Nee! Friet speciaal.quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef Landysh het volgende:
Er was net genoeg eten maar ik had geen zin, en nu heb ik honger. Zal ik naar de mac gaan?
Oh je bent al terug!quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef Landysh het volgende:
Er was net genoeg eten maar ik had geen zin, en nu heb ik honger. Zal ik naar de mac gaan?
Ja, doen!quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef Landysh het volgende:
Big tasty omgggg.quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
* Deuce92 heeft net vier hamburgers en een Big Tasty gehaald.
Vind ik ook. Bij mijn eigen ouders doe ik het geeneens en dan wel die van de zijne. Hell no.quote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Hand laten kussen vind ik wel stom trouwens. Bij je opa, oma en ouders kan ik nog begrijpen. Ik ga later echt niet m'n hand laten kussen.
Eva Angelinaquote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doen ze al. Gaat altijd zo:
[ afbeelding ]
That's what she said.quote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, was druk en ook met oude vrouwen enzo.Heb het ong drie uurtjes volgehouden.
Benen genomen voordat ze Yasin gingen lezen zeker. Tfoe.quote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Leuk, denk ik? Ik zou alleen maar voor het eten gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb gezapt(TLC). Was echt saai gewordenquote:
Dat duurde een uur. Volgehouden.quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Benen genomen voordat ze Yasin gingen lezen zeker. Tfoe.
Het was een vrije val bij de evenaar(?) en als je parallel aan de evenaar bewoog, dan val je als een geworpen steen op vlakke grond. Dus je kunt het gewoon uitrekenen met havo natuurkunde.quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik vroeg me destijds af hoe ze van 39 km (zoiets was het toch?) afstand konden bepalen waar hij zou landen op de aarde
Ja ik ook, kijk nu zwemmen op Ned1.quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb gezapt(TLC). Was echt saai geworden
Jij geen Polat Alemdar ?quote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Hand laten kussen vind ik wel stom trouwens. Bij je opa, oma en ouders kan ik nog begrijpen. Ik ga later echt niet m'n hand laten kussen.![]()
Was in New Mexico, VS. Dat is ver van de evenaar. Maar ja, ze kunnen het uitrekenen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het was een vrije val bij de evenaar(?) en als je parallel aan de evenaar bewoog, dan val je als een geworpen steen op vlakke grond. Dus je kunt het gewoon uitrekenen met havo natuurkunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |