SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Waren tot de stratosphere gegaanquote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was in New Mexico, VS. Dat is ver van de evenaar. Maar ja, ze kunnen het uitrekenen.
Heb je wel eens zelf cheeseburgers gemacht?quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef Landysh het volgende:
Twee cheeseburgers voor 2.50. Lang leve mcdonalds app en dichtbij de mcdonalds wonen waardoor ik altijd kortingsbonnen heb.
Die cheeseburgers zijn normaal zo duur hè. 90 Cent voor een plakje cheddar.quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef Landysh het volgende:
Twee cheeseburgers voor 2.50. Lang leve mcdonalds app en dichtbij de mcdonalds wonen waardoor ik altijd kortingsbonnen heb.
Die ene waar je foto's van had gedeeld enzo ?quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens zelf cheeseburgers gemacht?
quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef Landysh het volgende:
Jaa, maar nu geen zin in.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik maak vaker Monty in de middles.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jaaa, daarom.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die cheeseburgers zijn normaal zo duur hè. 90 Cent voor een plakje cheddar.
Edit: o, hamburgers waren blijkbaar euroknallers, en kosten normaalgesproken ¤1,50...
Wat?quote:Op zondag 7 december 2014 16:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die ene waar je foto's van had gedeeld enzo ?
Met de fiets? Ga je dan daar zitten eten of neem je het mee naar huis?quote:Op zondag 7 december 2014 16:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa, daarom.
McDonalds app.Ik ga nu zeker.
O, dan moet je rekening houden met de centrifuge kracht en de corioliseffect.quote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was in New Mexico, VS. Dat is ver van de evenaar. Maar ja, ze kunnen het uitrekenen.
Yes, fiets. Ik fiets snel en als ik eten bij me heb noooog sneller.quote:Op zondag 7 december 2014 16:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met de fiets? Ga je dan daar zitten eten of neem je het mee naar huis?
Als ze iets lichter was geweest had ze zo een Turk kunnen zijn. Haar gezicht is niet vreemd.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef WammesWaggel het volgende:
16.55 op Ned3
De serie Turks voor beginners aka Lena & Cem met mijn grote liefde..
Yagmurondanks dat het eigenlijk een Iraanse actrice is.
Wasda? Ik ken wel malcolm in the middle.quote:
Maar met 2 cheeseburgers zit je toch niet vol? (ik niet tenminste)quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yes, fiets. Ik fiets snel en als ik eten bij me heb noooog sneller.![]()
En natuurlijk meenemen. Thuis eten terwijl je series kijkt.
Ik vertrouw jou niet meer. Op Ned1 is het nu ook kutquote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef WammesWaggel het volgende:
16.55 op Ned3
De serie Turks voor beginners aka Lena & Cem met mijn grote liefde..
Yagmurondanks dat het eigenlijk een Iraanse actrice is.
I know right.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja en wanneer jij een 'split the bill' opmerking naar Mathe maakt, is het gewoon een grapje.quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wasda? Ik ken wel malcolm in the middle.
Jfm/borte.. echt vrouwen die dat gewoon herinneren en tegen je gebruiken
Deze week.
Hoeveel neem je er dan? Zo'n cheeseburger van de Mac heb je binnen 3 happen al op.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kaas binnen in de burger doen. En als je erin bijt loopt het zo eruitquote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wasda? Ik ken wel malcolm in the middle.
Jfm/borte.. echt vrouwen die dat gewoon herinneren en tegen je gebruiken
Deze week.
Twee cheeseburgers en een big tasty menu.quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar met 2 cheeseburgers zit je toch niet vol? (ik niet tenminste)
quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en wanneer jij een 'split the bill' opmerking naar Mathe maakt, is het gewoon een grapje.
Ja, burgers eet ik ook snel maar friet niet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
I know right.
Alleen jammer dat het zo snel op is... Was misschien 10 minuutjes bezig met die vier hamburgers en de Big Tasty.
Ik maak dunne hamburgers net als bij mac.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze trouwens ook, die press.
Twee cheeseburgers en een big tasty menu is zo'n 2000 kcal ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeveel neem je er dan? Zo'n cheeseburger van de Mac heb je binnen 3 happen al op.
Lekkahquote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
e van pompoensoep? Ik had het vorige week gemaakt maar ik merk dat wij toch wat meer kruiden/pit gewend zijn en geen zoete gerechten
Jij praat over 1 jaar terug gewoon. Wellicht langer.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en wanneer jij een 'split the bill' opmerking naar Mathe maakt, is het gewoon een grapje.
tegelijkertijd natuurlijk. Frietjes zelfs tussen de burger proppen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Je hebt 2 soorten mensen:
- die eerst hun friet opeten
- die eerst hun hamburger(s) opeten
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
Huid bleken en huwen met een eckte is het devies.quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als ze iets lichter was geweest had ze zo een Turk kunnen zijn. Haar gezicht is niet vreemd.
Nee ik praat over afgelopen Ramadan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij praat over 1 jaar terug gewoon. Wellicht langer.
Oh nu we bezig zijn. Jij zou nog op iets terugkomen. Ben vergeten
Ooh dit. Nooit geprobeerd, misschien binnenkortquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Kaas binnen in de burger doen. En als je erin bijt loopt het zo eruit
[ afbeelding ]
Heb niks te doen:quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Twee cheeseburgers en een big tasty menu is zo'n 2000 kcal ofzo.
Aardappel in brood. Echte Turk jij!quote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
tegelijkertijd natuurlijk. Frietjes zelfs tussen de burger proppen.
Saai, mijn zus maakt het weleens.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat vinden jullie van pompoensoep? Ik had het vorige week gemaakt maar ik merk dat wij toch wat meer kruiden/pit gewend zijn en geen zoete gerechten.
Doe ik ookquote:Op zondag 7 december 2014 16:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Aardappel in brood. Echte Turk jij!
quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
Wat is mis met julliequote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
Je weet exact ditdat. Wat lief dat je aan me denktquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik praat over afgelopen Ramadan.
En dat weet ik.
Ik eet geen frietjes bij m'n hamburger. Ik pak gewoon een extra hamburger.quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
Geen frietjes bij je burger.. wow pls.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik eet geen frietjes bij m'n hamburger. Ik pak gewoon een extra hamburger.
Ja met deze kan je aan beide kant pressen. 1 kant dik zoals Amerikanen dat eten en andere kant dun.quote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak dunne hamburgers net als bij mac.En die sla ik dun met een pan en bakpapier.
Je bent er ook zo zeker van, dat je hem drie keer moest quoten.quote:Op zondag 7 december 2014 16:21 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is mis met jullie
samen natuurlijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja met deze kan je aan beide kant pressen. 1 kant dik zoals Amerikanen dat eten en andere kant dun.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja met deze kan je aan beide kant pressen. 1 kant dik zoals Amerikanen dat eten en andere kant dun.
Ik heb 1tje voor kababquote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
En jij zo enthousiast dat je 2x moest quoten.quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Je bent er ook zo zeker van, dat je hem drie keer moest quoten.
Ik weet niet wat je praat.quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
En jij zo enthousiast dat je 2x moest quoten.
Die bewaar ik natuurlijk voor jou.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen frietjes bij je burger.. wow pls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die bewaar ik natuurlijk voor jou.
Wow echte luvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik onthou altijd onnodige dingen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet exact ditdat. Wat lief dat je aan me denkt
Ja, nu wil ook weten waar jullie het over hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik onthou altijd onnodige dingen.
High life niggaquote:Op zondag 7 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eleeee amateur..
Dat maak je met je hand en vingers.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh stuk.quote:Op zondag 7 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eleeee amateur..
Dat maak je met je hand en vingers.
Onnodig ja?quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik onthou altijd onnodige dingen.
Wanneer je leert grillen zal ik je het vertellen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)s-original/p/B506181
Serieus wat heb je hieraan
SPOILER: voor cripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stylo, hij gaat je zes maanden later pas vertellen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer je leert grillen zal ik je het vertellen.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow veel gevuurde schoten, jmr dat ik dat gemist hebSPOILER: voor cripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doge bullets.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is spesjaal foor jau.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Herinner je me eraan? Ik zal het toch vergetenquote:Op zondag 7 december 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stylo, hij gaat je zes maanden later pas vertellen.
Misschien wil hij zijn bling op een veilige plaats bewaren, en denkt hij dat niemand zijn vrouw wil hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt op een sieradenhouder.Waarom zou je dit doen
quote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hardop gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is spesjaal foor jau.![]()
Aan haar manier van hoofddoek dragen, zie je gelijk dat ze een Turk isquote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Over paar maanden zien we foto's van JFM in zelfde soort jurk en hijabi.quote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan haar manier van hoofddoek dragen, zie je gelijk dat ze een Turk is
quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Men daima lasar sjaag kababem akert la slemani. Je weet niet broer
nee.quote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over paar maanden zien we foto's van JFM in zelfde soort jurk en hijabi.
Lijkt op Frodo's maliënkolder van mithril in Lord of the Rings.quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Veel woorden maar geen foto's bij Stimo en jou.quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow veel gevuurde schoten, jmr dat ik dat gemist hebHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILER: voor cripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou echt van doge. Jij voelt me
quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je geeft zo vaak af op anderen, wacht maar strakssss he komt het allemaal weer terug bij je.
quote:
*pakt titquote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik hou echt van doge. Jij voelt me
Nee KB, ik ben toch geen slagroomtaart.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je geeft zo vaak af op anderen, wacht maar strakssss he komt het allemaal weer terug bij je.
Ik heb vaak foto's gepost man tijdens Ramadan. Alleen nog niet van cheezy idd.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt op Frodo's maliënkolder van mithril in Lord of the Rings.
[..]
Veel woorden maar geen foto's bij Stimo en jou.Doe eens foto's posten soms.
Maak ook één voor mijquote:
En dan van die mooie foto's geschoten in de studio...quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan van die mooie foto's geschoten in de studio...
[ afbeelding ]
Trekt haar nou aan der haarquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moderne koppelquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsof het een paard is jaquote:Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trekt haar nou aan der haar
Ik vind je meer een rijstevlaai inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee KB, ik ben toch geen slagroomtaart.
quote:
alleen als crip dat wilquote:
dit zijn echt relationshipgoals men wat is hier nou mis mee, allebei zelfverzekerde verliefde mensen, prachtig om te zien, zou zelf ook zulke foto willen hebben 10/10quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit zijn echt relationshipgoals men wat is hier nou mis mee, allebei zelfverzekerde verliefde mensen, prachtig om te zien, zou zelf ook zulke foto willen hebben 10/10
Wat?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
Meest ghetto wedding picture ever.
[ afbeelding ]
KB deuce wilt dat je zijn meesteres wordquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.
sexy, wel heel gewaagd, zou zelf niet zoiets aandurven denk ik :$quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
[ afbeelding ]
is goed, jan is mn agent, vraag hem om een afspraak enzoquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.
Haha damnnnquote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
[ afbeelding ]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sexy, wel heel gewaagd, zou zelf niet zoiets aandurven denk ik :$
[..]
is goed, jan is mn agent, vraag hem om een afspraak enzo
Alleen als hij de jurk draagt en zn haar opsteektquote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Of mistressquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
KB deuce wilt dat je zijn meesteres word
En dan placentacake eten zekerquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.
is goed wnr kan ik beginnenquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat aankan? Misschien moet jij haar een handje helpen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
hey je bent weer terugquote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit zou echt niet grappig moeten zijn![]()
mag ik het recept en een foto van een lege soepkom? bvdquote:
DM verstuurd. Hopelijk duurt het proces niet al te lang.quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit zou echt niet grappig moeten zijn![]()
DM niet ontvangen. Zo gaat het wel lang duren ja als het proces meteen al begint met leugensquote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
DM verstuurd. Hopelijk duurt het proces niet al te lang.
Zal wel druk zijn op Fok!.quote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
DM niet ontvangen. Zo gaat het wel lang duren ja als het proces meteen al begint met leugens
O, dat weet ik niet. Moeder maakt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik het recept en een foto van een lege soepkom? bvd
zeg het hem!!!quote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
DM niet ontvangen. Zo gaat het wel lang duren ja als het proces meteen al begint met leugens
quote:Op zondag 7 december 2014 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ey janpiraat dit is jouw UI maar dan met hond ipv poes haha
quote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_die_lancering.html
echt zielig ik zag hem al eerder op facebook vandaag, maar shit man die man viel keihard op betonnen vloerquote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Che_ het volgende:
auwwwww faceplant op beton x__xquote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Che_ het volgende:
Wanneer ga jij het leren?quote:Op zondag 7 december 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet. Moeder maakt.
Deze is ook zieligquote:Op zondag 7 december 2014 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt zielig ik zag hem al eerder op facebook vandaag, maar shit man die man viel keihard op betonnen vloer
Prachtig.quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze is ook zielig
http://www.dumpert.nl/med(...)rsoneel_gezocht.html
Waar heb je die vandaan?quote:
Verre oostenquote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
Ik heb mij in murica rotgezocht naar oreo's met mintvulling maar nergens kunnen vinden. Hele vakantie voor niks.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef Che_ het volgende:
Chocola gemixt met mint.
Bgggrrrr[ afbeelding ]
Getsie, als het nou pistache wasquote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het echt zo echt jammer dat ik ze niet heb kunnen vinden.
souvenir.quote:
Oh perfect juist. Allemaal proeven zonder dat driekwart bederft.quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
souvenir
Kreeg zakje vol met verschillende oreo smaken.
Wel maar 3 oreokoekjes per smaak
Lijkt me heel vies om dat te mixen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is best lekker hoor, maar bij het eerste koekje lijkt het alsof je tandpasta aan het eten bent.quote:
Ja dat is waar. En je eet niet te veelquote:Op zondag 7 december 2014 17:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh perfect juist. Allemaal proeven zonder dat driekwart bederft.
Zijn die alleen in de US te krijgen dan? Ik wil wel voor je meenemen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al gezien. Maar achteraf voel ik me schuldig dat ik daar om ga lachen/giechelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
Going halal tonightIk ben die echt zo beu inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just sayin.quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag.I got the message.
Best vies eigenlijk. Frietjes bij McDonald's zijn wel lekkerquote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben die echt zo beu inmiddels.
Ik ga stuk om de droogste dingen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Landysh het volgende:
Die opa met die fluit. Ik ga echt stuk.
Ja, die met de stoel wilde gooien?quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Die opa met zijn vishengel bij De Rijdende Rechter is geniaal. Weet niet meer of die er ook in voorkomt.
Of die op minuut 7quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga stuk om de droogste dingen.
Zoals die vrouw bij 5:00.
"Wat eet u?"
- "Een broodje sate, komt dat op de TV?"
Echt ik lig de hele tijd al in een deuk door dat filmpje.quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga stuk om de droogste dingen.
Zoals die vrouw bij 5:00.
"Wat eet u?"
- "Een broodje sate, komt dat op de TV?"
Ja. Iemand uit het publiek roept iets en dan draait hij zich zo ineens om: ''Wie was dat?! Nooit gezien.''quote:
Welke?quote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Eline saglik.![]()
Waar is de cheesecake, wat is dat roze?
quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
Going halal tonightDoor bij McDonalds te eten vermoord je kinderen in PalestinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijken net spekjes. In dat zwarte bakje.quote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke?
Heb niet alles zelf gemaakt he
Roze soesjes meegenomen door een ander.quote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Eline saglik.![]()
Waar is de cheesecake, wat is dat roze?
oelala, lekkerquote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Peunage het volgende:
Pa komt morgen terug uut Irak
Zeker weer dadels mee en zo.
Daarom mcdrive en thuis eten.om dat te voorkomen :$quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Door bij McDonalds te eten vermoord je kinderen in Palestina
Why?quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Roze soesjes meegenomen door een ander.
Het blijkt maar weer.. zoet en Turken doesn't work.
Best wel kort, precies 10 dagen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oelala, lekker
Hoe lang was hij daar?
Hij zegt niets ergs eigenlijk. Hij geeft gewoon toe dat het een misdadiger was, maar dat hij daarnaast ook gewoon aardig voor hem was. Dat geloof ik best. Die vrouw meteen wild worden.quote:
Na hoeveel weken/maanden/jaar ga je akkoord met een scheet van je toekomstige vrouw in jouw bijzijn ?quote:
Pensioen ophalen dit datquote:
na 6 maanden, 14 weken, 9 dagen en 2 uur.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Na hoeveel weken/maanden/jaar ga je akkoord met een scheet van je toekomstige vrouw in jouw bijzijn ?
Nee, hij moest daar iets regelen bij een overheidsinstantie of zo.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke, toch niet omdat er iets in de familie gebeurd is?
Niet gelopen voor arbaeen
Was dat Duits wat ze sprakenquote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij zegt niets ergs eigenlijk. Hij geeft gewoon toe dat het een misdadiger was, maar dat hij daarnaast ook gewoon aardig voor hem was. Dat geloof ik best. Die vrouw meteen wild worden.
Nee die iets langwerpigere met 10 in een donkere bak. Schuim?quote:
de profiteurquote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, hij moest daar iets regelen bij een overheidsinstantie of zo.
Hehehe hoezo?quote:Op zondag 7 december 2014 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw. Onze vaders zouden geen vrienden kunnen zijn.
Haha, herkenbaar ja.quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hehehe hoezo?
Nee het ging niet om geld, maar shit met paspoorten/id-kaarten of zo. Dat gezeur houdt nooit op.
KRG is the best RG!quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hehehe hoezo?
Nee het ging niet om geld, maar shit met paspoorten/id-kaarten of zo. Dat gezeur houdt nooit op.
In heel het Midden-Oosten zo, denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar ja.Achterlijk systeem is dat ook, vooral die 'ambtenaren'. Ja kom maar dan en dan terug, of dan is iets niet compleet. Enzovoorts.
Ga jij even een meid hosselen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Montelly het volgende:
Jeetje jongens, zelfde mensen die vanochtend om 10-11 uur postte, posten om half 7 nog steeds. Ga iets nuttigs doen zeg, no kidding, hele dag op fok
Ja precies! Erg irritant, vooral mn vader die daar zo mooi boos/gefrustreerd van kan worden. IN DE HITTE DE HELE STAD RONDREIZEN ALLEEN MAAR VOOR EEN PAPIERTJE #(@#)@)#1.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In heel het Midden-Oosten zo, denk ik.![]()
''Ja, je hebt hier dit papiertje voor nodig; ga maar naar de andere kant van de stad om het aan te vragen, maar ze zijn nu al dicht, dus je kunt het morgen pas weer doen...'' Etcetera, etcetera.
Ik ben al twee keer naar buiten geweest, drie uur tussen roddelende Turkse vrouwen en chicks gezeten en daarna nog naar de mac geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Montelly het volgende:
Jeetje jongens, zelfde mensen die vanochtend om 10-11 uur postte, posten om half 7 nog steeds. Ga iets nuttigs doen zeg, no kidding, hele dag op fok
Hehehehe, ja ''ambtenaren'' inderdaad. Dit keer had hij er ook mee te maken.quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar ja.Achterlijk systeem is dat ook, vooral die 'ambtenaren'. Ja kom maar dan en dan terug, of dan is iets niet compleet. Enzovoorts.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hehehehe, ja ''ambtenaren'' inderdaad. Dit keer had hij er ook mee te maken.
"Ja je moet even naar Basra (100km verder op), en naar mevrouw X.Y. vragen"
Hij daarheen.
"Ik moet mevrouw X.Y. spreken."
- "Ja ga maar naar het kantoor hier oven"
Hij daarheen.
- "Ja die is er nu niet"
"Oke, wanneer komt ze terug"
- "Weet ik niet"
"Waar is ze dan?"
- "Weet ik niet"
"Op vakantie?"
- "Weet ik niet"
"Ziek?"
- "Weet ik niet"
"Maar jij bent toch haar directe collega, jullie zitten tegenover elkaar in dezelfde kamer..."
- "Ja"
"En nu?"
- "Kom morgen maar weer terug."
"#@$%$^#$%$#%#$%#$%
Als je Nederland gewend bent heb je hier geen geduld meer voor.
Ik ga volgende week lang weekend wegquote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je woont in de randstad. Doe bestellen dan.
Ja, als je de juiste mensen kent helpt het wel. Ik heb veel familie bij veiligheidsdiensten (leger, politie, vliegveld, etc.) dus dat helpt wel met veel dingen. Ook al voelt het heel erg fout...quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
DIT JA. Je moet en heel veel geld betalen en kost zoveel tijd en energie.
Wij hebben dan wel familieleden die belangrijke functies hebben en veel connecties hebben, maar zelfs dan is het een grote bende.
Dit ja. Een van de redenen waarom ik er tegenop zie om later in Turkije te gaan wonen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hehehehe, ja ''ambtenaren'' inderdaad. Dit keer had hij er ook mee te maken.
"Ja je moet even naar Basra (100km verder op), en naar mevrouw X.Y. vragen"
Hij daarheen.
- "Ja ga maar naar het kantoor hier oven"
Hij daarheen.
- "Ja die is er nu niet"
"Oke, wanneer komt ze terug"
- "Weet ik niet"
"Waar is ze dan?"
- "Weet ik niet"
"Op vakantie?"
- "Weet ik niet"
"Ziek?"
- "Weet ik niet"
"Maar jij bent toch haar directe collega, jullie zitten tegenover elkaar in dezelfde kamer..."
- "Ja"
"En nu?"
- "Kom morgen maar weer terug."
"#@$%$^#$%$#%#$%#$%
Als je Nederland gewend bent heb je hier geen geduld meer voor.
Want iedereen post continuquote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Montelly het volgende:
Ja daar zal ik ook nooit aan wennen denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit ja. Een van de redenen waarom ik er tegenop zie om later in Turkije te gaan wonen.
Heb je nog iets borings meegemaakt?quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Montelly het volgende:
Jij dan?quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je nog iets borings meegemaakt?
quote:
Daarom mes onder kokend water houden.quote:Op zondag 7 december 2014 18:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yum!
Kijk hoe strak dit aangesneden is trouwens...
[ afbeelding ]
Prachtig gewoon.
Wow wordplay, metaphors. Sick.quote:Op zondag 7 december 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit nu met 10 mensen. Naweeën bbyshower.
Hoe ziet ze eruit nu? Vroeger echt mooiquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik dacht erover om Hunter regenlaarzen aan te schaffen maar vond het belachelijk om veel geld uit te geven aan regenlaarzen.. totdat Lauren Conrad gisteren een foto op insta posten waar ze Hunter regenlaarzen aanhad.
Ik ben zo gevoelig voor deze shit omg.
Nog steeds mijn girlcrush.quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit nu? Vroeger echt mooi
Is zij niet van The Hills. Bleef daar vroeger soms bij hangen bij het zappen en moest dan lachen om van die momenten waarin ze zo aan het staren waren wanneer er iets gebeurde, om een bepaalde emotie over te brengen ofzo denk ik, met zo'n opkomend muziekje op de achtergrond. Typisch Amerikaans was het.quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit nu? Vroeger echt mooi
quote:Op zondag 7 december 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is zij niet van The Hills. Bleef daar vroeger soms bij hangen bij het zappen en moest dan lachen om van die momenten waarin ze zo aan het staren waren wanneer er iets gebeurde, om een bepaalde emotie over te brengen ofzo denk ik, met zo'n opkomend muziekje op de achtergrond. Typisch Amerikaans was het.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Dat is bij family guy wel eens nagedaan
quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, als je de juiste mensen kent helpt het wel. Ik heb veel familie bij veiligheidsdiensten (leger, politie, vliegveld, etc.) dus dat helpt wel met veel dingen. Ook al voelt het heel erg fout...
Laatste keer op het vliegveld in Basra. Er stond een hele lange rij. Maar mijn oom (officier) was mee, hebben ze helemaal een nieuwe balie geopend voor mij. Ik dacht echt, WTF doe je nou man
hihahoquote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sjiieten aan de macht en dan krijg je dit
poepende vrouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sjiieten aan de macht en dan krijg je dit
quote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihaho
laten we teruggaan naar de tijden waar saddam aan de macht was idd
Toen bestonden wij nog niet. Nu zijn wij landgenoten ja, gekkie.quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen we nog allemaal landgenoten waren.
Geef eens recept voor cheesecake!quote:Op zondag 7 december 2014 18:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom mes onder kokend water houden.
Staat in het vorige topic als het goed is.quote:
http://www.moresweetsplea(...)art-with-pecan-crustquote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tm: recept van je strak aangesneden taart?
Echt grappig, dan waren we nu allemaal Ottomanen geweest en had dit topic 'Ottomanen op FOK!' geheten. Alleen Crip zou buiten de boot vallen helaas.quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen bestonden wij nog niet. Nu zijn wij landgenoten ja, gekkie.
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.quote:
DAT ZEG IK.quote:
Welke vakantie? Dagriptje Brussel of zo?quote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daar kon je mee op vakantie gaan! !!!!!!!!!!!!!!! koopverslaafdddddddddddddddddddd
JA ALS JIJquote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke vakantie? Dagriptje Brussel of zo?
Nee joh, gek.quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA ALS JIJPLAATST ALS IK VRAAG NAAR DE PRIJS DENK IK AAN BEDRAGEN VAN MINIMAAL 350 EURO OF MEER ZELFS
Thanks.quote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.moresweetsplea(...)art-with-pecan-crust
[..]
Echt grappig, dan waren we nu allemaal Ottomanen geweest en had dit topic 'Ottomanen op FOK!' geheten. Alleen Crip zou buiten de boot vallen helaas.
[..]
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.
Ik snap niet waarom je je laat beïnvloeden door zoiets?quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
DAT ZEG IK.
Zij is de doorslaggevende factor geweest. Vond ze eerst al leuk, maar te duur voor regenlaarzen, toen zag ik ze bij haar en weg money.
Ik vind Lauren Conrad tof, haar kleding tof en die laarzen tof.quote:Op zondag 7 december 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik snap niet waarom je je laat beïnvloeden door zoiets?
Jouw jas van 500 euro was inderdaad een koopjequote:
quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor zulke laarzen? Damn
ik zie geen verschil met deze
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jouw jas van 500 euro was inderdaad een koopje
watquote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Schoten gelost.quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ging erom dat je het overwoog.quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
denken dat ik die gekocht heb
heb die ik hier liet zien van de vero moda, die borte lelijk vond, uiteindelijk niet meer gekocht ookloop nu met iets anders rond.
laat mij erbuitenquote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
Jullie hebben misschien smaak in de keuken..maar daarbuiten
nonsens.quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ging erom dat je het overwoog.
Oke, dan zal ik vergeten dat je hier plaatjes ervan postte en meningen vroeg en het cool vond dat hij je warm hield en geen wind doorliet.quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat mij erbuiten
[..]
nonsens.
quote:Op zondag 7 december 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik vergeten dat je hier plaatjes ervan postte en meningen vroeg en het cool vond dat hij je warm hield en geen wind doorliet.
quote:Op zondag 7 december 2014 19:25 schreef Landysh het volgende:
Hallon, ik heb niet de vrijheid van de meeste NL'se en andere vrije chicks van mijn leeftijd, laat mij dan tenminste genieten van kleding en schoenen.
Vergeet ook niet haar parfum collectie die haar hele kamer siert.quote:Op zondag 7 december 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik vergeten dat je hier plaatjes ervan postte en meningen vroeg en het cool vond dat hij je warm hield en geen wind doorliet.
Dat ben jij!quote:Op zondag 7 december 2014 19:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vergeet ook niet haar parfum collectie die haar hele kamer siert.
Toen ik studeerde kon ik dit ook niet..quote:Op zondag 7 december 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben gewoon jaloers dat je dat allemaal zo kan aanschaffen allemaal. Ik denk altijd jaren na voordat ik iets koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |