vandaar het daten...quote:Op maandag 8 december 2014 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik heb immers andere prioriteiten op dit moment. Ik wil geen relatie nu. Duidelijk?
Is daten voor jou alleen een middel om een relatie te krijgen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik heb immers andere prioriteiten op dit moment. Ik wil geen relatie nu. Duidelijk?
You sure? Niet gewoon wat vocht vast aan het houden?quote:Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben weer aangekomen. Kan weer buikje vasthouden.![]()
Dat kan natuurlijk. Alleen begrijp ik het niet zo goed.quote:
Nee, ook om mensen beter te leren kennen. Ik geef ook aan dat ik geen relatie wil. Willen ze dan alsnog daten, prima.quote:Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is daten voor jou alleen een middel om een relatie te krijgen?
Join the club.quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.
Minder kapsalon eten.quote:Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben weer aangekomen. Kan weer buikje vasthouden.![]()
Nee, is wel echt vet.quote:Op maandag 8 december 2014 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
You sure? Niet gewoon wat vocht vast aan het houden?
quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand nu iets zou kunnen bieden.
Komt wel goed. Ups en downs.quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is wel echt vet.
Ik moet weer iets beter op eten gaan letten, ik heb het laten versloffen.
Ik nog nooit.quote:Op maandag 8 december 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al 10 maanden niet meer gehad.
RIP.
Nee gewoon lekker depressief blijven. Jezelf zielig vinden. Het heeft mij niet geholpen en het helpt me nog steeds niet als ik een terugval heb. Negatieve gedachten versterken dat alleen maar. Aan jezelf werken dusquote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Even afgezien van het betaalde, wat ik al niet eens zou overwegen. Is niet iedereen zo'n hosselbaas als jij art. Deze discussie is hier geloof ik al vaker gevoerd dus ga ik nog een keer doen.
[..]
Bedankt voor de wat uitgebreidere uitleg.
[..]
Het is ook maar net wat jij zelf verstaat onder een relatie natuurlijk. Dit heeft verschillend vormen.
[..]
En ook dat is niet voor iedereen een optie art. Niet alles zo vanzelfsprekend vinden.
[..]
Niet alleen kunnen zijn bestaat ook niet echt denk ik. Maar er zijn genoeg scenario's waarbij dit zo lijkt en het op die manier wordt uitgesproken. Mensen zijn nu eenmaal niet gemaakt om echt helemaal alleen te zijn.
Dan ben je zeker wel ripped.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat houdt je tegen?quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je zeker wel ripped.proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets, ik heb geen interesse om het te proberen.quote:
Zwaar leven. Ik kan mijn laatste niet eens meer herinneren.quote:Op maandag 8 december 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al 10 maanden niet meer gehad.
RIP.
Ik hoop het. Ik was bijna tevreden over mezelf. Toen werd de controle minderquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
proest
[..]
Niets, ik heb geen interesse om het te proberen.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik was bijna tevreden over mezelf. Toen werd de controle minder
[..]
Ga zwemmenquote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
ik moet ergens echt motivatie gaan vinden om te gaan sporten, maar dat is zo moeilijk
Gewoon beginnen met iedere ochtend en avond een paar keer opdrukken. Dan komt de energie vanzelf.quote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
ik moet ergens echt motivatie gaan vinden om te gaan sporten, maar dat is zo moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |