Nee, moest wel poepen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd je wakker met pijn aan je bips?
Verdorven geest voor zo'n onschuldig meisje.quote:Op zondag 7 december 2014 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
GMTA, ik dacht hetzelfde toen ik het las.
Aparte dromen zo in het weekendquote:Op zondag 7 december 2014 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Min of meerwel lang geslapen. Ik schrok wakker. Ik droomde dat ik samen met een vriend in een opwelling een tattoo ging laten zetten. Het was een tattoo/comic shop. Mensen beukten tegen je aan en tegen de artiesten, omdat het er krap was. Tattoos werden er gezet aan een hoge tafel. Vriend ging al vrij snel zitten bij een artiest. Ik wist niet wat ik wilde gaan laten zetten en twijfelde aan het niveau van de artiesten die er nog waren. Uiteindelijk toch bij zo'n gast gaan zitten en zei dat ik iets opgevuld wilde hebben en gaf de artiest de vrije hand. Goed, uiteindelijk schrok ik dus wakker omdat hij echt alles aan het verneuken was.
Wel vaag. Dat is echt zo'n moment in je droom dat je tegen jezelf zegt: "Fuck it, het wordt steeds erger, ik ga wakker worden. Dit is niet cool!."
Zou een nieuwe doen. Zwarte piet als gespreksonderwerp gaat nu weer de ijskast in voor wat maanden.quote:Op zondag 7 december 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet eigenlijk een nieuwe UI nu Sinterklaas klaar is.
Al is deze wel leuk om te trollen. Of mijn onderschrift en onder sig aanpassen voor een groot Zwarte Piet geheel, of een nieuwe.
Eens even denken.
Klopt.quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verdorven geest voor zo'n onschuldig meisje.
Gelukkig wel.quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou een nieuwe doen. Zwarte piet als gespreksonderwerp gaat nu weer de ijskast in voor wat maanden.
Het zou eigenlijk permanent moeten zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou een nieuwe doen. Zwarte piet als gespreksonderwerp gaat nu weer de ijskast in voor wat maanden.
Dit is Fok!.quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verdorven geest voor zo'n onschuldig meisje.
Donderdag wordt het liedje van Trijntje bekend voor het ESF, kunnen we ons daarover gaan opwinden.quote:
Ga ik ook mee beginnenquote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klein stukje gezien van House of Cards. Wist me meteen te pakken eigenlijk.
Zoiets?quote:Op zondag 7 december 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet eigenlijk een nieuwe UI nu Sinterklaas klaar is.
Al is deze wel leuk om te trollen. Of mijn onderschrift en onder sig aanpassen voor een groot Zwarte Piet geheel, of een nieuwe.
Eens even denken.
Ik haat kerst, dus nee.quote:
Ik kan nooit een plaatje vinden dat klein genoeg is.quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik ook eens aan begonnen, maar ik vind het feit dat Kevin Spacey de 'fourth wall' doorbreekt door met ons, de kijker, te praten niet zo heel fijn. Maar misschien moet ik het een kans geven.quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Donderdag wordt het liedje van Trijntje bekend voor het ESF, kunnen we ons daarover gaan opwinden.
Klein stukje gezien van House of Cards. Wist me meteen te pakken eigenlijk.
Oh, daar hou ik juist wel van. Vind Spacey ook een fijne acteur.quote:Op zondag 7 december 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik ook eens aan begonnen, maar ik vind het feit dat Kevin Spacey de 'fourth wall' doorbreekt door met ons, de kijker, te praten niet zo heel fijn. Maar misschien moet ik het een kans geven.
Dat vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Zij mogen wel naar het songfestival
Doe ik wel evenquote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand dit plaatje van 150x150 naar 60x60 kunnen verkleinen voor me?
Hier niet het goede programma op de laptop
Spacey is wel top ja.quote:Op zondag 7 december 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik juist wel van. Vind Spacey ook een fijne acteur.
Had een ander voorbeeld nummer moeten kiezen, maar ze zijn wel goed.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand dit plaatje van 150x150 naar 60x60 kunnen verkleinen voor me?
Hier niet het goede programma op de laptop
Scheer het dan gewoon helemaal af, lijkt me.quote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar zo kaal worden.
Ja, maar heb je wel meteen zo'n blote billen-gezicht.quote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheer het dan gewoon helemaal af, lijkt me.
Bedankt, voor Moppert was eerder zo te zien.quote:
Dank je.quote:
Nee johquote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar heb je wel meteen zo'n blote billen-gezicht.
Gerard is tegenwoordig net Liberace.quote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Of een Gerard Jolinkje doen.
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn gezicht gebeurd.quote:Op zondag 7 december 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gerard is tegenwoordig net Liberace.
[ afbeelding ].
Hij kan zo bij Madame Tussaud gaan staan als zichzelf.quote:Op zondag 7 december 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
Gerard is tegenwoordig net Liberace.
[ afbeelding ].
Of hij wil nu doen alsof hij je niet voor seks wil.quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Californium het volgende:
Dusss.... gister super date gehad en daarna met een vriend gaan zuipen(bij wie ik bleef slapen). Kwam ik op het station: appt ie me of ik bij m kom ontbijten. Lekker met mijn brakke hoofd daarheendusja. Geen sex, wel duidelijk dat hij me niet alleen daarvoor wil
Thanks Artquote:Op zondag 7 december 2014 13:51 schreef artelligence het volgende:
Ik twijfelde nog om je te feliciteren met je EENENDERTIGSTE verjaardag, Roy.
Maar toch een voorzichtige felicitatie van mij...
Kan. Maar neequote:Op zondag 7 december 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of hij wil nu doen alsof hij je niet voor seks wil.
Klinkt goed.quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Californium het volgende:
Dusss.... gister super date gehad en daarna met een vriend gaan zuipen(bij wie ik bleef slapen). Kwam ik op het station: appt ie me of ik bij m kom ontbijten. Lekker met mijn brakke hoofd daarheendusja. Geen sex, wel duidelijk dat hij me niet alleen daarvoor wil
En maar fantaseren dat je Michael Douglas bent in die scene, he?quote:Op zondag 7 december 2014 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu moet ik weer aan deze scene denken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi gebaar Artquote:Op zondag 7 december 2014 14:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net een cup-a-soup gehad ter ere van Royco's verjaardag.
We worden oud Joof.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ach, troost je Roy, over een half jaartje deel ik je leeftijd weer..
Je bent zo oud als je je voordoet Roy..quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We worden oud Joof.
Maar gelukkig worden mannen aantrekkelijker naarmate ze ouder worden
Gelukkig wel. Over 51 dagen ben ik weer 'even oud' als jij.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We worden oud Joof.
Maar gelukkig worden mannen aantrekkelijker naarmate ze ouder worden
Dan ben ik 21quote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voordoet Roy..
Gefeliciteerd Roy!quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor Roy zijn verjaardag:
Tering, jij bent oud.quote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Over 51 dagen ben ik weer 'even oud' als jij.
Dat zou zomaar kunnen, Neel. Ik herkende je UI niet. Al kan dat ook aan m'n slaapgebrek liggenquote:Op zondag 7 december 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden in ze in Amerika 1492 grapjes maken?
quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ben chagrijnig, kutknol. Rechter schouder en deel van de hals keurig geschoren zonder problemen. Wil ik de andere kant doen gaat meneer echt volledig uit zijn plaat. En dan ook echt uit z'n plaat. Hij lag opgegeven moment languit op de poetsplaats. Draak.
Of grapjes over 1812.quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, Neel. Ik herkende je UI niet. Al kan dat ook aan m'n slaapgebrek liggen
Oké, je bent 20.quote:
Ik moet helemaal wennen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of grapjes over 1812.
Optimus Prime, bitch. Robot Jezus.
Slachten dus!quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ben chagrijnig, kutknol. Rechter schouder en deel van de hals keurig geschoren zonder problemen. Wil ik de andere kant doen gaat meneer echt volledig uit zijn plaat. En dan ook echt uit z'n plaat. Hij lag opgegeven moment languit op de poetsplaats. Draak.
Komt wel goed, samzzje. *roos vicee*quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet leuk. Stomme relnicht dat het is.
Leeftijd is maar een getal, gelukkig.quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Shit. Wil je nog wel daten met mij of doe je geen bejaarden?
Optimus Prime heeft mij geleerd wat goed is en wat slecht is. Ik hou zijn idealen dicht bij mijn hart.quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, je bent 20.
[..]
Ik moet helemaal wennen.
Dat doet hij alleen omdat hij van je houdt.quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Wat mooi.:)quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Optimus Prime heeft mij geleerd wat goed is en wat slecht is. Ik hou zijn idealen dicht bij mijn hart.
Niet bij je spark?quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Optimus Prime heeft mij geleerd wat goed is en wat slecht is. Ik hou zijn idealen dicht bij mijn hart.
Geen afwijzing.quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal, gelukkig.
Ipv roosvicee schuif je Samzz een westmalle toe.quote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen afwijzing.![]()
Maar serieus: je hebt een kutdag vandaag op het werk, drink je roosvicee (lust je niet, I know... Toto wist dat niet) en ga met frisse moed die stal weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |