Zwemmen is wel heerlijk trouwens. Doe het zelf 2-3x per week en voelt goedquote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, maar het lijkt niet zo te werken
Misschien helpt dat wel danquote:[..]
Je krijgt er energie van. Dus als je met kleine dingetjes begint, krijg je vanzelf zin om grotere dingen aan te pakken.
Iemand om mee hard te lopen kan ook helpen natuurlijk.
Vind je? Ik vind het wel wat hebben zoquote:
Met zwemmen heb ik geen last.. Fietsen wel iets meer.. Maar dat is een kwestie van je balans opnieuw vinden..quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, maar het lijkt niet zo te werken
Niet alle, maar deze vind ik wel vet..quote:
Zeker omdat ik hem mocht hebben.quote:
Misschien is PUA wat voor jequote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want jij kent ook echt mijn situatie art.
Ondanks dat er hier en daar wel wat persoonlijke tintjes aan mijn reacties zitten reageer ik niet perse zo. Het is mijn mening hoe ik dat überhaupt zie niet hoe het in mijn geval is.
En nogmaals discussies hierover zijn al vaker gevoerd.
Ja!quote:
Dan is het erg fijn om iemand te hebben om mee samen te sporten, ja. Een van je huisgenoten misschien?quote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien helpt dat wel dan
Het is ook niet dat ik geen zin heb om iets actiefs te doen, ik moet meestal juist energie kwijt.
Het is vooral dat ik de ervaring heb dat ik in elke sport die ik probeer zo slecht ben, dat ik gewoon geen zin meer heb om ermee door te gaan
Fitness ging op zich wel, maar dat was eigenlijk wel weer erg saai.
Right.quote:Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien is PUA wat voor je.
Discussies gemist overigens. Ook niet in Angst/depressie gezien. Bedoel het ook niet vervelend. Misschien een beetje. Een 'godverdomme open je ogen, hier heb je een trap onder je reet' vervelend
Aston Martinquote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar als ik echt mocht kiezen dan een Aston Martin DB9, en een Lotus Exige voor de weekenden..
Tja, roeien met de riemen die je hebt hèquote:Op maandag 8 december 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou weer gaan roeien, maar iedereen hier raadt het me af
Waarom?quote:Op maandag 8 december 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou weer gaan roeien, maar iedereen hier raadt het me af
Aston Martin, mooie wagen om in te toeren.quote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aston Martin![]()
En als je meer dan 1 passagier hebt een Betley Continental GT
Aston Martin Rapidequote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aston Martin![]()
En als je meer dan 1 passagier hebt een Betley Continental GT
Mooi? Sex op wielenquote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aston Martin, mooie wagen om in te toeren.
Dat vind ik dan weer eigenlijk net niet...quote:
Mag ik dan de Aston lenen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Als ik er ooit het geld voor heb wil ik wel James Bond er als cadeau bij natuurlijk
Daarom, die uit de laatste Bond-films zijn prachtig. Al ben ik nog in dubio over die uit SPECTRE.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi? Sex op wielen![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat vind ik dan weer eigenlijk net niet...
James Bond is niet te koop, die behoort toe aan Queen & Countryquote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Als ik er ooit het geld voor heb wil ik wel James Bond er als cadeau bij natuurlijk
Dan laat Yv haar naam wel veranderen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
James Bond is niet te koop, die behoort toe aan Queen & Country
quote:
Ja dat snap ik, maar zelfs hij heeft wel eens een avondje geen opdracht, dus ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
James Bond is niet te koop, die behoort toe aan Queen & Country
De DB10? Die vind ik prachtigquote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, die uit de laatste Bond-films zijn prachtig. Al ben ik nog in dubio over die uit SPECTRE.
De kans dat je de nacht overleefd neemt af met 71.3%. Lijkt me een slecht plan dus.quote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja dat snap ik, maar zelfs hij heeft wel eens een avondje geen opdracht, dus ik zie mogelijkheden
Ja, alleen daarom zou ik al naar de bios willen. Helaas dan wel om waarschijnlijk met pijn in mijn hart er weer uit te komen omdat er geen auto meer heel is natuurlijk mja... klein detailquote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De DB10? Die vind ik prachtig
[ afbeelding ]
Alhoewel ze het inderdaad niet haalt bij de DB9![]()
[ afbeelding ]
De Rapide niet mooi vinden maar de DB10 wel? Gekke Barb.quote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De DB10? Die vind ik prachtig
[ afbeelding ]
Alhoewel ze het inderdaad niet haalt bij de DB9![]()
[ afbeelding ]
Zoiets ja.quote:Op maandag 8 december 2014 16:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Right.
En natuurlijk art. Ondanks dat je het niet vervelend bedoeld, waarom zeg je het dan? Het klinkt een beetje als oordelen zonder de situatie te weten.
En die discussie die ik bedoel ging erover dat niet iedereen zomaar meiden 'versiert', iets waar jij maar niet met je verstand bij kunt blijkbaar.
Smaken verschillen, malle aequequote:Op maandag 8 december 2014 17:05 schreef aeque het volgende:
[..]
De Rapide niet mooi vinden maar de DB10 wel? Gekke Barb.
Daar groei je wel weer overheen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alleen daarom zou ik al naar de bios willen. Helaas dan wel om waarschijnlijk met pijn in mijn hart er weer uit te komen omdat er geen auto meer heel is natuurlijk mja... klein detail
Met Skyfall, de DB5quote:Op maandag 8 december 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alleen daarom zou ik al naar de bios willen. Helaas dan wel om waarschijnlijk met pijn in mijn hart er weer uit te komen omdat er geen auto meer heel is natuurlijk mja... klein detail
Art, je hoeft me dan niet te DM-en hoor. Mag gewoon hier openbaar.quote:
Ik heb nog een uur in tranen gezeten na het einde van de filmquote:
Ik de paardenliefde soms ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal de autoliefde nooit begrijpen
Dat deed wel zeer jaquote:
Die snap ik ook al niet, ik ben zelfs een blauwe maandag op paardrijles gegaan om mijn pure doodsangst voor die beesten te overwinnenquote:Op maandag 8 december 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik de paardenliefde soms ook niet.
Hear hear!quote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal de autoliefde nooit begrijpen
Mijn ex zei na de film dat ik op dat moment haar hand bijna brak, zo hard hield ik haar vastquote:Op maandag 8 december 2014 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog een uur in tranen gezeten na het einde van de film
Ik ben ook geen gearhead hoor. Maar Aston Martin is kunst.quote:
Paarden zijn lief maar ik heb er niet veel mee.quote:Op maandag 8 december 2014 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die snap ik ook al niet, ik ben zelfs een blauwe maandag op paardrijles gegaan om mijn pure doodsangst voor die beesten te overwinnen
quote:Op maandag 8 december 2014 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ex zei na de film dat ik op dat moment haar hand bijna brak, zo hard hield ik haar vastWe hoorden ook een paar mensen "NO, HELL NO!" schreeuwen
quote:Op maandag 8 december 2014 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ex zei na de film dat ik op dat moment haar hand bijna brak, zo hard hield ik haar vastWe hoorden ook een paar mensen "NO, HELL NO!" schreeuwen
Agreed.. alleen zo jammer dat het hebben geen optie isquote:Op maandag 8 december 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook geen gearhead hoor. Maar Aston Martin is kunst.
Ok: ik zou hulp zoeken. Serieus. Je eigen falen bij fok!sters op mij projecteren is schoolplein politiek, getuige jouw mening over mijn succesvolle liefdesleven. Als ik dan alsnog duidelijk probeer te maken dat positiviteit, geluk en liefde ook in andere (kleine) dingen te vinden is, maar krijg te horen 'dat ik helemaal niet snap hoe een depressief iemand zich kan voelen', dan houdt het voor mij ook op. Zelfs als ik een gemene reactie geef, dringt het niet door. Nee, dan wil je gewoon niet veranderen. Je voelt je vertrouwd in het gemis van zelfvertrouwen. Iedereen heeft iets te bieden, maar ik geloof dat je dat niet beseft.quote:Op maandag 8 december 2014 17:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Art, je hoeft me dan niet te DM-en hoor. Mag gewoon hier openbaar.
Dat zijn ook goede films (uitzonderingen daargelaten), dus dan snap ik dat wel. De wagens uit Fast & Furious vind ik dan weer meh.quote:Op maandag 8 december 2014 17:15 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij komt mijn liefde voor Aston Martin ook vooral voort vanwege de James Bond films
Ik heb er een als schaalmodel. Telt dat ook?quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
Agreed.. alleen zo jammer dat het hebben geen optie is
Ach, de Nachtwacht zal ik ook nooit hebben. Maar ik genoot er wel van om hem te zien hangen in het Rijks.quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
Agreed.. alleen zo jammer dat het hebben geen optie is
Ik ookquote:Op maandag 8 december 2014 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er een als schaalmodel. Telt dat ook?
Zit jij er even goed naastquote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok: ik zou hulp zoeken. Serieus. Je eigen falen bij fok!sters op mij projecteren is schoolplein politiek, getuige jouw mening over mijn succesvolle liefdesleven. Als ik dan alsnog duidelijk probeer te maken dat positiviteit, geluk en liefde ook in andere (kleine) dingen te vinden is, maar krijg te horen 'dat ik helemaal niet snap hoe een depressief iemand zich kan voelen', dan houdt het voor mij ook op. Zelfs als ik een gemene reactie geef, dringt het niet door. Nee, dan wil je gewoon niet veranderen. Je voelt je vertrouwd in het gemis van zelfvertrouwen. Iedereen heeft iets te bieden, maar ik geloof dat je dat niet beseft.
Goed punt. Ik zal er aan denken als we in onze lelijke auto zittenquote:Op maandag 8 december 2014 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, de Nachtwacht zal ik ook nooit hebben. Maar ik genoot er wel van om hem te zien hangen in het Rijks.
Dat vind ik best mooie auto's, maar mogen nog niet eens in de schaduw staan van de DB9quote:Op maandag 8 december 2014 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn ook goede films (uitzonderingen daargelaten), dus dan snap ik dat wel. De wagens uit Fast & Furious vind ik dan weer meh.
Target in sight.quote:
Daarom. Gewoon kunst is mooi. Niet opgepimpt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik best mooie auto's, maar mogen nog niet eens in de schaduw staan van de DB9
Bizar snel!quote:Op maandag 8 december 2014 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, heel topic verder. Snel gegaan.
Hij ziet mijn posts toch ook persoonlijk? Ik lees toch wat hij post in hvjjn? Ik zie zijn duizenden fattyjokes en sneren jegens mijn 'oh zo succesvolle liefdesleven' voorbij komen? Maar jullie kennen elkaar blijkbaar. Dus ik geloof jequote:Op maandag 8 december 2014 17:18 schreef Moppert het volgende:
[..]
Zit jij er even goed naastik denk dat je zijn punt totaal niet begrepen hebt.
Bovendien waren zijn posts toch in het algemeen gezien en niet per definitie over zijn persoonlijke situatie.
Ik eet me wel weer vrolijk, fuck die zielenknijpersquote:Op maandag 8 december 2014 17:21 schreef Myraela het volgende:
Hebben we onze eigen topic psycholoog? Dat werd tijd, hoog nodig hier.
Mag ik niet openbaar maken helaas.quote:
Wow en dan mij betichten van begrijpend lezen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok: ik zou hulp zoeken. Serieus. Je eigen falen bij fok!sters op mij projecteren is schoolplein politiek, getuige jouw mening over mijn succesvolle liefdesleven. Als ik dan alsnog duidelijk probeer te maken dat positiviteit, geluk en liefde ook in andere (kleine) dingen te vinden is, maar krijg te horen 'dat ik helemaal niet snap hoe een depressief iemand zich kan voelen', dan houdt het voor mij ook op. Zelfs als ik een gemene reactie geef, dringt het niet door. Nee, dan wil je gewoon niet veranderen. Je voelt je vertrouwd in het gemis van zelfvertrouwen. Iedereen heeft iets te bieden, maar ik geloof dat je dat niet beseft.
Maar, maar.... We mogen dan wel een maximaal dysfunctionele familie zijn, we zijn toch familie?quote:Op maandag 8 december 2014 17:21 schreef Myraela het volgende:
Hebben we onze eigen topic psycholoog? Dat werd tijd, hoog nodig hier.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag ik niet openbaar maken helaas.
[..]
Wow en dan mij betichten van begrijpend lezen.Waar spreek ik uitsluitend over mijzelf? Ik spreek over hoe ik het zie, niet op hoe het bij mij van toepassing is. Dat maak jij er zelf van. Je spreekt zelfs dingen uit zonder ook maar iets over mij te weten, want blijkbaar ben ik depressief volgens jou?
En mijn falen bij foksters? Whut? Welke fokster heb ik geprobeerd te versieren dan?![]()
En mijn mening over jou succesvolle leven? Jij bent toch degene die hier de laatste tijd zijn ego moet laten zien over hoe goed je er in bent? Of is alles nu ineens dan sarcastisch bedoeld?
Is dat omdat ik 1 reactie geef op iemand die zegt niks te bieden te hebben dat je dit allemaal concludeert? Erg knap dat je dat eruit haalt.
Maar blijkbaar ken je mij heel goed als ik het zo lees.
Flashback naar boekverslagen op middelbare schoolquote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitverkocht, 50 cent per kopie.
Ja een jaar of 12 maar dat staat er los van.quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef artelligence het volgende:
Hij ziet mijn posts toch ook persoonlijk? Ik lees toch wat hij post in hvjjn? Ik zie zijn duizenden fattyjokes en sneren jegens mijn 'oh zo succesvolle liefdesleven' voorbij komen? Maar jullie kennen elkaar blijkbaar. Dus ik geloof je
Ja toch?!quote:Op maandag 8 december 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, maar.... We mogen dan wel een maximaal dysfunctionele familie zijn, we zijn toch familie?
Dus omdat ik daar post ken je mij gelijk? En weet je precies wat er speelt en hoe ik in elkaar zit? Knap. En ik kan prima de boodschap in het algemene zien, maar het wordt wat lastig als je woorden gebruikt zoals jij/je en als je mij erover DMt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij ziet mijn posts toch ook persoonlijk? Ik lees toch wat hij post in hvjjn? Ik zie zijn duizenden fattyjokes en sneren jegens mijn 'oh zo succesvolle liefdesleven' voorbij komen? Maar jullie kennen elkaar blijkbaar. Dus ik geloof jeblijkbaar zien jullie de algemene boodschap ook niet in het andere geluid.
Jij uitbuiter!quote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitverkocht, 50 cent per kopie.
Ik hou niet van incest.quote:Op maandag 8 december 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, maar.... We mogen dan wel een maximaal dysfunctionele familie zijn, we zijn toch familie?
Oh please no.quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flashback naar boekverslagen op middelbare school
Faalhaas is jaloers op mij, de grootste versierder van heel fok!quote:
Ik ben jaloers? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Faalhaas is jaloers op mij, de grootste versierder van heel fok!
Oftewel: gechargeerde opmerkingen in een zinloze discussie waar we niet uit gaan komen
Lees dan mijn posts na. Het enige dat je daarop te zeggen hebt is: "Ja maar het is niet makkelijk. Jij hebt makkelijk praten yadayada."quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat ik daar post ken je mij gelijk? En weet je precies wat er speelt en hoe ik in elkaar zit? Knap. En ik kan prima de boodschap in het algemene zien, maar het wordt wat lastig als je woorden gebruikt zoals jij/je en als je mij erover DMt.
Begrijpelijk en ook niks mis mee, maar had het om een of andere reden gewoon niet achter je gezocht.quote:
Het is maar net waar je je geld aan wil uitgeven. Sommige zijn mooi, geef ik toe. Maar het zorgt niet voor kippenvel zoals een Aston doet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik blijf toch een zwak houden voor de wagens uit the Fast and the Furious.
Na de eerste film begon het hier in NL pas echt, daarvoor was je al de man als je dikke velgen en een spoiler had.
Maar toen kwamen de bodykits en paintjobs. Mooie tijd was dat toen we nog zo'n beetje alle events afgingen. Zelfs nog een jaar jurylid geweest bij Full Speed.
Die old ass Skyline uit Fast 6quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik blijf toch een zwak houden voor de wagens uit the Fast and the Furious.
Na de eerste film begon het hier in NL pas echt, daarvoor was je al de man als je dikke velgen en een spoiler had.
Maar toen kwamen de bodykits en paintjobs. Mooie tijd was dat toen we nog zo'n beetje alle events afgingen. Zelfs nog een jaar jurylid geweest bij Full Speed.
Omdat ik mijzelf ook redelijk kan inleven in andere situaties en hoe mensen dat zien.quote:Op maandag 8 december 2014 17:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lees dan mijn posts na. Het enige dat je daarop te zeggen hebt is: "Ja maar het is niet makkelijk. Jij hebt makkelijk praten yadayada."
Nogal wiedes dat ik dan denk dat je uit ervaring spreekt
Niet?quote:Op maandag 8 december 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk en ook niks mis mee, maar had het om een of andere reden gewoon niet achter je gezocht.
Nee.quote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Heren, mag ik zeggen dat ik dit allemaal nogal een beetje kinderachtig gehuil in de marge vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Zou jij niet aan het strand gaan liggen met die 17 graden daar?quote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Heren, mag ik zeggen dat ik dit allemaal nogal een beetje kinderachtig gehuil in de marge vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |