Ik weet niet, ik knuffel nooit mensenquote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet perse hard of hoekig, maar over het algemeen harder en hoekiger dan vrouwen.
En vaak ook langer. Ik heb liever iemand van mijn eigen lengte.
Jij duikt er meteen op?quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik knuffel nooit mensen
Nee, eigenlijk niet nee. Anders had ik wel een relatie..quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Serieus, kun je echt zelf niks bedenken?
Ik ook zelden. Het kan echter wel fijn zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik knuffel nooit mensen
Lekkere mannen zijn goed gespierd en ook niet hard en hoekigquote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet hard en hoekig hoor. Maar dan betekent het dat ze eigenlijk naar de sportschool moeten.
Dat is wel erg makkelijk haha. Of staan de mannen voor je in de rij?quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet nee. Anders had ik wel een relatie..
Lekkere mannenquote:Op maandag 8 december 2014 15:07 schreef Jelia het volgende:
[..]
Lekkere mannen zijn goed gespierd en ook niet hard en hoekig
Ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij duikt er meteen op?
Serieus, een afscheids-hug bijvoorbeeld?
Knus samen op de bank een film kijken, dingen ondernemen die je met een normale vrienden toch net even anders ervaart, seks omdat het niet voor iedereen weggelegd is om dat buiten een relatie dat ook te hebben, etc.quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet nee. Anders had ik wel een relatie..
Als ik ja zeg klinkt dat vast arrogant.quote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk haha. Of staan de mannen voor je in de rij?
Dan duurt de knuffel te kort.quote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet.
Mwah, soms doen ze dat, maar dan ben ik te overrompeld om op te letten of het een fijne knuffel is
quote:Op maandag 8 december 2014 15:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Als ik ja zeg klinkt dat vast arrogant.
Werken ze ook allemaal?quote:
Als ik even heel oppervlakkig reageer, dan kun je uit haar posts opmaken van wel blijkbaar.quote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Nogal.quote:Op maandag 8 december 2014 15:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Als ik ja zeg klinkt dat vast arrogant.
Blij er vanuit gaan dat er niks met t condoom is, en er na enkele weken achter komen dat er een gaatje in zat.. Nee bedankt..quote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof mannen geen verantwoordelijkheid hebben bij de anticonceptie.Als je echt geen kinderen wil moet je maar gewoon met condoom neuken.
Volgende keer maar eens opletten danquote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet.
Mwah, soms doen ze dat, maar dan ben ik te overrompeld om op te letten of het een fijne knuffel is
Dat zijn voor mij geen dingen waar ik en relatie voor nodig heb om eerlijk te zijnquote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Knus samen op de bank een film kijken, dingen ondernemen die je met een normale vrienden toch net even anders ervaart, seks omdat het niet voor iedereen weggelegd is om dat buiten een relatie dat ook te hebben, etc.
Voor mij zit het verschil vooral in samen iets opbouwen, iemand door en door kennen, alles delen met iemand. Samen herinneringen maken etcquote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Knus samen op de bank een film kijken, dingen ondernemen die je met een normale vrienden toch net even anders ervaart, seks omdat het niet voor iedereen weggelegd is om dat buiten een relatie dat ook te hebben, etc.
Dan nog is het zonder liefde geen relatie, tenzij ze heel makkelijk verliefd wordt en mannen op haar.quote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jou, maar in het algemeen. Maar blijkbaar praat jij nogal graag over jezelf.quote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij geen dingen waar ik en relatie voor nodig heb om eerlijk te zijn
Ik wil niet alles delen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor mij zit het verschil vooral in samen iets opbouwen, iemand door en door kennen, alles delen met iemand. Samen herinneringen maken etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |