Ja maar dat ontkent ook niemand het is een alternatief maar dan kan je het echte wel nog missen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
KloptHelemaal mee eens. Maar als je het niet hebt, heb je genoeg alternatieven waar je gelukkig van kunt worden. Me dunkt.
Ook mee eensquote:Op maandag 8 december 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar het is een beetje als shoarma met vegetarisch vlees.. Het blijft een alternatief en niet the real thing
Ik denk dat als je niet alleen kunt zijn je relaties zelfs gedoemd zijn om te mislukkenquote:Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook mee eensmaar het lijkt me vervelend als je niet alleen kunt zijn. En die mensen zijn er. Dan blijf je het echte vlees met de vleesvervanger vergelijken en daar word je nooit gelukkig van. Hangt ook echt van je verleden af denk ik. Ik ben het wel gewend om alleen te zijn. Die leuke vrouw komt wel *duimt*.
Niet alleen kunnen zijn kan ik ook nooit begrijpen, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook mee eensmaar het lijkt me vervelend als je niet alleen kunt zijn. En die mensen zijn er. Dan blijf je het echte vlees met de vleesvervanger vergelijken en daar word je nooit gelukkig van. Hangt ook echt van je verleden af denk ik. Ik ben het wel gewend om alleen te zijn. Die leuke vrouw komt wel *duimt*.
Mensen die niet alleen kunnen zijn, meid ik als de pestquote:Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, die mijden moet je niet hebben.quote:Op maandag 8 december 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen kunnen zijn, meid ik als de pest
Och meidquote:Op maandag 8 december 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen kunnen zijn, meid ik als de pest
Dat zou ik ook niet kunnen. Vond single zijn helemaal niet erg, maar als ik mensen hoor over maanden geen dates of niets, dan snap ik wel dat je veel mist.quote:Op maandag 8 december 2014 16:01 schreef Jelia het volgende:
Zonder intimiteit lijkt het me overigens stukken minder leuk om single te zijn. Zo ben ik dan ook wel weermoet er niet aan denken om 4 jaar zonder scharrel oid te zitten.
Ik heb eens een relatie met zo iemand gehad. Duurde 8 maanden uiteindelijk maar die kon echt niet tegen alleen zijn. Die werd al gek als ik een weekend niet langs kon komen (we woonden nogal wat uit elkaar).quote:Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je erin staat. Jij zou het niet kunnen. Ik heb er an sich geen problemen mee. Andere prioriteiten.quote:Op maandag 8 december 2014 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet kunnen. Vond single zijn helemaal niet erg, maar als ik mensen hoor over maanden geen dates of niets, dan snap ik wel dat je veel mist.
Juist, werk, huis etc eerst op orde, dan voelt de rest ook logischer aan in mijn beleving.quote:Op maandag 8 december 2014 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je erin staat. Jij zou het niet kunnen. Ik heb er an sich geen problemen mee. Andere prioriteiten.
Juist. Je wil toch eerst je eigen leven op orde en op een rij hebben eer je er iemand in toe wil laten zogezegd.quote:Op maandag 8 december 2014 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist, werk, huis etc eerst op orde, dan voelt de rest ook logischer aan in mijn beleving.
My thoughtsquote:Op maandag 8 december 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik was nooit serieus op zoek naar een relatie, daten was gewoon vermaak. Zou niet weten waarom ik daarvoor mijn leven op orde zou moeten hebben. Ik was student, moet je dan wachten tot je klaar bent, een goede baan hebt en je eigen huis hebt voordat je gaat daten?
Even afgezien van het betaalde, wat ik al niet eens zou overwegen. Is niet iedereen zo'n hosselbaas als jij art. Deze discussie is hier geloof ik al vaker gevoerd dus ga ik nog een keer doen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom zou seks buiten een relatie niet weggelegd zijn voor bepaalde mensen? Het is een keuzefeitelijk gezien zou je zelfs betaalde seks kunnen hebben.
Ik denk dat je als vrijgezel alles kunt doen wat je een in een relatie ook zou kunnen. Je mist wellicht romantiek. Andersom wordt wat moeilijker vaak.
Bedankt voor de wat uitgebreidere uitleg.quote:Op maandag 8 december 2014 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap wel wat aeque bedoeld denk ik. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in het hele spel van het versieren en lopen tegen bepaalde beperkingen op dat vlak aan. En dat hoeft echt niet per se met uiterlijk of eisen samen te hangen, zelfs als je er wel redelijk uit ziet en weinig eisen hebt kan het soms niet lukken. Niet iedereen is nu eenmaal een Don Juan die als hij/zij wil zomaar even iemand kan versieren om seks mee te hebben als hij/zij daar zin in heeft, of een vaste scharrel aan de haak slaan. Als je dan niet naar de hoeren wil gaan (wat ik heel goed kan begrijpen,ik zou dat ook nooit doen) kan het gebeuren dat je ongewild seksloos door het leven gaat.
p.s. Wat je in mijn ogen vooral mist is romantiek en geborgenheid denk ik.
Het is ook maar net wat jij zelf verstaat onder een relatie natuurlijk. Dit heeft verschillend vormen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Ach, ik weet het ook niet. Misschien ben ik gewoon "raar". Maar zie werkelijk geen voordeel aan een relatie. En ook geen dingen die je als single misloopt. Eerlijk niet.
Denk dat ik gewoon te verpest ben misschien?
Edit: ook romantiek kan ook zonder relatie. Maar ik ben echt a-romantisch dus dat kap ik sowieso gelijk af![]()
En ook dat is niet voor iedereen een optie art. Niet alles zo vanzelfsprekend vinden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt zwelgen in zelfmedelijden of lol halen uit de dingen die je wel kunt doen.
Ik mis de romantiek ook vaak genoeg, maar er zijn ook uitstekende alternatieven als je vrijgezel bent. Waardering, warmte, liefde, plezier, sociale activiteiten/interactie van en met vrienden en familie. Lust/seks van scharrels bijvoorbeeld.
Dus je kunt wel degelijk dingen ondernemen ('knus' een filmpje kijken met een fwb bijvoorbeeld of gezellig eten met een vriend(in)) zonder daar een relatie voor te hoeven hebben. Perceptie, perceptie, perceptie.
Het is soms wel vervelend als je altijd het vijfde wiel aan de wagen bent, dat is wel waar.
Niet alleen kunnen zijn bestaat ook niet echt denk ik. Maar er zijn genoeg scenario's waarbij dit zo lijkt en het op die manier wordt uitgesproken. Mensen zijn nu eenmaal niet gemaakt om echt helemaal alleen te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef Jelia het volgende:
[..]
Niet alleen kunnen zijn kan ik ook nooit begrijpen, eerlijk gezegd.
Heb toch het idee dat dat vaak voortkomt uit onzekerheid en bevestiging nodig hebben van een ander in de vorm van een relatie.
Als je je daar goed bij voelt, waarom niet? Iedereen is anders zoals ik al aangaf. Je moet helemaal niets, enkel dat je moet doen waar je je goed bij voelt.quote:Op maandag 8 december 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik was nooit serieus op zoek naar een relatie, daten was gewoon vermaak. Zou niet weten waarom ik daarvoor mijn leven op orde zou moeten hebben. Ik was student, moet je dan wachten tot je klaar bent, een goede baan hebt en je eigen huis hebt voordat je gaat daten?
Overleef je wel.quote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Al die relatiepraat hierEven de theme van the Borgia's opzetten om bij te komen [ afbeelding ]
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.quote:Op maandag 8 december 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ongetwijfeld.quote:
Ik ken Borgia's enkel omdat ik Assassin's Creed gespeeld hebquote:Op maandag 8 december 2014 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Zo kut dat ze deze show gecancelled hebben.
Hopelijk niet, want dan zou zelfs ik nog nooit een relatie mogen hebbenquote:Op maandag 8 december 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
Dat is inderdaad minder leuk,al is het bij mij gelukkig nooit zo lang geweest.Op dat vlak hebben vrouwen het denk ik makkelijker dan mannen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:01 schreef Jelia het volgende:
Zonder intimiteit lijkt het me overigens stukken minder leuk om single te zijn. Zo ben ik dan ook wel weermoet er niet aan denken om 4 jaar zonder scharrel oid te zitten.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
Wat een onzin dat je iemand iets te bieden moet hebben.
Als je niets hebt kun je altijd nog samen op de bank in de voortuin schultenbrau gaan drinken.
Ga de TV-serie kijken, is echt top. Ik ben nu een boek over de Medici's aan het lezen, zo ongeveer dezelfde periode. Had ik toen maar geleefd, dan had ik grootheden als Da Vinci en Galileo kunnen ontmoeten.quote:Op maandag 8 december 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken Borgia's enkel omdat ik Assassin's Creed gespeeld heb
Hoezo dat? Volgens mij heeft iedereen wel wat te bieden aan anderen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.
Is mij gelukt!quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga de TV-serie kijken, is echt top. Ik ben nu een boek over de Medici's aan het lezen, zo ongeveer dezelfde periode. Had ik toen maar geleefd, dan had ik grootheden als Da Vinci en Galileo kunnen ontmoeten.
als je wel een relatie wil is het natuurlijk een vorm van zelfkastijdingquote:Op maandag 8 december 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je je daar goed bij voelt, waarom niet? Iedereen is anders zoals ik al aangaf. Je moet helemaal niets, enkel dat je moet doen waar je je goed bij voelt.
Nu kun je grootheden als mij ontmoeten maar daar geef je dan weer geen prioriteit aan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga de TV-serie kijken, is echt top. Ik ben nu een boek over de Medici's aan het lezen, zo ongeveer dezelfde periode. Had ik toen maar geleefd, dan had ik grootheden als Da Vinci en Galileo kunnen ontmoeten.
is dat niet aan de ander om dat te bepalen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.
Haha, godver.quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
Als je niets hebt kun je altijd nog samen op de bank in de voortuin schultenbrau gaan drinken.
Als dat niet werkt, biedt je het aan de verkeerde personen aan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens mij heeft iedereen wel wat te bieden aan anderen.
Ze zei toch dat ze niet direct op zoek was naar een relatie? Dat het zo gelopen is, is enkel tof voor d'r. Als je wel een relatie wilt dan moet je daar moeite voor doen. Als je er geen wilt, moet je daar dan ook moeite voor gaan doen? Lafheid vind ik het niet.quote:Op maandag 8 december 2014 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je wel een relatie wil is het natuurlijk een vorm van zelfkastijding
of lafheid
Mijn waarde, uw ego is zo groot dat zijn schaduw over heel Europa hangt. Dus we kunnen technisch gezien wel van een ontmoeting spreken, me dunkt.quote:Op maandag 8 december 2014 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu kun je grootheden als mij ontmoeten maar daar geef je dan weer geen prioriteit aan.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze niet direct op zoek was naar een relatie? Dat het zo gelopen is, is enkel tof voor d'r. Als je wel een relatie wilt dan moet je daar moeite voor doen. Als je er geen wilt, moet je daar dan ook moeite voor gaan doen? Lafheid vind ik het niet.
Er staat toch als je wel een relatie wil? Ik reageerde op jou, niet op haarquote:Op maandag 8 december 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze niet direct op zoek was naar een relatie? Dat het zo gelopen is, is enkel tof voor d'r. Als je wel een relatie wilt dan moet je daar moeite voor doen. Als je er geen wilt, moet je daar dan ook moeite voor gaan doen? Lafheid vind ik het niet.
Precies dat.quote:Op maandag 8 december 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat niet werkt, biedt je het aan de verkeerde personen aan.
Smooth...quote:Op maandag 8 december 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn waarde, uw ego is zo groot dat zijn schaduw over heel Europa hangt. Dus we kunnen technisch gezien wel van een ontmoeting spreken, me dunkt.
Dat sowieso.Ik vind het ook vreemd als ik dat soort mensen ontmoet.Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven,geen must.En natuurlijk mag je bepaalde dingen missen als vrijgezel,dat doe ik soms ook,maar als een gek op zoek gaan naar een relatie en maar met de eerste die dat wil te gaan settelen werkt niet.quote:Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat als je niet alleen kunt zijn je relaties zelfs gedoemd zijn om te mislukken
Dan ben ik al te oud en rimpelig en is mijn baarmoeder opgedroogd.quote:Op maandag 8 december 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
Het is een gevoel.quote:Op maandag 8 december 2014 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens mij heeft iedereen wel wat te bieden aan anderen.
Precies.quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
Zo ben ik, de slettebak van het topicquote:
Thin struggles.quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het blijft koud hier. Dan maar thee zetten. Brrr.
Ik vind van niet. Ik heb immers andere prioriteiten op dit moment. Ik wil geen relatie nu. Duidelijk?quote:Op maandag 8 december 2014 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er staat toch als je wel een relatie wil? Ik reageerde op jou, niet op haar
Jij bent degene die zegt dat je eerst alles op orde moet hebben...
Ik vind dat een excuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |