Minstens een krat.quote:Op zondag 7 december 2014 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ipv roosvicee schuif je Samzz een westmalle toe.
quote:The ultimate symbol of vigilante justice, You are vengeance - You are the night - You - Are - BATMAN! We're not exactly sure if you're a millionaire playboy/girl by day, but by night you are the fear that strikes the heart of every criminal in the history of ever. Bold, extremely intelligent, and pretty much the best at everything there is to be the best at - Your sense of responsibility to those less fortunate than yourself is only matched by your extreme paranoia and borderline psychosis. And yes, we're all for the theory of "Bruce Wayne is the mask that Batman wears, not the other way around" - but would you really have rather gotten that as your alter ego? We thought not. Now where's Alfred with the shark repellent?
Ik kreeg ook al Batman..quote:Op zondag 7 december 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
http://www.playbuzz.com/jonb10/who-is-your-alter-ego
[..]
Die had ik ookquote:Op zondag 7 december 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig.quote:
Hey Lolaquote:Op zondag 7 december 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik ben superwoman![]()
Ohai allemaal
quote:Op zondag 7 december 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai allemaal
Lolaquote:Op zondag 7 december 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai allemaal
Ik ben Ziggy.quote:Op zondag 7 december 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:My God.... You. You are unlike any other Alter Ego on this list.. You are the pinnacle of gender-bending rock-and-roll sex symbolism, the top tier of artistic expression through jarringly magnetic pop-god vibes: Ziggy Stardust! There is no melody you cannot master, no harmony you cannot compose, and no set of undies you cannot make spontaneously combust. Pseudo seventies transcendentalism never looked so good - and neither did a red mullet coupled with a full pound of psychedelic makeup. Feminine? Masculine? Who cares when you look this good. Winky face.
quote:A Greek Philosopher
You are a quiet soul who enjoys reading and writing above all else. You spend a lot of your time thinking about religion, philosophy and how to make the world a better place. Just like your past-self, you are likely to influence others around you.
Winky facequote:
denken dat dat elders niet gebeurdquote:Op zondag 7 december 2014 15:48 schreef Fascination het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-sotsji~a3803272/
Wat een heerlijk land is het ook.
"A Vikingquote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef Barbusse het volgende:
En ik ben helemaal niet gewelddadig. Hier kan ik me meer in vinden
http://www.playbuzz.com/rachaelg/who-were-you-in-your-past-life
[..]
treurig . Sowieso ben ik wel eens benieuwd wat er in de sportwereld überhaupt nog clean gebeurd.quote:Op zondag 7 december 2014 16:11 schreef Fascination het volgende:
Nu op npo 1 docu over Russisch dopinggebruik.
Het startschot.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
treurig . Sowieso ben ik wel eens benieuwd wat er in de sportwereld überhaupt nog clean gebeurd.
Is het met jou ook goed?quote:
7.5 graden binnen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
F*ck zeg wat is het koud. Gewoon maar 7,5 graden hier binnen.
Gelukkig bestaat er thee
Poeh, matige isolatie, met verwarming uit blijft het hier nog wel een graad of 15 ook al vriest het buitenquote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, net de verwarming aangezet, hopelijk hebt het snel iets
Ja, was in mijn oude huis ook zo. Hier nu enkel glas en als ik dan een paar dagen niet thuis ben dan al gauw rond de 8 graden als het koud buiten isquote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Poeh, matige isolatie, met verwarming uit blijft het hier nog wel een graad of 15 ook al vriest het buiten
Huuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
F*ck zeg wat is het koud. Gewoon maar 7,5 graden hier binnen.
Gelukkig bestaat er thee
Joh, ik heb helemaal geen kutdagquote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen afwijzing.![]()
Maar serieus: je hebt een kutdag vandaag op het werk, drink je roosvicee (lust je niet, I know... Toto wist dat niet) en ga met frisse moed die stal weer in.
Dekentje erbij, kacheltje aan en een kopje thee. Helpt al iets.quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was in mijn oude huis ook zo. Hier nu enkel glas en als ik dan een paar dagen niet thuis ben dan al gauw rond de 8 graden als het koud buiten is
Kopje thee? I'll need a fuckin' burning bush to get warm thenquote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dekentje erbij, kacheltje aan en een kopje thee. Helpt al iets.
En nogmaals, niks gewend jijquote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kopje thee? I'll need a fuckin' burning bush to get warm then
Ik ook van jou hoorquote:
Wat voor soort pizza?quote:Op zondag 7 december 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zojuist een pizza besteld. Geen kapsalon dus, Kaneel.
Pizza met heel veel salamiquote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor soort pizza?
Sowieso pizzaZou ik ook verkiezen boven kapsalon.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kopje thee? I'll need a fuckin' burning bush to get warm then
Datquote:
Dat krijg je in die tropische contreien.quote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor![]()
Ben het gewoon afgeleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |