Waarom?quote:
een van de weinige users in klb die constante kwaliteitstopieks maaktequote:
meneerwijsneusquote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ken ik niet.. Is hij nieuw?
Nou, echt pareltjes inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de weinige users in klb die contstante kwaliteitstopieks maakte
Je hebt kwantiteit verkeerd geschreven.quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de weinige users in klb die constante kwaliteitstopieks maakte
constante kwantiteitstopieks? ik kan me geen beverton topiek herinneren waar hij klaagde om de kwantiteit van iets hoorquote:Op maandag 8 december 2014 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt kwantiteit verkeerd geschreven.
Nja ik weet niet of het ongepast is om daar een overleden user in te vullen, omdat het naar mijn idee meer allemaal een beetje cynisch is. Maar anders zou ik dat wel doen.quote:
Zou niet ongepast zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja ik weet niet of het ongepast is om daar een overleden user in te vullen, omdat het naar mijn idee meer allemaal een beetje cynisch is. Maar anders zou ik dat wel doen.
Een goede user/mod met goede tetten.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Geen idee wie dat is trouwens.
mr.cooper post af en toe nog wel volgens mijquote:Op maandag 8 december 2014 15:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
mr. Cooper mis ik ook
En Rosepetals
GeneraalGrafkanker
Braun
Een minuut stilte voor hen die vielen
BrauNquote:Op maandag 8 december 2014 15:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
mr. Cooper mis ik ook
En Rosepetals
GeneraalGrafkanker
Braun
Een minuut stilte voor hen die vielen
| Forum Opties | |