quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar op zwerkbal ga.
http://www.vice.com/nl/re(...)rm-imagoprobleem-161
's Avonds op het industrieterreinquote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
Morgen mijn 4de rijles.Ik heb zo de neiging om in twi zijn auto te gaan rijden om te oefenen. Maar ik wil niet opgepakt worden.
Mind blown...quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt door de verschillende tijdzones en verplaatsing met de draai van de aarde mee, gepaard met relativiteitstheorie
He, er is er een in Leiden. Nice.quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar op zwerkbal ga.
http://www.vice.com/nl/re(...)rm-imagoprobleem-161
quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
Morgen mijn 4de rijles.Ik heb zo de neiging om in twi zijn auto te gaan rijden om te oefenen. Maar ik wil niet opgepakt worden.
Gewoon naar de Waalhaven joh, niks aan de handquote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds op het industrieterrein
mag ook nietquote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
Gewoon op het platteland of industrieterreinquote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
Behoorlijk. Niks leuks aan.quote:Op maandag 8 december 2014 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
parkeren is ook veel te duur
ik moest naar t ziekenhuis. Staat er bij de parkeergarage: 1 euro per kwartier.quote:
In dat artikel stond ook Utrecht volgens mijquote:Op maandag 8 december 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, er is er een in Leiden. Nice.
Ga jij dan bij team Wageningen?
Owja, overheen gelezen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat artikel stond ook Utrecht volgens mij
Ja slaat nergens op. Hier is het 1 euro voor een uur bij het ziekenhuis.quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moest naar t ziekenhuis. Staat er bij de parkeergarage: 1 euro per kwartier.
Dus ik denk: wtf?! Heb ik dat goed gelezen?!?!
9 euro kwijt voor een ziekenhuisbezoekje
Inolviquote:
Zouden ze daar niet juist kei veel controleren?quote:Op maandag 8 december 2014 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds op het industrieterrein
Ik ga hier met de bus naar het ziekenhuis.. Kost me max 3 euro en 10 minuten... Parkeren is 3 keer zo veel iddquote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moest naar t ziekenhuis. Staat er bij de parkeergarage: 1 euro per kwartier.
Dus ik denk: wtf?! Heb ik dat goed gelezen?!?!
9 euro kwijt voor een ziekenhuisbezoekje
Heb je al konijntjes?quote:Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op. Hier is het 1 euro voor een uur bij het ziekenhuis.
[..]
Inolvi
Hee Toto.quote:
Behoorlijk, vooral als er een Mac in de buurt isquote:Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zouden ze daar niet juist kei veel controleren?
Al een beetje bekomen van de schrik?quote:Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je al konijntjes?
[..]
Hee Toto.
Nee, nog nietquote:
Welke?quote:Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al een beetje bekomen van de schrik?
Oh, wat jammer!quote:Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Duurt nog wel een half jaar of langer
belachelijk!quote:Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga hier met de bus naar het ziekenhuis.. Kost me max 3 euro en 10 minuten... Parkeren is 3 keer zo veel idd
Heb je al nudies van haar?quote:Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zomaar ineens in een groepsapp met mij belanden
Ik denk dat ik dit redelijk nauwkeurig kan gokken.quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gekregen van jeweetwelwie natuurlijk
Haha, gokken, ik snap hem!quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit redelijk nauwkeurig kan gokken.
Geduld loont.quote:
In januari moet ik weer voor oogcontrole.. Ik mag dan niet rijden want oogdruppels.. Dus of ik ga met de bus.. En dan hopen dat het goed komt, of iemand moet even voor taxi spelen..quote:
Het is wel even handig om het schakelen onder de knie te krijgenquote:Op maandag 8 december 2014 18:10 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zijn die industrie terreinen juist de enige plek waarop ze controleren of je wel een rijbewijs hebt. Maar daar kan je tenminste niemand aanrijden. Meestal.
Ach.quote:Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zomaar ineens in een groepsapp met mij belanden
Dat zeggen ze ja.quote:
Originele vraag.quote:
Ik zou niet durven, straks vermoordt dingetje me nog.quote:
Je geloofde niet dat ik Fylax was.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ach.
[..]
Dat zeggen ze ja.
[..]
Originele vraag.
quote:
Ik heb je rug, Toot.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, straks vermoordt dingetje me nog.
Klopt.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, straks vermoordt dingetje me nog.
[..]
Je geloofde niet dat ik Fylax was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |