ohh okok cool hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Blauw is Perzische Golf. Groen is landbouw. In het midden heb je een oliedruppel en daaromheen 2 palmbladeren.
Jij begon.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:56 schreef Che_ het volgende:
[..]!! Sinds wanneer vieren allochtonen kerst
@zargon hardleers jij
Inshallah is het op een dag weer van Turkijequote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Peunage het volgende:
Heb je de nieuwe vlag van Basra gezien?
[ afbeelding ]
Ik met Julisquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor het eerst cheesecake eten met Che_!
En jij?.
Ga fietsenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
Het vieren van niet-islamitische feestdagen is grote kufr. Je kan beter vreemdgaan enzo
Ik herhaal alleen de dingen, die je al wist.quote:
Maakt het dan nog uit of je vreemd zou gaan met een Islamitische vrouw vanuit het mannelijk perspectief of niet echt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
Het vieren van niet-islamitische feestdagen is grote kufr. Je kan beter vreemdgaan enzo
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit of je vreemd zou gaan met een Islamitische vrouw vanuit het mannelijk perspectief of niet echt?
#opties
#plannen
quote:
"Schat, zal ik vreemdgaan of zullen we gewoon Kerst vieren? Vreemdgaan schijnt minder erg te zijn."quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
"Die poster op Fok zegt dat het niet uitmaakt en vorig jaar dat kerstdiner van jouw werk, dus.."quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Schat, zal ik vreemdgaan of zullen we gewoon Kerst vieren? Vreemdgaan schijnt minder erg te zijn."
Dat geldt dus ook voor speciale dagen als Dag van het Kind Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Dag van de Republiek Cumhuriyet Bayramı en Dag van de Overwinning Zafer Bayramı?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
Religeuze feestdagen wijsneus. En zafer bayrami is niet small.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor speciale dagen als Dag van het Kind [small]Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı[/small], Dag van de Republiek [small]Cumhuriyet Bayramı[/small] en Dag van de Overwinning [small]Zafer Bayramı[/small]?.
Wat ben je aan het kutten met die tags?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor speciale dagen als Dag van het Kind Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Dag van de Republiek [small]Cumhuriyet Bayramı[/small] en Dag van de Overwinning [small]Zafer Bayramı[/small]?.
Wanneer je de small-tag i.c.m. met de sub-tag gebruikt, moet de small-tag als eerste gebruikt worden. Kwam ik net achter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat ben je aan het kutten met die tags?
Dus iemand die is uitgenodigd om deel te nemen aan een kerstdiner kan beter vreemdgaan dan deelnemen aan zoiets walgelijks?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Religeuze feestdagen wijsneus. En zafer bayrami is niet small.![]()
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus iemand die is uitgenodigd om deel te nemen aan een kerstdiner kan beter vreemdgaan dan deelnemen aan zoiets walgelijks?
Karibi severim ben zatenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:57 schreef zarGon het volgende:
[..].
Weet je wat stiekem tof is? Iedereen die haar heeft gemeet vond haar tof en sprak geen slecht woord over haar!.
Waarom twijfel jij eigenlijk zoveel om wel of niet aanwezig te zijn bij een meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |