Lijkt me duidelijk dat die hele free befferton kliek daaraan voldoet.quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef Roces18 het volgende:
Je vergeet de categorie: user die als eerste gebanned moet worden
ik zou maar oppassen als ik jou was, hij stapelt al zijn emoties over jou op en barst straks uit met honderden beledigingenquote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog nooit mot gehad met hoink anders
nietesquote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon gevoelige kneusjes.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:47 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat die hele free befferton kliek daaraan voldoet.
Zit je nou voor mod te spelen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef deadprez het volgende:
Even kappen met stemmen jongens, hoink gaat straks even fixen dat er fatsoenlijke KLB-verkiezingen komen.
Ben blij dat je zelf ook inziet dat je er weer eens niets van gebakken hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef deadprez het volgende:
Even kappen met stemmen jongens, hoink gaat straks even fixen dat er fatsoenlijke KLB-verkiezingen komen.
Is mijn topic, hier mag ik dat.quote:
betekent dit dus dit ik poging 1 tot the KLB-verkiezingen 2014 heb gewonnen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef deadprez het volgende:
ik ben te lui voor dit soort shitquote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben blij dat je zelf ook inziet dat je er weer eens niets van gebakken hebt.
Je hebt incompetent verkeerd gespeld.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben te lui voor dit soort shit
Ja, dat ook.quote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt incompetent verkeerd gespeld.
jank niet zo manquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je? tegen iedereen ben je een klootzak
Het was niets en het is niets.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
betekent dit dus dit ik poging 1 tot the KLB-verkiezingen 2014 heb gewonnen?
voor alles man...quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben te lui voor dit soort shit
quote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
voor alles man...
Wees blij dat je reflexen hebt, anders zou je stikken
nee sorry, irritantse troll is en blijft hugecoollquote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
jank niet zo man
Oh nee sorry, nu pas je je nominatie weer aan![]()
ik vroeg het niet aan jouquote:
hehequote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
voor alles man...
Wees blij dat je reflexen hebt, anders zou je stikken
Als jij daar gelukkig van wordt..quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
YESquote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt..
jawelquote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik hoop dat Der_Mann in 't echt nog niet mag stemmen.
Users missenquote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef eend112 het volgende:
Ipv wie unbanned moet worden de user die het meest wordt gemist ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |