Flashback naar boekverslagen op middelbare schoolquote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitverkocht, 50 cent per kopie.
Ja een jaar of 12 maar dat staat er los van.quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef artelligence het volgende:
Hij ziet mijn posts toch ook persoonlijk? Ik lees toch wat hij post in hvjjn? Ik zie zijn duizenden fattyjokes en sneren jegens mijn 'oh zo succesvolle liefdesleven' voorbij komen? Maar jullie kennen elkaar blijkbaar. Dus ik geloof je
Ja toch?!quote:Op maandag 8 december 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, maar.... We mogen dan wel een maximaal dysfunctionele familie zijn, we zijn toch familie?
Dus omdat ik daar post ken je mij gelijk? En weet je precies wat er speelt en hoe ik in elkaar zit? Knap. En ik kan prima de boodschap in het algemene zien, maar het wordt wat lastig als je woorden gebruikt zoals jij/je en als je mij erover DMt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij ziet mijn posts toch ook persoonlijk? Ik lees toch wat hij post in hvjjn? Ik zie zijn duizenden fattyjokes en sneren jegens mijn 'oh zo succesvolle liefdesleven' voorbij komen? Maar jullie kennen elkaar blijkbaar. Dus ik geloof jeblijkbaar zien jullie de algemene boodschap ook niet in het andere geluid.
Jij uitbuiter!quote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitverkocht, 50 cent per kopie.
Ik hou niet van incest.quote:Op maandag 8 december 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, maar.... We mogen dan wel een maximaal dysfunctionele familie zijn, we zijn toch familie?
Oh please no.quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flashback naar boekverslagen op middelbare school
Faalhaas is jaloers op mij, de grootste versierder van heel fok!quote:
Ik ben jaloers? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Faalhaas is jaloers op mij, de grootste versierder van heel fok!
Oftewel: gechargeerde opmerkingen in een zinloze discussie waar we niet uit gaan komen
Lees dan mijn posts na. Het enige dat je daarop te zeggen hebt is: "Ja maar het is niet makkelijk. Jij hebt makkelijk praten yadayada."quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat ik daar post ken je mij gelijk? En weet je precies wat er speelt en hoe ik in elkaar zit? Knap. En ik kan prima de boodschap in het algemene zien, maar het wordt wat lastig als je woorden gebruikt zoals jij/je en als je mij erover DMt.
Begrijpelijk en ook niks mis mee, maar had het om een of andere reden gewoon niet achter je gezocht.quote:
Het is maar net waar je je geld aan wil uitgeven. Sommige zijn mooi, geef ik toe. Maar het zorgt niet voor kippenvel zoals een Aston doet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik blijf toch een zwak houden voor de wagens uit the Fast and the Furious.
Na de eerste film begon het hier in NL pas echt, daarvoor was je al de man als je dikke velgen en een spoiler had.
Maar toen kwamen de bodykits en paintjobs. Mooie tijd was dat toen we nog zo'n beetje alle events afgingen. Zelfs nog een jaar jurylid geweest bij Full Speed.
Die old ass Skyline uit Fast 6quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik blijf toch een zwak houden voor de wagens uit the Fast and the Furious.
Na de eerste film begon het hier in NL pas echt, daarvoor was je al de man als je dikke velgen en een spoiler had.
Maar toen kwamen de bodykits en paintjobs. Mooie tijd was dat toen we nog zo'n beetje alle events afgingen. Zelfs nog een jaar jurylid geweest bij Full Speed.
Omdat ik mijzelf ook redelijk kan inleven in andere situaties en hoe mensen dat zien.quote:Op maandag 8 december 2014 17:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lees dan mijn posts na. Het enige dat je daarop te zeggen hebt is: "Ja maar het is niet makkelijk. Jij hebt makkelijk praten yadayada."
Nogal wiedes dat ik dan denk dat je uit ervaring spreekt
Niet?quote:Op maandag 8 december 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk en ook niks mis mee, maar had het om een of andere reden gewoon niet achter je gezocht.
Nee.quote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Heren, mag ik zeggen dat ik dit allemaal nogal een beetje kinderachtig gehuil in de marge vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Zou jij niet aan het strand gaan liggen met die 17 graden daar?quote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Heren, mag ik zeggen dat ik dit allemaal nogal een beetje kinderachtig gehuil in de marge vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |