abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2014 @ 15:57:14 #201
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147393134
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Klopt :) Helemaal mee eens. Maar als je het niet hebt, heb je genoeg alternatieven waar je gelukkig van kunt worden. Me dunkt.
Ja maar dat ontkent ook niemand het is een alternatief maar dan kan je het echte wel nog missen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147393267
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja oke maar het is een beetje als shoarma met vegetarisch vlees.. Het blijft een alternatief en niet the real thing
Ook mee eens ;) maar het lijkt me vervelend als je niet alleen kunt zijn. En die mensen zijn er. Dan blijf je het echte vlees met de vleesvervanger vergelijken en daar word je nooit gelukkig van. Hangt ook echt van je verleden af denk ik. Ik ben het wel gewend om alleen te zijn. Die leuke vrouw komt wel *duimt*.
pi_147393286
Zonder intimiteit lijkt het me overigens stukken minder leuk om single te zijn. Zo ben ik dan ook wel weer :+ moet er niet aan denken om 4 jaar zonder scharrel oid te zitten.
pi_147393340
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ook mee eens ;) maar het lijkt me vervelend als je niet alleen kunt zijn. En die mensen zijn er. Dan blijf je het echte vlees met de vleesvervanger vergelijken en daar word je nooit gelukkig van. Hangt ook echt van je verleden af denk ik. Ik ben het wel gewend om alleen te zijn. Die leuke vrouw komt wel *duimt*.
Ik denk dat als je niet alleen kunt zijn je relaties zelfs gedoemd zijn om te mislukken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147393343
quote:

[..]

Niet alleen kunnen zijn kan ik ook nooit begrijpen, eerlijk gezegd.
Heb toch het idee dat dat vaak voortkomt uit onzekerheid en bevestiging nodig hebben van een ander in de vorm van een relatie.
  maandag 8 december 2014 @ 16:03:15 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147393365
quote:

[..]

Mensen die niet alleen kunnen zijn, meid ik als de pest :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_147393440
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, die mijden moet je niet hebben.
pi_147393462
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Och meid ;)
pi_147393483
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:01 schreef Jelia het volgende:
Zonder intimiteit lijkt het me overigens stukken minder leuk om single te zijn. Zo ben ik dan ook wel weer :+ moet er niet aan denken om 4 jaar zonder scharrel oid te zitten.
Dat zou ik ook niet kunnen. Vond single zijn helemaal niet erg, maar als ik mensen hoor over maanden geen dates of niets, dan snap ik wel dat je veel mist.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 december 2014 @ 16:06:49 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_147393500
quote:

[..]

Ik heb eens een relatie met zo iemand gehad. Duurde 8 maanden uiteindelijk maar die kon echt niet tegen alleen zijn. Die werd al gek als ik een weekend niet langs kon komen (we woonden nogal wat uit elkaar).
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 8 december 2014 @ 16:06:50 #211
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147393503
Ik wist het toen ik het gepost had dat het fout was. Hoopte dat niemand het zou merken ;(

Even huilen
  Moderator / Redactie FP maandag 8 december 2014 @ 16:07:43 #212
Brabo Bastard
pi_147393532
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 16:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet kunnen. Vond single zijn helemaal niet erg, maar als ik mensen hoor over maanden geen dates of niets, dan snap ik wel dat je veel mist.
Het is maar net hoe je erin staat. Jij zou het niet kunnen. Ik heb er an sich geen problemen mee. Andere prioriteiten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_147393555
Ik zou ook niet zonder daten of de optie om te daten kunnen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 8 december 2014 @ 16:08:51 #214
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_147393573
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je erin staat. Jij zou het niet kunnen. Ik heb er an sich geen problemen mee. Andere prioriteiten.
Juist, werk, huis etc eerst op orde, dan voelt de rest ook logischer aan in mijn beleving.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 december 2014 @ 16:09:52 #215
Brabo Bastard
pi_147393608
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Juist, werk, huis etc eerst op orde, dan voelt de rest ook logischer aan in mijn beleving.
Juist. Je wil toch eerst je eigen leven op orde en op een rij hebben eer je er iemand in toe wil laten zogezegd.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_147393666
Ik was nooit serieus op zoek naar een relatie, daten was gewoon vermaak. Zou niet weten waarom ik daarvoor mijn leven op orde zou moeten hebben. Ik was student, moet je dan wachten tot je klaar bent, een goede baan hebt en je eigen huis hebt voordat je gaat daten?
pi_147393697
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik was nooit serieus op zoek naar een relatie, daten was gewoon vermaak. Zou niet weten waarom ik daarvoor mijn leven op orde zou moeten hebben. Ik was student, moet je dan wachten tot je klaar bent, een goede baan hebt en je eigen huis hebt voordat je gaat daten?
My thoughts :)
pi_147393706
Al die relatiepraat hier :'( Even de theme van the Borgia's opzetten om bij te komen 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 8 december 2014 @ 16:12:42 #219
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_147393714
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:

[..]

Waarom zou seks buiten een relatie niet weggelegd zijn voor bepaalde mensen? Het is een keuze :) feitelijk gezien zou je zelfs betaalde seks kunnen hebben.

Ik denk dat je als vrijgezel alles kunt doen wat je een in een relatie ook zou kunnen. Je mist wellicht romantiek. Andersom wordt wat moeilijker vaak.
Even afgezien van het betaalde, wat ik al niet eens zou overwegen. Is niet iedereen zo'n hosselbaas als jij art. Deze discussie is hier geloof ik al vaker gevoerd dus ga ik nog een keer doen.
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:44 schreef yats het volgende:

[..]

Ik snap wel wat aeque bedoeld denk ik. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in het hele spel van het versieren en lopen tegen bepaalde beperkingen op dat vlak aan. En dat hoeft echt niet per se met uiterlijk of eisen samen te hangen, zelfs als je er wel redelijk uit ziet en weinig eisen hebt kan het soms niet lukken. Niet iedereen is nu eenmaal een Don Juan die als hij/zij wil zomaar even iemand kan versieren om seks mee te hebben als hij/zij daar zin in heeft, of een vaste scharrel aan de haak slaan. Als je dan niet naar de hoeren wil gaan (wat ik heel goed kan begrijpen,ik zou dat ook nooit doen) kan het gebeuren dat je ongewild seksloos door het leven gaat.

p.s. Wat je in mijn ogen vooral mist is romantiek en geborgenheid denk ik.
Bedankt voor de wat uitgebreidere uitleg. :P

quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Ach, ik weet het ook niet. Misschien ben ik gewoon "raar". Maar zie werkelijk geen voordeel aan een relatie. En ook geen dingen die je als single misloopt. Eerlijk niet.
Denk dat ik gewoon te verpest ben misschien?

Edit: ook romantiek kan ook zonder relatie. Maar ik ben echt a-romantisch dus dat kap ik sowieso gelijk af :')
Het is ook maar net wat jij zelf verstaat onder een relatie natuurlijk. Dit heeft verschillend vormen.

quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt zwelgen in zelfmedelijden of lol halen uit de dingen die je wel kunt doen.

Ik mis de romantiek ook vaak genoeg, maar er zijn ook uitstekende alternatieven als je vrijgezel bent. Waardering, warmte, liefde, plezier, sociale activiteiten/interactie van en met vrienden en familie. Lust/seks van scharrels bijvoorbeeld.

Dus je kunt wel degelijk dingen ondernemen ('knus' een filmpje kijken met een fwb bijvoorbeeld of gezellig eten met een vriend(in)) zonder daar een relatie voor te hoeven hebben. Perceptie, perceptie, perceptie.

Het is soms wel vervelend als je altijd het vijfde wiel aan de wagen bent, dat is wel waar.
En ook dat is niet voor iedereen een optie art. Niet alles zo vanzelfsprekend vinden.

quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef Jelia het volgende:

[..]

Niet alleen kunnen zijn kan ik ook nooit begrijpen, eerlijk gezegd.
Heb toch het idee dat dat vaak voortkomt uit onzekerheid en bevestiging nodig hebben van een ander in de vorm van een relatie.
Niet alleen kunnen zijn bestaat ook niet echt denk ik. Maar er zijn genoeg scenario's waarbij dit zo lijkt en het op die manier wordt uitgesproken. Mensen zijn nu eenmaal niet gemaakt om echt helemaal alleen te zijn.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP maandag 8 december 2014 @ 16:13:20 #220
Brabo Bastard
pi_147393731
quote:
Als je je daar goed bij voelt, waarom niet? Iedereen is anders zoals ik al aangaf. Je moet helemaal niets, enkel dat je moet doen waar je je goed bij voelt.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 8 december 2014 @ 16:13:43 #221
Brabo Bastard
pi_147393741
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Al die relatiepraat hier :'( Even de theme van the Borgia's opzetten om bij te komen [ afbeelding ]
Overleef je wel.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 8 december 2014 @ 16:14:32 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147393770
quote:
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.
pi_147393796
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Overleef je wel.
Ongetwijfeld.

Zo kut dat ze deze show gecancelled hebben.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 december 2014 @ 16:15:41 #224
Brabo Bastard
pi_147393816
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 16:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.

Zo kut dat ze deze show gecancelled hebben.
Ik ken Borgia's enkel omdat ik Assassin's Creed gespeeld heb :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_147393863
quote:
Hopelijk niet, want dan zou zelfs ik nog nooit een relatie mogen hebben :') En daten is gewoon leuk vind ik :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')