quote:
Precies. Degenen die er geïnteresseerd in zijn, die geschiedkundige willen worden bijvoorbeeld, gaan het op een gegeven moment toch wel leren. Op een ander domein gaat het verder niet echt van pas komen. Maak zo nodig Arabisch/Ottomaans-Turks een keuzevak, maar de drang om het als verplicht vak in te voeren is weer duidelijk omdat de regering de 'Ottomaanse kaart' gebruikt om ideologische redenen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over..
Alleen mensen die een dode taal hebben geleerd begrijpen het nut ervan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over..
Ugh. Ik word altijd helemaal geïrriteerd als ik meer dan drie mensen tegelijk hoor praten.quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=325872174285695&permPage=1
Wow. Dat geschreeuwquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=325872174285695&permPage=1
Echt hè.quote:
Dit kan best wel pijn doen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.![]()
Weet daardoor niet hoe erg het is. Toen ik als kind slaag kreeg schreeuwde ik ook als een gek, terwijl het gewoon billenkoek was en niet eens echt pijn deed.
Zal ook wel pijn hebben gedaan, maar ik denk dat het door het overdreven geschreeuw erger lijkt dan het is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit kan best wel pijn doen hoor.![]()
Wat ook best pijn kan doen: leg een knoop in een handdoek, maak het lekker vochtig en ga ermee slaan.
Deze negers hebben tenminste een vader die het iets kan schelen, onder urban youth is dat behoorlijk zeldzaam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zal ook wel pijn hebben gedaan, maar ik denk dat het door het overdreven geschreeuw erger lijkt dan het is.
Neemt uiteraard niet weg dat je achterlijk bent als je je kinderen zo behandelt als de man in het filmpje.
Maakt hem niet minder achterlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze negers hebben tenminste een vader die het iets kan schelen, onder urban youth is dat behoorlijk zeldzaam.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.
Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten
Check de beelden:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tie-new-york-gefilmd
Papa die het niets kan schelen: achterlijkquote:
mannen zijn gwn achterlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Papa die het niets kan schelen: achterlijk
Papa die het iets kan schelen: achterlijk
Ergo: papa's zijn achterlijk
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.
Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten
Check de beelden:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tie-new-york-gefilmd
Dan heb je nooit slaag gekregen met deze voorwerpen. ;cquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.![]()
Weet daardoor niet hoe erg het is. Toen ik als kind slaag kreeg schreeuwde ik ook als een gek, terwijl het gewoon billenkoek was en niet eens echt pijn deed.
Ik zeg toch ook dat het gewoon billenkoek was...quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan heb je nooit slaag gekregen met deze voorwerpen. ;c
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het gewoon billenkoek was...
Natuurlijk doet het pijn als je met die voorwerpen geslagen wordt. Dat ontken ik toch ook nergens...
Heb je het filmpje gezien? Hij legt eerst het mes neer en pakt 'm vervolgens weer op wanneer de politie hem eventjes niet onder schot houdt en niet oplet. Dan ben je gewoon stom bezig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar konden ze hem niet gewoon ergens anders schieten? Waarom gelijk dood schieten?
Ik zou ook flippen als ik m'n dochter twerkend voor de camera betrap hoor, maar dit is ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niet begrijpen dat men fysiek geweld in deze situatie als machteloosheid ziet.
Ik keur het niet goed, maar het is machteloosheid en niet beter weten hoe je situaties als deze kan hanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |