belachelijk!quote:Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga hier met de bus naar het ziekenhuis.. Kost me max 3 euro en 10 minuten... Parkeren is 3 keer zo veel idd
Heb je al nudies van haar?quote:Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zomaar ineens in een groepsapp met mij belanden
Ik denk dat ik dit redelijk nauwkeurig kan gokken.quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gekregen van jeweetwelwie natuurlijk
Haha, gokken, ik snap hem!quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit redelijk nauwkeurig kan gokken.
Geduld loont.quote:
In januari moet ik weer voor oogcontrole.. Ik mag dan niet rijden want oogdruppels.. Dus of ik ga met de bus.. En dan hopen dat het goed komt, of iemand moet even voor taxi spelen..quote:
Het is wel even handig om het schakelen onder de knie te krijgenquote:Op maandag 8 december 2014 18:10 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zijn die industrie terreinen juist de enige plek waarop ze controleren of je wel een rijbewijs hebt. Maar daar kan je tenminste niemand aanrijden. Meestal.
Ach.quote:Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zomaar ineens in een groepsapp met mij belanden
Dat zeggen ze ja.quote:
Originele vraag.quote:
Ik zou niet durven, straks vermoordt dingetje me nog.quote:
Je geloofde niet dat ik Fylax was.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ach.
[..]
Dat zeggen ze ja.
[..]
Originele vraag.
quote:
Ik heb je rug, Toot.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, straks vermoordt dingetje me nog.
Klopt.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, straks vermoordt dingetje me nog.
[..]
Je geloofde niet dat ik Fylax was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |