuk ofzo? En ze blijft stil en praat gewoon niet he. Gewoon net een kind die haar zin niet heeft gekregen.
Maja ze is nu dus silent tegen mij omdat ik haar niet eerder heb meegevraagd en ze zich nu buitengesloten voelt ofzo.
/dagboek
Op TC ook hoor!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hier wel, maar op TC niet hoor.
Daarom. Ik snap de vergelijking Stimo en Julis niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:33 schreef Crip het volgende:
Waarom een slecht woord over Julis? Ze is altijd kei lief hier.
Paar opties:quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef Crip het volgende:
/dagboek
Welke vergelijking? Er was totaal geen vergelijking; dat kan ook niet want Stimo is nooit naar een meet gekomen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom. Ik snap de vergelijking Stimo en Julis niet helemaal.
Schrap jezelf met alle vrouwen maar van deze aarde, jullie kosten ons mannen enorm veel kostbare tijd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja doe ik nu ook, ik heb echt geen tijd voor dit kinderachtige gedoe.
Sorry zeggen voor wat?! Ze gaat niet om met hun en er waren nog geen vaste plannen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Paar opties:
- Zeg sorry en vraag haar nogmaals uit.
- Leg uit waarom je haar niet mee hebt gevraagd en vraag haar nogmaals mee uit.
- Praat met haar waarom ze zo doet en bespreek het.
- Haal je schouders op.
- Loop weg en en negeer haar in het vervolg.
Het kan heel makkelijk opgelost worden door even drie zinnen tegen elkaar te zeggen, maar het is natuurlijk makkelijker om haar gedrag te kopiëren. Jij hebt natuurlijk nooit aan silent treatment gedaan en/of gekwetst op deze manier.
Het leek meer een 'Julis vonden ze lief, dus waarom kom jij niet' post.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke vergelijking? Er was totaal geen vergelijking; dat kan ook niet want Stimo is nooit naar een meet gekomen.
Was gewoon even een verkapte 'Julis is lief en anderen vinden dat ook en dat vind ik tof'-post.
Dit is wel de reden dat ik bijna geen vriendinnen heb, mannen zijn makkelijker in de omgang damn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schrap jezelf met alle vrouwen maar van deze aarde, jullie kosten ons mannen enorm veel kostbare tijd.
Dat was niet de bedoeling dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het leek meer een 'Julis vonden ze lief, dus waarom kom jij niet' post.
De eerste optie is toch van den zotte?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Paar opties:
- Zeg sorry en vraag haar nogmaals uit.
- Leg uit waarom je haar niet mee hebt gevraagd en vraag haar nogmaals mee uit.
- Praat met haar waarom ze zo doet en bespreek het.
Ik heb geen idee wat er precies heeft afgespeeld, maar een sorry helpt meestal om aan te tonen dat je begrip hebt voor de situatie. Daarom ook een optie; mocht het niet geldig zijn dan neem je een van de andere punten.quote:
Dan zeg je dit tegen haar. Het gaat mij er meer om dat zij weet waarom je het zo hebt aangepakt. Niet als verantwoording, slechts als uitleg zodat ze het beter begrijpt. Niet om een discussie te starten... En wat zij met dat antwoord doet is haar zorg.quote:Ze gaat niet om met hun en er waren nog geen vaste plannen
Dan houdt het inderdaad snel op. Ik bedoelde overigens niet dat je het per se goed moet maken, maar slechts een poging doet om aan te geven wat er speelde. Als ze dan nog steeds een silent treatment geeft loop je gewoon weg natuurlijk.quote:Ik heb haar geprobeerd aan te spreken meerdere malen want ik ben niet van dat kinderachtige gedoe. Maar bleef beantwoord worden met silence. Ja ben niet haar little bitch he.
Ja, mja...quote:Nu wil ik het haar gewoon laten voelen terwijl ik normaal nooit ruzie maak met mensen ofzo.
Wie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:
NWS / Bilzerian schopt vrouw in gezicht
Ik hanteer geloof ik de zwaardere mening met betrekking tot het vieren van niet-islamitisch religeuze feestdagen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is kufr maar het afwegen met zina plegen?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
Omdat ik op werk vaak met mijn tel bezig ben denkt zo'n nieuwe Turkse collega dat ik met mijn 'vriend' aan het praten ben. Heb al 100x gezegd dat ik geen vriend heb maar ze blijft vragen.
Ik sta op het punt om een vriend te faken om van haar gezeik af te zijn. Iemand tips voor deze imaginary bf?
Hoe ziet die eruit, haarkleur, werk etc ? Wat past het best bij mij?
Om het melodramatisch te vertellen. Mijn verhaal is, is het verhaal van een verdwaalde reiziger die het niet gelukt is om zijn plek in het leven te vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat jij Nederlanders date en zelfs damesmeisjes kust..
Mag ik jou gebruiken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Uhum, kuch, kuch, hmpf, wink wink...
* Mathemaat klopt hard op de rug van TheMagnificent om zijn hoestbuien te verhelpen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Uhum, kuch, kuch, hmpf, wink wink...
Een Circassier iniedergeval, donkerblond en chefkok in België.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
Omdat ik op werk vaak met mijn tel bezig ben denkt zo'n nieuwe Turkse collega dat ik met mijn 'vriend' aan het praten ben. Heb al 100x gezegd dat ik geen vriend heb maar ze blijft vragen.
Ik sta op het punt om een vriend te faken om van haar gezeik af te zijn. Iemand tips voor deze imaginary bf?
nou nouquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Om het melodramatisch te vertellen. Mijn verhaal is, is het verhaal van een verdwaalde reiziger die het niet gelukt is om zijn plek in het leven te vinden.
Wat is jouw verhaal Zargon?
Oké, ik zal me opofferen als het jou verdere gezeur aan je hoofd bespaart.quote:
Omg ik mis mijn oude Turks-Circassische collega.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een Circassier iniedergeval, donkerblond en chefkok in België.
Is goed en stuur een snapchat voor extra bewijs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik zal me opofferen als het jou verdere gezeur aan je hoofd bespaart.Ik stuur zo mijn fysieke kenmerken en cv wel op.
Wat voor gekke mensen heb jij allemaal op werkquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
ECHT HE.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor gekke mensen heb jij allemaal op werk
Oké, even scheren en oefenen op glimlach dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is goed en stuur een snapchat voor extra bewijs.
Neem vanillesuiker. Is makkelijker als je voor het eerst maakt. Ekte vanille is voor pro's.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Als ik voor de cheesecake trouwens echte vanille gebruik i.p.v. vanillesuiker, hoeveel moet ik dan hebben? En is dat te krijgen in de supermarkt? Ik ga zo langs.
De enige situatie waarin je een vrouw mag slaan zonder dat het zelfverdediging is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
* Mathemaat klopt hard op de rug van TheMagnificent om zijn hoestbuien te verhelpen.
Levert weer geweldige discussies op tussen AKP en de nationalisten/MHP.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Opeens de discussie in Turkije om Ottomaans-Turks als verplicht vak in te voeren in het voortgezet onderwijs, alsof de jongeren het hedendaags Turks (vanaf de beginjaren van de republiek) al zo goed onder de knie hebben en alsof alle problemen in het Turkse onderwijssysteem al verholpen zijn en we op het punt zijn beland om de jongeren ook hiermee op te zadelen.
quote:Osmanlı ruhunun olduğu yerde AKP, AKP'nin olduğu yerde asla Osmanlı ruhu barınamaz.
Waarom blijft dat rare mens erover doorgaan? En waarom ben jij bereid om al die moeite te doen om haar stil te krijgen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef Crip het volgende:
/dagboek
Ik wil er graag bij horen hier, dus ik ben op zoek naar iemand waarmee ik kan daten, en iemand waarmee ik vreemd kan gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus iemand die is uitgenodigd om deel te nemen aan een kerstdiner kan beter vreemdgaan dan deelnemen aan zoiets walgelijks?
Je snapt dat ik aan het grappen was? Maar denk er soms weleens over na.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom blijft dat rare mens erover doorgaan? En waarom ben jij bereid om al die moeite te doen om haar stil te krijgen?
Met jou weet ik het nooit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je snapt dat ik aan het grappen was? Maar denk er soms weleens over na.
Ze is een Turk. Ish koeltoer.
(Alhoewel Nederlanders soms net zo erg kunnen zijn)
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Opeens de discussie in Turkije om Ottomaans-Turks als verplicht vak in te voeren in het voortgezet onderwijs, alsof de jongeren het hedendaags Turks (vanaf de beginjaren van de republiek) al zo goed onder de knie hebben en alsof alle problemen in het Turkse onderwijssysteem al verholpen zijn en we op het punt zijn beland om de jongeren ook hiermee op te zadelen.
K heb TM al.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met jou weet ik het nooit.![]()
Mocht je het voor 20 december serieus overwegen, dan verwijs ik je graag naar de oproep in mijn vorige post.
Ik zoek ook iemand om mee vreemd te gaan. Als we allebei vreemdgaan is het juist nog efficiënter.quote:
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
kantoortuinen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word kk gek van kantoortuinen. Kan mij niet concentreren gewoon. Fuckkkkkkk. Maak zelfs fouten hierdoorrrrr.
quote:
Precies. Degenen die er geïnteresseerd in zijn, die geschiedkundige willen worden bijvoorbeeld, gaan het op een gegeven moment toch wel leren. Op een ander domein gaat het verder niet echt van pas komen. Maak zo nodig Arabisch/Ottomaans-Turks een keuzevak, maar de drang om het als verplicht vak in te voeren is weer duidelijk omdat de regering de 'Ottomaanse kaart' gebruikt om ideologische redenen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over..
Alleen mensen die een dode taal hebben geleerd begrijpen het nut ervan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over..
Ugh. Ik word altijd helemaal geïrriteerd als ik meer dan drie mensen tegelijk hoor praten.quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=325872174285695&permPage=1
Wow. Dat geschreeuwquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=325872174285695&permPage=1
Echt hè.quote:
Dit kan best wel pijn doen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.![]()
Weet daardoor niet hoe erg het is. Toen ik als kind slaag kreeg schreeuwde ik ook als een gek, terwijl het gewoon billenkoek was en niet eens echt pijn deed.
Zal ook wel pijn hebben gedaan, maar ik denk dat het door het overdreven geschreeuw erger lijkt dan het is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit kan best wel pijn doen hoor.![]()
Wat ook best pijn kan doen: leg een knoop in een handdoek, maak het lekker vochtig en ga ermee slaan.
Deze negers hebben tenminste een vader die het iets kan schelen, onder urban youth is dat behoorlijk zeldzaam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zal ook wel pijn hebben gedaan, maar ik denk dat het door het overdreven geschreeuw erger lijkt dan het is.
Neemt uiteraard niet weg dat je achterlijk bent als je je kinderen zo behandelt als de man in het filmpje.
Maakt hem niet minder achterlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze negers hebben tenminste een vader die het iets kan schelen, onder urban youth is dat behoorlijk zeldzaam.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.
Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten
Check de beelden:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tie-new-york-gefilmd
Papa die het niets kan schelen: achterlijkquote:
mannen zijn gwn achterlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Papa die het niets kan schelen: achterlijk
Papa die het iets kan schelen: achterlijk
Ergo: papa's zijn achterlijk
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.
Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten
Check de beelden:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tie-new-york-gefilmd
Dan heb je nooit slaag gekregen met deze voorwerpen. ;cquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.![]()
Weet daardoor niet hoe erg het is. Toen ik als kind slaag kreeg schreeuwde ik ook als een gek, terwijl het gewoon billenkoek was en niet eens echt pijn deed.
Ik zeg toch ook dat het gewoon billenkoek was...quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan heb je nooit slaag gekregen met deze voorwerpen. ;c
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het gewoon billenkoek was...
Natuurlijk doet het pijn als je met die voorwerpen geslagen wordt. Dat ontken ik toch ook nergens...
Heb je het filmpje gezien? Hij legt eerst het mes neer en pakt 'm vervolgens weer op wanneer de politie hem eventjes niet onder schot houdt en niet oplet. Dan ben je gewoon stom bezig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar konden ze hem niet gewoon ergens anders schieten? Waarom gelijk dood schieten?
Ik zou ook flippen als ik m'n dochter twerkend voor de camera betrap hoor, maar dit is ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niet begrijpen dat men fysiek geweld in deze situatie als machteloosheid ziet.
Ik keur het niet goed, maar het is machteloosheid en niet beter weten hoe je situaties als deze kan hanteren.
Ik heb het gezien. Je zag dat hij geestelijk niet in orde was. Ik vind het gewoon jammer. Maar ik begrijp dat de politie dit ook niet wilde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Hij legt eerst het mes neer en pakt 'm vervolgens weer op wanneer de politie hem weer eventjes niet onder schot houdt en oplet. Dan ben je gewoon stom bezig.
Voor iemand die waarschijnlijk al enige tijd daar woont is ie inderdaad stom bezig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Hij legt eerst het mes neer en pakt 'm vervolgens weer op wanneer de politie hem weer eventjes niet onder schot houdt en oplet. Dan ben je gewoon stom bezig.
Nuja het is te prefereren boven geen vader of een vader die verder weinig doet, ik zou zelf voor een hartig gesprek gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maakt hem niet minder achterlijk.
In Afrika gaan elke dag vele negerkindjes dood, maar gelukkig hebben deze meisjes eten, en een vader die hen slaat moeten ze dan maar mee leren leven.
#Swaggggggggquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef Crip het volgende:
Als ik mijn dochter betrap met twerken dan doe ik gewoon met haar mee
Wat zou je doen als je dochter degene was van jouw ui?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja het is te prefereren boven geen vader of een vader die verder weinig doet, ik zou zelf voor een hartig gesprek gaan.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef Crip het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef Crip het volgende:
Filmpje meteen viral op internet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef Crip het volgende:
Hihiquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Elke keer als je denkt dat er niks raars gezegd kan worden knalt ze er weer eentje uut hoor. Je bent erger dan jan.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Filmpje meteen viral op internet.
'Hijabi moeder betrapt twerkende dochter en doet mee'...
Die wou ik linken, maar ik kon er geen gifjes van vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=461256567379713&permPage=1
Dan zou ik vooral kwaad zijn op mijzelf op de langere termijn want dan faal je toch als ouder zijnde, op de korte termijn... Wellicht doordraaien en zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
Wat zou je doen als je dochter degene was van jouw ui?
Ik had eens screenshots van haar gezien zonder hoofddoek. Blijkt dus dat ze helemaal geen hoofddoek draagt maar gewoon een camgirl is en iemand heeft haar daarvoor betaald.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=461256567379713&permPage=1
Moeilijk. Denk wel dat ik zou doordraaien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral kwaad zijn op mijzelf op de langere termijn want dan faal je toch als ouder zijnde, op de korte termijn... Wellicht doordraaien en zelfmoord plegen.
Jij?
premenstrueel syndroomquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet niet eens waar pms voor staat #durfnormaalteblijven
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Make it rain...
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet niet eens waar pms voor staat #durfnormaalteblijven
SPOILER: Partner Must SufferOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deuce had haar betaalt ja. Hij wilde ff kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had eens screenshots van haar gezien zonder hoofddoek. Blijkt dus dat ze helemaal geen hoofddoek draagt maar gewoon een camgirl is en iemand heeft haar daarvoor betaald.![]()
Heb me rot gelachen omdat iedereen er ophef over was aan het maken.
Nu moet ik opeens weer denken aan die inburgerporno van Don&Ad met die Tsjechbabe die ze een hoofddoek om hadden gedaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had eens screenshots van haar gezien zonder hoofddoek. Blijkt dus dat ze helemaal geen hoofddoek draagt maar gewoon een camgirl is en iemand heeft haar daarvoor betaald.![]()
Heb me rot gelachen omdat iedereen er ophef over was aan het maken.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]die derde en vijfdeSPOILER: Partner Must SufferOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks stylo voor de uitleg
Nee hoor.quote:
Je zou niks zeggen!quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce had haar betaalt ja. Hij wilde ff kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RihannaTerwijl vrouwen zeggen dat wij mannen alles op PMS gooien. Het is ook nooit goed met hunquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor.
Pass My Shotgun of Partner Must Suffer
Premenstrueel syndroom is gewoon een verzinsel van de vrouwmenschen om het positiever te brengen.Ja sorryquote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
De zesde vind ik ook goed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die derde en vijfde![]()
Thanks stylo voor de uitleg
Zou het je uberhaupt verbazen als het echt zo was? Volgens velen ben ik toch maar een vies mannetje.quote:
niet volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou het je uberhaupt verbazen als het echt zo was? Volgens velen ben ik toch maar een vies mannetje.
Koop je ook losse sneetjes brood?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:31 schreef zarGon het volgende:
Echt zo Nederlands... Wilde bij Dudok taart halen en vond verschillende punten wel zo handig, variatie en zo. Zag de aangesneden taarten al liggen, lekker lekker. 'Helaas meneer, bij ons kunt u alleen hele taarten kopen (om mee te nemen)...'
.
En dus ook geen losse punten taart. Met je dikke teen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt geen losse sneetjes brood bestellen bij de bakker. Met je hoofd.
Stom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:31 schreef zarGon het volgende:
Echt zo Nederlands... Wilde bij Dudok taart halen en vond verschillende punten wel zo handig, variatie en zo. Zag de aangesneden taarten al liggen, lekker lekker. 'Helaas meneer, bij ons kunt u alleen hele taarten kopen (om mee te nemen)...'
.
Dat kan bij Dudok dus wel, flesdop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En dus ook geen losse punten taart. Met je dikke teen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bewaren ze gewoon voor de volgende dag hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu gooien ze die punten weg want: is over
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij ons in het bedrijfsrestaurant kost een sneetje luxe brood ¤ 0,50. Je moet het brood zelf snijden.Al die handen aan dat broodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat bewaren ze gewoon voor de volgende dag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |