Welke vergelijking? Er was totaal geen vergelijking; dat kan ook niet want Stimo is nooit naar een meet gekomen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom. Ik snap de vergelijking Stimo en Julis niet helemaal.
Schrap jezelf met alle vrouwen maar van deze aarde, jullie kosten ons mannen enorm veel kostbare tijd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja doe ik nu ook, ik heb echt geen tijd voor dit kinderachtige gedoe.
Sorry zeggen voor wat?! Ze gaat niet om met hun en er waren nog geen vaste plannen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Paar opties:
- Zeg sorry en vraag haar nogmaals uit.
- Leg uit waarom je haar niet mee hebt gevraagd en vraag haar nogmaals mee uit.
- Praat met haar waarom ze zo doet en bespreek het.
- Haal je schouders op.
- Loop weg en en negeer haar in het vervolg.
Het kan heel makkelijk opgelost worden door even drie zinnen tegen elkaar te zeggen, maar het is natuurlijk makkelijker om haar gedrag te kopiëren. Jij hebt natuurlijk nooit aan silent treatment gedaan en/of gekwetst op deze manier.
Het leek meer een 'Julis vonden ze lief, dus waarom kom jij niet' post.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke vergelijking? Er was totaal geen vergelijking; dat kan ook niet want Stimo is nooit naar een meet gekomen.
Was gewoon even een verkapte 'Julis is lief en anderen vinden dat ook en dat vind ik tof'-post.
Dit is wel de reden dat ik bijna geen vriendinnen heb, mannen zijn makkelijker in de omgang damn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schrap jezelf met alle vrouwen maar van deze aarde, jullie kosten ons mannen enorm veel kostbare tijd.
Dat was niet de bedoeling dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het leek meer een 'Julis vonden ze lief, dus waarom kom jij niet' post.
De eerste optie is toch van den zotte?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Paar opties:
- Zeg sorry en vraag haar nogmaals uit.
- Leg uit waarom je haar niet mee hebt gevraagd en vraag haar nogmaals mee uit.
- Praat met haar waarom ze zo doet en bespreek het.
Ik heb geen idee wat er precies heeft afgespeeld, maar een sorry helpt meestal om aan te tonen dat je begrip hebt voor de situatie. Daarom ook een optie; mocht het niet geldig zijn dan neem je een van de andere punten.quote:
Dan zeg je dit tegen haar. Het gaat mij er meer om dat zij weet waarom je het zo hebt aangepakt. Niet als verantwoording, slechts als uitleg zodat ze het beter begrijpt. Niet om een discussie te starten... En wat zij met dat antwoord doet is haar zorg.quote:Ze gaat niet om met hun en er waren nog geen vaste plannen
Dan houdt het inderdaad snel op. Ik bedoelde overigens niet dat je het per se goed moet maken, maar slechts een poging doet om aan te geven wat er speelde. Als ze dan nog steeds een silent treatment geeft loop je gewoon weg natuurlijk.quote:Ik heb haar geprobeerd aan te spreken meerdere malen want ik ben niet van dat kinderachtige gedoe. Maar bleef beantwoord worden met silence. Ja ben niet haar little bitch he.
Ja, mja...quote:Nu wil ik het haar gewoon laten voelen terwijl ik normaal nooit ruzie maak met mensen ofzo.
Wie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:
NWS / Bilzerian schopt vrouw in gezicht
Ik hanteer geloof ik de zwaardere mening met betrekking tot het vieren van niet-islamitisch religeuze feestdagen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is kufr maar het afwegen met zina plegen?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
Omdat ik op werk vaak met mijn tel bezig ben denkt zo'n nieuwe Turkse collega dat ik met mijn 'vriend' aan het praten ben. Heb al 100x gezegd dat ik geen vriend heb maar ze blijft vragen.
Ik sta op het punt om een vriend te faken om van haar gezeik af te zijn. Iemand tips voor deze imaginary bf?
Hoe ziet die eruit, haarkleur, werk etc ? Wat past het best bij mij?
Om het melodramatisch te vertellen. Mijn verhaal is, is het verhaal van een verdwaalde reiziger die het niet gelukt is om zijn plek in het leven te vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat jij Nederlanders date en zelfs damesmeisjes kust..
Mag ik jou gebruiken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Uhum, kuch, kuch, hmpf, wink wink...
* Mathemaat klopt hard op de rug van TheMagnificent om zijn hoestbuien te verhelpen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Uhum, kuch, kuch, hmpf, wink wink...
Een Circassier iniedergeval, donkerblond en chefkok in België.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
Omdat ik op werk vaak met mijn tel bezig ben denkt zo'n nieuwe Turkse collega dat ik met mijn 'vriend' aan het praten ben. Heb al 100x gezegd dat ik geen vriend heb maar ze blijft vragen.
Ik sta op het punt om een vriend te faken om van haar gezeik af te zijn. Iemand tips voor deze imaginary bf?
nou nouquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Om het melodramatisch te vertellen. Mijn verhaal is, is het verhaal van een verdwaalde reiziger die het niet gelukt is om zijn plek in het leven te vinden.
Wat is jouw verhaal Zargon?
Oké, ik zal me opofferen als het jou verdere gezeur aan je hoofd bespaart.quote:
Omg ik mis mijn oude Turks-Circassische collega.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een Circassier iniedergeval, donkerblond en chefkok in België.
Is goed en stuur een snapchat voor extra bewijs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik zal me opofferen als het jou verdere gezeur aan je hoofd bespaart.Ik stuur zo mijn fysieke kenmerken en cv wel op.
Wat voor gekke mensen heb jij allemaal op werkquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
ECHT HE.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor gekke mensen heb jij allemaal op werk
Oké, even scheren en oefenen op glimlach dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is goed en stuur een snapchat voor extra bewijs.
Neem vanillesuiker. Is makkelijker als je voor het eerst maakt. Ekte vanille is voor pro's.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Als ik voor de cheesecake trouwens echte vanille gebruik i.p.v. vanillesuiker, hoeveel moet ik dan hebben? En is dat te krijgen in de supermarkt? Ik ga zo langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |