Hun yaprax smaakt ook nergens naar, maar ik bemoei niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij veel Koerden ja
Hoe de Turken het maken is trouwens een uit de hand gelopen shfta
Yaprak is blad. Een Turks woord. Yaprak Sarmasi betekent gevulde wijnbladeren in het Turks en is tevens het Turkse woord voor 'yaprax'. Dolma's zijn gevulde paprika's.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind hun yaprax(voor Turken Dolma) altijd lijken op gedraaide wiet
Dat zie je vaak bij gerechten zoals kabab, dolma etc. die 1 op 1 gekopieerd worden. Het is het gewoon net niet..quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun yaprax smaakt ook nergens naar, maar ik bemoei niet.
Trustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef Landysh het volgende:
Sowieso Koerden die praten maar niet eens een recept, foto of what so ever van hun eigen eten posten om te vergelijken.![]()
I'm outz.
Probleem is dat ze eerder een mooie selfie ermee willen nemen, inplaats van dat het echt lekker smaakt. Daardoor zie je dat het misschien strakker uitziet(dolma), maar nergens naar smaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij gerechten zoals kabab, dolma etc. die 1 op 1 gekopieerd worden. Het is het gewoon net niet..
Sommige doen het best aardig, daar niet van
Trustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:57 schreef Deuce92 het volgende:
Trusten Boete.
Ik ga ook slapen. Nog drie en een half uur.
Precies. Het gaat niet om de duizenden layers en filters. Het gaat om voorbereiding, juiste stuk vlees, temperatuur, soort houtskool, de horizontale fapbeweging waarop je het vuur aanwappert/aanwakkert...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Probleem is dat ze eerder een mooie selfie ermee willen nemen, inplaats van dat het echt lekker smaakt. Daardoor zie je dat het misschien strakker uitziet(dolma), maar nergens naar smaakt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind hun yaprax(voor Turken Dolma) altijd lijken op gedraaide wiet
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zit zelfs in de benaming. 'Sarmak' betekent 'rollen/wikkelen', een sarma rol je; 'dolmak' betekent 'gevuld worden/zijn', een dolma vul je.
Ze lijkt op CCquote:
Link trailerquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:16 schreef mrstylo het volgende:
Super Saiyan God.
Maar voor de rest ziet de nieuwe DBZ film er wel leuk uit
Ik ben een boek aan het lezenquote:
mooie kroonluchter staat erop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Peunage het volgende:
Heb je de nieuwe vlag van Basra gezien?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |