Scheer het dan gewoon helemaal af, lijkt me.quote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar zo kaal worden.
Ja, maar heb je wel meteen zo'n blote billen-gezicht.quote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheer het dan gewoon helemaal af, lijkt me.
Bedankt, voor Moppert was eerder zo te zien.quote:
Dank je.quote:
Nee johquote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar heb je wel meteen zo'n blote billen-gezicht.
Gerard is tegenwoordig net Liberace.quote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Of een Gerard Jolinkje doen.
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn gezicht gebeurd.quote:Op zondag 7 december 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gerard is tegenwoordig net Liberace.
[ afbeelding ].
Hij kan zo bij Madame Tussaud gaan staan als zichzelf.quote:Op zondag 7 december 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
Gerard is tegenwoordig net Liberace.
[ afbeelding ].
Of hij wil nu doen alsof hij je niet voor seks wil.quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Californium het volgende:
Dusss.... gister super date gehad en daarna met een vriend gaan zuipen(bij wie ik bleef slapen). Kwam ik op het station: appt ie me of ik bij m kom ontbijten. Lekker met mijn brakke hoofd daarheendusja. Geen sex, wel duidelijk dat hij me niet alleen daarvoor wil
Thanks Artquote:Op zondag 7 december 2014 13:51 schreef artelligence het volgende:
Ik twijfelde nog om je te feliciteren met je EENENDERTIGSTE verjaardag, Roy.
Maar toch een voorzichtige felicitatie van mij...
Kan. Maar neequote:Op zondag 7 december 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of hij wil nu doen alsof hij je niet voor seks wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |