Zoiets?quote:Op maandag 8 december 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niets van auto's, behalve dat ik van mat zwart en zilvere randjes houd.
piece of junk?quote:Op maandag 8 december 2014 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Do not tell me you owned that piece of junk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I beg to differ in this case.quote:
Ja.quote:
Hij vindt die mooi, wij niet. Er zal andersom ook wel iets zijn wat wij mooi vinden en hij niet.quote:
11 jaar geleden was dit ook al geen porum vriend.quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
piece of junk?
Joof ik praat al over 11 jaar geleden he, toen was die auto net 4 jaar oud.
Alles custom made en zelf heel veel uren ingestopt.
Na hedendaagse maatstaven is het inderdaad een oude bak, maar wel met een motor erin die niet kapot te krijgen is.
En nee, deze is niet van mij geweest, was van een kennis van me.
Ik heb wel hetzelfde model
Ik denk, best of both worldsquote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Al hoeven de zilvere randjes niet op de mat zwarte auto. Het zijn beide gewoon dingen die ik mooi vind.
Zolang het geen Fiat Multipla is kan er weinig mis gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Moppert het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat ik van de kleur van onze nieuwe auto ga vinden.
Het model is al zo fout dus ik hoop dat de kleur het een beetje goed maakt
quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk nou wat ik voor stoere bak vonddie heeft een hoop tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Jouw tijd komt nog welquote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind voor sommige autos wit echt heel mooi. En ik houd van antraciet. En eventueel zilvergrijs. Zwart vind ik voor de meeste autos maar niks.
Ik heb nog nooit een eigen auto gehad![]()
De mijne is gewoon grijsquote:Op maandag 8 december 2014 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijne heeft ook zilveren (chromen) randjes
quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk nou wat ik voor stoere bak vondJe kunt hem in ieder geval vinden in de parkeergarage...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
weet ik niet, tot nu toe altijd alleen maar gereden in de auto van mn partnersquote:
Roy, ik was best van de tuning enzo.. Maar dit is gewoon verkrachting van een auto.. elke auto..quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
piece of junk?
Joof ik praat al over 11 jaar geleden he, toen was die auto net 4 jaar oud.
Alles custom made en zelf heel veel uren ingestopt.
Na hedendaagse maatstaven is het inderdaad een oude bak, maar wel met een motor erin die niet kapot te krijgen is.
En nee, deze is niet van mij geweest, was van een kennis van me.
Ik heb wel hetzelfde model
quote:Op maandag 8 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ooit een mat zwarte Audi zien rijden, besefte toen dat ik een hoer zou kunnen zijn,
want zou mij zo geworpen hebben op de man die er in reed om er ook even in te mogen rijden.
Ja smaken verschillen he, en hij heeft aardig wat prijzen ermee gewonnen dus blijkbaar vonden de meeste hem wel mooi.quote:Op maandag 8 december 2014 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Roy, ik was best van de tuning enzo.. Maar dit is gewoon verkrachting van een auto.. elke auto..
Slecht ditquote:
Gelukkig besefte je het net op tijdquote:Op maandag 8 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ooit een mat zwarte Audi zien rijden, besefte toen dat ik een hoer zou kunnen zijn,
want zou mij zo geworpen hebben op de man die er in reed om er ook even in te mogen rijden.
Lebber.quote:
Whehehehequote:Op maandag 8 december 2014 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slecht dit
Want als je klikt, heb je nogsteeds die text
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |