abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147424493
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef Landysh het volgende:

[..]

K heb TM al. :{w
*;

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over. :').
Precies. Degenen die er geïnteresseerd in zijn, die geschiedkundige willen worden bijvoorbeeld, gaan het op een gegeven moment toch wel leren. Op een ander domein gaat het verder niet echt van pas komen. Maak zo nodig Arabisch/Ottomaans-Turks een keuzevak, maar de drang om het als verplicht vak in te voeren is weer duidelijk omdat de regering de 'Ottomaanse kaart' gebruikt om ideologische redenen.

pi_147424533
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

kantoortuinen?
Een kamer met 18388383 mensen.
pi_147424592
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:14 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Meid, het is wat.
struggles
pi_147425161
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over. :').
Alleen mensen die een dode taal hebben geleerd begrijpen het nut ervan. ^O^

Door op de middelbare school Latijn en Oud-Grieks te leren, leer je een taal te leren. :s) Maar goed, ik heb niet het idee dat men Ottomaan-Turks wil verplichten om deze reden. :P
pi_147425216
Ik ga stuk, hij is echt leuk. We konden family zijn.

pi_147425622
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Een kamer met 18388383 mensen.
Ugh. Ik word altijd helemaal geïrriteerd als ik meer dan drie mensen tegelijk hoor praten.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_147425786
pi_147425816
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_147425992
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wow. Dat geschreeuw
Echt hè. :{

Weet daardoor niet hoe erg het is. Toen ik als kind slaag kreeg schreeuwde ik ook als een gek, terwijl het gewoon billenkoek was en niet eens echt pijn deed. :P
pi_147426045
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd :r
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.

Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten :7

Check de beelden:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tie-new-york-gefilmd
pi_147426065
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Weet daardoor niet hoe erg het is. Toen ik als kind slaag kreeg schreeuwde ik ook als een gek, terwijl het gewoon billenkoek was en niet eens echt pijn deed. :P
Dit kan best wel pijn doen hoor. _O-

Wat ook best pijn kan doen: leg een knoop in een handdoek, maak het lekker vochtig en ga ermee slaan. >:)
pi_147426144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dit kan best wel pijn doen hoor. _O-

Wat ook best pijn kan doen: leg een knoop in een handdoek, maak het lekker vochtig en ga ermee slaan. >:)
Zal ook wel pijn hebben gedaan, maar ik denk dat het door het overdreven geschreeuw erger lijkt dan het is.

Neemt uiteraard niet weg dat je achterlijk bent als je je kinderen zo behandelt als de man in het filmpje.
pi_147426182
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:58 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Zal ook wel pijn hebben gedaan, maar ik denk dat het door het overdreven geschreeuw erger lijkt dan het is.

Neemt uiteraard niet weg dat je achterlijk bent als je je kinderen zo behandelt als de man in het filmpje.
Deze negers hebben tenminste een vader die het iets kan schelen, onder urban youth is dat behoorlijk zeldzaam.
pi_147426218
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Deze negers hebben tenminste een vader die het iets kan schelen, onder urban youth is dat behoorlijk zeldzaam.
Maakt hem niet minder achterlijk.

In Afrika gaan elke dag vele negerkindjes dood, maar gelukkig hebben deze meisjes eten, en een vader die hen slaat moeten ze dan maar mee leren leven.

:N
pi_147426232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd :r
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.

Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten :7

Check de beelden:
:{

Maar konden ze hem niet gewoon ergens anders schieten? Waarom gelijk dood schieten?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_147426235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:01 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Maakt hem niet minder achterlijk.
Papa die het niets kan schelen: achterlijk
Papa die het iets kan schelen: achterlijk

Ergo: papa's zijn achterlijk
pi_147426294
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Papa die het niets kan schelen: achterlijk
Papa die het iets kan schelen: achterlijk

Ergo: papa's zijn achterlijk
mannen zijn gwn achterlijk
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147426309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:

Check de beelden:
pi_147426329
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dan heb je nooit slaag gekregen met deze voorwerpen. ;c

pi_147426350
Niet begrijpen dat men fysiek geweld in deze situatie als machteloosheid ziet.

Ik keur het niet goed, maar het is machteloosheid en niet beter weten hoe je situaties als deze kan hanteren.
pi_147426361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Crip het volgende:

[..]

Dan heb je nooit slaag gekregen met deze voorwerpen. ;c

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook dat het gewoon billenkoek was...

Natuurlijk doet het pijn als je met die voorwerpen geslagen wordt. Dat ontken ik toch ook nergens...
pi_147426378
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat het gewoon billenkoek was...

Natuurlijk doet het pijn als je met die voorwerpen geslagen wordt. Dat ontken ik toch ook nergens...
Oh over het hoofd gezien. _O-

Woah rustig maar hhhhh
pi_147426418
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:02 schreef mrstylo het volgende:

[..]

:{

Maar konden ze hem niet gewoon ergens anders schieten? Waarom gelijk dood schieten?
Heb je het filmpje gezien? Hij legt eerst het mes neer en pakt 'm vervolgens weer op wanneer de politie hem eventjes niet onder schot houdt en niet oplet. Dan ben je gewoon stom bezig.
pi_147426474
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niet begrijpen dat men fysiek geweld in deze situatie als machteloosheid ziet.

Ik keur het niet goed, maar het is machteloosheid en niet beter weten hoe je situaties als deze kan hanteren.
Ik zou ook flippen als ik m'n dochter twerkend voor de camera betrap hoor, maar dit is ook weer overdreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')