abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147418936
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:34 schreef Crip het volgende:

[..]

Op TC ook hoor!!
Weet je het zeker? :D
pi_147418958
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:35 schreef Landysh het volgende:

[..]

Daarom. Ik snap de vergelijking Stimo en Julis niet helemaal.
Welke vergelijking? Er was totaal geen vergelijking; dat kan ook niet want Stimo is nooit naar een meet gekomen.

Was gewoon even een verkapte 'Julis is lief en anderen vinden dat ook en dat vind ik tof'-post.
pi_147418977
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja doe ik nu ook, ik heb echt geen tijd voor dit kinderachtige gedoe.
Schrap jezelf met alle vrouwen maar van deze aarde, jullie kosten ons mannen enorm veel kostbare tijd.
pi_147418994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Paar opties:
- Zeg sorry en vraag haar nogmaals uit.
- Leg uit waarom je haar niet mee hebt gevraagd en vraag haar nogmaals mee uit.
- Praat met haar waarom ze zo doet en bespreek het.
- Haal je schouders op.
- Loop weg en en negeer haar in het vervolg.

Het kan heel makkelijk opgelost worden door even drie zinnen tegen elkaar te zeggen, maar het is natuurlijk makkelijker om haar gedrag te kopiëren. Jij hebt natuurlijk nooit aan silent treatment gedaan en/of gekwetst op deze manier.
Sorry zeggen voor wat?! Ze gaat niet om met hun en er waren nog geen vaste plannen.

Ik heb haar geprobeerd aan te spreken meerdere malen want ik ben niet van dat kinderachtige gedoe. Maar bleef beantwoord worden met silence. Ja ben niet haar little bitch he.
Nu wil ik het haar gewoon laten voelen terwijl ik normaal nooit ruzie maak met mensen ofzo.
pi_147419007
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welke vergelijking? Er was totaal geen vergelijking; dat kan ook niet want Stimo is nooit naar een meet gekomen.

Was gewoon even een verkapte 'Julis is lief en anderen vinden dat ook en dat vind ik tof'-post.
Het leek meer een 'Julis vonden ze lief, dus waarom kom jij niet' post.
pi_147419015
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Schrap jezelf met alle vrouwen maar van deze aarde, jullie kosten ons mannen enorm veel kostbare tijd.
Dit is wel de reden dat ik bijna geen vriendinnen heb, mannen zijn makkelijker in de omgang damn.
pi_147419018
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:39 schreef Landysh het volgende:

[..]

Het leek meer een 'Julis vonden ze lief, dus waarom kom jij niet' post.
Dat was niet de bedoeling dan. :P.
pi_147419025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Paar opties:
- Zeg sorry en vraag haar nogmaals uit.
- Leg uit waarom je haar niet mee hebt gevraagd en vraag haar nogmaals mee uit.
- Praat met haar waarom ze zo doet en bespreek het.
De eerste optie is toch van den zotte? _O- Moet ze sorry zeggen omdat ze met een andere groep meiden heeft afgesproken? Een groep meiden die ze - als ik het goed begrijp - niet eens kent? :D
pi_147419114
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:39 schreef Crip het volgende:

[..]

Sorry zeggen voor wat?!
Ik heb geen idee wat er precies heeft afgespeeld, maar een sorry helpt meestal om aan te tonen dat je begrip hebt voor de situatie. Daarom ook een optie; mocht het niet geldig zijn dan neem je een van de andere punten.

quote:
Ze gaat niet om met hun en er waren nog geen vaste plannen
Dan zeg je dit tegen haar. Het gaat mij er meer om dat zij weet waarom je het zo hebt aangepakt. Niet als verantwoording, slechts als uitleg zodat ze het beter begrijpt. Niet om een discussie te starten... En wat zij met dat antwoord doet is haar zorg.

quote:
Ik heb haar geprobeerd aan te spreken meerdere malen want ik ben niet van dat kinderachtige gedoe. Maar bleef beantwoord worden met silence. Ja ben niet haar little bitch he.
Dan houdt het inderdaad snel op. Ik bedoelde overigens niet dat je het per se goed moet maken, maar slechts een poging doet om aan te geven wat er speelde. Als ze dan nog steeds een silent treatment geeft loop je gewoon weg natuurlijk.

quote:
Nu wil ik het haar gewoon laten voelen terwijl ik normaal nooit ruzie maak met mensen ofzo.
Ja, mja...
pi_147419188
Bilzerian.. wat een mongol is dat toch.
pi_147419393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:13 schreef Crip het volgende:

[..]

Het is kufr maar het afwegen met zina plegen? :')
Ik hanteer geloof ik de zwaardere mening met betrekking tot het vieren van niet-islamitisch religeuze feestdagen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mathemaat op 09-12-2014 13:07:00 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147419564
Omdat ik op werk vaak met mijn tel bezig ben denkt zo'n nieuwe Turkse collega dat ik met mijn 'vriend' aan het praten ben. Heb al 100x gezegd dat ik geen vriend heb maar ze blijft vragen.

Ik sta op het punt om een vriend te faken om van haar gezeik af te zijn. Iemand tips voor deze imaginary bf?

Hoe ziet die eruit, haarkleur, werk etc ? Wat past het best bij mij? :D
pi_147419585
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
Omdat ik op werk vaak met mijn tel bezig ben denkt zo'n nieuwe Turkse collega dat ik met mijn 'vriend' aan het praten ben. Heb al 100x gezegd dat ik geen vriend heb maar ze blijft vragen.

Ik sta op het punt om een vriend te faken om van haar gezeik af te zijn. Iemand tips voor deze imaginary bf?

:')
pi_147419750
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

:')
Ik ben van plan om 'hem' vaker te gebruiken bij te nieuwsgierige mensen.
pi_147419847
Uhum, kuch, kuch, hmpf, wink wink... :7
pi_147419867
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar dat jij Nederlanders date en zelfs damesmeisjes kust. :').
Om het melodramatisch te vertellen. Mijn verhaal is, is het verhaal van een verdwaalde reiziger die het niet gelukt is om zijn plek in het leven te vinden.

Wat is jouw verhaal Zargon?
pi_147419896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Mag ik jou gebruiken? :@
pi_147419897
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
* Mathemaat klopt hard op de rug van TheMagnificent om zijn hoestbuien te verhelpen.
pi_147419974
quote:

Een Circassier iniedergeval, donkerblond en chefkok in België.
pi_147420091
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:18 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Om het melodramatisch te vertellen. Mijn verhaal is, is het verhaal van een verdwaalde reiziger die het niet gelukt is om zijn plek in het leven te vinden.

Wat is jouw verhaal Zargon?
nou nou
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147420162
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Landysh het volgende:

[..]

Mag ik jou gebruiken? :@
Oké, ik zal me opofferen als het jou verdere gezeur aan je hoofd bespaart. O-) Ik stuur zo mijn fysieke kenmerken en cv wel op.
pi_147420299
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Een Circassier iniedergeval, donkerblond en chefkok in België.
Omg ik mis mijn oude Turks-Circassische collega. ;( Ze was eind 30 maar kon het ondanks leeftijdsverschil echt goed vinden met haar. ;(
pi_147420314
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Oké, ik zal me opofferen als het jou verdere gezeur aan je hoofd bespaart. O-) Ik stuur zo mijn fysieke kenmerken en cv wel op.
Is goed en stuur een snapchat voor extra bewijs. :@
pi_147420341
Als ik voor de cheesecake trouwens echte vanille gebruik i.p.v. vanillesuiker, hoeveel moet ik dan hebben? En is dat te krijgen in de supermarkt? Ik ga zo langs.
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:36:01 #207
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147420368
quote:

Wat voor gekke mensen heb jij allemaal op werk
pi_147420517
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat voor gekke mensen heb jij allemaal op werk
ECHT HE. _O_
pi_147420526
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef Landysh het volgende:

[..]

Is goed en stuur een snapchat voor extra bewijs. :@
Oké, even scheren en oefenen op glimlach dan. :@
pi_147420532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Als ik voor de cheesecake trouwens echte vanille gebruik i.p.v. vanillesuiker, hoeveel moet ik dan hebben? En is dat te krijgen in de supermarkt? Ik ga zo langs.
Neem vanillesuiker. Is makkelijker als je voor het eerst maakt. Ekte vanille is voor pro's. :9

:') :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')