Oh sorry hoor. Ben niet een McDrive expert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Deuce92 het volgende:
Niemand gaat met de viets door de McDrive,Stylo.
Was een goede wijnjaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je '97
[..]
Je bent moe, ik snap het.
Dunnow. Voelt zo faal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is tokkie aan leven van geld waar je zelf voor hebt gewerkt, Borte?
Is serieus een goede instelling, maar dit is niet 'gratis' geld ofzoquote:
Trustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voelt dat ook.niet zo als je met skelter de Lidl ingaat ?
Trusten y'all
Trusten Jannnquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voelt dat ook.niet zo als je met skelter de Lidl ingaat ?
Trusten y'all
Wel foto's maken he!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen ingrediënten halen en woensdag eens beginnen aan cheesecake.
Peunage, waar ben je? Hoe is die van jou gelukt?
Geef dan eens recept.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
Wat blijven jullie hangen bij cheesecake, jongens
Leer vlees bereiden.
Zojuist gehakt uit de vriezer gehaald. Morgen brunchen met gebakken kofte en volkorenwraps.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
Wat blijven jullie hangen bij cheesecake, jongens
Leer vlees bereiden.
Ik heb kipfilet uit de vriezer gehaald. Moet alleen nog bedenken wat ik ermee ga doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zojuist gehakt uit de vriezer gehaald. Morgen brunchen met gebakken kofte en volkorenwraps.
Doe iets wat makkelijk is.quote:
Gewoon plaatsten. Dat maakt het leukquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als hij fotogeniek genoeg is.
Ok, steak. Pak stuk vlees en draai paar x op en neer in de pan/op bbqquote:
Eergisteren had ik dat gemaaktquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, steak. Pak stuk vlees en draai paar x op en neer in de pan/op bbq
Ik zal morgen wel wat uittypen
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Deuce92 het volgende:
Gehakt kun je makkelijk ontdooien in de magnetron. Gewoon niet te hoog zetten. Ik zet hem altijd op 360watt.
Heb nog geen magnetronquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Deuce92 het volgende:
Gehakt kun je makkelijk ontdooien in de magnetron. Gewoon niet te hoog zetten. Ik zet hem altijd op 360watt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit in mijn bloed manquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goede kabab is ook moeilijker dan men denkt.
Wat kom je aan mijn privé.quote:
Hun yaprax smaakt ook nergens naar, maar ik bemoei niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij veel Koerden ja
Hoe de Turken het maken is trouwens een uit de hand gelopen shfta
Yaprak is blad. Een Turks woord. Yaprak Sarmasi betekent gevulde wijnbladeren in het Turks en is tevens het Turkse woord voor 'yaprax'. Dolma's zijn gevulde paprika's.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind hun yaprax(voor Turken Dolma) altijd lijken op gedraaide wiet
Dat zie je vaak bij gerechten zoals kabab, dolma etc. die 1 op 1 gekopieerd worden. Het is het gewoon net niet..quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun yaprax smaakt ook nergens naar, maar ik bemoei niet.
Trustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef Landysh het volgende:
Sowieso Koerden die praten maar niet eens een recept, foto of what so ever van hun eigen eten posten om te vergelijken.![]()
I'm outz.
Probleem is dat ze eerder een mooie selfie ermee willen nemen, inplaats van dat het echt lekker smaakt. Daardoor zie je dat het misschien strakker uitziet(dolma), maar nergens naar smaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij gerechten zoals kabab, dolma etc. die 1 op 1 gekopieerd worden. Het is het gewoon net niet..
Sommige doen het best aardig, daar niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |