SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Deuce92 het volgende:
Echt zo twofaced.
Doen alsof je iemand anders hem laat maken.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:45 schreef Landysh het volgende:
Weet je wat zo'n lekker gevoel is? Je 's morgens vroeg nog een keer omdraaien in bed terwijl de rest zich klaarmaakt om naar school/werk te gaan. DAT FEEL.
Ik moest lachen om onze comments. Ik had de jouwe nog niet gezien toen ik de mijne poste.quote:Op maandag 8 december 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga je pas vertellen wat er is als we erom vragen?
Ohhhh!quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik moest lachen om onze comments. Ik had de jouwe nog niet gezien toen ik de mijne poste.
Hahahaquote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Che,
http://www.huffingtonpost(...)azine_n_6287666.html
Ik moest ook lachen. Maar wel leuk(al mag ik hem niet).quote:
Dit snap ik nietquote:Eerste club bij BAL..excelsior
quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik dat doe zal ik aan jou denken.
Tru luvvvvvquote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef Landysh het volgende:
Ik zal morgenvroeg ook aan jou denken, Deucieboy.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik sliep en werd wakker door deze post, vrouwen die haten op deuce!
Become A Legendquote:Op maandag 8 december 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen. Maar wel leuk(al mag ik hem niet).
[..]
Dit snap ik niet
denk je ik tel calorieën?quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar heb je mijn post ervoor gelezen?
Maar ff serieus. Hoe kom je erop om PES te kopen?quote:
SPOILER: kb in bikiniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt zo kut. Soms heb je het een jaar niet nodig, en dan weet je je gegevens niet meer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik moet WW aanvragen maar mijn digid doet het niet.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hnnnng.SPOILER: kb in bikiniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou motorboaten en buikje aaien.
Je moet minimaal 1x in de 9 maanden inloggen met je DigID of anders heb je sowieso een nieuwe wachtwoord nodig. Dus voor jou zou het sowieso niet uitmaken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt zo kut. Soms heb je het een jaar niet nodig, en dan weet je je gegevens niet meer.
Speel al jarenlang. Sinds '97 ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Hoe kom je erop om PES te kopen?
gwn #genieten, kratje soda erbij en goan. Hatseflats.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef Landysh het volgende:
Voel me echt een tokkie, met mijn ww enzo.
Ook niet wanneer je op je fiets naar de McDrive gaat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef Landysh het volgende:
Voel me echt een tokkie, met mijn ww enzo.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook niet wanneer je op je fiets naar de Macdrive gaat?
Ik snap deze zin niet zo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook niet wanneer je op je fiets naar de McDrive gaat?
Je zult zien dat ik of hun meteen werk voor mij vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn #genieten, kratje soda erbij en goan. Hatseflats.
Doe maar stoer met je '97quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Speel al jarenlang. Sinds '97 ofzo.
Dit jaar is het weer een beetje goed.
Je bent moe, ik snap het.quote:
FIFA road to the world cup 98 op de Super Nintendoquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je '97
[..]
Je bent moe, ik snap het.
Ik zeg ik voel mij een tokkie met mijn ww, jij zegt ook niet als je met de fiets naar de mcdrive gaat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
WW bouw je zelf op.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Cheeseburgers eten van onze belastingcenten.
Dit was mijn eerste game:quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
FIFA road to the world cup 98 op de Super Nintendo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het moet uitleggen is het eerder gemeen dan grappigquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zeg ik voel mij een tokkie met mijn ww, jij zegt ook niet als je met de fiets naar de mcdrive gaat?
Maar je moet je dus niet alleen tokkie voelen door je ww, maar ook wanneer je naar de mcdrive gaat op de fiets."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oh sorry hoor. Ben niet een McDrive expert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Deuce92 het volgende:
Niemand gaat met de viets door de McDrive,Stylo.
Was een goede wijnjaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dunnow. Voelt zo faal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is tokkie aan leven van geld waar je zelf voor hebt gewerkt, Borte?
Is serieus een goede instelling, maar dit is niet 'gratis' geld ofzoquote:
Trustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voelt dat ook.niet zo als je met skelter de Lidl ingaat ?
Trusten y'all
Trusten Jannnquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voelt dat ook.niet zo als je met skelter de Lidl ingaat ?
Trusten y'all
Wel foto's maken he!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen ingrediënten halen en woensdag eens beginnen aan cheesecake.
Peunage, waar ben je? Hoe is die van jou gelukt?
Geef dan eens recept.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
Wat blijven jullie hangen bij cheesecake, jongens
Leer vlees bereiden.
Zojuist gehakt uit de vriezer gehaald. Morgen brunchen met gebakken kofte en volkorenwraps.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
Wat blijven jullie hangen bij cheesecake, jongens
Leer vlees bereiden.
Ik heb kipfilet uit de vriezer gehaald. Moet alleen nog bedenken wat ik ermee ga doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zojuist gehakt uit de vriezer gehaald. Morgen brunchen met gebakken kofte en volkorenwraps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |