Donkerblauw spuiten, 5cm verlagen, shogun spoiler er op, veilside bodykitje en 20"chrome spinners en je bent de man Thijs.quote:
Ik ben al man genoeg zonder al die dingen Roy. Hij is van 1998 en heeft zo zijn kuurtjes soms, maar het is mijn wagen en ik ben er blij mee.quote:Op maandag 8 december 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Donkerblauw spuiten, 5cm verlagen, shogun spoiler er op, veilside bodykitje en 20"chrome spinners en je bent de man Thijs.
Auto's verlagen. Je weet dat we in Nederland wonen met drempels he?quote:Op maandag 8 december 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Donkerblauw spuiten, 5cm verlagen, shogun spoiler er op, veilside bodykitje en 20"chrome spinners en je bent de man Thijs.
En dat ja. Om vervolgens weer het gas in te trappen. Rinse and repeat.quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Auto's verlagen. Je weet dat we in Nederland wonen met drempels he?
Ik heb dat soort begrepen. Rijden ze je eerst voorbij met 80 waar je 60 mag, en dan daarna rij je weer achter ze omdat ze dan stapvoets over een drempel heen moeten om de onderkant niet te beschadigen waar ik dan wel met 50 overheen kan lol
98 is dan ook gewoon een top bouwjaar natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al man genoeg zonder al die dingen Roy. Hij is van 1998 en heeft zo zijn kuurtjes soms, maar het is mijn wagen en ik ben er blij mee.
Gezien de levensfase waar je in zit, een Fiat Multipla?quote:Op maandag 8 december 2014 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat te geilen op de auto van een kennis, ontzettend foute patserbak, maar echt...
Ik weet niet eens meer wat voor iets t is
I know, ik kon met mijn eerste auto hier bepaalde dorpen niet in komen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Auto's verlagen. Je weet dat we in Nederland wonen met drempels he?
Ik heb dat soort begrepen. Rijden ze je eerst voorbij met 80 waar je 60 mag, en dan daarna rij je weer achter ze omdat ze dan stapvoets over een drempel heen moeten om de onderkant niet te beschadigen waar ik dan wel met 50 overheen kan lol
Ik woon minder dan 10 minuten lopen van mijn werk, winkels nog dichterbij, bushaltes ook. Ik zie de meerwaarde van een auto echt niet in nu. Zelfs niet toen ik nog in NL woonde trouwens.quote:
nee, dat was t niet, maar ik weet t echt niet meerquote:Op maandag 8 december 2014 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de levensfase waar je in zit, een Fiat Multipla?
Dat is ie zeker. Degelijk Japans die wagen van mij. Die geeft enkel de geest als het seppuku pleegt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
98 is dan ook gewoon een top bouwjaar natuurlijk.
Die van mij is ook uit 98 en onverwoestbaar.
vriend heeft m nodig voor t werk en we hebben m nodig om van Lelystad naar Eindhoven te rijden, of naar Zwolle, Almelo, Sluis, ivm familie die daar woont. Trein is niet te doenquote:Op maandag 8 december 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon minder dan 10 minuten lopen van mijn werk, winkels nog dichterbij, bushaltes ook. Ik zie de meerwaarde van een auto echt niet in nu. Zelfs niet toen ik nog in NL woonde trouwens.
Of als je hem uitleent.quote:Op maandag 8 december 2014 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ie zeker. Degelijk Japans die wagen van mij. Die geeft enkel de geest als het seppuku pleegt.
De ingewanden openen door met 50 km/u op een opkomende verkeerspaal te rijden?quote:Op maandag 8 december 2014 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ie zeker. Degelijk Japans die wagen van mij. Die geeft enkel de geest als het seppuku pleegt.
Zoiets zal het dan zijn jaquote:Op maandag 8 december 2014 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ingewanden openen door met 50 km/u op een opkomende verkeerspaal te rijden?
Ik leen mijn auto aan niemand uit, zelfs niet aan mijn beste vrienden of familie. Als ze hem nodig hebben breng ik ze zelfs weg.quote:Op maandag 8 december 2014 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of als je hem uitleent.
Dan start ie opeens niet.
Eindhoven, Zwolle, Almelo.... Daar zou ik nog niet eens in een Aston naartoe willen rijdenquote:Op maandag 8 december 2014 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vriend heeft m nodig voor t werk en we hebben m nodig om van Lelystad naar Eindhoven te rijden, of naar Zwolle, Almelo, Sluis, ivm familie die daar woont. Trein is niet te doen
Dit! plus ik heb geen rijbewijsquote:Op maandag 8 december 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon minder dan 10 minuten lopen van mijn werk, winkels nog dichterbij, bushaltes ook. Ik zie de meerwaarde van een auto echt niet in nu.
Hey niet haten op Zwollequote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eindhoven, Zwolle, Almelo.... Daar zou ik nog niet eens in een Aston naartoe willen rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |