vandaar het daten...quote:Op maandag 8 december 2014 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik heb immers andere prioriteiten op dit moment. Ik wil geen relatie nu. Duidelijk?
Is daten voor jou alleen een middel om een relatie te krijgen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik heb immers andere prioriteiten op dit moment. Ik wil geen relatie nu. Duidelijk?
You sure? Niet gewoon wat vocht vast aan het houden?quote:Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben weer aangekomen. Kan weer buikje vasthouden.![]()
Dat kan natuurlijk. Alleen begrijp ik het niet zo goed.quote:
Nee, ook om mensen beter te leren kennen. Ik geef ook aan dat ik geen relatie wil. Willen ze dan alsnog daten, prima.quote:Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is daten voor jou alleen een middel om een relatie te krijgen?
Join the club.quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.
Minder kapsalon eten.quote:Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben weer aangekomen. Kan weer buikje vasthouden.![]()
Nee, is wel echt vet.quote:Op maandag 8 december 2014 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
You sure? Niet gewoon wat vocht vast aan het houden?
quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.
Komt wel goed. Ups en downs.quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is wel echt vet.
Ik moet weer iets beter op eten gaan letten, ik heb het laten versloffen.
Ik nog nooit.quote:Op maandag 8 december 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al 10 maanden niet meer gehad.
RIP.
Nee gewoon lekker depressief blijven. Jezelf zielig vinden. Het heeft mij niet geholpen en het helpt me nog steeds niet als ik een terugval heb. Negatieve gedachten versterken dat alleen maar. Aan jezelf werken dusquote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Even afgezien van het betaalde, wat ik al niet eens zou overwegen. Is niet iedereen zo'n hosselbaas als jij art. Deze discussie is hier geloof ik al vaker gevoerd dus ga ik nog een keer doen.
[..]
Bedankt voor de wat uitgebreidere uitleg.
[..]
Het is ook maar net wat jij zelf verstaat onder een relatie natuurlijk. Dit heeft verschillend vormen.
[..]
En ook dat is niet voor iedereen een optie art. Niet alles zo vanzelfsprekend vinden.
[..]
Niet alleen kunnen zijn bestaat ook niet echt denk ik. Maar er zijn genoeg scenario's waarbij dit zo lijkt en het op die manier wordt uitgesproken. Mensen zijn nu eenmaal niet gemaakt om echt helemaal alleen te zijn.
Dan ben je zeker wel ripped.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat houdt je tegen?quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je zeker wel ripped.proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets, ik heb geen interesse om het te proberen.quote:
Zwaar leven. Ik kan mijn laatste niet eens meer herinneren.quote:Op maandag 8 december 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al 10 maanden niet meer gehad.
RIP.
Ik hoop het. Ik was bijna tevreden over mezelf. Toen werd de controle minderquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
proest
[..]
Niets, ik heb geen interesse om het te proberen.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik was bijna tevreden over mezelf. Toen werd de controle minder
[..]
Ga zwemmenquote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
ik moet ergens echt motivatie gaan vinden om te gaan sporten, maar dat is zo moeilijk
Gewoon beginnen met iedere ochtend en avond een paar keer opdrukken. Dan komt de energie vanzelf.quote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
ik moet ergens echt motivatie gaan vinden om te gaan sporten, maar dat is zo moeilijk
Dat werkt ook maar kort..quote:Op maandag 8 december 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met iedere ochtend en avond een paar keer opdrukken. Dan komt de energie vanzelf.
Ik ook niet,Maar blijkbaar missen we wel ietsquote:
Dat kun je vast weer oppakken. Je bent al heel ver gekomen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik was bijna tevreden over mezelf. Toen werd de controle minder
[..]
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet,Maar blijkbaar missen we wel iets
Dan moet ik eerst weer op zwemles vrees ikquote:
Straks maar even push ups doen en crunches.quote:Op maandag 8 december 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kun je vast weer oppakken. Je bent al heel ver gekomen.
Zwemmen zou je in feite, net als fietsen, nooit moeten verlerenquote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer op zwemles vrees ik
De vorige keer dat ik in een meer probeerde te zwemmen was ik een beetje in paniek toen ik niet meer kon staan
Doen wat je leuk vindt. Qua sport dan natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
Echt?quote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer op zwemles vrees ik
De vorige keer dat ik in een meer probeerde te zwemmen was ik een beetje in paniek toen ik niet meer kon staan
Niets.quote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Doen wat je leuk vindt. Qua sport dan natuurlijk.
Is dat zo? Ik wil eigenlijk vooral mijn conditie en fitheid te verbeteren, dus misschien maar iemand zoeken om mee te gaan hardlopen ofzo.quote:Op maandag 8 december 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met iedere ochtend en avond een paar keer opdrukken. Dan komt de energie vanzelf.
Lekker ripped worden. Ik heb vandaag slecht eten weggegooid en geef een deel aan mijn broertje.quote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks maar even push ups doen en crunches.
Je krijgt er energie van. Dus als je met kleine dingetjes begint, krijg je vanzelf zin om grotere dingen aan te pakken.quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik wil eigenlijk vooral mijn conditie en fitheid te verbeteren, dus misschien maar iemand zoeken om mee te gaan hardlopen ofzo.
Nee, ik heb een eigen paard en ik groom voor twee profs.quote:
Ja want jij kent ook echt mijn situatie art.quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker depressief blijven. Jezelf zielig vinden. Het heeft mij niet geholpen en het helpt me nog steeds niet als ik een terugval heb. Negatieve gedachten versterken dat alleen maar. Aan jezelf werken dusAls je niet blij bent met jezelf of je hebt jezelf niet op de rails, gaat een relatie niet werken. Been there...
Teveel bumperquote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou ben ik nooit echt Range Rover fan geweest.. Maar die Evoque is toch wel een gaaf ding..
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ik nooit ripped zal worden. Geen discipline voor.quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker ripped worden. Ik heb vandaag slecht eten weggegooid en geef een deel aan mijn broertje.
Ik heb juist een hekel aan teamsport.quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Myraela het volgende:
Dat is overigens niet waar, ik vind bijna elke teamsport wel leuk. Vooral volleybal vind ik erg tof. Maar ik vind het zo stom om op deze leeftijd met een sport te beginnen.
Zou je dat wel willen dan?quote:Op maandag 8 december 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nooit ripped zal worden. Geen discipline voor.
Goed gedaan wel.
Dat zeggen ze ja, maar het lijkt niet zo te werkenquote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zwemmen zou je in feite, net als fietsen, nooit moeten verleren
Ik vind het wel mooi staan.quote:
Nouja, die angst heb ik dus ook wel. Daarom ben ik er nooit mee begonnen. Maar ik vind teamsporten wel echt tof. En ik hou gewoon van wedstrijdjes.quote:Op maandag 8 december 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan teamsport.Maar dat komt omdat ik vroeger gepest werd door mensen waar ik een blauwe maandag mee in een team zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |