Klinkt goed.quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Californium het volgende:
Dusss.... gister super date gehad en daarna met een vriend gaan zuipen(bij wie ik bleef slapen). Kwam ik op het station: appt ie me of ik bij m kom ontbijten. Lekker met mijn brakke hoofd daarheendusja. Geen sex, wel duidelijk dat hij me niet alleen daarvoor wil
En maar fantaseren dat je Michael Douglas bent in die scene, he?quote:Op zondag 7 december 2014 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu moet ik weer aan deze scene denken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi gebaar Artquote:Op zondag 7 december 2014 14:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net een cup-a-soup gehad ter ere van Royco's verjaardag.
We worden oud Joof.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ach, troost je Roy, over een half jaartje deel ik je leeftijd weer..
Je bent zo oud als je je voordoet Roy..quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We worden oud Joof.
Maar gelukkig worden mannen aantrekkelijker naarmate ze ouder worden
Gelukkig wel. Over 51 dagen ben ik weer 'even oud' als jij.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We worden oud Joof.
Maar gelukkig worden mannen aantrekkelijker naarmate ze ouder worden
Dan ben ik 21quote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voordoet Roy..
Gefeliciteerd Roy!quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor Roy zijn verjaardag:
Tering, jij bent oud.quote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Over 51 dagen ben ik weer 'even oud' als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |