Ik weet niet, ik knuffel nooit mensenquote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet perse hard of hoekig, maar over het algemeen harder en hoekiger dan vrouwen.
En vaak ook langer. Ik heb liever iemand van mijn eigen lengte.
Jij duikt er meteen op?quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik knuffel nooit mensen
Nee, eigenlijk niet nee. Anders had ik wel een relatie..quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Serieus, kun je echt zelf niks bedenken?
Ik ook zelden. Het kan echter wel fijn zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik knuffel nooit mensen
Lekkere mannen zijn goed gespierd en ook niet hard en hoekigquote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet hard en hoekig hoor. Maar dan betekent het dat ze eigenlijk naar de sportschool moeten.
Dat is wel erg makkelijk haha. Of staan de mannen voor je in de rij?quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet nee. Anders had ik wel een relatie..
Lekkere mannenquote:Op maandag 8 december 2014 15:07 schreef Jelia het volgende:
[..]
Lekkere mannen zijn goed gespierd en ook niet hard en hoekig
Ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij duikt er meteen op?
Serieus, een afscheids-hug bijvoorbeeld?
Knus samen op de bank een film kijken, dingen ondernemen die je met een normale vrienden toch net even anders ervaart, seks omdat het niet voor iedereen weggelegd is om dat buiten een relatie dat ook te hebben, etc.quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet nee. Anders had ik wel een relatie..
Als ik ja zeg klinkt dat vast arrogant.quote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk haha. Of staan de mannen voor je in de rij?
Dan duurt de knuffel te kort.quote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet.
Mwah, soms doen ze dat, maar dan ben ik te overrompeld om op te letten of het een fijne knuffel is
quote:Op maandag 8 december 2014 15:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Als ik ja zeg klinkt dat vast arrogant.
Werken ze ook allemaal?quote:
Als ik even heel oppervlakkig reageer, dan kun je uit haar posts opmaken van wel blijkbaar.quote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Nogal.quote:Op maandag 8 december 2014 15:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Blij er vanuit gaan dat er niks met t condoom is, en er na enkele weken achter komen dat er een gaatje in zat.. Nee bedankt..quote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof mannen geen verantwoordelijkheid hebben bij de anticonceptie.Als je echt geen kinderen wil moet je maar gewoon met condoom neuken.
Volgende keer maar eens opletten danquote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet.
Mwah, soms doen ze dat, maar dan ben ik te overrompeld om op te letten of het een fijne knuffel is
Dat zijn voor mij geen dingen waar ik en relatie voor nodig heb om eerlijk te zijnquote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Knus samen op de bank een film kijken, dingen ondernemen die je met een normale vrienden toch net even anders ervaart, seks omdat het niet voor iedereen weggelegd is om dat buiten een relatie dat ook te hebben, etc.
Voor mij zit het verschil vooral in samen iets opbouwen, iemand door en door kennen, alles delen met iemand. Samen herinneringen maken etcquote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Knus samen op de bank een film kijken, dingen ondernemen die je met een normale vrienden toch net even anders ervaart, seks omdat het niet voor iedereen weggelegd is om dat buiten een relatie dat ook te hebben, etc.
Dan nog is het zonder liefde geen relatie, tenzij ze heel makkelijk verliefd wordt en mannen op haar.quote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jou, maar in het algemeen. Maar blijkbaar praat jij nogal graag over jezelf.quote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij geen dingen waar ik en relatie voor nodig heb om eerlijk te zijn
Ik wil niet alles delen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor mij zit het verschil vooral in samen iets opbouwen, iemand door en door kennen, alles delen met iemand. Samen herinneringen maken etc
quote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jou, maar in het algemeen. Maar blijkbaar praat jij nogal graag over jezelf.
Ik noemde ook maar enkele voorbeeldenquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor mij zit het verschil vooral in samen iets opbouwen, iemand door en door kennen, alles delen met iemand. Samen herinneringen maken etc
quote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon altijd een beetje zo bij knuffels
[ afbeelding ]
Haha dat herken ik welquote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon altijd een beetje zo bij knuffels
[ afbeelding ]
Zwaarden niet want dat is gevaarlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand mag aan je zwaarden en spideys komen?
Er is niets mis met lange relaties. Ik heb ook geen spijt van mijn laatste relatie, alleen wel over hoe het mis gegaan is. Maar dat is het verleden, daar verander je niets meer aan. En dat je dan niet met allerlei andere mensen het bed gedeeld heb? So what.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar relatie. Op m'n 16e eerste serieuze vriend. Nu 21. Dat je allebei zoveel verandert in die periode heb ik als positief ervaren. En als er einde aan komt zal ik er geen spijt van hebben itt blijkbaar veel mensen die seksuele vrijheid per se in hun jonge jaren willen ervaren.
luxe problemen zijn de fijnste problemenquote:Op maandag 8 december 2014 15:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat dus. Zowel op goede als minder goede momenten. En het feit dat je weet dat er iemand is waar je in mindere momenten op terug kunt vallen,die je steunt/troost etc.quote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan maar arrogantquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik even heel oppervlakkig reageer, dan kun je uit haar posts opmaken van wel blijkbaar.
[..]
Nogal.
Ik ben ontmaagd door m'n eerste echte vriendin. Ik heb het enerzijds als een gemis ervaren niet die (lees: alle) seksuele uitspattingen gehad te hebben, anderzijds wilde ik het ook alleen met iemand doen waarbij ik me vertrouwd zou voelen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar relatie. Op m'n 16e eerste serieuze vriend. Nu 21. Dat je allebei zoveel verandert in die periode heb ik als positief ervaren. En als er einde aan komt zal ik er geen spijt van hebben itt blijkbaar veel mensen die seksuele vrijheid per se in hun jonge jaren willen ervaren.
Ik geef laatste hapjes ook wel weg als ik geen liefde voel voor mensen hoorquote:Op maandag 8 december 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik uit mijn liefde juist door alles te willen delen en laatste hapjes weg te geven en zo
Nouja de conversatie was tussen jou en mij, dus zo vreemd was mijn respons niet. Ieder praat hier bovendien vanuit z'n eigen perspectiefquote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jou, maar in het algemeen. Maar blijkbaar praat jij nogal graag over jezelf.
Ik nietquote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef laatste hapjes ook wel weg als ik geen liefde voel voor mensen hoor
Tell us?quote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen poging drie. Paard gaat tegen de grond
.
Heb je m nou nog niet klaar_O-?quote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
.
Feeder alert!quote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik nietHet laatste hapje van je lievelingseten of zo!
Terwijl ik mijn lief echt continue loop te voeren (en aangezien wij niet dezelfde smaak hebben vind hij dat dan helemaal geen lekkere dingen)
Nou nog niet klaar... Joh, hij was aan het bijten, gericht aan het trappen en kwam steeds omhoog, kats met z'n kop tegen het plafond.quote:Op maandag 8 december 2014 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je m nou nog niet klaar_O-?
Paardenmeisje?quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nog niet klaar... Joh, hij was aan het bijten, gericht aan het trappen en kwam steeds omhoog, kats met z'n kop tegen het plafond.
Ik ben niet suïcidaal.
Zo blij dat mijn paard het zonder scheren af kan terwijl ze intensief getraind wordt. Geen idee hoe ze reageert. Ik denk hals en bovenste helft van haar lichaam misschien prima, maar dat ze dan bij haar buik ineens superpissig en zuur wordt. Merriesquote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
.
Ja! Net een shitloadquote:
Je treft het wel hequote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
.
Niet alleen voedsel hoor. Ik deel en geef gewoon graagquote:
Hoi!quote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet alleen voedsel hoor. Ik deel en geef gewoon graag
Normaal geeft ie er niks om, maar nuquote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo blij dat mijn paard het zonder scheren af kan terwijl ze intensief getraind wordt. Geen idee hoe ze reageert. Ik denk hals en bovenste helft van haar lichaam misschien prima, maar dat ze dan bij haar buik ineens superpissig en zuur wordt. Merries![]()
Nog een paardenmeisje, nice!quote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo blij dat mijn paard het zonder scheren af kan terwijl ze intensief getraind wordt. Geen idee hoe ze reageert. Ik denk hals en bovenste helft van haar lichaam misschien prima, maar dat ze dan bij haar buik ineens superpissig en zuur wordt. Merries![]()
Booh, ik wil ookquote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja! Net een shitloadIk zit midden in een ongoing shopping spree
O nee hoor. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je als alleenstaande alles kunt wat je in een relatie ook kunt.quote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nouja de conversatie was tussen jou en mij, dus zo vreemd was mijn respons niet. Ieder praat hier bovendien vanuit z'n eigen perspectief
Naar parenclubs bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee hoor. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je als alleenstaande alles kunt wat je in een relatie ook kunt.
Ja je moet er wel wat voor doen CLquote:
Ik had gewoon echt niets meer om aan te doenquote:Op maandag 8 december 2014 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Booh, ik wil ook. Maar ik mag niet, er komt nog een dikke rekening aan
.
Kan wel toch? Is alleen eens stuk duurderquote:
Nee maar je komt ook niet met voorbeelden van wat dan nietquote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee hoor. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je als alleenstaande alles kunt wat je in een relatie ook kunt.
Ik weet dat je als single man bij veel dingen niet eens naar binnen magquote:Op maandag 8 december 2014 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kan wel toch? Is alleen eens stuk duurder
Logisch.quote:Op maandag 8 december 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja je moet er wel wat voor doen CLop zijn minst sex
[..]
Ik had gewoon echt niets meer om aan te doen
Ik moet eigenlijk een nieuwe jas maar dat vind ik dan weer saai dus bestel ik maar weer jurkjes
Dat kan alleen niet als alleenstaande man. Vrouwen geloof ik wel.quote:
Dan moet je toch even teruglezen lieve schat. Dat jij die voorbeelden anders ziet is jouw visie daarop.quote:Op maandag 8 december 2014 15:27 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nee maar je komt ook niet met voorbeelden van wat dan niet
quote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan alleen niet als alleenstaande man. Vrouwen geloof ik wel.
Klopt, vrouwen wel. Als alleenstaande man heb je pech. Er zijn al genoeg piemels binnen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw alleen kan dat volgens mij wel, ik zag dat een keer op tv.
Hij heeft er niet echt zin in he?quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nog niet klaar... Joh, hij was aan het bijten, gericht aan het trappen en kwam steeds omhoog, kats met z'n kop tegen het plafond.
Ik ben niet suïcidaal.
Tja, wet van vraag en aanbod hequote:Op maandag 8 december 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt, vrouwen wel. Als alleenstaande man heb je pech. Er zijn al genoeg piemels binnen.
Discriminatie eigenlijk...quote:Op maandag 8 december 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt, vrouwen wel. Als alleenstaande man heb je pech. Er zijn al genoeg piemels binnen.
Oh ik ben er vrij zeker van dat het wel kanquote:Op maandag 8 december 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat je als single man bij veel dingen niet eens naar binnen mag
Waarom zou seks buiten een relatie niet weggelegd zijn voor bepaalde mensen? Het is een keuzequote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Op de gangbang avond.quote:Op maandag 8 december 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik ben er vrij zeker van dat het wel kan
Misschien alleen op speciale avonden of zo
Is natuurlijk hetzelfde als in gewone man-vrouw relaties. Mannen hebben een lage standaard waardoor alle vrouwen een ruime keuze hebben uit mannen, zelfs de vrouwen die niet bepaald aantrekkelijk zijn.quote:
Dit.quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom zou seks buiten een relatie niet weggelegd zijn voor bepaalde mensen? Het is een keuzefeitelijk gezien zou je zelfs betaalde seks kunnen hebben.
Ik denk dat je als vrijgezel alles kunt doen wat je een in een relatie ook zou kunnen. Je mist wellicht romantiek. Andersom wordt wat moeilijker vaak.
Maar als iets mist zoals romantiek dan is het toch niet hetzelfdequote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
Ik denk dat je als vrijgezel alles kunt doen wat je een in een relatie ook zou kunnen. Je mist wellicht romantiek. Andersom wordt wat moeilijker vaak.
Qua handelingen kan het best hetzelfde zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom zou seks buiten een relatie niet weggelegd zijn voor bepaalde mensen? Het is een keuzefeitelijk gezien zou je zelfs betaalde seks kunnen hebben.
Ditquote:Op maandag 8 december 2014 15:38 schreef Moppert het volgende:
[..]
Maar als iets mist zoals romantiek dan is het toch niet hetzelfde
Ik snap wel wat aeque bedoeld denk ik. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in het hele spel van het versieren en lopen tegen bepaalde beperkingen op dat vlak aan. En dat hoeft echt niet per se met uiterlijk of eisen samen te hangen, zelfs als je er wel redelijk uit ziet en weinig eisen hebt kan het soms niet lukken. Niet iedereen is nu eenmaal een Don Juan die als hij/zij wil zomaar even iemand kan versieren om seks mee te hebben als hij/zij daar zin in heeft, of een vaste scharrel aan de haak slaan. Als je dan niet naar de hoeren wil gaan (wat ik heel goed kan begrijpen,ik zou dat ook nooit doen) kan het gebeuren dat je ongewild seksloos door het leven gaat.quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt zwelgen in zelfmedelijden of lol halen uit de dingen die je wel kunt doen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:38 schreef Moppert het volgende:
[..]
Maar als iets mist zoals romantiek dan is het toch niet hetzelfde
Is toch juist fijn, dat je zo tevreden bent dat je vrijgezel bent?quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Ach, ik weet het ook niet. Misschien ben ik gewoon "raar". Maar zie werkelijk geen voordeel aan een relatie. En ook geen dingen die je als single misloopt. Eerlijk niet.
Denk dat ik gewoon te verpest ben misschien?
Wie zegt dat dat niet komt? Ik ga er nog wel vanuit dat ik iemand tegenkom ooit. Ik hoop het in ieder gevalquote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
En je mist wel meer hoor. Een levenspartner, iemand die je door en door kent, met iemand een toekomst op bouwen, herinneringen maken, eventueel kinderen krijgen etc etc
Het leven hoeft echt niet kut te zijn als single of zo, maar er zijn nou eenmaal dingen die je alleen in een (langdurige) relatie hebt.
Jij voelt je fijn zo, daar is niets verpests aan.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Ach, ik weet het ook niet. Misschien ben ik gewoon "raar". Maar zie werkelijk geen voordeel aan een relatie. En ook geen dingen die je als single misloopt. Eerlijk niet.
True.quote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij voelt je fijn zo, daar is niets verpests aan.
Maar dan gaat het weer over seks. Dat vind ik zo plat. Er is meer dan seks. Ik persoonlijk mis meer gevoelens. Maar probeer geluk en liefde in andere dingen te zoeken als vrijgezel. Seks hebben is een keuze in dit land waar prostitutie legaal is/gedoogd wordt. Niet dat ik het zou doen, maar de mogelijkheid is er. Een seksloos bestaan is tegen te gaan. Het gemis van gevoelens/romantiek daarentegen...quote:Op maandag 8 december 2014 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap wel wat aeque bedoeld denk ik. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in het hele spel van het versieren en lopen tegen bepaalde beperkingen op dat vlak aan. En dat hoeft echt niet per se met uiterlijk of eisen samen te hangen, zelfs als je er wel redelijk uit ziet en weinig eisen hebt kan het soms niet lukken. Niet iedereen is nu eenmaal een Don Juan die als hij/zij wil zomaar even iemand kan versieren om seks mee te hebben als hij/zij daar zin in heeft, of een vaste scharrel aan de haak slaan. Als je dan niet naar de hoeren wil gaan (wat ik heel goed kan begrijpen,ik zou dat ook nooit doen) kan het gebeuren dat je ongewild seksloos door het leven gaat.
p.s. Wat je in mijn ogen vooral mist is romantiek en geborgenheid denk ik.
Extra vrouwen vinden ze niet erg, maar anders zou het een behoorlijke sausage party worden waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw alleen kan dat volgens mij wel, ik zag dat een keer op tv.
Maar een relatie is meer dan alleen knus een filmpje kijkenquote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt zwelgen in zelfmedelijden of lol halen uit de dingen die je wel kunt doen.
Ik mis de romantiek ook vaak genoeg, maar er zijn ook uitstekende alternatieven als je vrijgezel bent. Waardering, warmte, liefde, plezier, sociale activiteiten/interactie van en met vrienden en familie. Lust/seks van scharrels bijvoorbeeld.
Dus je kunt wel degelijk dingen ondernemen ('knus' een filmpje kijken met een fwb bijvoorbeeld of gezellig eten met een vriend(in)) zonder daar een relatie voor te hoeven hebben. Perceptie, perceptie, perceptie.
Het is soms wel vervelend als je altijd het vijfde wiel aan de wagen bent, dat is wel waar.
Ik zie vaker een hele knappe vrouw met een lelijke man, dan andersom hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is natuurlijk hetzelfde als in gewone man-vrouw relaties. Mannen hebben een lage standaard waardoor alle vrouwen een ruime keuze hebben uit mannen, zelfs de vrouwen die niet bepaald aantrekkelijk zijn.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat dat het verschil is tussen single zijn (met scharrels/fwb's etc) en in een relatie zittenquote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet komt? Ik ga er nog wel vanuit dat ik iemand tegenkom ooit. Ik hoop het in ieder geval
Kloptquote:Op maandag 8 december 2014 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar een relatie is meer dan alleen knus een filmpje kijken
Het is een soort thuis. Dat kun je nooit opbouwen met een tijdelijk iemand
Ieder zijn mening, dat is niet 'raar' in mijn ogen. Ik ben nu twee jaar vrijgezel en mis soms het hebben van een relatie, maar andersom heb ik ook vaak zat juist het gevoel blij te zijn dat ik vrijgezel ben. Als je zelf maar tevreden bent, wie is een ander dan om daar een oordeel over te hebben?quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Edit: ook romantiek kan ook zonder relatie. Maar ik ben echt a-romantisch dus dat kap ik sowieso gelijk af![]()
Mee eens, al heb ik helaas geen fwb/fb/scharrel waardoor ik het fysieke deel op het moment wel geregeld mis. Maar ook dat komt ooit wel weer, daar maak ik me niet druk om. Liefde en waardering zijn inderdaad (meestal) iets anders, maar ook dat komt vast ooit wel weer.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt zwelgen in zelfmedelijden of lol halen uit de dingen die je wel kunt doen.
Ik mis de romantiek ook vaak genoeg, maar er zijn ook uitstekende alternatieven als je vrijgezel bent. Waardering, warmte, liefde, plezier, sociale activiteiten/interactie van en met vrienden en familie. Lust/seks van scharrels bijvoorbeeld.
Dus je kunt wel degelijk dingen ondernemen ('knus' een filmpje kijken met een fwb bijvoorbeeld of gezellig eten met een vriend(in)) zonder daar een relatie voor te hoeven hebben. Perceptie, perceptie, perceptie.
Het is soms wel vervelend als je altijd het vijfde wiel aan de wagen bent, dat is wel waar.
Dat kan.quote:Op maandag 8 december 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie vaker een hele knappe vrouw met een lelijke man, dan andersom hoor.
Ja oke maar het is een beetje als shoarma met vegetarisch vlees.. Het blijft een alternatief en niet the real thingquote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
KloptHelemaal mee eens. Maar als je het niet hebt, heb je genoeg alternatieven waar je gelukkig van kunt worden. Me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |