quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja met deze kan je aan beide kant pressen. 1 kant dik zoals Amerikanen dat eten en andere kant dun.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja met deze kan je aan beide kant pressen. 1 kant dik zoals Amerikanen dat eten en andere kant dun.
Ik heb 1tje voor kababquote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
En jij zo enthousiast dat je 2x moest quoten.quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Je bent er ook zo zeker van, dat je hem drie keer moest quoten.
Ik weet niet wat je praat.quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
En jij zo enthousiast dat je 2x moest quoten.
Die bewaar ik natuurlijk voor jou.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen frietjes bij je burger.. wow pls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die bewaar ik natuurlijk voor jou.
Wow echte luvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik onthou altijd onnodige dingen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet exact ditdat. Wat lief dat je aan me denkt
Ja, nu wil ook weten waar jullie het over hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik onthou altijd onnodige dingen.
High life niggaquote:Op zondag 7 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eleeee amateur..
Dat maak je met je hand en vingers.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh stuk.quote:Op zondag 7 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eleeee amateur..
Dat maak je met je hand en vingers.
Onnodig ja?quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik onthou altijd onnodige dingen.
Wanneer je leert grillen zal ik je het vertellen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)s-original/p/B506181
Serieus wat heb je hieraan
SPOILER: voor cripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stylo, hij gaat je zes maanden later pas vertellen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer je leert grillen zal ik je het vertellen.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow veel gevuurde schoten, jmr dat ik dat gemist hebSPOILER: voor cripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doge bullets.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is spesjaal foor jau.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Herinner je me eraan? Ik zal het toch vergetenquote:Op zondag 7 december 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stylo, hij gaat je zes maanden later pas vertellen.
Misschien wil hij zijn bling op een veilige plaats bewaren, en denkt hij dat niemand zijn vrouw wil hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt op een sieradenhouder.Waarom zou je dit doen
quote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hardop gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is spesjaal foor jau.![]()
Aan haar manier van hoofddoek dragen, zie je gelijk dat ze een Turk isquote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Over paar maanden zien we foto's van JFM in zelfde soort jurk en hijabi.quote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan haar manier van hoofddoek dragen, zie je gelijk dat ze een Turk is
quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Men daima lasar sjaag kababem akert la slemani. Je weet niet broer
nee.quote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over paar maanden zien we foto's van JFM in zelfde soort jurk en hijabi.
Lijkt op Frodo's maliënkolder van mithril in Lord of the Rings.quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Veel woorden maar geen foto's bij Stimo en jou.quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow veel gevuurde schoten, jmr dat ik dat gemist hebHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILER: voor cripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou echt van doge. Jij voelt me
quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je geeft zo vaak af op anderen, wacht maar strakssss he komt het allemaal weer terug bij je.
quote:
*pakt titquote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik hou echt van doge. Jij voelt me
Nee KB, ik ben toch geen slagroomtaart.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je geeft zo vaak af op anderen, wacht maar strakssss he komt het allemaal weer terug bij je.
Ik heb vaak foto's gepost man tijdens Ramadan. Alleen nog niet van cheezy idd.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt op Frodo's maliënkolder van mithril in Lord of the Rings.
[..]
Veel woorden maar geen foto's bij Stimo en jou.Doe eens foto's posten soms.
Maak ook één voor mijquote:
En dan van die mooie foto's geschoten in de studio...quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |