Zwemmen is wel heerlijk trouwens. Doe het zelf 2-3x per week en voelt goedquote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, maar het lijkt niet zo te werken
Misschien helpt dat wel danquote:[..]
Je krijgt er energie van. Dus als je met kleine dingetjes begint, krijg je vanzelf zin om grotere dingen aan te pakken.
Iemand om mee hard te lopen kan ook helpen natuurlijk.
Vind je? Ik vind het wel wat hebben zoquote:
Met zwemmen heb ik geen last.. Fietsen wel iets meer.. Maar dat is een kwestie van je balans opnieuw vinden..quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, maar het lijkt niet zo te werken
Niet alle, maar deze vind ik wel vet..quote:
Zeker omdat ik hem mocht hebben.quote:
Misschien is PUA wat voor jequote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want jij kent ook echt mijn situatie art.
Ondanks dat er hier en daar wel wat persoonlijke tintjes aan mijn reacties zitten reageer ik niet perse zo. Het is mijn mening hoe ik dat überhaupt zie niet hoe het in mijn geval is.
En nogmaals discussies hierover zijn al vaker gevoerd.
Ja!quote:
Dan is het erg fijn om iemand te hebben om mee samen te sporten, ja. Een van je huisgenoten misschien?quote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien helpt dat wel dan
Het is ook niet dat ik geen zin heb om iets actiefs te doen, ik moet meestal juist energie kwijt.
Het is vooral dat ik de ervaring heb dat ik in elke sport die ik probeer zo slecht ben, dat ik gewoon geen zin meer heb om ermee door te gaan
Fitness ging op zich wel, maar dat was eigenlijk wel weer erg saai.
Right.quote:Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien is PUA wat voor je.
Discussies gemist overigens. Ook niet in Angst/depressie gezien. Bedoel het ook niet vervelend. Misschien een beetje. Een 'godverdomme open je ogen, hier heb je een trap onder je reet' vervelend
Aston Martinquote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar als ik echt mocht kiezen dan een Aston Martin DB9, en een Lotus Exige voor de weekenden..
Tja, roeien met de riemen die je hebt hèquote:Op maandag 8 december 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou weer gaan roeien, maar iedereen hier raadt het me af
Waarom?quote:Op maandag 8 december 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou weer gaan roeien, maar iedereen hier raadt het me af
Aston Martin, mooie wagen om in te toeren.quote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aston Martin![]()
En als je meer dan 1 passagier hebt een Betley Continental GT
Aston Martin Rapidequote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aston Martin![]()
En als je meer dan 1 passagier hebt een Betley Continental GT
Mooi? Sex op wielenquote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aston Martin, mooie wagen om in te toeren.
Dat vind ik dan weer eigenlijk net niet...quote:
Mag ik dan de Aston lenen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Als ik er ooit het geld voor heb wil ik wel James Bond er als cadeau bij natuurlijk
Daarom, die uit de laatste Bond-films zijn prachtig. Al ben ik nog in dubio over die uit SPECTRE.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi? Sex op wielen![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat vind ik dan weer eigenlijk net niet...
James Bond is niet te koop, die behoort toe aan Queen & Countryquote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Als ik er ooit het geld voor heb wil ik wel James Bond er als cadeau bij natuurlijk
Dan laat Yv haar naam wel veranderen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
James Bond is niet te koop, die behoort toe aan Queen & Country
quote:
Ja dat snap ik, maar zelfs hij heeft wel eens een avondje geen opdracht, dus ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
James Bond is niet te koop, die behoort toe aan Queen & Country
De DB10? Die vind ik prachtigquote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, die uit de laatste Bond-films zijn prachtig. Al ben ik nog in dubio over die uit SPECTRE.
De kans dat je de nacht overleefd neemt af met 71.3%. Lijkt me een slecht plan dus.quote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja dat snap ik, maar zelfs hij heeft wel eens een avondje geen opdracht, dus ik zie mogelijkheden
Ja, alleen daarom zou ik al naar de bios willen. Helaas dan wel om waarschijnlijk met pijn in mijn hart er weer uit te komen omdat er geen auto meer heel is natuurlijk mja... klein detailquote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De DB10? Die vind ik prachtig
[ afbeelding ]
Alhoewel ze het inderdaad niet haalt bij de DB9![]()
[ afbeelding ]
De Rapide niet mooi vinden maar de DB10 wel? Gekke Barb.quote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De DB10? Die vind ik prachtig
[ afbeelding ]
Alhoewel ze het inderdaad niet haalt bij de DB9![]()
[ afbeelding ]
Zoiets ja.quote:Op maandag 8 december 2014 16:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Right.
En natuurlijk art. Ondanks dat je het niet vervelend bedoeld, waarom zeg je het dan? Het klinkt een beetje als oordelen zonder de situatie te weten.
En die discussie die ik bedoel ging erover dat niet iedereen zomaar meiden 'versiert', iets waar jij maar niet met je verstand bij kunt blijkbaar.
Smaken verschillen, malle aequequote:Op maandag 8 december 2014 17:05 schreef aeque het volgende:
[..]
De Rapide niet mooi vinden maar de DB10 wel? Gekke Barb.
Daar groei je wel weer overheen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alleen daarom zou ik al naar de bios willen. Helaas dan wel om waarschijnlijk met pijn in mijn hart er weer uit te komen omdat er geen auto meer heel is natuurlijk mja... klein detail
Met Skyfall, de DB5quote:Op maandag 8 december 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alleen daarom zou ik al naar de bios willen. Helaas dan wel om waarschijnlijk met pijn in mijn hart er weer uit te komen omdat er geen auto meer heel is natuurlijk mja... klein detail
Art, je hoeft me dan niet te DM-en hoor. Mag gewoon hier openbaar.quote:
Ik heb nog een uur in tranen gezeten na het einde van de filmquote:
Ik de paardenliefde soms ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal de autoliefde nooit begrijpen
Dat deed wel zeer jaquote:
Die snap ik ook al niet, ik ben zelfs een blauwe maandag op paardrijles gegaan om mijn pure doodsangst voor die beesten te overwinnenquote:Op maandag 8 december 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik de paardenliefde soms ook niet.
Hear hear!quote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal de autoliefde nooit begrijpen
Mijn ex zei na de film dat ik op dat moment haar hand bijna brak, zo hard hield ik haar vastquote:Op maandag 8 december 2014 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog een uur in tranen gezeten na het einde van de film
Ik ben ook geen gearhead hoor. Maar Aston Martin is kunst.quote:
Paarden zijn lief maar ik heb er niet veel mee.quote:Op maandag 8 december 2014 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die snap ik ook al niet, ik ben zelfs een blauwe maandag op paardrijles gegaan om mijn pure doodsangst voor die beesten te overwinnen
quote:Op maandag 8 december 2014 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ex zei na de film dat ik op dat moment haar hand bijna brak, zo hard hield ik haar vastWe hoorden ook een paar mensen "NO, HELL NO!" schreeuwen
quote:Op maandag 8 december 2014 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ex zei na de film dat ik op dat moment haar hand bijna brak, zo hard hield ik haar vastWe hoorden ook een paar mensen "NO, HELL NO!" schreeuwen
Agreed.. alleen zo jammer dat het hebben geen optie isquote:Op maandag 8 december 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook geen gearhead hoor. Maar Aston Martin is kunst.
Ok: ik zou hulp zoeken. Serieus. Je eigen falen bij fok!sters op mij projecteren is schoolplein politiek, getuige jouw mening over mijn succesvolle liefdesleven. Als ik dan alsnog duidelijk probeer te maken dat positiviteit, geluk en liefde ook in andere (kleine) dingen te vinden is, maar krijg te horen 'dat ik helemaal niet snap hoe een depressief iemand zich kan voelen', dan houdt het voor mij ook op. Zelfs als ik een gemene reactie geef, dringt het niet door. Nee, dan wil je gewoon niet veranderen. Je voelt je vertrouwd in het gemis van zelfvertrouwen. Iedereen heeft iets te bieden, maar ik geloof dat je dat niet beseft.quote:Op maandag 8 december 2014 17:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Art, je hoeft me dan niet te DM-en hoor. Mag gewoon hier openbaar.
Dat zijn ook goede films (uitzonderingen daargelaten), dus dan snap ik dat wel. De wagens uit Fast & Furious vind ik dan weer meh.quote:Op maandag 8 december 2014 17:15 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij komt mijn liefde voor Aston Martin ook vooral voort vanwege de James Bond films
Ik heb er een als schaalmodel. Telt dat ook?quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
Agreed.. alleen zo jammer dat het hebben geen optie is
Ach, de Nachtwacht zal ik ook nooit hebben. Maar ik genoot er wel van om hem te zien hangen in het Rijks.quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
Agreed.. alleen zo jammer dat het hebben geen optie is
Ik ookquote:Op maandag 8 december 2014 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er een als schaalmodel. Telt dat ook?
Zit jij er even goed naastquote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok: ik zou hulp zoeken. Serieus. Je eigen falen bij fok!sters op mij projecteren is schoolplein politiek, getuige jouw mening over mijn succesvolle liefdesleven. Als ik dan alsnog duidelijk probeer te maken dat positiviteit, geluk en liefde ook in andere (kleine) dingen te vinden is, maar krijg te horen 'dat ik helemaal niet snap hoe een depressief iemand zich kan voelen', dan houdt het voor mij ook op. Zelfs als ik een gemene reactie geef, dringt het niet door. Nee, dan wil je gewoon niet veranderen. Je voelt je vertrouwd in het gemis van zelfvertrouwen. Iedereen heeft iets te bieden, maar ik geloof dat je dat niet beseft.
Goed punt. Ik zal er aan denken als we in onze lelijke auto zittenquote:Op maandag 8 december 2014 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, de Nachtwacht zal ik ook nooit hebben. Maar ik genoot er wel van om hem te zien hangen in het Rijks.
Dat vind ik best mooie auto's, maar mogen nog niet eens in de schaduw staan van de DB9quote:Op maandag 8 december 2014 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn ook goede films (uitzonderingen daargelaten), dus dan snap ik dat wel. De wagens uit Fast & Furious vind ik dan weer meh.
Target in sight.quote:
Daarom. Gewoon kunst is mooi. Niet opgepimpt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik best mooie auto's, maar mogen nog niet eens in de schaduw staan van de DB9
Bizar snel!quote:Op maandag 8 december 2014 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, heel topic verder. Snel gegaan.
Hij ziet mijn posts toch ook persoonlijk? Ik lees toch wat hij post in hvjjn? Ik zie zijn duizenden fattyjokes en sneren jegens mijn 'oh zo succesvolle liefdesleven' voorbij komen? Maar jullie kennen elkaar blijkbaar. Dus ik geloof jequote:Op maandag 8 december 2014 17:18 schreef Moppert het volgende:
[..]
Zit jij er even goed naastik denk dat je zijn punt totaal niet begrepen hebt.
Bovendien waren zijn posts toch in het algemeen gezien en niet per definitie over zijn persoonlijke situatie.
Ik eet me wel weer vrolijk, fuck die zielenknijpersquote:Op maandag 8 december 2014 17:21 schreef Myraela het volgende:
Hebben we onze eigen topic psycholoog? Dat werd tijd, hoog nodig hier.
Mag ik niet openbaar maken helaas.quote:
Wow en dan mij betichten van begrijpend lezen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok: ik zou hulp zoeken. Serieus. Je eigen falen bij fok!sters op mij projecteren is schoolplein politiek, getuige jouw mening over mijn succesvolle liefdesleven. Als ik dan alsnog duidelijk probeer te maken dat positiviteit, geluk en liefde ook in andere (kleine) dingen te vinden is, maar krijg te horen 'dat ik helemaal niet snap hoe een depressief iemand zich kan voelen', dan houdt het voor mij ook op. Zelfs als ik een gemene reactie geef, dringt het niet door. Nee, dan wil je gewoon niet veranderen. Je voelt je vertrouwd in het gemis van zelfvertrouwen. Iedereen heeft iets te bieden, maar ik geloof dat je dat niet beseft.
Maar, maar.... We mogen dan wel een maximaal dysfunctionele familie zijn, we zijn toch familie?quote:Op maandag 8 december 2014 17:21 schreef Myraela het volgende:
Hebben we onze eigen topic psycholoog? Dat werd tijd, hoog nodig hier.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag ik niet openbaar maken helaas.
[..]
Wow en dan mij betichten van begrijpend lezen.Waar spreek ik uitsluitend over mijzelf? Ik spreek over hoe ik het zie, niet op hoe het bij mij van toepassing is. Dat maak jij er zelf van. Je spreekt zelfs dingen uit zonder ook maar iets over mij te weten, want blijkbaar ben ik depressief volgens jou?
En mijn falen bij foksters? Whut? Welke fokster heb ik geprobeerd te versieren dan?![]()
En mijn mening over jou succesvolle leven? Jij bent toch degene die hier de laatste tijd zijn ego moet laten zien over hoe goed je er in bent? Of is alles nu ineens dan sarcastisch bedoeld?
Is dat omdat ik 1 reactie geef op iemand die zegt niks te bieden te hebben dat je dit allemaal concludeert? Erg knap dat je dat eruit haalt.
Maar blijkbaar ken je mij heel goed als ik het zo lees.
Flashback naar boekverslagen op middelbare schoolquote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitverkocht, 50 cent per kopie.
Ja een jaar of 12 maar dat staat er los van.quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef artelligence het volgende:
Hij ziet mijn posts toch ook persoonlijk? Ik lees toch wat hij post in hvjjn? Ik zie zijn duizenden fattyjokes en sneren jegens mijn 'oh zo succesvolle liefdesleven' voorbij komen? Maar jullie kennen elkaar blijkbaar. Dus ik geloof je
Ja toch?!quote:Op maandag 8 december 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, maar.... We mogen dan wel een maximaal dysfunctionele familie zijn, we zijn toch familie?
Dus omdat ik daar post ken je mij gelijk? En weet je precies wat er speelt en hoe ik in elkaar zit? Knap. En ik kan prima de boodschap in het algemene zien, maar het wordt wat lastig als je woorden gebruikt zoals jij/je en als je mij erover DMt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij ziet mijn posts toch ook persoonlijk? Ik lees toch wat hij post in hvjjn? Ik zie zijn duizenden fattyjokes en sneren jegens mijn 'oh zo succesvolle liefdesleven' voorbij komen? Maar jullie kennen elkaar blijkbaar. Dus ik geloof jeblijkbaar zien jullie de algemene boodschap ook niet in het andere geluid.
Jij uitbuiter!quote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitverkocht, 50 cent per kopie.
Ik hou niet van incest.quote:Op maandag 8 december 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, maar.... We mogen dan wel een maximaal dysfunctionele familie zijn, we zijn toch familie?
Oh please no.quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flashback naar boekverslagen op middelbare school
Faalhaas is jaloers op mij, de grootste versierder van heel fok!quote:
Ik ben jaloers? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Faalhaas is jaloers op mij, de grootste versierder van heel fok!
Oftewel: gechargeerde opmerkingen in een zinloze discussie waar we niet uit gaan komen
Lees dan mijn posts na. Het enige dat je daarop te zeggen hebt is: "Ja maar het is niet makkelijk. Jij hebt makkelijk praten yadayada."quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat ik daar post ken je mij gelijk? En weet je precies wat er speelt en hoe ik in elkaar zit? Knap. En ik kan prima de boodschap in het algemene zien, maar het wordt wat lastig als je woorden gebruikt zoals jij/je en als je mij erover DMt.
Begrijpelijk en ook niks mis mee, maar had het om een of andere reden gewoon niet achter je gezocht.quote:
Het is maar net waar je je geld aan wil uitgeven. Sommige zijn mooi, geef ik toe. Maar het zorgt niet voor kippenvel zoals een Aston doet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik blijf toch een zwak houden voor de wagens uit the Fast and the Furious.
Na de eerste film begon het hier in NL pas echt, daarvoor was je al de man als je dikke velgen en een spoiler had.
Maar toen kwamen de bodykits en paintjobs. Mooie tijd was dat toen we nog zo'n beetje alle events afgingen. Zelfs nog een jaar jurylid geweest bij Full Speed.
Die old ass Skyline uit Fast 6quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik blijf toch een zwak houden voor de wagens uit the Fast and the Furious.
Na de eerste film begon het hier in NL pas echt, daarvoor was je al de man als je dikke velgen en een spoiler had.
Maar toen kwamen de bodykits en paintjobs. Mooie tijd was dat toen we nog zo'n beetje alle events afgingen. Zelfs nog een jaar jurylid geweest bij Full Speed.
Omdat ik mijzelf ook redelijk kan inleven in andere situaties en hoe mensen dat zien.quote:Op maandag 8 december 2014 17:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lees dan mijn posts na. Het enige dat je daarop te zeggen hebt is: "Ja maar het is niet makkelijk. Jij hebt makkelijk praten yadayada."
Nogal wiedes dat ik dan denk dat je uit ervaring spreekt
Niet?quote:Op maandag 8 december 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk en ook niks mis mee, maar had het om een of andere reden gewoon niet achter je gezocht.
Nee.quote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Heren, mag ik zeggen dat ik dit allemaal nogal een beetje kinderachtig gehuil in de marge vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Zou jij niet aan het strand gaan liggen met die 17 graden daar?quote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Heren, mag ik zeggen dat ik dit allemaal nogal een beetje kinderachtig gehuil in de marge vind?
Sommige auto's vind ik echt niet tot hun recht komen als ze zwart zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Jelia het volgende:
Ik wil gewoon een zwarte Rangerover Sport met dito interieur. Of een Mercedes Jeep. Ook zwart.
Zwart is DE kleur voor een auto wat mij betreft.
Heb een BMW E30 gehad, dat was pas een schatje!
quote:Op maandag 8 december 2014 17:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee.Ik vind dit allemaal een beetje kinderachtig gehuil in de marge. #recalcitrantkutkindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik wilde mijn auto het liefst blauw.. Toen ik in 2008 mijn eerste nieuwe auto kocht en ik zelf de kleur mocht kiezen kwam mijn droom uitquote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Jelia het volgende:
Ik wil gewoon een zwarte Rangerover Sport met dito interieur. Of een Mercedes Jeep. Ook zwart.
Zwart is DE kleur voor een auto wat mij betreft.
Heb een BMW E30 gehad, dat was pas een schatje!
Ik heb soms mijn momentjesquote:Op maandag 8 december 2014 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar zo te lezen zit ik er dus naast
Hahaquote:Op maandag 8 december 2014 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dit allemaal een beetje kinderachtig gehuil in de marge. #recalcitrantkutkind
Blauw vind ik echt een kleur die vaak heel lelijk is.quote:Op maandag 8 december 2014 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar die heb ik ingerolen voor een andere, een 2e hands, en die moest zwart zijn, want de kleur blauw die ze voor dat model hadden vond ik niks..
Misschien doe ik dat wel nu.quote:Op maandag 8 december 2014 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou jij niet aan het strand gaan liggen met die 17 graden daar?
Maar zo'n aston is natuurlijk geen civic hequote:Op maandag 8 december 2014 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is maar net waar je je geld aan wil uitgeven. Sommige zijn mooi, geef ik toe. Maar het zorgt niet voor kippenvel zoals een Aston doet.
De kleur blauw die Suzuki op de Swift gebruikte na 2005 was nagenoeg gelijk aan de Nissan Skyline R34quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Moppert het volgende:
[..]
Blauw vind ik echt een kleur die vaak heel lelijk is.
Heb je ineens een paarsige auto
quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar zo'n aston is natuurlijk geen civic he
[ afbeelding ]
Can I kill it with fire?quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dat voor Opel Civic geval met Firebird luchthappers?quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
True. En ik vind die Civic niet mooi. Straalt niets uit.quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Can I kill that with fire, too?quote:
Helaas.quote:
No. Nuclear Cleansing.quote:
Custom made luchthappers Joof.quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is dat voor Opel Civic geval met Firebird luchthappers?
Dat is geen auto, lelijke Tupperware bak. Bah.quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Do not tell me you owned that piece of junk...quote:Op maandag 8 december 2014 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Custom made luchthappers Joof.
Custom made bodykit.
alles onder de kap verchroomd.
Polyester inbouw voor de woofers, versterkers ook verchroomd.
Leren interieur.
VTI blok gekieteld tot 210 pk.
Over smaak valt niet te twisten.quote:
Zoiets?quote:Op maandag 8 december 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niets van auto's, behalve dat ik van mat zwart en zilvere randjes houd.
piece of junk?quote:Op maandag 8 december 2014 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Do not tell me you owned that piece of junk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I beg to differ in this case.quote:
Ja.quote:
Hij vindt die mooi, wij niet. Er zal andersom ook wel iets zijn wat wij mooi vinden en hij niet.quote:
11 jaar geleden was dit ook al geen porum vriend.quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
piece of junk?
Joof ik praat al over 11 jaar geleden he, toen was die auto net 4 jaar oud.
Alles custom made en zelf heel veel uren ingestopt.
Na hedendaagse maatstaven is het inderdaad een oude bak, maar wel met een motor erin die niet kapot te krijgen is.
En nee, deze is niet van mij geweest, was van een kennis van me.
Ik heb wel hetzelfde model
Ik denk, best of both worldsquote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Al hoeven de zilvere randjes niet op de mat zwarte auto. Het zijn beide gewoon dingen die ik mooi vind.
Zolang het geen Fiat Multipla is kan er weinig mis gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Moppert het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat ik van de kleur van onze nieuwe auto ga vinden.
Het model is al zo fout dus ik hoop dat de kleur het een beetje goed maakt
quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk nou wat ik voor stoere bak vonddie heeft een hoop tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Jouw tijd komt nog welquote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind voor sommige autos wit echt heel mooi. En ik houd van antraciet. En eventueel zilvergrijs. Zwart vind ik voor de meeste autos maar niks.
Ik heb nog nooit een eigen auto gehad![]()
De mijne is gewoon grijsquote:Op maandag 8 december 2014 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijne heeft ook zilveren (chromen) randjes
quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk nou wat ik voor stoere bak vondJe kunt hem in ieder geval vinden in de parkeergarage...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
weet ik niet, tot nu toe altijd alleen maar gereden in de auto van mn partnersquote:
Roy, ik was best van de tuning enzo.. Maar dit is gewoon verkrachting van een auto.. elke auto..quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
piece of junk?
Joof ik praat al over 11 jaar geleden he, toen was die auto net 4 jaar oud.
Alles custom made en zelf heel veel uren ingestopt.
Na hedendaagse maatstaven is het inderdaad een oude bak, maar wel met een motor erin die niet kapot te krijgen is.
En nee, deze is niet van mij geweest, was van een kennis van me.
Ik heb wel hetzelfde model
quote:Op maandag 8 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ooit een mat zwarte Audi zien rijden, besefte toen dat ik een hoer zou kunnen zijn,
want zou mij zo geworpen hebben op de man die er in reed om er ook even in te mogen rijden.
Ja smaken verschillen he, en hij heeft aardig wat prijzen ermee gewonnen dus blijkbaar vonden de meeste hem wel mooi.quote:Op maandag 8 december 2014 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Roy, ik was best van de tuning enzo.. Maar dit is gewoon verkrachting van een auto.. elke auto..
Slecht ditquote:
Gelukkig besefte je het net op tijdquote:Op maandag 8 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ooit een mat zwarte Audi zien rijden, besefte toen dat ik een hoer zou kunnen zijn,
want zou mij zo geworpen hebben op de man die er in reed om er ook even in te mogen rijden.
Lebber.quote:
Whehehehequote:Op maandag 8 december 2014 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slecht dit
Want als je klikt, heb je nogsteeds die text
Donkerblauw spuiten, 5cm verlagen, shogun spoiler er op, veilside bodykitje en 20"chrome spinners en je bent de man Thijs.quote:
Ik ben al man genoeg zonder al die dingen Roy. Hij is van 1998 en heeft zo zijn kuurtjes soms, maar het is mijn wagen en ik ben er blij mee.quote:Op maandag 8 december 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Donkerblauw spuiten, 5cm verlagen, shogun spoiler er op, veilside bodykitje en 20"chrome spinners en je bent de man Thijs.
Auto's verlagen. Je weet dat we in Nederland wonen met drempels he?quote:Op maandag 8 december 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Donkerblauw spuiten, 5cm verlagen, shogun spoiler er op, veilside bodykitje en 20"chrome spinners en je bent de man Thijs.
En dat ja. Om vervolgens weer het gas in te trappen. Rinse and repeat.quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Auto's verlagen. Je weet dat we in Nederland wonen met drempels he?
Ik heb dat soort begrepen. Rijden ze je eerst voorbij met 80 waar je 60 mag, en dan daarna rij je weer achter ze omdat ze dan stapvoets over een drempel heen moeten om de onderkant niet te beschadigen waar ik dan wel met 50 overheen kan lol
98 is dan ook gewoon een top bouwjaar natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al man genoeg zonder al die dingen Roy. Hij is van 1998 en heeft zo zijn kuurtjes soms, maar het is mijn wagen en ik ben er blij mee.
Gezien de levensfase waar je in zit, een Fiat Multipla?quote:Op maandag 8 december 2014 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat te geilen op de auto van een kennis, ontzettend foute patserbak, maar echt...
Ik weet niet eens meer wat voor iets t is
I know, ik kon met mijn eerste auto hier bepaalde dorpen niet in komen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Auto's verlagen. Je weet dat we in Nederland wonen met drempels he?
Ik heb dat soort begrepen. Rijden ze je eerst voorbij met 80 waar je 60 mag, en dan daarna rij je weer achter ze omdat ze dan stapvoets over een drempel heen moeten om de onderkant niet te beschadigen waar ik dan wel met 50 overheen kan lol
Ik woon minder dan 10 minuten lopen van mijn werk, winkels nog dichterbij, bushaltes ook. Ik zie de meerwaarde van een auto echt niet in nu. Zelfs niet toen ik nog in NL woonde trouwens.quote:
nee, dat was t niet, maar ik weet t echt niet meerquote:Op maandag 8 december 2014 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de levensfase waar je in zit, een Fiat Multipla?
Dat is ie zeker. Degelijk Japans die wagen van mij. Die geeft enkel de geest als het seppuku pleegt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
98 is dan ook gewoon een top bouwjaar natuurlijk.
Die van mij is ook uit 98 en onverwoestbaar.
vriend heeft m nodig voor t werk en we hebben m nodig om van Lelystad naar Eindhoven te rijden, of naar Zwolle, Almelo, Sluis, ivm familie die daar woont. Trein is niet te doenquote:Op maandag 8 december 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon minder dan 10 minuten lopen van mijn werk, winkels nog dichterbij, bushaltes ook. Ik zie de meerwaarde van een auto echt niet in nu. Zelfs niet toen ik nog in NL woonde trouwens.
Of als je hem uitleent.quote:Op maandag 8 december 2014 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ie zeker. Degelijk Japans die wagen van mij. Die geeft enkel de geest als het seppuku pleegt.
De ingewanden openen door met 50 km/u op een opkomende verkeerspaal te rijden?quote:Op maandag 8 december 2014 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ie zeker. Degelijk Japans die wagen van mij. Die geeft enkel de geest als het seppuku pleegt.
Zoiets zal het dan zijn jaquote:Op maandag 8 december 2014 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ingewanden openen door met 50 km/u op een opkomende verkeerspaal te rijden?
Ik leen mijn auto aan niemand uit, zelfs niet aan mijn beste vrienden of familie. Als ze hem nodig hebben breng ik ze zelfs weg.quote:Op maandag 8 december 2014 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of als je hem uitleent.
Dan start ie opeens niet.
Eindhoven, Zwolle, Almelo.... Daar zou ik nog niet eens in een Aston naartoe willen rijdenquote:Op maandag 8 december 2014 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vriend heeft m nodig voor t werk en we hebben m nodig om van Lelystad naar Eindhoven te rijden, of naar Zwolle, Almelo, Sluis, ivm familie die daar woont. Trein is niet te doen
Dit! plus ik heb geen rijbewijsquote:Op maandag 8 december 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon minder dan 10 minuten lopen van mijn werk, winkels nog dichterbij, bushaltes ook. Ik zie de meerwaarde van een auto echt niet in nu.
Hey niet haten op Zwollequote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eindhoven, Zwolle, Almelo.... Daar zou ik nog niet eens in een Aston naartoe willen rijden
dat maakt niet uit, wij moeten er sowieso weleens heen, of we willen of niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eindhoven, Zwolle, Almelo.... Daar zou ik nog niet eens in een Aston naartoe willen rijden
Niemand wil in mijn auto rijden lijkt wel..quote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets zal het dan zijn ja
[..]
Ik leen mijn auto aan niemand uit, zelfs niet aan mijn beste vrienden of familie. Als ze hem nodig hebben breng ik ze zelfs weg.
Mijn rijbewijs was zelfs in NL al verlopenquote:Op maandag 8 december 2014 17:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit! plus ik heb geen rijbewijs
Ik vind het raar als iemand in mijn auto rijd als ik er niet bij benquote:
Jazz Hybrid?quote:Op maandag 8 december 2014 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niemand wil in mijn auto rijden lijkt wel..
Alhoewel.. Huppelmuts misschien..
Maar mijn ouders vinden hem maar niks.. Vooral mijn moeder niet, die heeft al angst als ze in de Jazz van m'n pa moet rijden..
Een dacia lodgy 7 zitterquote:Op maandag 8 december 2014 17:41 schreef El_Thijs het volgende:
Zolang het geen Fiat Multipla is kan er weinig mis gaan.
Ik haat niet, ik wil er alleen niet naartoe rijden.quote:
o, dat heb ik met mijn vriendjequote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het raar als iemand in mijn auto rijd als ik er niet bij ben
Nee, de gewone 1.4 nog uit 2010 geloof ik..quote:
Vind hem wel fijn rijdenquote:Op maandag 8 december 2014 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, de gewone 1.4 nog uit 2010 geloof ik..
Mijn Civic Hybrid wil mijn pa niet in rijden, vind het maar eng aanvoelen allemaal
Jij vindt het raar als iemand op je vriendje rijdt als je er niet bent?quote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, dat heb ik met mijn vriendje
quote:Op maandag 8 december 2014 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij vindt het raar als iemand op je vriendje rijdt als je er niet bent?
Niemand rijdt er in mijn auto als ik er niet bij ben. Mijn ex reed eens in mijn auto toen ik er naast zat maar ze vond het maar niksquote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, dat heb ik met mijn vriendje
Dat zou ik ook nogal raar vinden hoor, jij niet?quote:Op maandag 8 december 2014 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ja.quote:Op maandag 8 december 2014 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In Amsterdam is je auto ook niet veiligquote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel weer ontzettend handig om te rijden hoor, als je alles met de trein moet doen, ben je gewoon vaak een stuk langer onderweg.
Moet wel zeggen dat het eraan ligt waarheen, als ik in t centrum van amsterdam moet zijn, of N ander centrum van n stad, vind ik de trein vaak wel handiger eigenlijk.
Wtf, als ik een reis met de trein plan vanuit jouw woonplaats naar de mijne, is het korter dan van mijn woonplaats naar de jouwe.quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel weer ontzettend handig om te rijden hoor, als je alles met de trein moet doen, ben je gewoon vaak een stuk langer onderweg.
Moet wel zeggen dat het eraan ligt waarheen, als ik in t centrum van amsterdam moet zijn, of N ander centrum van n stad, vind ik de trein vaak wel handiger eigenlijk.
Ik vind dat best eenkennig van haar hoor.. Heeft ze nooit van delen gehoord ofzo?quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nogal raar vinden hoor, jij niet?
parkeren is ook veel te duurquote:Op maandag 8 december 2014 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Amsterdam is je auto ook niet veilig
wij delen de auto gewoon.quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Niemand rijdt er in mijn auto als ik er niet bij ben. Mijn ex reed eens in mijn auto toen ik er naast zat maar ze vond het maar niks
Komt door de verschillende tijdzones en verplaatsing met de draai van de aarde mee, gepaard met relativiteitstheoriequote:Op maandag 8 december 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, als ik een reis met de trein plan vanuit jouw woonplaats naar de mijne, is het korter dan van mijn woonplaats naar de jouwe.
hahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op maandag 8 december 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, als ik een reis met de trein plan vanuit jouw woonplaats naar de mijne, is het korter dan van mijn woonplaats naar de jouwe.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar op zwerkbal ga.
http://www.vice.com/nl/re(...)rm-imagoprobleem-161
's Avonds op het industrieterreinquote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
Morgen mijn 4de rijles.Ik heb zo de neiging om in twi zijn auto te gaan rijden om te oefenen. Maar ik wil niet opgepakt worden.
Mind blown...quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt door de verschillende tijdzones en verplaatsing met de draai van de aarde mee, gepaard met relativiteitstheorie
He, er is er een in Leiden. Nice.quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar op zwerkbal ga.
http://www.vice.com/nl/re(...)rm-imagoprobleem-161
quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
Morgen mijn 4de rijles.Ik heb zo de neiging om in twi zijn auto te gaan rijden om te oefenen. Maar ik wil niet opgepakt worden.
Gewoon naar de Waalhaven joh, niks aan de handquote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds op het industrieterrein
mag ook nietquote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
Gewoon op het platteland of industrieterreinquote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
Behoorlijk. Niks leuks aan.quote:Op maandag 8 december 2014 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
parkeren is ook veel te duur
ik moest naar t ziekenhuis. Staat er bij de parkeergarage: 1 euro per kwartier.quote:
In dat artikel stond ook Utrecht volgens mijquote:Op maandag 8 december 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, er is er een in Leiden. Nice.
Ga jij dan bij team Wageningen?
Owja, overheen gelezen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat artikel stond ook Utrecht volgens mij
Ja slaat nergens op. Hier is het 1 euro voor een uur bij het ziekenhuis.quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moest naar t ziekenhuis. Staat er bij de parkeergarage: 1 euro per kwartier.
Dus ik denk: wtf?! Heb ik dat goed gelezen?!?!
9 euro kwijt voor een ziekenhuisbezoekje
Inolviquote:
Zouden ze daar niet juist kei veel controleren?quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds op het industrieterrein
Ik ga hier met de bus naar het ziekenhuis.. Kost me max 3 euro en 10 minuten... Parkeren is 3 keer zo veel iddquote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moest naar t ziekenhuis. Staat er bij de parkeergarage: 1 euro per kwartier.
Dus ik denk: wtf?! Heb ik dat goed gelezen?!?!
9 euro kwijt voor een ziekenhuisbezoekje
Heb je al konijntjes?quote:Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op. Hier is het 1 euro voor een uur bij het ziekenhuis.
[..]
Inolvi
Hee Toto.quote:
Behoorlijk, vooral als er een Mac in de buurt isquote:Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zouden ze daar niet juist kei veel controleren?
Al een beetje bekomen van de schrik?quote:Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je al konijntjes?
[..]
Hee Toto.
Nee, nog nietquote:
Welke?quote:Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al een beetje bekomen van de schrik?
Oh, wat jammer!quote:Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Duurt nog wel een half jaar of langer
belachelijk!quote:Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga hier met de bus naar het ziekenhuis.. Kost me max 3 euro en 10 minuten... Parkeren is 3 keer zo veel idd
Heb je al nudies van haar?quote:Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zomaar ineens in een groepsapp met mij belanden
Ik denk dat ik dit redelijk nauwkeurig kan gokken.quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gekregen van jeweetwelwie natuurlijk
Haha, gokken, ik snap hem!quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit redelijk nauwkeurig kan gokken.
Geduld loont.quote:
In januari moet ik weer voor oogcontrole.. Ik mag dan niet rijden want oogdruppels.. Dus of ik ga met de bus.. En dan hopen dat het goed komt, of iemand moet even voor taxi spelen..quote:
Het is wel even handig om het schakelen onder de knie te krijgenquote:Op maandag 8 december 2014 18:10 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zijn die industrie terreinen juist de enige plek waarop ze controleren of je wel een rijbewijs hebt. Maar daar kan je tenminste niemand aanrijden. Meestal.
Ach.quote:Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zomaar ineens in een groepsapp met mij belanden
Dat zeggen ze ja.quote:
Originele vraag.quote:
Ik zou niet durven, straks vermoordt dingetje me nog.quote:
Je geloofde niet dat ik Fylax was.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ach.
[..]
Dat zeggen ze ja.
[..]
Originele vraag.
quote:
Ik heb je rug, Toot.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, straks vermoordt dingetje me nog.
Klopt.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, straks vermoordt dingetje me nog.
[..]
Je geloofde niet dat ik Fylax was.
Totelo klinkt als total lossquote:Op maandag 8 december 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, en het lijkt ook nog iets op m'n stad.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totelo klinkt als total loss. Al klopt dat ergens ook wel voor jou
.
Je bent zelf op waarheid berust.quote:Op maandag 8 december 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een op waarheid berust grapje.
Ik ook niet, Totelo.quote:Op maandag 8 december 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet veel meer van waar dit over gaat.
Zo, die gynaecoloog heb je snel gevonden.quote:Op maandag 8 december 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, even mijn ziekenhuisrekening betalen. 48 euro.
Faxie doet het gratis.quote:Op maandag 8 december 2014 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, die gynaecoloog heb je snel gevonden.
Goed héquote:Op maandag 8 december 2014 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, die gynaecoloog heb je snel gevonden.
Bij nader inzien heb ik denk ik geen gynaecoloog nodig.quote:
Subtiel.quote:Op maandag 8 december 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb ik denk ik geen gynaecoloog nodig.
Je hebt al eens een iemand gehad die je kut uitvoerig bestudeerde. Was geen succes volgens jou.quote:Op maandag 8 december 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb ik denk ik geen gynaecoloog nodig.
Nu ben ik wel benieuwd wie dat was.quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt al eens een iemand gehad die je kut uitvoerig bestudeerde. Was geen succes volgens jou.
paard erop gestaan?quote:Op maandag 8 december 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hé.
Zonder gekheid, naar de spoed voor m'n teen.
Dat was de dokter.quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt al eens een iemand gehad die je kut uitvoerig bestudeerde. Was geen succes volgens jou.
Jup. Nagel van onderaf losgerukt, dus ze wilden hem eerst terugzetten (plaatselijk verdoofd), maar toen raakte de nagel helemaal los, dus eraf gehaald.quote:
Geen idee. Kwam eens ter sprake hier. It wasn't me.quote:Op maandag 8 december 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wie dat was.
Ik denk ook niet dat jij zonder waarschuwing een ijskoude eendenbek naar binnen zou raggenquote:Op maandag 8 december 2014 18:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee. Kwam eens ter sprake hier. It wasn't me.
Zou jij dat willen dan? Mij lijkt het een kutklus namelijkquote:Op maandag 8 december 2014 18:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee. Kwam eens ter sprake hier. It wasn't me.
ouchquote:Op maandag 8 december 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was de dokter.
[..]
Jup. Nagel van onderaf losgerukt, dus ze wilden hem eerst terugzetten (plaatselijk verdoofd), maar toen raakte de nagel helemaal los, dus eraf gehaald.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij dat willen dan? Mij lijkt het een kutklus namelijk
ik heb geen eendenbek in mijn arsenaalquote:Op maandag 8 december 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij zonder waarschuwing een ijskoude eendenbek naar binnen zou raggen.
Je raad daten met een gynaecoloog af?Dat had ik eerder moeten weten.Kut zeg.quote:Op maandag 8 december 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was de dokter.
[..]
Jup. Nagel van onderaf losgerukt, dus ze wilden hem eerst terugzetten (plaatselijk verdoofd), maar toen raakte de nagel helemaal los, dus eraf gehaald.
Waar zeg ik dat ik het afraad?quote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Je raad daten met een gynaecoloog af?Dat had ik eerder moeten weten.
Amateur.quote:Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik heb geen eendenbek in mijn arsenaal
Dit is wel een tegenvaller, Art. Echt.quote:Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Afknapperquote:Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
*noteert*quote:
Insider joke,mijn laatste date is gynaecologe.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Insider joke,mijn laatste date is gynaecologe.
Nog geneukt?quote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Insider joke,mijn laatste date is gynaecologe.
Pro tip: bewaar ze in de koelkast. Om de dames extra te tergen bij het inbrengen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
*struint obscure sites af voor 'speculum'*
laatst ging er ook een op mijn voet staan, leek wel of hij er zelf van schrok, want hij was ook gelijk weer erafquote:
dat is ook niet de vedoeling ervan geloof ik.quote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie die dingen wel eens in porno, maar het lijkt nou niet alsof de vrouw dat lekker vindt.
Ik vind het ook niet geil om te zien.quote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie die dingen wel eens in porno, maar het lijkt nou niet alsof de vrouw dat lekker vindt.
Ik vermoed dat het idee is dat de kijker de binnenkant kan zien?quote:Op maandag 8 december 2014 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook niet de vedoeling ervan geloof ik.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 8 december 2014 19:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet geil om te zien.
en geen glijmiddel gebruikenquote:Op maandag 8 december 2014 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pro tip: bewaar ze in de koelkast. Om de dames extra te tergen bij het inbrengen.
Denk ik wel, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het idee is dat de kijker de binnenkant kan zien?
[..]
Nee, niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |