Wat anders kan ik me voelen? Ik geloof niet in het kinderlijke idee dat ik beter ben dan wie dan ook simpelweg omdat ik het "geluk" had ergens anders geboren te zijn dan iemand anders.quote:
quote:
Niet beter, maar wel anders.quote:Op zondag 7 december 2014 03:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat anders kan ik me voelen? Ik geloof niet in het kinderlijke idee dat ik beter ben dan wie dan ook simpelweg omdat ik het "geluk" had ergens anders geboren te zijn dan iemand anders.
Dankje.quote:
Iedereen is anders. Ergo: gelijk aan elkaar.quote:
Oh, maar toch voel ik me een nationaliteit.quote:Op zondag 7 december 2014 03:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen is anders. Ergo: gelijk aan elkaar.
Ergens voelt het aan als een soort beperking. Bijna in de trand van nee jij kunt geen advocaat zijn jij moet timmerman (insert random beroep) zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, maar toch voel ik me een nationaliteit.
En dat is waarom precies?quote:Op zondag 7 december 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, maar toch voel ik me een nationaliteit.
Gevoel van saamhorigheid?quote:
Ik was gewoon aan het raden.quote:Op zondag 7 december 2014 03:40 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zou dat niet zonder kunnen? Gewoon als mensen?
Die kan ik voelen met mensen waarmee ik op 1 lijn zit. En daarvoor hoef ik niet noodzakelijkerwijs uit dezelfde regio of hetzelfde land afkomstig te zijn of dezelfde taal te spreken. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.quote:
Andere nationaliteiten/culturen hebben dat wel.quote:Op zondag 7 december 2014 03:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die kan ik voelen met mensen waarmee ik op 1 lijn zit. En daarvoor hoef ik niet noodzakelijkerwijs uit dezelfde regio of hetzelfde land afkomstig te zijn of dezelfde taal te spreken. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
Slapen, truste
Ja hoor, dat kanquote:Op zondag 7 december 2014 03:40 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zou dat niet zonder kunnen? Gewoon als mensen?
Kom je uit Volendam?quote:Op zondag 7 december 2014 03:45 schreef Lokasenna het volgende:
Slapen lukt niet
Ik ben de meest Nederlandse Nederlander die er is, denk ik
Alle familie komt uit dezelfde straal van 20km
Bible beltquote:Op zondag 7 december 2014 03:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, Noord-West Veluwe
Bible belt he.
Is het daar gezellig?quote:Op zondag 7 december 2014 03:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, Noord-West Veluwe
Bible belt he.
Wel meer dan degelijk hoorquote:Op zondag 7 december 2014 03:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er weg inmiddels, gelukkig.
Gelukkig ben ik er wel opgegroeid tot een degelijk meisje
Ontbijten en dan weer lekker terug naar bed.quote:
Scheren? Wat kan/moet je scheren bij een paard?quote:Op zondag 7 december 2014 09:10 schreef Samzz het volgende:
Pauze. Zo wat paardjes trainen en vanmiddag kijken of ik de neuroot kan scheren.
Cquote:
quote:
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenstrugglesquote:Op zondag 7 december 2014 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
Superonhandig als het formaat door de maand heen steeds net zo verandert dat je bh's net niet meer fijn zitten
quote:Op zondag 7 december 2014 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb over je gedroomd. We waren bij je thuis, en hadden je onderzetters gegeven. Maar die had je inmiddels zo smerig gemaakt, dat ze schoongemaakt moesten worden. Alleen wist je blijkbaar niet dat dat kon, dus moest ik het voordoen.
Helaas had je er gesmolten (roze) Lange-Jan* op gemorst, wat er niet zonder de oorspronkelijke verf er af te trekken van af gehaald kon worden.Insomnia. Een Pool die in Engeland woont. Post normaal in GRTD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een aparte droom, twi. Lange Jan, dat is lang geleden zeg. Ik kan me niet herinneren hoe die smaakten.
Maar fijn dat je zelfs in je dromen me wilde helpen.
Ik droomde dat ik een FOK!user aan het verleiden was, maar dat deze mij vlak voordat het intiem werd afwees en zei: "Nee, je bent wel erg gemakkelijk".
Afgewezen in mijn eigen fantasie en nog geslutshamed ook
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik was pitten, maar ja.quote:Op zondag 7 december 2014 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb jij weleens pijpje gebruikt om wierie te smoren
Heb jij dan nooit dat op koude dagen je ondergoed ineens veel te los zit omdat je ballen 2x zo klein zijn?quote:
De vacht...?quote:Op zondag 7 december 2014 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheren? Wat kan/moet je scheren bij een paard?
Klinkt aannemelijk, maar ik weet niks van paarden dus ik vraag het maar gewoon ff. Kon net zo goed zijn dat er werd geknipt, of dat de natuur dat allemaal zelf regelt...quote:
Onderbroeken zijn wat flexibeler qua ruimte. Je wilt dat je onderdelen niet hangen.quote:Op zondag 7 december 2014 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit dat op koude dagen je ondergoed ineens veel te los zit omdat je ballen 2x zo klein zijn?
Ik voel me na zo'n reactie net mlig.quote:Op zondag 7 december 2014 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is een aparte droom, twi. Lange Jan, dat is lang geleden zeg. Ik kan me niet herinneren hoe die smaakten.
quote:
Het was niet mijn bedoeling om badinerend over te komen.quote:
Gelukkig maar, ik moet altijd wel gniffelen om de toon van je reacties op hem. Al kan het natuurlijk ook komen vanwege de mlig-achtige droom. Misschien moet ik me zorgen maken.quote:Op zondag 7 december 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om badinerend over te komen.
Ze kan gelukkig nog lopen.quote:Op zondag 7 december 2014 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Morgen
En gefeli Inol met je TS ontmaagding
Jullie hebben nog geen negerkat, toch? Dan zal het wel loslopen denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik moet altijd wel gniffelen om de toon van je reacties op hem. Al kan het natuurlijk ook komen vanwege de mlig-achtige droom. Misschien moet ik me zorgen maken.
Ik moet helaas bevestigen dat ik dit heb gedaan. Na een grondige analyse van een zeer groot chipje (?) besloot ik dat het veilig was om de nog onaangetaste kant van wat extra saus te voorzien.quote:Op zondag 7 december 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geen negerkat, toch? Dan zal het wel loslopen denk ik.
Al zag ik jou geloof ik wel een chipje dubbeldippen toen we bij Fera waren.
He bah twi. Dan had je ons net zo goed allemaal gelijk kunnen zoenen.quote:Op zondag 7 december 2014 11:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet helaas bevestigen dat ik dit heb gedaan. Na een grondige analyse van een zeer groot chipje (?) besloot ik dat het veilig was om de nog onaangetaste kant van wat extra saus te voorzien.
Laat de discussie maar losbarsten over of dit een dubbeldip is of niet.
Een poes met een mutsje opquote:
It's so cutequote:Op zondag 7 december 2014 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit ga ik ook met mijn katten doen.
Snoepkontenquote:Op zondag 7 december 2014 11:44 schreef Myraela het volgende:
Dat dubbeldippen mocht, want we hadden die hele bak toch voor onszelf.
Moeten we deze lenen:quote:Op zondag 7 december 2014 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit ga ik ook met mijn katten doen.
Ik kan best een keer kapsalon voor je halen, maar ik ben geen leuke meidquote:Op zondag 7 december 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb behoefte aan een kapsalon en daarna knuffelen met een leuke meid.
Wie helpt me hierbij?
Normaal doen we niks of enkel de benen opscheren, maar deze heeft toch een te dikke vacht gekregen en zweet daardoor echt overmatig tijden het werk.quote:Op zondag 7 december 2014 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, maar ik weet niks van paarden dus ik vraag het maar gewoon ff. Kon net zo goed zijn dat er werd geknipt, of dat de natuur dat allemaal zelf regelt...
Ik ben geen Cameron of Keira, dus gaat 't over. En die kapsalon kun je prima zelf kopenquote:Op zondag 7 december 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie helpt me hierbij?
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan best een keer kapsalon voor je halen, maar ik ben geen leuke meid
Geen leuke meiden hier? Wat een gemis.quote:Op zondag 7 december 2014 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen Cameron of Keira, dus gaat 't over. En die kapsalon kun je prima zelf kopen.
Ik niet. Ongewild krijg ik wel dit beeld in mijn hoofd door jouw post.quote:Op zondag 7 december 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie helpt me hierbij?
Wow, dit zou ik niet pikken.quote:Op zondag 7 december 2014 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet. Ongewild krijg ik wel dit beeld in mijn hoofd door jouw post.
[ afbeelding ]
Dan vraag ik het straks nog eensquote:
Wow.quote:Op zondag 7 december 2014 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet. Ongewild krijg ik wel dit beeld in mijn hoofd door jouw post.
[ afbeelding ]
Het is waarquote:
Waarom niet?quote:
Dat heb ik dan gemist, ben niet gefatshamedquote:Op zondag 7 december 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan vraag ik het straks nog eens
[..]
Wow.
Even Heppie een appje sturen dat hij voor een ban moet zorgen.
Het is niet eens fatshaming friday.
[..]
Het is waar
Ik shame helemaal niks, ik deel enkel mijn associatie met kapsalons i.c.m. een mooie meid.quote:Op zondag 7 december 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow.
Even Heppie een appje sturen dat hij voor een ban moet zorgen.
Het is niet eens fatshaming friday.
?quote:
Ik vind het prachtig hoe hij af en toe nog ff olie op het vuur gooit.quote:
Jaja, vertel dat maar tegen de modsquote:Op zondag 7 december 2014 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik shame helemaal niks, ik deel enkel mijn associatie met kapsalons i.c.m. een mooie meid.
Zit hij zelf te trollen? Whehehe.quote:Op zondag 7 december 2014 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig hoe hij af en toe nog ff olie op het vuur gooit.
Dat is wat jij ervan maakt.quote:Op zondag 7 december 2014 12:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel een beetje fatshamen. Ongehoord.
Echt hequote:Op zondag 7 december 2014 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig hoe hij af en toe nog ff olie op het vuur gooit.
Ze kunnen het hier al lezen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jaja, vertel dat maar tegen de mods
Hoi Artquote:
Ook weer lekker wakker?quote:
Min of meerquote:
Werd je wakker met pijn aan je bips?quote:Op zondag 7 december 2014 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Min of meerwel lang geslapen. Ik schrok wakker. Ik droomde dat ik samen met een vriend in een opwelling een tattoo ging laten zetten. Het was een tattoo/comic shop. Mensen beukten tegen je aan en tegen de artiesten, omdat het er krap was. Tattoos werden er gezet aan een hoge tafel. Vriend ging al vrij snel zitten bij een artiest. Ik wist niet wat ik wilde gaan laten zetten en twijfelde aan het niveau van de artiesten die er nog waren. Uiteindelijk toch bij zo'n gast gaan zitten en zei dat ik iets opgevuld wilde hebben en gaf de artiest de vrije hand. Goed, uiteindelijk schrok ik dus wakker omdat hij echt alles aan het verneuken was.
Wel vaag. Dat is echt zo'n moment in je droom dat je tegen jezelf zegt: "Fuck it, het wordt steeds erger, ik ga wakker worden. Dit is niet cool!."
GMTA, ik dacht hetzelfde toen ik het las.quote:Op zondag 7 december 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd je wakker met pijn aan je bips?
Nee, moest wel poepen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd je wakker met pijn aan je bips?
Verdorven geest voor zo'n onschuldig meisje.quote:Op zondag 7 december 2014 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
GMTA, ik dacht hetzelfde toen ik het las.
Aparte dromen zo in het weekendquote:Op zondag 7 december 2014 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Min of meerwel lang geslapen. Ik schrok wakker. Ik droomde dat ik samen met een vriend in een opwelling een tattoo ging laten zetten. Het was een tattoo/comic shop. Mensen beukten tegen je aan en tegen de artiesten, omdat het er krap was. Tattoos werden er gezet aan een hoge tafel. Vriend ging al vrij snel zitten bij een artiest. Ik wist niet wat ik wilde gaan laten zetten en twijfelde aan het niveau van de artiesten die er nog waren. Uiteindelijk toch bij zo'n gast gaan zitten en zei dat ik iets opgevuld wilde hebben en gaf de artiest de vrije hand. Goed, uiteindelijk schrok ik dus wakker omdat hij echt alles aan het verneuken was.
Wel vaag. Dat is echt zo'n moment in je droom dat je tegen jezelf zegt: "Fuck it, het wordt steeds erger, ik ga wakker worden. Dit is niet cool!."
Zou een nieuwe doen. Zwarte piet als gespreksonderwerp gaat nu weer de ijskast in voor wat maanden.quote:Op zondag 7 december 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet eigenlijk een nieuwe UI nu Sinterklaas klaar is.
Al is deze wel leuk om te trollen. Of mijn onderschrift en onder sig aanpassen voor een groot Zwarte Piet geheel, of een nieuwe.
Eens even denken.
Klopt.quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verdorven geest voor zo'n onschuldig meisje.
Gelukkig wel.quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou een nieuwe doen. Zwarte piet als gespreksonderwerp gaat nu weer de ijskast in voor wat maanden.
Het zou eigenlijk permanent moeten zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou een nieuwe doen. Zwarte piet als gespreksonderwerp gaat nu weer de ijskast in voor wat maanden.
Dit is Fok!.quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verdorven geest voor zo'n onschuldig meisje.
Donderdag wordt het liedje van Trijntje bekend voor het ESF, kunnen we ons daarover gaan opwinden.quote:
Ga ik ook mee beginnenquote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klein stukje gezien van House of Cards. Wist me meteen te pakken eigenlijk.
Zoiets?quote:Op zondag 7 december 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet eigenlijk een nieuwe UI nu Sinterklaas klaar is.
Al is deze wel leuk om te trollen. Of mijn onderschrift en onder sig aanpassen voor een groot Zwarte Piet geheel, of een nieuwe.
Eens even denken.
Ik haat kerst, dus nee.quote:
Ik kan nooit een plaatje vinden dat klein genoeg is.quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik ook eens aan begonnen, maar ik vind het feit dat Kevin Spacey de 'fourth wall' doorbreekt door met ons, de kijker, te praten niet zo heel fijn. Maar misschien moet ik het een kans geven.quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Donderdag wordt het liedje van Trijntje bekend voor het ESF, kunnen we ons daarover gaan opwinden.
Klein stukje gezien van House of Cards. Wist me meteen te pakken eigenlijk.
Oh, daar hou ik juist wel van. Vind Spacey ook een fijne acteur.quote:Op zondag 7 december 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik ook eens aan begonnen, maar ik vind het feit dat Kevin Spacey de 'fourth wall' doorbreekt door met ons, de kijker, te praten niet zo heel fijn. Maar misschien moet ik het een kans geven.
Dat vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Zij mogen wel naar het songfestival
Doe ik wel evenquote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand dit plaatje van 150x150 naar 60x60 kunnen verkleinen voor me?
Hier niet het goede programma op de laptop
Spacey is wel top ja.quote:Op zondag 7 december 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik juist wel van. Vind Spacey ook een fijne acteur.
Had een ander voorbeeld nummer moeten kiezen, maar ze zijn wel goed.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand dit plaatje van 150x150 naar 60x60 kunnen verkleinen voor me?
Hier niet het goede programma op de laptop
Scheer het dan gewoon helemaal af, lijkt me.quote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar zo kaal worden.
Ja, maar heb je wel meteen zo'n blote billen-gezicht.quote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheer het dan gewoon helemaal af, lijkt me.
Bedankt, voor Moppert was eerder zo te zien.quote:
Dank je.quote:
Nee johquote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar heb je wel meteen zo'n blote billen-gezicht.
Gerard is tegenwoordig net Liberace.quote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Of een Gerard Jolinkje doen.
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn gezicht gebeurd.quote:Op zondag 7 december 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gerard is tegenwoordig net Liberace.
[ afbeelding ].
Hij kan zo bij Madame Tussaud gaan staan als zichzelf.quote:Op zondag 7 december 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
Gerard is tegenwoordig net Liberace.
[ afbeelding ].
Of hij wil nu doen alsof hij je niet voor seks wil.quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Californium het volgende:
Dusss.... gister super date gehad en daarna met een vriend gaan zuipen(bij wie ik bleef slapen). Kwam ik op het station: appt ie me of ik bij m kom ontbijten. Lekker met mijn brakke hoofd daarheendusja. Geen sex, wel duidelijk dat hij me niet alleen daarvoor wil
Thanks Artquote:Op zondag 7 december 2014 13:51 schreef artelligence het volgende:
Ik twijfelde nog om je te feliciteren met je EENENDERTIGSTE verjaardag, Roy.
Maar toch een voorzichtige felicitatie van mij...
Kan. Maar neequote:Op zondag 7 december 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of hij wil nu doen alsof hij je niet voor seks wil.
Klinkt goed.quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Californium het volgende:
Dusss.... gister super date gehad en daarna met een vriend gaan zuipen(bij wie ik bleef slapen). Kwam ik op het station: appt ie me of ik bij m kom ontbijten. Lekker met mijn brakke hoofd daarheendusja. Geen sex, wel duidelijk dat hij me niet alleen daarvoor wil
En maar fantaseren dat je Michael Douglas bent in die scene, he?quote:Op zondag 7 december 2014 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu moet ik weer aan deze scene denken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi gebaar Artquote:Op zondag 7 december 2014 14:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net een cup-a-soup gehad ter ere van Royco's verjaardag.
We worden oud Joof.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ach, troost je Roy, over een half jaartje deel ik je leeftijd weer..
Je bent zo oud als je je voordoet Roy..quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We worden oud Joof.
Maar gelukkig worden mannen aantrekkelijker naarmate ze ouder worden
Gelukkig wel. Over 51 dagen ben ik weer 'even oud' als jij.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We worden oud Joof.
Maar gelukkig worden mannen aantrekkelijker naarmate ze ouder worden
Dan ben ik 21quote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voordoet Roy..
Gefeliciteerd Roy!quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor Roy zijn verjaardag:
Tering, jij bent oud.quote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Over 51 dagen ben ik weer 'even oud' als jij.
Dat zou zomaar kunnen, Neel. Ik herkende je UI niet. Al kan dat ook aan m'n slaapgebrek liggenquote:Op zondag 7 december 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden in ze in Amerika 1492 grapjes maken?
quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ben chagrijnig, kutknol. Rechter schouder en deel van de hals keurig geschoren zonder problemen. Wil ik de andere kant doen gaat meneer echt volledig uit zijn plaat. En dan ook echt uit z'n plaat. Hij lag opgegeven moment languit op de poetsplaats. Draak.
Of grapjes over 1812.quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, Neel. Ik herkende je UI niet. Al kan dat ook aan m'n slaapgebrek liggen
Oké, je bent 20.quote:
Ik moet helemaal wennen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of grapjes over 1812.
Optimus Prime, bitch. Robot Jezus.
Slachten dus!quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ben chagrijnig, kutknol. Rechter schouder en deel van de hals keurig geschoren zonder problemen. Wil ik de andere kant doen gaat meneer echt volledig uit zijn plaat. En dan ook echt uit z'n plaat. Hij lag opgegeven moment languit op de poetsplaats. Draak.
Komt wel goed, samzzje. *roos vicee*quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet leuk. Stomme relnicht dat het is.
Leeftijd is maar een getal, gelukkig.quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Shit. Wil je nog wel daten met mij of doe je geen bejaarden?
Optimus Prime heeft mij geleerd wat goed is en wat slecht is. Ik hou zijn idealen dicht bij mijn hart.quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, je bent 20.
[..]
Ik moet helemaal wennen.
Dat doet hij alleen omdat hij van je houdt.quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Wat mooi.:)quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Optimus Prime heeft mij geleerd wat goed is en wat slecht is. Ik hou zijn idealen dicht bij mijn hart.
Niet bij je spark?quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Optimus Prime heeft mij geleerd wat goed is en wat slecht is. Ik hou zijn idealen dicht bij mijn hart.
Geen afwijzing.quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal, gelukkig.
Ipv roosvicee schuif je Samzz een westmalle toe.quote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen afwijzing.![]()
Maar serieus: je hebt een kutdag vandaag op het werk, drink je roosvicee (lust je niet, I know... Toto wist dat niet) en ga met frisse moed die stal weer in.
Minstens een krat.quote:Op zondag 7 december 2014 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ipv roosvicee schuif je Samzz een westmalle toe.
quote:The ultimate symbol of vigilante justice, You are vengeance - You are the night - You - Are - BATMAN! We're not exactly sure if you're a millionaire playboy/girl by day, but by night you are the fear that strikes the heart of every criminal in the history of ever. Bold, extremely intelligent, and pretty much the best at everything there is to be the best at - Your sense of responsibility to those less fortunate than yourself is only matched by your extreme paranoia and borderline psychosis. And yes, we're all for the theory of "Bruce Wayne is the mask that Batman wears, not the other way around" - but would you really have rather gotten that as your alter ego? We thought not. Now where's Alfred with the shark repellent?
Ik kreeg ook al Batman..quote:Op zondag 7 december 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
http://www.playbuzz.com/jonb10/who-is-your-alter-ego
[..]
Die had ik ookquote:Op zondag 7 december 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig.quote:
Hey Lolaquote:Op zondag 7 december 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik ben superwoman![]()
Ohai allemaal
quote:Op zondag 7 december 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai allemaal
Lolaquote:Op zondag 7 december 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai allemaal
Ik ben Ziggy.quote:Op zondag 7 december 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:My God.... You. You are unlike any other Alter Ego on this list.. You are the pinnacle of gender-bending rock-and-roll sex symbolism, the top tier of artistic expression through jarringly magnetic pop-god vibes: Ziggy Stardust! There is no melody you cannot master, no harmony you cannot compose, and no set of undies you cannot make spontaneously combust. Pseudo seventies transcendentalism never looked so good - and neither did a red mullet coupled with a full pound of psychedelic makeup. Feminine? Masculine? Who cares when you look this good. Winky face.
quote:A Greek Philosopher
You are a quiet soul who enjoys reading and writing above all else. You spend a lot of your time thinking about religion, philosophy and how to make the world a better place. Just like your past-self, you are likely to influence others around you.
Winky facequote:
denken dat dat elders niet gebeurdquote:Op zondag 7 december 2014 15:48 schreef Fascination het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-sotsji~a3803272/
Wat een heerlijk land is het ook.
"A Vikingquote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef Barbusse het volgende:
En ik ben helemaal niet gewelddadig. Hier kan ik me meer in vinden
http://www.playbuzz.com/rachaelg/who-were-you-in-your-past-life
[..]
treurig . Sowieso ben ik wel eens benieuwd wat er in de sportwereld überhaupt nog clean gebeurd.quote:Op zondag 7 december 2014 16:11 schreef Fascination het volgende:
Nu op npo 1 docu over Russisch dopinggebruik.
Het startschot.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
treurig . Sowieso ben ik wel eens benieuwd wat er in de sportwereld überhaupt nog clean gebeurd.
Is het met jou ook goed?quote:
7.5 graden binnen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
F*ck zeg wat is het koud. Gewoon maar 7,5 graden hier binnen.
Gelukkig bestaat er thee
Poeh, matige isolatie, met verwarming uit blijft het hier nog wel een graad of 15 ook al vriest het buitenquote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, net de verwarming aangezet, hopelijk hebt het snel iets
Ja, was in mijn oude huis ook zo. Hier nu enkel glas en als ik dan een paar dagen niet thuis ben dan al gauw rond de 8 graden als het koud buiten isquote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Poeh, matige isolatie, met verwarming uit blijft het hier nog wel een graad of 15 ook al vriest het buiten
Huuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
F*ck zeg wat is het koud. Gewoon maar 7,5 graden hier binnen.
Gelukkig bestaat er thee
Joh, ik heb helemaal geen kutdagquote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen afwijzing.![]()
Maar serieus: je hebt een kutdag vandaag op het werk, drink je roosvicee (lust je niet, I know... Toto wist dat niet) en ga met frisse moed die stal weer in.
Dekentje erbij, kacheltje aan en een kopje thee. Helpt al iets.quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was in mijn oude huis ook zo. Hier nu enkel glas en als ik dan een paar dagen niet thuis ben dan al gauw rond de 8 graden als het koud buiten is
Kopje thee? I'll need a fuckin' burning bush to get warm thenquote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dekentje erbij, kacheltje aan en een kopje thee. Helpt al iets.
En nogmaals, niks gewend jijquote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kopje thee? I'll need a fuckin' burning bush to get warm then
Ik ook van jou hoorquote:
Wat voor soort pizza?quote:Op zondag 7 december 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zojuist een pizza besteld. Geen kapsalon dus, Kaneel.
Pizza met heel veel salamiquote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor soort pizza?
Sowieso pizzaZou ik ook verkiezen boven kapsalon.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kopje thee? I'll need a fuckin' burning bush to get warm then
Datquote:
Dat krijg je in die tropische contreien.quote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor![]()
Ben het gewoon afgeleerd
En dan wat groenten er naast leggen om de sfeer van gezondheid hoog te houdenquote:
Twee van de beste dingen des levens in een. Goed geregeld.quote:Op zondag 7 december 2014 16:41 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook zin om te neuken overigens. Dus ik heb een escort-pizza-service gebeld.
Nee lekker joh dat shoarmavleesch met een laagje kleffe patat en kaas eroverquote:
kapsalonquote:Op zondag 7 december 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zojuist een pizza besteld. Geen kapsalon dus, Kaneel.
Omnomnomnom. Vergeet de knoflooksaus en uitjes niet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee lekker joh dat shoarmavleesch met een laagje kleffe patat en kaas erover
Hehe ja, de enige keer dat ik kapsalon heb gegeten kon ik ook kiezen tussen met of zonder groenten bovenop. Met lijkt het toch net wat gezonder.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan wat groenten er naast leggen om de sfeer van gezondheid hoog te houden
quote:
En maar jaloers zijn julliequote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je in die tropische contreien.
inb4: ik heb al heel lang niet meer geneuktquote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Twee van de beste dingen des levens in een. Goed geregeld.
Hehe mooiquote:Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe ja, de enige keer dat ik kapsalon heb gegeten kon ik ook kiezen tussen met of zonder groenten bovenop. Met lijkt het toch net wat gezonder.Een mens houdt zichzelf graag voor de gek.
joh, soms moet het gewoon kunnen iets eten waarvan je weet dat het 'slecht' isquote:Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe ja, de enige keer dat ik kapsalon heb gegeten kon ik ook kiezen tussen met of zonder groenten bovenop. Met lijkt het toch net wat gezonder.Een mens houdt zichzelf graag voor de gek.
Dit klinkt echt heel smerig.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee lekker joh dat shoarmavleesch met een laagje kleffe patat en kaas erover
Nou vooruit dan. Ik heb al heel lang niet meer geneukt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
inb4: ik heb al heel lang niet meer geneukt
Sorry Yvquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Ik heb al heel lang niet meer geneukt.
Gelukkig gisteren nog wel uit eten geweest in een pizzeria
Zeehondjesquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Faxie het volgende:
Kou viel mee gelukkig![]()
Zeehondje zwom nog heel even mee met me
Ik had een betere comeback verwachtquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toch bijna die hele pandapunt he.quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Faxie het volgende:
Kou viel mee gelukkig![]()
Zeehondje zwom nog heel even mee met me
Mijn vader is die ook 1 tegengekomen toen hij aan het zwemmen was in de zee. Zwom dat beest ook nog mee naar het strandquote:
Zonder sla? Hmm.quote:Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nieuwsgierige en speelse beestjes hoorquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader is die ook 1 tegengekomen toen hij aan het zwemmen was in de zee. Zwom dat beest ook nog mee naar het strand
Ja, het voegt ook voor de smaak zeker wat toe.quote:Op zondag 7 december 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder sla? Hmm.
Bij de turk hier zitten er ook andere dingetjes op zoals uitjes.
Maakt het toch wel lekkerder.
Klopt, al zwom hij naderhand weer weg. En ze kunnen gemeen bijten.quote:Op zondag 7 december 2014 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nieuwsgierige en speelse beestjes hoor
Ik haat niet, ik lust het niet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
Haten op kapsalon is in ieder geval volkomen onterecht.
Dat gevoel kreeg ik dus ook toen ik het lasquote:Op zondag 7 december 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het ook wel.Je voelt met elke hap je lichaam verder dichtslibben.
Ik hou altijd wel een veilige afstand jaquote:Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, al zwom hij naderhand weer weg. En ze kunnen gemeen bijten.
[..]
Ik haat niet, ik lust het niet.
the horrorquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch bijna die hele pandapunt he.
Dat is honing en ambrozijn.quote:
Maar toch zijn het leuke dierenquote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou altijd wel een veilige afstand ja
Nee, het is gewoon vies..quote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog nooit kapsalon op
Maar zo boeiend is het toch niet?
Honing sowiesoquote:
quote:
Honing is zo vies zoet dat ik er samen van trek.quote:
En de sausjes.quote:Op zondag 7 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De combinatie van doner met kaas is sowieso al geweldig, doe er nog een patatje bij en het ultieme fastfood is gecreeerd
Het is vleessssch, patat kaas, saus en rauwkostachtige toestand dus ja wel..... schaaaaam je diepquote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog nooit kapsalon op
Maar zo boeiend is het toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent dan ook geen God dus.quote:Op zondag 7 december 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Honing is zo vies zoet dat ik er samen van trek.
[..]
En de sausjes.
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 7 december 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn kikkererwten salade is trouwens wel geweldig. Nomnom
Mijn pizza is ook wel aardigquote:Op zondag 7 december 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn kikkererwten salade is trouwens wel geweldig. Nomnom
Het is makkelijk meenemen zo'n kapsalon....quote:Op zondag 7 december 2014 17:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben ook geen godin.![]()
Honingen van Kapsalon zie ik echt de toegevoegde waarde niet door alles door elkaar/bij elkaar te flikkeren.
Ja, vanmiddag gemaakt en een paar uur laten marineren.quote:
Volgensmij al laaang niet meerquote:Op zondag 7 december 2014 17:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Singles wel..... post ie uberhaupt nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |