Lijkt me duidelijk dat die hele free befferton kliek daaraan voldoet.quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef Roces18 het volgende:
Je vergeet de categorie: user die als eerste gebanned moet worden
ik zou maar oppassen als ik jou was, hij stapelt al zijn emoties over jou op en barst straks uit met honderden beledigingenquote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog nooit mot gehad met hoink anders
nietesquote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon gevoelige kneusjes.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:47 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat die hele free befferton kliek daaraan voldoet.
Zit je nou voor mod te spelen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef deadprez het volgende:
Even kappen met stemmen jongens, hoink gaat straks even fixen dat er fatsoenlijke KLB-verkiezingen komen.
Ben blij dat je zelf ook inziet dat je er weer eens niets van gebakken hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef deadprez het volgende:
Even kappen met stemmen jongens, hoink gaat straks even fixen dat er fatsoenlijke KLB-verkiezingen komen.
Is mijn topic, hier mag ik dat.quote:
betekent dit dus dit ik poging 1 tot the KLB-verkiezingen 2014 heb gewonnen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef deadprez het volgende:
ik ben te lui voor dit soort shitquote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben blij dat je zelf ook inziet dat je er weer eens niets van gebakken hebt.
Je hebt incompetent verkeerd gespeld.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben te lui voor dit soort shit
Ja, dat ook.quote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt incompetent verkeerd gespeld.
jank niet zo manquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je? tegen iedereen ben je een klootzak
Het was niets en het is niets.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
betekent dit dus dit ik poging 1 tot the KLB-verkiezingen 2014 heb gewonnen?
voor alles man...quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben te lui voor dit soort shit
quote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
voor alles man...
Wees blij dat je reflexen hebt, anders zou je stikken
nee sorry, irritantse troll is en blijft hugecoollquote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
jank niet zo man
Oh nee sorry, nu pas je je nominatie weer aan![]()
ik vroeg het niet aan jouquote:
hehequote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
voor alles man...
Wees blij dat je reflexen hebt, anders zou je stikken
Als jij daar gelukkig van wordt..quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
YESquote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt..
jawelquote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik hoop dat Der_Mann in 't echt nog niet mag stemmen.
Users missenquote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef eend112 het volgende:
Ipv wie unbanned moet worden de user die het meest wordt gemist ?
Waarom?quote:
een van de weinige users in klb die constante kwaliteitstopieks maaktequote:
meneerwijsneusquote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ken ik niet.. Is hij nieuw?
Nou, echt pareltjes inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de weinige users in klb die contstante kwaliteitstopieks maakte
Je hebt kwantiteit verkeerd geschreven.quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de weinige users in klb die constante kwaliteitstopieks maakte
constante kwantiteitstopieks? ik kan me geen beverton topiek herinneren waar hij klaagde om de kwantiteit van iets hoorquote:Op maandag 8 december 2014 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt kwantiteit verkeerd geschreven.
Nja ik weet niet of het ongepast is om daar een overleden user in te vullen, omdat het naar mijn idee meer allemaal een beetje cynisch is. Maar anders zou ik dat wel doen.quote:
Zou niet ongepast zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja ik weet niet of het ongepast is om daar een overleden user in te vullen, omdat het naar mijn idee meer allemaal een beetje cynisch is. Maar anders zou ik dat wel doen.
Een goede user/mod met goede tetten.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Geen idee wie dat is trouwens.
mr.cooper post af en toe nog wel volgens mijquote:Op maandag 8 december 2014 15:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
mr. Cooper mis ik ook
En Rosepetals
GeneraalGrafkanker
Braun
Een minuut stilte voor hen die vielen
BrauNquote:Op maandag 8 december 2014 15:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
mr. Cooper mis ik ook
En Rosepetals
GeneraalGrafkanker
Braun
Een minuut stilte voor hen die vielen
| Forum Opties | |