quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan van die mooie foto's geschoten in de studio...
[ afbeelding ]
Trekt haar nou aan der haarquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moderne koppelquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsof het een paard is jaquote:Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trekt haar nou aan der haar
Ik vind je meer een rijstevlaai inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee KB, ik ben toch geen slagroomtaart.
quote:
alleen als crip dat wilquote:
dit zijn echt relationshipgoals men wat is hier nou mis mee, allebei zelfverzekerde verliefde mensen, prachtig om te zien, zou zelf ook zulke foto willen hebben 10/10quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit zijn echt relationshipgoals men wat is hier nou mis mee, allebei zelfverzekerde verliefde mensen, prachtig om te zien, zou zelf ook zulke foto willen hebben 10/10
Wat?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
Meest ghetto wedding picture ever.
[ afbeelding ]
KB deuce wilt dat je zijn meesteres wordquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.
sexy, wel heel gewaagd, zou zelf niet zoiets aandurven denk ik :$quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
[ afbeelding ]
is goed, jan is mn agent, vraag hem om een afspraak enzoquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.
Haha damnnnquote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
[ afbeelding ]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sexy, wel heel gewaagd, zou zelf niet zoiets aandurven denk ik :$
[..]
is goed, jan is mn agent, vraag hem om een afspraak enzo
Alleen als hij de jurk draagt en zn haar opsteektquote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Of mistressquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
KB deuce wilt dat je zijn meesteres word
En dan placentacake eten zekerquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.
is goed wnr kan ik beginnenquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat aankan? Misschien moet jij haar een handje helpen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
hey je bent weer terugquote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit zou echt niet grappig moeten zijn![]()
mag ik het recept en een foto van een lege soepkom? bvdquote:
DM verstuurd. Hopelijk duurt het proces niet al te lang.quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit zou echt niet grappig moeten zijn![]()
DM niet ontvangen. Zo gaat het wel lang duren ja als het proces meteen al begint met leugensquote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
DM verstuurd. Hopelijk duurt het proces niet al te lang.
Zal wel druk zijn op Fok!.quote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
DM niet ontvangen. Zo gaat het wel lang duren ja als het proces meteen al begint met leugens
O, dat weet ik niet. Moeder maakt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik het recept en een foto van een lege soepkom? bvd
zeg het hem!!!quote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
DM niet ontvangen. Zo gaat het wel lang duren ja als het proces meteen al begint met leugens
quote:Op zondag 7 december 2014 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ey janpiraat dit is jouw UI maar dan met hond ipv poes haha
quote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_die_lancering.html
echt zielig ik zag hem al eerder op facebook vandaag, maar shit man die man viel keihard op betonnen vloerquote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Che_ het volgende:
auwwwww faceplant op beton x__xquote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Che_ het volgende:
Wanneer ga jij het leren?quote:Op zondag 7 december 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet. Moeder maakt.
Deze is ook zieligquote:Op zondag 7 december 2014 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt zielig ik zag hem al eerder op facebook vandaag, maar shit man die man viel keihard op betonnen vloer
Prachtig.quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze is ook zielig
http://www.dumpert.nl/med(...)rsoneel_gezocht.html
Waar heb je die vandaan?quote:
Verre oostenquote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
Ik heb mij in murica rotgezocht naar oreo's met mintvulling maar nergens kunnen vinden. Hele vakantie voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |