SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Waren tot de stratosphere gegaanquote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was in New Mexico, VS. Dat is ver van de evenaar. Maar ja, ze kunnen het uitrekenen.
Heb je wel eens zelf cheeseburgers gemacht?quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef Landysh het volgende:
Twee cheeseburgers voor 2.50. Lang leve mcdonalds app en dichtbij de mcdonalds wonen waardoor ik altijd kortingsbonnen heb.
Die cheeseburgers zijn normaal zo duur hè. 90 Cent voor een plakje cheddar.quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef Landysh het volgende:
Twee cheeseburgers voor 2.50. Lang leve mcdonalds app en dichtbij de mcdonalds wonen waardoor ik altijd kortingsbonnen heb.
Die ene waar je foto's van had gedeeld enzo ?quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens zelf cheeseburgers gemacht?
quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef Landysh het volgende:
Jaa, maar nu geen zin in.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik maak vaker Monty in de middles.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jaaa, daarom.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die cheeseburgers zijn normaal zo duur hè. 90 Cent voor een plakje cheddar.
Edit: o, hamburgers waren blijkbaar euroknallers, en kosten normaalgesproken ¤1,50...
Wat?quote:Op zondag 7 december 2014 16:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die ene waar je foto's van had gedeeld enzo ?
Met de fiets? Ga je dan daar zitten eten of neem je het mee naar huis?quote:Op zondag 7 december 2014 16:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa, daarom.
McDonalds app.Ik ga nu zeker.
O, dan moet je rekening houden met de centrifuge kracht en de corioliseffect.quote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was in New Mexico, VS. Dat is ver van de evenaar. Maar ja, ze kunnen het uitrekenen.
Yes, fiets. Ik fiets snel en als ik eten bij me heb noooog sneller.quote:Op zondag 7 december 2014 16:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met de fiets? Ga je dan daar zitten eten of neem je het mee naar huis?
Als ze iets lichter was geweest had ze zo een Turk kunnen zijn. Haar gezicht is niet vreemd.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef WammesWaggel het volgende:
16.55 op Ned3
De serie Turks voor beginners aka Lena & Cem met mijn grote liefde..
Yagmurondanks dat het eigenlijk een Iraanse actrice is.
Wasda? Ik ken wel malcolm in the middle.quote:
Maar met 2 cheeseburgers zit je toch niet vol? (ik niet tenminste)quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yes, fiets. Ik fiets snel en als ik eten bij me heb noooog sneller.![]()
En natuurlijk meenemen. Thuis eten terwijl je series kijkt.
Ik vertrouw jou niet meer. Op Ned1 is het nu ook kutquote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef WammesWaggel het volgende:
16.55 op Ned3
De serie Turks voor beginners aka Lena & Cem met mijn grote liefde..
Yagmurondanks dat het eigenlijk een Iraanse actrice is.
I know right.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja en wanneer jij een 'split the bill' opmerking naar Mathe maakt, is het gewoon een grapje.quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wasda? Ik ken wel malcolm in the middle.
Jfm/borte.. echt vrouwen die dat gewoon herinneren en tegen je gebruiken
Deze week.
Hoeveel neem je er dan? Zo'n cheeseburger van de Mac heb je binnen 3 happen al op.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kaas binnen in de burger doen. En als je erin bijt loopt het zo eruitquote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wasda? Ik ken wel malcolm in the middle.
Jfm/borte.. echt vrouwen die dat gewoon herinneren en tegen je gebruiken
Deze week.
Twee cheeseburgers en een big tasty menu.quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar met 2 cheeseburgers zit je toch niet vol? (ik niet tenminste)
quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en wanneer jij een 'split the bill' opmerking naar Mathe maakt, is het gewoon een grapje.
Ja, burgers eet ik ook snel maar friet niet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
I know right.
Alleen jammer dat het zo snel op is... Was misschien 10 minuutjes bezig met die vier hamburgers en de Big Tasty.
Ik maak dunne hamburgers net als bij mac.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze trouwens ook, die press.
Twee cheeseburgers en een big tasty menu is zo'n 2000 kcal ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeveel neem je er dan? Zo'n cheeseburger van de Mac heb je binnen 3 happen al op.
Lekkahquote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
e van pompoensoep? Ik had het vorige week gemaakt maar ik merk dat wij toch wat meer kruiden/pit gewend zijn en geen zoete gerechten
Jij praat over 1 jaar terug gewoon. Wellicht langer.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en wanneer jij een 'split the bill' opmerking naar Mathe maakt, is het gewoon een grapje.
tegelijkertijd natuurlijk. Frietjes zelfs tussen de burger proppen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Je hebt 2 soorten mensen:
- die eerst hun friet opeten
- die eerst hun hamburger(s) opeten
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
Huid bleken en huwen met een eckte is het devies.quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als ze iets lichter was geweest had ze zo een Turk kunnen zijn. Haar gezicht is niet vreemd.
Nee ik praat over afgelopen Ramadan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij praat over 1 jaar terug gewoon. Wellicht langer.
Oh nu we bezig zijn. Jij zou nog op iets terugkomen. Ben vergeten
Ooh dit. Nooit geprobeerd, misschien binnenkortquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Kaas binnen in de burger doen. En als je erin bijt loopt het zo eruit
[ afbeelding ]
Heb niks te doen:quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Twee cheeseburgers en een big tasty menu is zo'n 2000 kcal ofzo.
Aardappel in brood. Echte Turk jij!quote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
tegelijkertijd natuurlijk. Frietjes zelfs tussen de burger proppen.
Saai, mijn zus maakt het weleens.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat vinden jullie van pompoensoep? Ik had het vorige week gemaakt maar ik merk dat wij toch wat meer kruiden/pit gewend zijn en geen zoete gerechten.
Doe ik ookquote:Op zondag 7 december 2014 16:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Aardappel in brood. Echte Turk jij!
quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
Wat is mis met julliequote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
Je weet exact ditdat. Wat lief dat je aan me denktquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik praat over afgelopen Ramadan.
En dat weet ik.
Ik eet geen frietjes bij m'n hamburger. Ik pak gewoon een extra hamburger.quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke zijn jullie?
#teameerstfrietjesopeten
Geen frietjes bij je burger.. wow pls.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik eet geen frietjes bij m'n hamburger. Ik pak gewoon een extra hamburger.
Ja met deze kan je aan beide kant pressen. 1 kant dik zoals Amerikanen dat eten en andere kant dun.quote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak dunne hamburgers net als bij mac.En die sla ik dun met een pan en bakpapier.
Je bent er ook zo zeker van, dat je hem drie keer moest quoten.quote:Op zondag 7 december 2014 16:21 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is mis met jullie
samen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |