Misschien wil hij zijn bling op een veilige plaats bewaren, en denkt hij dat niemand zijn vrouw wil hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt op een sieradenhouder.Waarom zou je dit doen
quote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hardop gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is spesjaal foor jau.![]()
Aan haar manier van hoofddoek dragen, zie je gelijk dat ze een Turk isquote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Over paar maanden zien we foto's van JFM in zelfde soort jurk en hijabi.quote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan haar manier van hoofddoek dragen, zie je gelijk dat ze een Turk is
quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Men daima lasar sjaag kababem akert la slemani. Je weet niet broer
nee.quote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over paar maanden zien we foto's van JFM in zelfde soort jurk en hijabi.
Lijkt op Frodo's maliėnkolder van mithril in Lord of the Rings.quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Veel woorden maar geen foto's bij Stimo en jou.quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer je leert grillen zal ik je het vertellen.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow veel gevuurde schoten, jmr dat ik dat gemist hebHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILER: voor cripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou echt van doge. Jij voelt me
quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je geeft zo vaak af op anderen, wacht maar strakssss he komt het allemaal weer terug bij je.
quote:
*pakt titquote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik hou echt van doge. Jij voelt me
Nee KB, ik ben toch geen slagroomtaart.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je geeft zo vaak af op anderen, wacht maar strakssss he komt het allemaal weer terug bij je.
Ik heb vaak foto's gepost man tijdens Ramadan. Alleen nog niet van cheezy idd.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt op Frodo's maliėnkolder van mithril in Lord of the Rings.
[..]
Veel woorden maar geen foto's bij Stimo en jou.Doe eens foto's posten soms.
Maak ook één voor mijquote:
En dan van die mooie foto's geschoten in de studio...quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan van die mooie foto's geschoten in de studio...
[ afbeelding ]
Trekt haar nou aan der haarquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moderne koppelquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsof het een paard is jaquote:Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trekt haar nou aan der haar
Ik vind je meer een rijstevlaai inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee KB, ik ben toch geen slagroomtaart.
quote:
alleen als crip dat wilquote:
dit zijn echt relationshipgoals men wat is hier nou mis mee, allebei zelfverzekerde verliefde mensen, prachtig om te zien, zou zelf ook zulke foto willen hebben 10/10quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit zijn echt relationshipgoals men wat is hier nou mis mee, allebei zelfverzekerde verliefde mensen, prachtig om te zien, zou zelf ook zulke foto willen hebben 10/10
Wat?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
Meest ghetto wedding picture ever.
[ afbeelding ]
KB deuce wilt dat je zijn meesteres wordquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.
sexy, wel heel gewaagd, zou zelf niet zoiets aandurven denk ik :$quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
[ afbeelding ]
is goed, jan is mn agent, vraag hem om een afspraak enzoquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n foto maken met jou. Mag jij bovenop.
Haha damnnnquote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit doen.
[ afbeelding ]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sexy, wel heel gewaagd, zou zelf niet zoiets aandurven denk ik :$
[..]
is goed, jan is mn agent, vraag hem om een afspraak enzo
Alleen als hij de jurk draagt en zn haar opsteektquote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Of mistressquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
KB deuce wilt dat je zijn meesteres word
En dan placentacake eten zekerquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en inplaats van een baby is het gwn mn vet.
is goed wnr kan ik beginnenquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat aankan? Misschien moet jij haar een handje helpen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
hey je bent weer terugquote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit zou echt niet grappig moeten zijn![]()
mag ik het recept en een foto van een lege soepkom? bvdquote:
DM verstuurd. Hopelijk duurt het proces niet al te lang.quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit zou echt niet grappig moeten zijn![]()
DM niet ontvangen. Zo gaat het wel lang duren ja als het proces meteen al begint met leugensquote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
DM verstuurd. Hopelijk duurt het proces niet al te lang.
Zal wel druk zijn op Fok!.quote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
DM niet ontvangen. Zo gaat het wel lang duren ja als het proces meteen al begint met leugens
O, dat weet ik niet. Moeder maakt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik het recept en een foto van een lege soepkom? bvd
zeg het hem!!!quote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
DM niet ontvangen. Zo gaat het wel lang duren ja als het proces meteen al begint met leugens
quote:Op zondag 7 december 2014 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ey janpiraat dit is jouw UI maar dan met hond ipv poes haha
quote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_die_lancering.html
echt zielig ik zag hem al eerder op facebook vandaag, maar shit man die man viel keihard op betonnen vloerquote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Che_ het volgende:
auwwwww faceplant op beton x__xquote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Che_ het volgende:
Wanneer ga jij het leren?quote:Op zondag 7 december 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet. Moeder maakt.
Deze is ook zieligquote:Op zondag 7 december 2014 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt zielig ik zag hem al eerder op facebook vandaag, maar shit man die man viel keihard op betonnen vloer
Prachtig.quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze is ook zielig
http://www.dumpert.nl/med(...)rsoneel_gezocht.html
Waar heb je die vandaan?quote:
Verre oostenquote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
Ik heb mij in murica rotgezocht naar oreo's met mintvulling maar nergens kunnen vinden. Hele vakantie voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |