je wil hier geen sticky van maken zeker?quote:
Ik heb gewoon de shit van vorig jaar gekopieerdquote:Op maandag 8 december 2014 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Geen eens beste paint topivcs
Ik weet genoeg DP
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 8 december 2014 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
je wil hier geen sticky van maken zeker?
quote:Op maandag 8 december 2014 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de shit van vorig jaar gekopieerd
quote:Op maandag 8 december 2014 01:21 schreef Der_Mann het volgende:
Beste user: Der_Mann
Beste Mod: Pharkus
Meest autistische user: Mapima
Lekkerste KLB Hunk: Fylax
Lekkerste KLB chick: Ariana Grande
Irritanste troll: hugecooll
User met de ergste topicdiarree: Mapima
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '15 aan de vrouw te komen: Fylax
Meest meelevende user: Fylax
Slimste user: Fylax
User die als eerste unbanned moet worden: beverton
Beste topic van 2014: een willekeurige van Fylax
Een topic met suggesties gaat waarschijnlijk helemaal mis. Dit zijn gewoon duidelijke categorieën en dat werkte vorig jaar ook prima.quote:Op maandag 8 december 2014 01:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Zou ik moeten overleggen. Zodat je bijv net als in R&P een topic met lijstjes en een topic met geouwehoer over lijstjes etc kan hebben. Maar ja, impulsieve deadprez maakt die shit gewoon.
Dan kan je beter eerst een topic met suggesties voor categorieën maken, denk ik.
Gedaan. Allemaal erg lastige keuzesquote:Op maandag 8 december 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
Vul nou maar gewoon dat lijstje in a sahbi.
OwkeeJquote:Op maandag 8 december 2014 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een topic met suggesties gaat waarschijnlijk helemaal mis. Dit zijn gewoon duidelijke categorieën en dat werkte vorig jaar ook prima.
Dat doen Forum Admins :0quote:Op maandag 8 december 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
best mod is ook een lastige keuzen, je hebt geen idee welke mod je nou precies die totaal niet terechte onverdiende ban geeft
Nehquote:Op maandag 8 december 2014 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij probeert hier een stem te winnen heb ik het idee
Hier doe ik het voorquote:Op maandag 8 december 2014 01:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je blij met mijn nominatie van je?
Wie?quote:Op maandag 8 december 2014 04:30 schreef eend112 het volgende:
Beste mod is en blijft Mortaxx VOOR ALTIJD.
je moet wel even de ingevulde lijsten van de laatste keer erbij pakken. T werd toch gesloten omdat t te vroeg was ervoor en omdat er anders te lang sc ontstaat.quote:Op maandag 8 december 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
Vul nou maar gewoon dat lijstje in a sahbi.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |