Dat zou zomaar kunnen, Neel. Ik herkende je UI niet. Al kan dat ook aan m'n slaapgebrek liggenquote:Op zondag 7 december 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden in ze in Amerika 1492 grapjes maken?
quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ben chagrijnig, kutknol. Rechter schouder en deel van de hals keurig geschoren zonder problemen. Wil ik de andere kant doen gaat meneer echt volledig uit zijn plaat. En dan ook echt uit z'n plaat. Hij lag opgegeven moment languit op de poetsplaats. Draak.
Of grapjes over 1812.quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, Neel. Ik herkende je UI niet. Al kan dat ook aan m'n slaapgebrek liggen
Oké, je bent 20.quote:
Ik moet helemaal wennen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of grapjes over 1812.
Optimus Prime, bitch. Robot Jezus.
Slachten dus!quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ben chagrijnig, kutknol. Rechter schouder en deel van de hals keurig geschoren zonder problemen. Wil ik de andere kant doen gaat meneer echt volledig uit zijn plaat. En dan ook echt uit z'n plaat. Hij lag opgegeven moment languit op de poetsplaats. Draak.
Komt wel goed, samzzje. *roos vicee*quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet leuk. Stomme relnicht dat het is.
Leeftijd is maar een getal, gelukkig.quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Shit. Wil je nog wel daten met mij of doe je geen bejaarden?
Optimus Prime heeft mij geleerd wat goed is en wat slecht is. Ik hou zijn idealen dicht bij mijn hart.quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, je bent 20.
[..]
Ik moet helemaal wennen.
Dat doet hij alleen omdat hij van je houdt.quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Wat mooi.:)quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Optimus Prime heeft mij geleerd wat goed is en wat slecht is. Ik hou zijn idealen dicht bij mijn hart.
Niet bij je spark?quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Optimus Prime heeft mij geleerd wat goed is en wat slecht is. Ik hou zijn idealen dicht bij mijn hart.
Geen afwijzing.quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal, gelukkig.
Ipv roosvicee schuif je Samzz een westmalle toe.quote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen afwijzing.![]()
Maar serieus: je hebt een kutdag vandaag op het werk, drink je roosvicee (lust je niet, I know... Toto wist dat niet) en ga met frisse moed die stal weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |