quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef Che_ het volgende:
Chocola gemixt met mint.
Bgggrrrr[ afbeelding ]
Getsie, als het nou pistache wasquote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het echt zo echt jammer dat ik ze niet heb kunnen vinden.
souvenir.quote:
Oh perfect juist. Allemaal proeven zonder dat driekwart bederft.quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
souvenir
Kreeg zakje vol met verschillende oreo smaken.
Wel maar 3 oreokoekjes per smaak
Lijkt me heel vies om dat te mixen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is best lekker hoor, maar bij het eerste koekje lijkt het alsof je tandpasta aan het eten bent.quote:
Ja dat is waar. En je eet niet te veelquote:Op zondag 7 december 2014 17:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh perfect juist. Allemaal proeven zonder dat driekwart bederft.
Zijn die alleen in de US te krijgen dan? Ik wil wel voor je meenemen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al gezien. Maar achteraf voel ik me schuldig dat ik daar om ga lachen/giechelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
Going halal tonightIk ben die echt zo beu inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just sayin.quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag.I got the message.
Best vies eigenlijk. Frietjes bij McDonald's zijn wel lekkerquote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben die echt zo beu inmiddels.
Ik ga stuk om de droogste dingen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Landysh het volgende:
Die opa met die fluit. Ik ga echt stuk.
Ja, die met de stoel wilde gooien?quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Die opa met zijn vishengel bij De Rijdende Rechter is geniaal. Weet niet meer of die er ook in voorkomt.
Of die op minuut 7quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga stuk om de droogste dingen.
Zoals die vrouw bij 5:00.
"Wat eet u?"
- "Een broodje sate, komt dat op de TV?"
Echt ik lig de hele tijd al in een deuk door dat filmpje.quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga stuk om de droogste dingen.
Zoals die vrouw bij 5:00.
"Wat eet u?"
- "Een broodje sate, komt dat op de TV?"
Ja. Iemand uit het publiek roept iets en dan draait hij zich zo ineens om: ''Wie was dat?! Nooit gezien.''quote:
Welke?quote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Eline saglik.![]()
Waar is de cheesecake, wat is dat roze?
quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
Going halal tonightDoor bij McDonalds te eten vermoord je kinderen in PalestinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijken net spekjes. In dat zwarte bakje.quote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke?
Heb niet alles zelf gemaakt he
Roze soesjes meegenomen door een ander.quote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Eline saglik.![]()
Waar is de cheesecake, wat is dat roze?
oelala, lekkerquote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Peunage het volgende:
Pa komt morgen terug uut Irak
Zeker weer dadels mee en zo.
Daarom mcdrive en thuis eten.om dat te voorkomen :$quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Door bij McDonalds te eten vermoord je kinderen in Palestina
Why?quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Roze soesjes meegenomen door een ander.
Het blijkt maar weer.. zoet en Turken doesn't work.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |