Waarom zou seks buiten een relatie niet weggelegd zijn voor bepaalde mensen? Het is een keuzequote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Knus samen op de bank een film kijken, dingen ondernemen die je met een normale vrienden toch net even anders ervaart, seks omdat het niet voor iedereen weggelegd is om dat buiten een relatie dat ook te hebben, etc.
Op de gangbang avond.quote:Op maandag 8 december 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik ben er vrij zeker van dat het wel kan
Misschien alleen op speciale avonden of zo
Is natuurlijk hetzelfde als in gewone man-vrouw relaties. Mannen hebben een lage standaard waardoor alle vrouwen een ruime keuze hebben uit mannen, zelfs de vrouwen die niet bepaald aantrekkelijk zijn.quote:
Dit.quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom zou seks buiten een relatie niet weggelegd zijn voor bepaalde mensen? Het is een keuzefeitelijk gezien zou je zelfs betaalde seks kunnen hebben.
Ik denk dat je als vrijgezel alles kunt doen wat je een in een relatie ook zou kunnen. Je mist wellicht romantiek. Andersom wordt wat moeilijker vaak.
Maar als iets mist zoals romantiek dan is het toch niet hetzelfdequote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
Ik denk dat je als vrijgezel alles kunt doen wat je een in een relatie ook zou kunnen. Je mist wellicht romantiek. Andersom wordt wat moeilijker vaak.
Qua handelingen kan het best hetzelfde zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom zou seks buiten een relatie niet weggelegd zijn voor bepaalde mensen? Het is een keuzefeitelijk gezien zou je zelfs betaalde seks kunnen hebben.
Ditquote:Op maandag 8 december 2014 15:38 schreef Moppert het volgende:
[..]
Maar als iets mist zoals romantiek dan is het toch niet hetzelfde
Ik snap wel wat aeque bedoeld denk ik. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in het hele spel van het versieren en lopen tegen bepaalde beperkingen op dat vlak aan. En dat hoeft echt niet per se met uiterlijk of eisen samen te hangen, zelfs als je er wel redelijk uit ziet en weinig eisen hebt kan het soms niet lukken. Niet iedereen is nu eenmaal een Don Juan die als hij/zij wil zomaar even iemand kan versieren om seks mee te hebben als hij/zij daar zin in heeft, of een vaste scharrel aan de haak slaan. Als je dan niet naar de hoeren wil gaan (wat ik heel goed kan begrijpen,ik zou dat ook nooit doen) kan het gebeuren dat je ongewild seksloos door het leven gaat.quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt zwelgen in zelfmedelijden of lol halen uit de dingen die je wel kunt doen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:38 schreef Moppert het volgende:
[..]
Maar als iets mist zoals romantiek dan is het toch niet hetzelfde
Is toch juist fijn, dat je zo tevreden bent dat je vrijgezel bent?quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Ach, ik weet het ook niet. Misschien ben ik gewoon "raar". Maar zie werkelijk geen voordeel aan een relatie. En ook geen dingen die je als single misloopt. Eerlijk niet.
Denk dat ik gewoon te verpest ben misschien?
Wie zegt dat dat niet komt? Ik ga er nog wel vanuit dat ik iemand tegenkom ooit. Ik hoop het in ieder gevalquote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
En je mist wel meer hoor. Een levenspartner, iemand die je door en door kent, met iemand een toekomst op bouwen, herinneringen maken, eventueel kinderen krijgen etc etc
Het leven hoeft echt niet kut te zijn als single of zo, maar er zijn nou eenmaal dingen die je alleen in een (langdurige) relatie hebt.
Jij voelt je fijn zo, daar is niets verpests aan.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Ach, ik weet het ook niet. Misschien ben ik gewoon "raar". Maar zie werkelijk geen voordeel aan een relatie. En ook geen dingen die je als single misloopt. Eerlijk niet.
True.quote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij voelt je fijn zo, daar is niets verpests aan.
Maar dan gaat het weer over seks. Dat vind ik zo plat. Er is meer dan seks. Ik persoonlijk mis meer gevoelens. Maar probeer geluk en liefde in andere dingen te zoeken als vrijgezel. Seks hebben is een keuze in dit land waar prostitutie legaal is/gedoogd wordt. Niet dat ik het zou doen, maar de mogelijkheid is er. Een seksloos bestaan is tegen te gaan. Het gemis van gevoelens/romantiek daarentegen...quote:Op maandag 8 december 2014 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap wel wat aeque bedoeld denk ik. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in het hele spel van het versieren en lopen tegen bepaalde beperkingen op dat vlak aan. En dat hoeft echt niet per se met uiterlijk of eisen samen te hangen, zelfs als je er wel redelijk uit ziet en weinig eisen hebt kan het soms niet lukken. Niet iedereen is nu eenmaal een Don Juan die als hij/zij wil zomaar even iemand kan versieren om seks mee te hebben als hij/zij daar zin in heeft, of een vaste scharrel aan de haak slaan. Als je dan niet naar de hoeren wil gaan (wat ik heel goed kan begrijpen,ik zou dat ook nooit doen) kan het gebeuren dat je ongewild seksloos door het leven gaat.
p.s. Wat je in mijn ogen vooral mist is romantiek en geborgenheid denk ik.
Extra vrouwen vinden ze niet erg, maar anders zou het een behoorlijke sausage party worden waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw alleen kan dat volgens mij wel, ik zag dat een keer op tv.
Maar een relatie is meer dan alleen knus een filmpje kijkenquote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt zwelgen in zelfmedelijden of lol halen uit de dingen die je wel kunt doen.
Ik mis de romantiek ook vaak genoeg, maar er zijn ook uitstekende alternatieven als je vrijgezel bent. Waardering, warmte, liefde, plezier, sociale activiteiten/interactie van en met vrienden en familie. Lust/seks van scharrels bijvoorbeeld.
Dus je kunt wel degelijk dingen ondernemen ('knus' een filmpje kijken met een fwb bijvoorbeeld of gezellig eten met een vriend(in)) zonder daar een relatie voor te hoeven hebben. Perceptie, perceptie, perceptie.
Het is soms wel vervelend als je altijd het vijfde wiel aan de wagen bent, dat is wel waar.
Ik zie vaker een hele knappe vrouw met een lelijke man, dan andersom hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is natuurlijk hetzelfde als in gewone man-vrouw relaties. Mannen hebben een lage standaard waardoor alle vrouwen een ruime keuze hebben uit mannen, zelfs de vrouwen die niet bepaald aantrekkelijk zijn.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat dat het verschil is tussen single zijn (met scharrels/fwb's etc) en in een relatie zittenquote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet komt? Ik ga er nog wel vanuit dat ik iemand tegenkom ooit. Ik hoop het in ieder geval
Kloptquote:Op maandag 8 december 2014 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar een relatie is meer dan alleen knus een filmpje kijken
Het is een soort thuis. Dat kun je nooit opbouwen met een tijdelijk iemand
Ieder zijn mening, dat is niet 'raar' in mijn ogen. Ik ben nu twee jaar vrijgezel en mis soms het hebben van een relatie, maar andersom heb ik ook vaak zat juist het gevoel blij te zijn dat ik vrijgezel ben. Als je zelf maar tevreden bent, wie is een ander dan om daar een oordeel over te hebben?quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Edit: ook romantiek kan ook zonder relatie. Maar ik ben echt a-romantisch dus dat kap ik sowieso gelijk af![]()
Mee eens, al heb ik helaas geen fwb/fb/scharrel waardoor ik het fysieke deel op het moment wel geregeld mis. Maar ook dat komt ooit wel weer, daar maak ik me niet druk om. Liefde en waardering zijn inderdaad (meestal) iets anders, maar ook dat komt vast ooit wel weer.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt zwelgen in zelfmedelijden of lol halen uit de dingen die je wel kunt doen.
Ik mis de romantiek ook vaak genoeg, maar er zijn ook uitstekende alternatieven als je vrijgezel bent. Waardering, warmte, liefde, plezier, sociale activiteiten/interactie van en met vrienden en familie. Lust/seks van scharrels bijvoorbeeld.
Dus je kunt wel degelijk dingen ondernemen ('knus' een filmpje kijken met een fwb bijvoorbeeld of gezellig eten met een vriend(in)) zonder daar een relatie voor te hoeven hebben. Perceptie, perceptie, perceptie.
Het is soms wel vervelend als je altijd het vijfde wiel aan de wagen bent, dat is wel waar.
Dat kan.quote:Op maandag 8 december 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie vaker een hele knappe vrouw met een lelijke man, dan andersom hoor.
Ja oke maar het is een beetje als shoarma met vegetarisch vlees.. Het blijft een alternatief en niet the real thingquote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
KloptHelemaal mee eens. Maar als je het niet hebt, heb je genoeg alternatieven waar je gelukkig van kunt worden. Me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |