Dat is inderdaad minder leuk,al is het bij mij gelukkig nooit zo lang geweest.Op dat vlak hebben vrouwen het denk ik makkelijker dan mannen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:01 schreef Jelia het volgende:
Zonder intimiteit lijkt het me overigens stukken minder leuk om single te zijn. Zo ben ik dan ook wel weermoet er niet aan denken om 4 jaar zonder scharrel oid te zitten.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
Wat een onzin dat je iemand iets te bieden moet hebben.
Als je niets hebt kun je altijd nog samen op de bank in de voortuin schultenbrau gaan drinken.
Ga de TV-serie kijken, is echt top. Ik ben nu een boek over de Medici's aan het lezen, zo ongeveer dezelfde periode. Had ik toen maar geleefd, dan had ik grootheden als Da Vinci en Galileo kunnen ontmoeten.quote:Op maandag 8 december 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken Borgia's enkel omdat ik Assassin's Creed gespeeld heb
Hoezo dat? Volgens mij heeft iedereen wel wat te bieden aan anderen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.
Is mij gelukt!quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga de TV-serie kijken, is echt top. Ik ben nu een boek over de Medici's aan het lezen, zo ongeveer dezelfde periode. Had ik toen maar geleefd, dan had ik grootheden als Da Vinci en Galileo kunnen ontmoeten.
als je wel een relatie wil is het natuurlijk een vorm van zelfkastijdingquote:Op maandag 8 december 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je je daar goed bij voelt, waarom niet? Iedereen is anders zoals ik al aangaf. Je moet helemaal niets, enkel dat je moet doen waar je je goed bij voelt.
Nu kun je grootheden als mij ontmoeten maar daar geef je dan weer geen prioriteit aan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga de TV-serie kijken, is echt top. Ik ben nu een boek over de Medici's aan het lezen, zo ongeveer dezelfde periode. Had ik toen maar geleefd, dan had ik grootheden als Da Vinci en Galileo kunnen ontmoeten.
is dat niet aan de ander om dat te bepalen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.
Haha, godver.quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
Als je niets hebt kun je altijd nog samen op de bank in de voortuin schultenbrau gaan drinken.
Als dat niet werkt, biedt je het aan de verkeerde personen aan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens mij heeft iedereen wel wat te bieden aan anderen.
Ze zei toch dat ze niet direct op zoek was naar een relatie? Dat het zo gelopen is, is enkel tof voor d'r. Als je wel een relatie wilt dan moet je daar moeite voor doen. Als je er geen wilt, moet je daar dan ook moeite voor gaan doen? Lafheid vind ik het niet.quote:Op maandag 8 december 2014 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je wel een relatie wil is het natuurlijk een vorm van zelfkastijding
of lafheid
Mijn waarde, uw ego is zo groot dat zijn schaduw over heel Europa hangt. Dus we kunnen technisch gezien wel van een ontmoeting spreken, me dunkt.quote:Op maandag 8 december 2014 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu kun je grootheden als mij ontmoeten maar daar geef je dan weer geen prioriteit aan.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze niet direct op zoek was naar een relatie? Dat het zo gelopen is, is enkel tof voor d'r. Als je wel een relatie wilt dan moet je daar moeite voor doen. Als je er geen wilt, moet je daar dan ook moeite voor gaan doen? Lafheid vind ik het niet.
Er staat toch als je wel een relatie wil? Ik reageerde op jou, niet op haarquote:Op maandag 8 december 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze niet direct op zoek was naar een relatie? Dat het zo gelopen is, is enkel tof voor d'r. Als je wel een relatie wilt dan moet je daar moeite voor doen. Als je er geen wilt, moet je daar dan ook moeite voor gaan doen? Lafheid vind ik het niet.
Precies dat.quote:Op maandag 8 december 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat niet werkt, biedt je het aan de verkeerde personen aan.
Smooth...quote:Op maandag 8 december 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn waarde, uw ego is zo groot dat zijn schaduw over heel Europa hangt. Dus we kunnen technisch gezien wel van een ontmoeting spreken, me dunkt.
Dat sowieso.Ik vind het ook vreemd als ik dat soort mensen ontmoet.Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven,geen must.En natuurlijk mag je bepaalde dingen missen als vrijgezel,dat doe ik soms ook,maar als een gek op zoek gaan naar een relatie en maar met de eerste die dat wil te gaan settelen werkt niet.quote:Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat als je niet alleen kunt zijn je relaties zelfs gedoemd zijn om te mislukken
Dan ben ik al te oud en rimpelig en is mijn baarmoeder opgedroogd.quote:Op maandag 8 december 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik was nooit serieus op zoek naar een relatie, daten was gewoon vermaak. Zou niet weten waarom ik daarvoor mijn leven op orde zou moeten hebben. Ik was student, moet je dan wachten tot je klaar bent, een goede baan hebt en je eigen huis hebt voordat je gaat daten?
Het is een gevoel.quote:Op maandag 8 december 2014 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens mij heeft iedereen wel wat te bieden aan anderen.
Precies.quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
Zo ben ik, de slettebak van het topicquote:
Thin struggles.quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het blijft koud hier. Dan maar thee zetten. Brrr.
Ik vind van niet. Ik heb immers andere prioriteiten op dit moment. Ik wil geen relatie nu. Duidelijk?quote:Op maandag 8 december 2014 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er staat toch als je wel een relatie wil? Ik reageerde op jou, niet op haar
Jij bent degene die zegt dat je eerst alles op orde moet hebben...
Ik vind dat een excuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |