Nee KB, ik ben toch geen slagroomtaart.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je geeft zo vaak af op anderen, wacht maar strakssss he komt het allemaal weer terug bij je.
Ik heb vaak foto's gepost man tijdens Ramadan. Alleen nog niet van cheezy idd.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt op Frodo's maliënkolder van mithril in Lord of the Rings.
[..]
Veel woorden maar geen foto's bij Stimo en jou.Doe eens foto's posten soms.
Maak ook één voor mijquote:
En dan van die mooie foto's geschoten in de studio...quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je geeft zo vaak af op anderen, wacht maar strakssss he komt het allemaal weer terug bij je.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan van die mooie foto's geschoten in de studio...
[ afbeelding ]
Trekt haar nou aan der haarquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moderne koppelquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsof het een paard is jaquote:Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trekt haar nou aan der haar
Ik vind je meer een rijstevlaai inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee KB, ik ben toch geen slagroomtaart.
quote:
alleen als crip dat wilquote:
dit zijn echt relationshipgoals men wat is hier nou mis mee, allebei zelfverzekerde verliefde mensen, prachtig om te zien, zou zelf ook zulke foto willen hebben 10/10quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit zijn echt relationshipgoals men wat is hier nou mis mee, allebei zelfverzekerde verliefde mensen, prachtig om te zien, zou zelf ook zulke foto willen hebben 10/10
Wat?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
Meest ghetto wedding picture ever.
[ afbeelding ]
KB deuce wilt dat je zijn meesteres wordquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.
sexy, wel heel gewaagd, zou zelf niet zoiets aandurven denk ik :$quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
[ afbeelding ]
is goed, jan is mn agent, vraag hem om een afspraak enzoquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.
Haha damnnnquote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
[ afbeelding ]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sexy, wel heel gewaagd, zou zelf niet zoiets aandurven denk ik :$
[..]
is goed, jan is mn agent, vraag hem om een afspraak enzo
Alleen als hij de jurk draagt en zn haar opsteektquote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
is goed, jan is mn agent, vraag hem om een afspraak enzo
Of mistressquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
KB deuce wilt dat je zijn meesteres word
En dan placentacake eten zekerquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.
is goed wnr kan ik beginnenquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
KB deuce wilt dat je zijn meesteres word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |