Nee maar vanavond krijg je hem.quote:Op maandag 8 december 2014 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben al oud genoeg, ik pak zelf een koekje wanneer ik dat wil
dit jaar is deadprez de leider. ik heb hem dat nog nergens horen zeggen. je klinkt jaloers dat ik beste user ben.quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef hoink581 het volgende:
Eigen stemmen zijn vorig jaar ongeldig verklaard. Dit zal ook deze editie zo zijn.
ow stem jij dan op mij.quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef hoink581 het volgende:
Eigen stemmen zijn vorig jaar ongeldig verklaard. Dit zal ook deze editie zo zijn.
terechte klachtquote:Op maandag 8 december 2014 13:39 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik wil meer categorieën. Hoe kan ik al mijn vriendjes als Copthorne en john-hert ook nog een plaatsje geven?
Kan deze user niet gewoon gediskwalificeerd worden?quote:Op maandag 8 december 2014 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
sorry maar weer ff mijn nominaties wijzigen hoor
je klinkt een beetje jaloers dat ik jou niet heb genomineerdquote:Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kan deze user niet gewoon gediskwalificeerd worden?
quote:Op maandag 8 december 2014 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je klinkt een beetje jaloers dat ik jou niet heb genomineerd
wijs mij aub de regel aan waar staat dat het verboden is om je nominaties aan te passenquote:Op maandag 8 december 2014 14:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oh wacht even mijn nominatie aanpassen, ja sorry heur
Wat een origineel idee zegquote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef Roces18 het volgende:
Je vergeet de categorie: user die als eerste gebanned moet worden
Ach het boeit me geen fuck, maar het komt zo kinderachtig over... Omdat iemand op je stemt meteen je eigen nominatie aanpassen...quote:Op maandag 8 december 2014 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wijs mij aub de regel aan waar staat dat het verboden is om je nominaties aan te passen
als het je niet boeit had je er ook niet over begonnenquote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach het boeit me geen fuck, maar het komt zo kinderachtig over... Omdat iemand op je stemt meteen je eigen nominatie aanpassen...
Dat zijn Der_Mann en vrienden ook.quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ach het boeit me geen fuck, maar het komt zo kinderachtig over... Omdat iemand op je stemt meteen je eigen nominatie aanpassen...
zie je? tegen iedereen ben je een klootzakquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zijn Der_Mann en vrienden ook.
Stemmen kopen dit datquote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nog nooit mot gehad met hoink andersquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je? tegen iedereen ben je een klootzak
Jullie zijn gewoon gevoelige kneusjes.quote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
zie je? tegen iedereen ben je een klootzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |