Best wel kort, precies 10 dagen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oelala, lekker
Hoe lang was hij daar?
Hij zegt niets ergs eigenlijk. Hij geeft gewoon toe dat het een misdadiger was, maar dat hij daarnaast ook gewoon aardig voor hem was. Dat geloof ik best. Die vrouw meteen wild worden.quote:
Na hoeveel weken/maanden/jaar ga je akkoord met een scheet van je toekomstige vrouw in jouw bijzijn ?quote:
Pensioen ophalen dit datquote:
na 6 maanden, 14 weken, 9 dagen en 2 uur.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Na hoeveel weken/maanden/jaar ga je akkoord met een scheet van je toekomstige vrouw in jouw bijzijn ?
Nee, hij moest daar iets regelen bij een overheidsinstantie of zo.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke, toch niet omdat er iets in de familie gebeurd is?
Niet gelopen voor arbaeen
Was dat Duits wat ze sprakenquote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij zegt niets ergs eigenlijk. Hij geeft gewoon toe dat het een misdadiger was, maar dat hij daarnaast ook gewoon aardig voor hem was. Dat geloof ik best. Die vrouw meteen wild worden.
Nee die iets langwerpigere met 10 in een donkere bak. Schuim?quote:
de profiteurquote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, hij moest daar iets regelen bij een overheidsinstantie of zo.
Hehehe hoezo?quote:Op zondag 7 december 2014 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw. Onze vaders zouden geen vrienden kunnen zijn.
Haha, herkenbaar ja.quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hehehe hoezo?
Nee het ging niet om geld, maar shit met paspoorten/id-kaarten of zo. Dat gezeur houdt nooit op.
KRG is the best RG!quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hehehe hoezo?
Nee het ging niet om geld, maar shit met paspoorten/id-kaarten of zo. Dat gezeur houdt nooit op.
In heel het Midden-Oosten zo, denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar ja.Achterlijk systeem is dat ook, vooral die 'ambtenaren'. Ja kom maar dan en dan terug, of dan is iets niet compleet. Enzovoorts.
Ga jij even een meid hosselen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Montelly het volgende:
Jeetje jongens, zelfde mensen die vanochtend om 10-11 uur postte, posten om half 7 nog steeds. Ga iets nuttigs doen zeg, no kidding, hele dag op fok
Ja precies! Erg irritant, vooral mn vader die daar zo mooi boos/gefrustreerd van kan worden. IN DE HITTE DE HELE STAD RONDREIZEN ALLEEN MAAR VOOR EEN PAPIERTJE #(@#)@)#1.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In heel het Midden-Oosten zo, denk ik.![]()
''Ja, je hebt hier dit papiertje voor nodig; ga maar naar de andere kant van de stad om het aan te vragen, maar ze zijn nu al dicht, dus je kunt het morgen pas weer doen...'' Etcetera, etcetera.
Ik ben al twee keer naar buiten geweest, drie uur tussen roddelende Turkse vrouwen en chicks gezeten en daarna nog naar de mac geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Montelly het volgende:
Jeetje jongens, zelfde mensen die vanochtend om 10-11 uur postte, posten om half 7 nog steeds. Ga iets nuttigs doen zeg, no kidding, hele dag op fok
Hehehehe, ja ''ambtenaren'' inderdaad. Dit keer had hij er ook mee te maken.quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar ja.Achterlijk systeem is dat ook, vooral die 'ambtenaren'. Ja kom maar dan en dan terug, of dan is iets niet compleet. Enzovoorts.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hehehehe, ja ''ambtenaren'' inderdaad. Dit keer had hij er ook mee te maken.
"Ja je moet even naar Basra (100km verder op), en naar mevrouw X.Y. vragen"
Hij daarheen.
"Ik moet mevrouw X.Y. spreken."
- "Ja ga maar naar het kantoor hier oven"
Hij daarheen.
- "Ja die is er nu niet"
"Oke, wanneer komt ze terug"
- "Weet ik niet"
"Waar is ze dan?"
- "Weet ik niet"
"Op vakantie?"
- "Weet ik niet"
"Ziek?"
- "Weet ik niet"
"Maar jij bent toch haar directe collega, jullie zitten tegenover elkaar in dezelfde kamer..."
- "Ja"
"En nu?"
- "Kom morgen maar weer terug."
"#@$%$^#$%$#%#$%#$%
Als je Nederland gewend bent heb je hier geen geduld meer voor.
Ik ga volgende week lang weekend wegquote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je woont in de randstad. Doe bestellen dan.
Ja, als je de juiste mensen kent helpt het wel. Ik heb veel familie bij veiligheidsdiensten (leger, politie, vliegveld, etc.) dus dat helpt wel met veel dingen. Ook al voelt het heel erg fout...quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
DIT JA. Je moet en heel veel geld betalen en kost zoveel tijd en energie.
Wij hebben dan wel familieleden die belangrijke functies hebben en veel connecties hebben, maar zelfs dan is het een grote bende.
Dit ja. Een van de redenen waarom ik er tegenop zie om later in Turkije te gaan wonen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hehehehe, ja ''ambtenaren'' inderdaad. Dit keer had hij er ook mee te maken.
"Ja je moet even naar Basra (100km verder op), en naar mevrouw X.Y. vragen"
Hij daarheen.
- "Ja ga maar naar het kantoor hier oven"
Hij daarheen.
- "Ja die is er nu niet"
"Oke, wanneer komt ze terug"
- "Weet ik niet"
"Waar is ze dan?"
- "Weet ik niet"
"Op vakantie?"
- "Weet ik niet"
"Ziek?"
- "Weet ik niet"
"Maar jij bent toch haar directe collega, jullie zitten tegenover elkaar in dezelfde kamer..."
- "Ja"
"En nu?"
- "Kom morgen maar weer terug."
"#@$%$^#$%$#%#$%#$%
Als je Nederland gewend bent heb je hier geen geduld meer voor.
Want iedereen post continuquote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Montelly het volgende:
Ja daar zal ik ook nooit aan wennen denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit ja. Een van de redenen waarom ik er tegenop zie om later in Turkije te gaan wonen.
Heb je nog iets borings meegemaakt?quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Montelly het volgende:
Jij dan?quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je nog iets borings meegemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |