Misschien welquote:
Ik ga slapen. Tjuusquote:
KLB is al duizend keer stervende geweest, maar elke keer komt er wel weer een nieuwe lading autisten op af.quote:
Dat topicquote:Op maandag 8 december 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Bedankt vriendquote:Op maandag 8 december 2014 00:54 schreef Klokov het volgende:
Bij deze mijn nominaties:
Beste user: Dimachaerus
Beste Mod:Snakey
Meest autistische user: Dimachaerus
Lekkerste KLB Hunk:Jahr00n
Lekkerste KLB chick: She
Irritanste troll: Mapima
User met de ergste topicdiarree: Fylax
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '15 aan de vrouw te komen: Dimachaerus
Meest meelevende user:Frank_Debrin
Slimste user: Jahroon
User die als eerste unbanned moet worden: Advanced_Power
Beste topic van 2014:
Beste curver Toto
Dank.quote:Op maandag 8 december 2014 00:54 schreef Klokov het volgende:
Beste Mod: Snakey
Lekkerste KLB Hunk: Jahr00n
Meest meelevende user: Frank_Debrin
Beste topic van 2014: KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Heb nog even geėditquote:Op maandag 8 december 2014 00:55 schreef Fylax het volgende:
Dankjewel voor de nominatie Deadprez, hopelijk gaan er nog meer volgen.
Weet je een betere?quote:Op maandag 8 december 2014 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Meest meelevende user: is trouwens erg R&P-achtig. Aparte categorie.
quote:Op maandag 8 december 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tenminste een categorie waar je echt moet kiezen, want godverdomme wat zijn dat er veel
We hebben KLB-hunk toch al?quote:Op maandag 8 december 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tenminste een categorie waar je echt moet kiezen, want godverdomme wat zijn dat er veel
je wil hier geen sticky van maken zeker?quote:
Ik heb gewoon de shit van vorig jaar gekopieerdquote:Op maandag 8 december 2014 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Geen eens beste paint topivcs
Ik weet genoeg DP
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 8 december 2014 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
je wil hier geen sticky van maken zeker?
quote:Op maandag 8 december 2014 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de shit van vorig jaar gekopieerd
quote:Op maandag 8 december 2014 01:21 schreef Der_Mann het volgende:
Beste user: Der_Mann
Beste Mod: Pharkus
Meest autistische user: Mapima
Lekkerste KLB Hunk: Fylax
Lekkerste KLB chick: Ariana Grande
Irritanste troll: hugecooll
User met de ergste topicdiarree: Mapima
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '15 aan de vrouw te komen: Fylax
Meest meelevende user: Fylax
Slimste user: Fylax
User die als eerste unbanned moet worden: beverton
Beste topic van 2014: een willekeurige van Fylax
Een topic met suggesties gaat waarschijnlijk helemaal mis. Dit zijn gewoon duidelijke categorieėn en dat werkte vorig jaar ook prima.quote:Op maandag 8 december 2014 01:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Zou ik moeten overleggen. Zodat je bijv net als in R&P een topic met lijstjes en een topic met geouwehoer over lijstjes etc kan hebben. Maar ja, impulsieve deadprez maakt die shit gewoon.
Dan kan je beter eerst een topic met suggesties voor categorieėn maken, denk ik.
Gedaan. Allemaal erg lastige keuzesquote:Op maandag 8 december 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
Vul nou maar gewoon dat lijstje in a sahbi.
OwkeeJquote:Op maandag 8 december 2014 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een topic met suggesties gaat waarschijnlijk helemaal mis. Dit zijn gewoon duidelijke categorieėn en dat werkte vorig jaar ook prima.
Dat doen Forum Admins :0quote:Op maandag 8 december 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
best mod is ook een lastige keuzen, je hebt geen idee welke mod je nou precies die totaal niet terechte onverdiende ban geeft
Nehquote:Op maandag 8 december 2014 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij probeert hier een stem te winnen heb ik het idee
Hier doe ik het voorquote:Op maandag 8 december 2014 01:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je blij met mijn nominatie van je?
Wie?quote:Op maandag 8 december 2014 04:30 schreef eend112 het volgende:
Beste mod is en blijft Mortaxx VOOR ALTIJD.
je moet wel even de ingevulde lijsten van de laatste keer erbij pakken. T werd toch gesloten omdat t te vroeg was ervoor en omdat er anders te lang sc ontstaat.quote:Op maandag 8 december 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
Vul nou maar gewoon dat lijstje in a sahbi.
quote:
er mist ook een hoop. Waar is het backfire topic. De huilie en De Meest opvallende user .bijv . o o oquote:Op maandag 8 december 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
Een paar maanden geleden werd er al een verkiezingstopic geopend, maar dat was niet echt een succes. Inmiddels is het al december en wordt het wat mij betreft wel weer tijd voor de KLB-verkiezingen. Creds voor de categorieėn gaan naar Geelman, aangezien ik niet creatief genoeg ben om ze zelf te verzinnen.
Beste user:
Beste Mod:
Meest autistische user:
Lekkerste KLB Hunk:
Lekkerste KLB chick:
Irritanste troll:
User met de ergste topicdiarree:
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '15 aan de vrouw te komen:
Meest meelevende user:
Slimste user:
User die als eerste unbanned moet worden:
Beste topic van 2014:
Luie lamlul is het die deadprezquote:Op maandag 8 december 2014 08:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er mist ook een hoop. Waar is het backfire topic. De huilie en de slimste user . De Meest opvallende user .bijv . o o o
Ariana Grande topicquote:Op maandag 8 december 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
Beste user: Der_Mann en Goejedag
Beste Mod: smegmanus
Meest autistische user: Rezania
Lekkerste KLB Hunk:Henk Krol
Lekkerste KLB chick:mapima
Irritanste troll: deadprez/spongeboss/hoink (kloons)
User met de ergste topicdiarree: Guus_Geluk7
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '15 aan de vrouw te komen: Sanasoufi
Meest meelevende user: /
Slimste user:PausNicolaas
User die als eerste unbanned moet worden:beverton!!!
Beste topic van 2014:
Dit is niets anders dan een ordinaire poging om stemmen voor je te winnen, wagelijkquote:
APquote:Op maandag 8 december 2014 00:54 schreef Klokov het volgende:
Beste Mod: Snakey
Lekkerste KLB Hunk: Jahr00n
Meest meelevende user: Frank_Debrin
Beste topic van 2014: KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Jammer.quote:Op maandag 8 december 2014 12:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Volgens mij hebben we het hier een tijd terug uitgebreid over gehad en was er een redelijk mooie lijst. Wat dit hier nou voor pauperlijst is weet ik ook niet. Niet de moeite waard om (nog een keer) te stemmen op deze manier.
Je hebt zelf notabene een extra verkiezingstopic aangemaakt, wat voor bagger is dat dan.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 12:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Je hebt zelf notabene een extra verkiezingstopic aangemaakt, wat voor bagger is dat dan.
Ik ben het een keer met je eens.quote:Op maandag 8 december 2014 12:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je hebt zelf notabene een extra verkiezingstopic aangemaakt, wat voor bagger is dat dan.
Het eens zijn met een alcoholistische schizofreen met pedofiele neigingen is nooit een goed idee.quote:
je krijgt vanavond een koekje van je moederquote:Op maandag 8 december 2014 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil iedereen hier even laten weten dat ik tot nu toe de meeste stemmen heb voor beste user. beetje nutteloos om hier mee verder te gaan omdat ik al zo ver voorsta.
wanneer ontvang ik mijn trofee?
ik ben al oud genoeg, ik pak zelf een koekje wanneer ik dat wilquote:Op maandag 8 december 2014 13:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
je krijgt vanavond een koekje van je moeder
Nee maar vanavond krijg je hem.quote:Op maandag 8 december 2014 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben al oud genoeg, ik pak zelf een koekje wanneer ik dat wil
dit jaar is deadprez de leider. ik heb hem dat nog nergens horen zeggen. je klinkt jaloers dat ik beste user ben.quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef hoink581 het volgende:
Eigen stemmen zijn vorig jaar ongeldig verklaard. Dit zal ook deze editie zo zijn.
ow stem jij dan op mij.quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef hoink581 het volgende:
Eigen stemmen zijn vorig jaar ongeldig verklaard. Dit zal ook deze editie zo zijn.
terechte klachtquote:Op maandag 8 december 2014 13:39 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik wil meer categorieėn. Hoe kan ik al mijn vriendjes als Copthorne en john-hert ook nog een plaatsje geven?
Kan deze user niet gewoon gediskwalificeerd worden?quote:Op maandag 8 december 2014 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
sorry maar weer ff mijn nominaties wijzigen hoor
je klinkt een beetje jaloers dat ik jou niet heb genomineerdquote:Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kan deze user niet gewoon gediskwalificeerd worden?
quote:Op maandag 8 december 2014 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je klinkt een beetje jaloers dat ik jou niet heb genomineerd
wijs mij aub de regel aan waar staat dat het verboden is om je nominaties aan te passenquote:Op maandag 8 december 2014 14:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oh wacht even mijn nominatie aanpassen, ja sorry heur
Wat een origineel idee zegquote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef Roces18 het volgende:
Je vergeet de categorie: user die als eerste gebanned moet worden
Ach het boeit me geen fuck, maar het komt zo kinderachtig over... Omdat iemand op je stemt meteen je eigen nominatie aanpassen...quote:Op maandag 8 december 2014 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wijs mij aub de regel aan waar staat dat het verboden is om je nominaties aan te passen
als het je niet boeit had je er ook niet over begonnenquote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach het boeit me geen fuck, maar het komt zo kinderachtig over... Omdat iemand op je stemt meteen je eigen nominatie aanpassen...
Dat zijn Der_Mann en vrienden ook.quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ach het boeit me geen fuck, maar het komt zo kinderachtig over... Omdat iemand op je stemt meteen je eigen nominatie aanpassen...
zie je? tegen iedereen ben je een klootzakquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zijn Der_Mann en vrienden ook.
Stemmen kopen dit datquote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nog nooit mot gehad met hoink andersquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je? tegen iedereen ben je een klootzak
Jullie zijn gewoon gevoelige kneusjes.quote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
Lijkt me duidelijk dat die hele free befferton kliek daaraan voldoet.quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef Roces18 het volgende:
Je vergeet de categorie: user die als eerste gebanned moet worden
ik zou maar oppassen als ik jou was, hij stapelt al zijn emoties over jou op en barst straks uit met honderden beledigingenquote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog nooit mot gehad met hoink anders
nietesquote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon gevoelige kneusjes.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:47 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat die hele free befferton kliek daaraan voldoet.
Zit je nou voor mod te spelen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef deadprez het volgende:
Even kappen met stemmen jongens, hoink gaat straks even fixen dat er fatsoenlijke KLB-verkiezingen komen.
Ben blij dat je zelf ook inziet dat je er weer eens niets van gebakken hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef deadprez het volgende:
Even kappen met stemmen jongens, hoink gaat straks even fixen dat er fatsoenlijke KLB-verkiezingen komen.
Is mijn topic, hier mag ik dat.quote:
betekent dit dus dit ik poging 1 tot the KLB-verkiezingen 2014 heb gewonnen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef deadprez het volgende:
ik ben te lui voor dit soort shitquote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben blij dat je zelf ook inziet dat je er weer eens niets van gebakken hebt.
Je hebt incompetent verkeerd gespeld.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben te lui voor dit soort shit
Ja, dat ook.quote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt incompetent verkeerd gespeld.
jank niet zo manquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Het was niets en het is niets.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
betekent dit dus dit ik poging 1 tot the KLB-verkiezingen 2014 heb gewonnen?
voor alles man...quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben te lui voor dit soort shit
quote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
voor alles man...
Wees blij dat je reflexen hebt, anders zou je stikken
nee sorry, irritantse troll is en blijft hugecoollquote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
jank niet zo man
Oh nee sorry, nu pas je je nominatie weer aan![]()
ik vroeg het niet aan jouquote:
hehequote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
voor alles man...
Wees blij dat je reflexen hebt, anders zou je stikken
Als jij daar gelukkig van wordt..quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
YESquote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt..
jawelquote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik hoop dat Der_Mann in 't echt nog niet mag stemmen.
Users missenquote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef eend112 het volgende:
Ipv wie unbanned moet worden de user die het meest wordt gemist ?
Waarom?quote:
een van de weinige users in klb die constante kwaliteitstopieks maaktequote:
meneerwijsneusquote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ken ik niet.. Is hij nieuw?
Nou, echt pareltjes inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de weinige users in klb die contstante kwaliteitstopieks maakte
Je hebt kwantiteit verkeerd geschreven.quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de weinige users in klb die constante kwaliteitstopieks maakte
constante kwantiteitstopieks? ik kan me geen beverton topiek herinneren waar hij klaagde om de kwantiteit van iets hoorquote:Op maandag 8 december 2014 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt kwantiteit verkeerd geschreven.
Nja ik weet niet of het ongepast is om daar een overleden user in te vullen, omdat het naar mijn idee meer allemaal een beetje cynisch is. Maar anders zou ik dat wel doen.quote:
Zou niet ongepast zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja ik weet niet of het ongepast is om daar een overleden user in te vullen, omdat het naar mijn idee meer allemaal een beetje cynisch is. Maar anders zou ik dat wel doen.
Een goede user/mod met goede tetten.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Geen idee wie dat is trouwens.
mr.cooper post af en toe nog wel volgens mijquote:Op maandag 8 december 2014 15:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
mr. Cooper mis ik ook
En Rosepetals
GeneraalGrafkanker
Braun
Een minuut stilte voor hen die vielen
BrauNquote:Op maandag 8 december 2014 15:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
mr. Cooper mis ik ook
En Rosepetals
GeneraalGrafkanker
Braun
Een minuut stilte voor hen die vielen
Geef die jongen even de tijdquote:
Jonge ik ben ongeduldig godverdegodver hou me tegenquote:Op maandag 8 december 2014 15:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geef die jongen even de tijdDuurt nu eenmaal wat langer dan gewoon categorieėn van vorig jaar kopiėren.
quote:Op maandag 8 december 2014 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jonge ik ben ongeduldig godverdegodver hou me tegen![]()
Je verkoopt dus stemmen, laat het niet mooier overkomen dan het is.quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef eend112 het volgende:
Ik geef stemmen weg voor 50¤ per categorie. Dm voor meer informatie.
Gefeliciteerd, ouwe!quote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
YES
DER_MANN WINNAAR EERSTE EDITIE KLB-VERKIEZINGEN 2014 VOOR BESTE USER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
jawel
Verkopen zit me in de bloedquote:Op maandag 8 december 2014 15:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je verkoopt dus stemmen, laat het niet mooier overkomen dan het is.
quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bij elk auto ongeluk dat je op de weg ziet is hij bij je.
Kalkoen en een kanker dikke roladequote:Op maandag 8 december 2014 15:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat eten jullie met kerst? Ik kook dokter oetker pizza.
Geen eend?quote:Op maandag 8 december 2014 15:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kalkoen en een kanker dikke rolade
Uit eten.quote:Op maandag 8 december 2014 15:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat eten jullie met kerst? Ik kook dokter oetker pizza.
quote:
Inderdaad droeftoetersquote:Op maandag 8 december 2014 14:47 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat die hele free befferton kliek daaraan voldoet.
Foutieve conclusie geconstateerdquote:Op maandag 8 december 2014 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
bijna iedereen hier is jaloers op mij
u vraagt, wij draaienquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijke leuke cover zijn voor een kerstkaart.
godverdommequote:Op maandag 8 december 2014 15:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef hoink581 het volgende:
Ben een heel boekwerk aan het schrijven hier gvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |