Daarom mes onder kokend water houden.quote:Op zondag 7 december 2014 18:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yum!
Kijk hoe strak dit aangesneden is trouwens...
[ afbeelding ]
Prachtig gewoon.
Wow wordplay, metaphors. Sick.quote:Op zondag 7 december 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit nu met 10 mensen. Naweeën bbyshower.
Hoe ziet ze eruit nu? Vroeger echt mooiquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik dacht erover om Hunter regenlaarzen aan te schaffen maar vond het belachelijk om veel geld uit te geven aan regenlaarzen.. totdat Lauren Conrad gisteren een foto op insta posten waar ze Hunter regenlaarzen aanhad.
Ik ben zo gevoelig voor deze shit omg.
Nog steeds mijn girlcrush.quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit nu? Vroeger echt mooi
Is zij niet van The Hills. Bleef daar vroeger soms bij hangen bij het zappen en moest dan lachen om van die momenten waarin ze zo aan het staren waren wanneer er iets gebeurde, om een bepaalde emotie over te brengen ofzo denk ik, met zo'n opkomend muziekje op de achtergrond. Typisch Amerikaans was het.quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit nu? Vroeger echt mooi
quote:Op zondag 7 december 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is zij niet van The Hills. Bleef daar vroeger soms bij hangen bij het zappen en moest dan lachen om van die momenten waarin ze zo aan het staren waren wanneer er iets gebeurde, om een bepaalde emotie over te brengen ofzo denk ik, met zo'n opkomend muziekje op de achtergrond. Typisch Amerikaans was het.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Dat is bij family guy wel eens nagedaan
quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, als je de juiste mensen kent helpt het wel. Ik heb veel familie bij veiligheidsdiensten (leger, politie, vliegveld, etc.) dus dat helpt wel met veel dingen. Ook al voelt het heel erg fout...
Laatste keer op het vliegveld in Basra. Er stond een hele lange rij. Maar mijn oom (officier) was mee, hebben ze helemaal een nieuwe balie geopend voor mij. Ik dacht echt, WTF doe je nou man
hihahoquote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sjiieten aan de macht en dan krijg je dit
poepende vrouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sjiieten aan de macht en dan krijg je dit
quote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihaho
laten we teruggaan naar de tijden waar saddam aan de macht was idd
Toen bestonden wij nog niet. Nu zijn wij landgenoten ja, gekkie.quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen we nog allemaal landgenoten waren.
Geef eens recept voor cheesecake!quote:Op zondag 7 december 2014 18:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom mes onder kokend water houden.
Staat in het vorige topic als het goed is.quote:
http://www.moresweetsplea(...)art-with-pecan-crustquote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tm: recept van je strak aangesneden taart?
Echt grappig, dan waren we nu allemaal Ottomanen geweest en had dit topic 'Ottomanen op FOK!' geheten. Alleen Crip zou buiten de boot vallen helaas.quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen bestonden wij nog niet. Nu zijn wij landgenoten ja, gekkie.
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.quote:
DAT ZEG IK.quote:
Welke vakantie? Dagriptje Brussel of zo?quote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daar kon je mee op vakantie gaan! !!!!!!!!!!!!!!! koopverslaafdddddddddddddddddddd
JA ALS JIJquote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke vakantie? Dagriptje Brussel of zo?
Nee joh, gek.quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA ALS JIJPLAATST ALS IK VRAAG NAAR DE PRIJS DENK IK AAN BEDRAGEN VAN MINIMAAL 350 EURO OF MEER ZELFS
Thanks.quote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.moresweetsplea(...)art-with-pecan-crust
[..]
Echt grappig, dan waren we nu allemaal Ottomanen geweest en had dit topic 'Ottomanen op FOK!' geheten. Alleen Crip zou buiten de boot vallen helaas.
[..]
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.
Ik snap niet waarom je je laat beïnvloeden door zoiets?quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
DAT ZEG IK.
Zij is de doorslaggevende factor geweest. Vond ze eerst al leuk, maar te duur voor regenlaarzen, toen zag ik ze bij haar en weg money.
Ik vind Lauren Conrad tof, haar kleding tof en die laarzen tof.quote:Op zondag 7 december 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik snap niet waarom je je laat beïnvloeden door zoiets?
Jouw jas van 500 euro was inderdaad een koopjequote:
quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor zulke laarzen? Damn
ik zie geen verschil met deze
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jouw jas van 500 euro was inderdaad een koopje
watquote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Schoten gelost.quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ging erom dat je het overwoog.quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
denken dat ik die gekocht heb
heb die ik hier liet zien van de vero moda, die borte lelijk vond, uiteindelijk niet meer gekocht ookloop nu met iets anders rond.
laat mij erbuitenquote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
Jullie hebben misschien smaak in de keuken..maar daarbuiten
nonsens.quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ging erom dat je het overwoog.
Oke, dan zal ik vergeten dat je hier plaatjes ervan postte en meningen vroeg en het cool vond dat hij je warm hield en geen wind doorliet.quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat mij erbuiten
[..]
nonsens.
quote:Op zondag 7 december 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik vergeten dat je hier plaatjes ervan postte en meningen vroeg en het cool vond dat hij je warm hield en geen wind doorliet.
quote:Op zondag 7 december 2014 19:25 schreef Landysh het volgende:
Hallon, ik heb niet de vrijheid van de meeste NL'se en andere vrije chicks van mijn leeftijd, laat mij dan tenminste genieten van kleding en schoenen.
Vergeet ook niet haar parfum collectie die haar hele kamer siert.quote:Op zondag 7 december 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik vergeten dat je hier plaatjes ervan postte en meningen vroeg en het cool vond dat hij je warm hield en geen wind doorliet.
Dat ben jij!quote:Op zondag 7 december 2014 19:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vergeet ook niet haar parfum collectie die haar hele kamer siert.
Toen ik studeerde kon ik dit ook niet..quote:Op zondag 7 december 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben gewoon jaloers dat je dat allemaal zo kan aanschaffen allemaal. Ik denk altijd jaren na voordat ik iets koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |