Zo blij dat mijn paard het zonder scheren af kan terwijl ze intensief getraind wordt. Geen idee hoe ze reageert. Ik denk hals en bovenste helft van haar lichaam misschien prima, maar dat ze dan bij haar buik ineens superpissig en zuur wordt. Merriesquote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen poging drie. Paard gaat tegen de grond
.
Ja! Net een shitloadquote:
Je treft het wel hequote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen poging drie. Paard gaat tegen de grond
.
Niet alleen voedsel hoor. Ik deel en geef gewoon graagquote:
Hoi!quote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet alleen voedsel hoor. Ik deel en geef gewoon graag
Normaal geeft ie er niks om, maar nuquote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo blij dat mijn paard het zonder scheren af kan terwijl ze intensief getraind wordt. Geen idee hoe ze reageert. Ik denk hals en bovenste helft van haar lichaam misschien prima, maar dat ze dan bij haar buik ineens superpissig en zuur wordt. Merries![]()
Nog een paardenmeisje, nice!quote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo blij dat mijn paard het zonder scheren af kan terwijl ze intensief getraind wordt. Geen idee hoe ze reageert. Ik denk hals en bovenste helft van haar lichaam misschien prima, maar dat ze dan bij haar buik ineens superpissig en zuur wordt. Merries![]()
Booh, ik wil ookquote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja! Net een shitloadIk zit midden in een ongoing shopping spree
O nee hoor. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je als alleenstaande alles kunt wat je in een relatie ook kunt.quote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nouja de conversatie was tussen jou en mij, dus zo vreemd was mijn respons niet. Ieder praat hier bovendien vanuit z'n eigen perspectief
Naar parenclubs bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee hoor. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je als alleenstaande alles kunt wat je in een relatie ook kunt.
Ja je moet er wel wat voor doen CLquote:
Ik had gewoon echt niets meer om aan te doenquote:Op maandag 8 december 2014 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Booh, ik wil ook. Maar ik mag niet, er komt nog een dikke rekening aan
.
Kan wel toch? Is alleen eens stuk duurderquote:
Nee maar je komt ook niet met voorbeelden van wat dan nietquote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee hoor. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je als alleenstaande alles kunt wat je in een relatie ook kunt.
Ik weet dat je als single man bij veel dingen niet eens naar binnen magquote:Op maandag 8 december 2014 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kan wel toch? Is alleen eens stuk duurder
Logisch.quote:Op maandag 8 december 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja je moet er wel wat voor doen CLop zijn minst sex
[..]
Ik had gewoon echt niets meer om aan te doen
Ik moet eigenlijk een nieuwe jas maar dat vind ik dan weer saai dus bestel ik maar weer jurkjes
Dat kan alleen niet als alleenstaande man. Vrouwen geloof ik wel.quote:
Dan moet je toch even teruglezen lieve schat. Dat jij die voorbeelden anders ziet is jouw visie daarop.quote:Op maandag 8 december 2014 15:27 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nee maar je komt ook niet met voorbeelden van wat dan niet
quote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan alleen niet als alleenstaande man. Vrouwen geloof ik wel.
Klopt, vrouwen wel. Als alleenstaande man heb je pech. Er zijn al genoeg piemels binnen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw alleen kan dat volgens mij wel, ik zag dat een keer op tv.
Hij heeft er niet echt zin in he?quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nog niet klaar... Joh, hij was aan het bijten, gericht aan het trappen en kwam steeds omhoog, kats met z'n kop tegen het plafond.
Ik ben niet suïcidaal.
Tja, wet van vraag en aanbod hequote:Op maandag 8 december 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt, vrouwen wel. Als alleenstaande man heb je pech. Er zijn al genoeg piemels binnen.
Discriminatie eigenlijk...quote:Op maandag 8 december 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt, vrouwen wel. Als alleenstaande man heb je pech. Er zijn al genoeg piemels binnen.
Oh ik ben er vrij zeker van dat het wel kanquote:Op maandag 8 december 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat je als single man bij veel dingen niet eens naar binnen mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |