quote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jou, maar in het algemeen. Maar blijkbaar praat jij nogal graag over jezelf.
Ik noemde ook maar enkele voorbeeldenquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor mij zit het verschil vooral in samen iets opbouwen, iemand door en door kennen, alles delen met iemand. Samen herinneringen maken etc
quote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon altijd een beetje zo bij knuffels
[ afbeelding ]
Haha dat herken ik welquote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon altijd een beetje zo bij knuffels
[ afbeelding ]
Zwaarden niet want dat is gevaarlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand mag aan je zwaarden en spideys komen?
Er is niets mis met lange relaties. Ik heb ook geen spijt van mijn laatste relatie, alleen wel over hoe het mis gegaan is. Maar dat is het verleden, daar verander je niets meer aan. En dat je dan niet met allerlei andere mensen het bed gedeeld heb? So what.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar relatie. Op m'n 16e eerste serieuze vriend. Nu 21. Dat je allebei zoveel verandert in die periode heb ik als positief ervaren. En als er einde aan komt zal ik er geen spijt van hebben itt blijkbaar veel mensen die seksuele vrijheid per se in hun jonge jaren willen ervaren.
luxe problemen zijn de fijnste problemenquote:Op maandag 8 december 2014 15:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Als ik ja zeg klinkt dat vast arrogant.
Dat dus. Zowel op goede als minder goede momenten. En het feit dat je weet dat er iemand is waar je in mindere momenten op terug kunt vallen,die je steunt/troost etc.quote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor mij zit het verschil vooral in samen iets opbouwen, iemand door en door kennen, alles delen met iemand. Samen herinneringen maken etc
Dan maar arrogantquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik even heel oppervlakkig reageer, dan kun je uit haar posts opmaken van wel blijkbaar.
[..]
Nogal.
Ik ben ontmaagd door m'n eerste echte vriendin. Ik heb het enerzijds als een gemis ervaren niet die (lees: alle) seksuele uitspattingen gehad te hebben, anderzijds wilde ik het ook alleen met iemand doen waarbij ik me vertrouwd zou voelen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar relatie. Op m'n 16e eerste serieuze vriend. Nu 21. Dat je allebei zoveel verandert in die periode heb ik als positief ervaren. En als er einde aan komt zal ik er geen spijt van hebben itt blijkbaar veel mensen die seksuele vrijheid per se in hun jonge jaren willen ervaren.
Ik geef laatste hapjes ook wel weg als ik geen liefde voel voor mensen hoorquote:Op maandag 8 december 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik uit mijn liefde juist door alles te willen delen en laatste hapjes weg te geven en zo
Nouja de conversatie was tussen jou en mij, dus zo vreemd was mijn respons niet. Ieder praat hier bovendien vanuit z'n eigen perspectiefquote:Op maandag 8 december 2014 15:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jou, maar in het algemeen. Maar blijkbaar praat jij nogal graag over jezelf.
Ik nietquote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef laatste hapjes ook wel weg als ik geen liefde voel voor mensen hoor
Tell us?quote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen poging drie. Paard gaat tegen de grond
.
Heb je m nou nog niet klaar_O-?quote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen poging drie. Paard gaat tegen de grond
.
Feeder alert!quote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik nietHet laatste hapje van je lievelingseten of zo!
Terwijl ik mijn lief echt continue loop te voeren (en aangezien wij niet dezelfde smaak hebben vind hij dat dan helemaal geen lekkere dingen)
Nou nog niet klaar... Joh, hij was aan het bijten, gericht aan het trappen en kwam steeds omhoog, kats met z'n kop tegen het plafond.quote:Op maandag 8 december 2014 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je m nou nog niet klaar_O-?
Paardenmeisje?quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nog niet klaar... Joh, hij was aan het bijten, gericht aan het trappen en kwam steeds omhoog, kats met z'n kop tegen het plafond.
Ik ben niet suïcidaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |