SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was één keer. En dat was niet eens de Turken TC, maar die van Monopoly.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foto is anders dan bewegende beelden, kil.
[..]
Ja echt, wist niet eens dat hij lurkte in TC.
Oh oke dan is het een ander verhaal. Genot.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was één keer. En dat was niet eens de Turken TC, maar die van Monopoly.
Oow die gare TC, oke dan begrijp ik :$quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was één keer. En dat was niet eens de Turken TC, maar die van Monopoly.
Valla zelfde probleem meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wilde ik een keer om 03.30 naar een Macdonalds/BC, waren ze dicht
Burger Cing?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wilde ik een keer om 03.30 naar een Macdonalds/BC, waren ze dicht
ZIE JE WAT HONGER MET ME DOET.quote:
Ja het was hier langs de snelweg, en maar tot 02:00 open. Waar slaat dat nou opquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla zelfde probleem meegemaakt.![]()
Was in Eindhoven maar alsnog.
Dit klopt niet laquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Qenget axore? En dat moet een Koerd voorstellen.
oke whatever. geef het op.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit klopt niet la
Of het moet een hele rare dialect zijn. Beetje zoals het Limbogs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
3:30 hoor je gewoon te slapen, tenzij het ramadan is, dan bunker je.Ochtendmens gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3:30 hoor je gewoon te slapen, tenzij het ramadan is, dan bunker je.DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
3:30 hoor je gewoon te slapen, tenzij het ramadan is, dan bunker je.Je hebt het tegen iemand die nachtdiensten draait/draaide en tegen een papzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik beide.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die nachtdiensten draait/draaide en tegen een papzak.
true je hebt gelijk maar je moet het met een hapje tony chocolonely caramel sea salt nemenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die nachtdiensten draait/draaide en tegen een papzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe was heel populair bij ons thuis een tijdje terug. Mijn neefje kon dat niet uitspreken en zei 'tipizz'.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
Ik vind 'tipsiz' wel een leuke in het Turks
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
true je hebt gelijk maar je moet het met een hapje tony chocolonely caramel sea salt nemenZonder je uitleg was ik er nooit gekomen. LYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
thanksssquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zonder je uitleg was ik er nooit gekomen. LY
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
true je hebt gelijk maar je moet het met een hapje tony chocolonely caramel sea salt nemenJe grappen uitleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertrouw op het intellect van je publiek, KB.
Lol lmfo lmfo!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hehe was heel populair bij ons thuis een tijdje terug. Mijn neefje kon dat niet uitspreken en zei 'tipizz'.
Was heel grappig als je erbij was geweest enzo.
Nee is niet uitleggen, ik wijs ze er gewoon op[, vor de zekerheid, dan krijg je ook geen sylvesterrr toestanden snapjequote:
quote:
Ik moest het opzoekenquote:
Ik heb er niet eens eens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet wat je vraagt he? H7h7h7
Maar we kunnen eerst ook gezellig eten. Don't rush it
Dit was niet echt een sylvesterrrgrap, KB. Je bevindt je nu op glad ijscuypje, hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee is niet uitleggen, ik wijs ze er gewoon op[, vor de zekerheid, dan krijg je ook geen sylvesterrr toestanden snapje
[..]
Lol wat?quote:
hahaoohih ik zag het wel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit was niet echt een sylvesterrrgrap, KB. Je bevindt je nu op glad ijscuypje, hoor.
Dit was een sylv grapjequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit was niet echt een sylvesterrrgrap, KB. Je bevindt je nu op glad ijscuypje, hoor.
Shit. Wat heb ik gezegd?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lol wat?
Even gegoogled. Klopt bijna niks van die site waar je het vandaan haalt en je eigen post is de enige andere plek waar het gebruikt wordt.
Bimje betekent iets anders
Wow. Ik zei fuck me tegen jou?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat het laatste woord weg en verander de 's' naar een 'f'
VERGEET DIE SITE FF. We bespreken het nu inhoudelijk. When what where??!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wow. Ik zei fuck me tegen jou?![]()
![]()
Die site is gewoon om niet-Koerden te trollen.
Spotify heeft nu ook ASMR. Een man die ik op youtube niet kan uitstaan (steeds lippen likkenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Pazarda ananas aldırdım.
Pazarda anana saldırdım.
Turks is zo veelzijdig.
Sam Cooke zingt het mooier...quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
VERGEET DIE SITE FF. We bespreken het nu inhoudelijk. When what where??!
Pitten
Otis Redding
Dat feel wanneer mensen met droge tong gaan praten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Spotify heeft nu ook ASMR. Een man die ik op youtube niet kan uitstaan (steeds lippen likken) is wel oke op spotify. Zijn reeks heet 'pineapple massage'.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sla zo'n donut kapot met blote vuisten
Haha, ananas deyince o mu aklina geldi?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Spotify heeft nu ook ASMR. Een man die ik op youtube niet kan uitstaan (steeds lippen likken) is wel oke op spotify. Zijn reeks heet 'pineapple massage'.
Resimler!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cheesecake is lekker.
Fuck yeah. Fuck die topping.
Heb net al gehad, van Tony Chocoloneyquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga warme chocolademelk met slagroom maken.Iemand slokje?
Hebben zij ook chocomelk of heb je zelf een reep gebruikt voor de chocolademelk? In het laatste geval zou Borte je doodslaan voor het onrespectvol omgaan met de reep.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb net al gehad, van Tony Chocoloney
Niet waar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben zij ook chocomelk of heb je zelf een reep gebruikt voor de chocolademelk? In het laatste geval zou Borte je doodslaan voor het onrespectvol omgaan met de reep.
Afiyet olsun.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cheesecake is lekker.
Fuck yeah. Fuck die topping.
Morgenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, ananas deyince o mu aklina geldi?
[..]
Resimler!
Dat hebben wij elke maand.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat is dit gevoel in mn keel en waterige afscheiding bij mn ooghoeken :c <3
Oeps, I stand corrected.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik doe ook weleens chocolademelk maken met choco van tony.
Vooral voor de sier. Qua stevigheid maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Maakt het nog wat uit of je de hoeken bij de bodem van de cheesecake wat omhoog doet (voor de stevigheid en afhankelijk of je het met springvorm maakt of niet) of maakt dat niets uit en is het gewoon voor de sier?
quote:4 pakjes monchou
200 gram witte chocolade
150 gram suiker
150 gram ongeklopte slagroom
digestive koekjes voor de bodemlaag en boter erbij natuurlijk
en dan in de koelkast
O, oké. Ik vind dat er wel mooier uitzien ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vooral voor de sier. Qua stevigheid maakt het niet uit.![]()
Heb je recept nog gevonden? Vraag aan kaabee anders.
Chocolademelkquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben zij ook chocomelk of heb je zelf een reep gebruikt voor de chocolademelk? In het laatste geval zou Borte je doodslaan voor het onrespectvol omgaan met de reep.
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, oké. Ik vind dat er wel mooier uitzien ja.
Nee, ik heb nog niet gekeken. Ik ga het morgen opzoeken. Bedankt voor de moeite van het uittypen.
Wss wel als je het rauw eet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
Grappig.. wist niet dat er alcohol vrij komt als brood rijzende is.
Maakt dat brood haram?
wow ik ben vet liefquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Chocolademelk
Fokking duur maar deze week in de aanbiedingc heb 3 pakken gekocht
Bortsyh is 1 van de enige mensen naast mama waar ik echt bang voor zou kunnen zijn
Dus als je alco kookt is t ook weg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wss wel als je het rauw eet.Maar na het bakken is het weer weg.
Yes, verdampt. Bij flamberen enzo daalt alcohol percentage behoorlijk. Maar in brood is het zo weinig dat het wss sowieso niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus als je alco kookt is t ook weg.
Thnx! Is dit de laatste versie? Volgens mij zei mrstylo iets over minder eieren ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.
Zou sowieso die pagina even doorlezen.
hier komt het hoorquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef mingling het volgende:
Ik heb een serieuze vraag voor jullie.
quote:
it is recept van klasgenoot van mequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar is de vruchtensap, hè? Ik vertrouw deze niet.
Ik heb altijd geflambeerde zalm lopen eten bij de sushiboer, vandaag ook weer, want helemaal niet bij stilgestaan dat dat ook alweer met alcohol wordt bereid en niet volledig verdampt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yes, verdampt. Bij flamberen enzo daalt alcohol percentage behoorlijk. Maar in brood is het zo weinig dat het wss sowieso niks uitmaakt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb altijd geflambeerde zalm lopen eten bij de sushiboer, vandaag ook weer, want helemaal niet bij stilgestaan dat dat ook alweer met alcohol wordt bereid en niet volledig verdampt.
Ja, had ik door. Maar gebakken cheesecake is superieur aan deze.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
it is recept van klasgenoot van me
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb altijd geflambeerde zalm lopen eten bij de sushiboer, vandaag ook weer, want helemaal niet bij stilgestaan dat dat ook alweer met alcohol wordt bereid en niet volledig verdampt.
quote:
Yeaah dit is laatste.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx! Is dit de laatste versie? Volgens mij zei mrstylo iets over minder eieren ofzo.
Ik denk het ook ja. Maar hij was heilig ervan overtuigd dat zijne de beste wasquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, had ik door. Maar gebakken cheesecake is superieur aan deze.
TM elke keer na sushi eten:quote:
Stoer doen ipv estagfirullah te zeggenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Genoten zolang het nog kon.
We don't care.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:54 schreef mingling het volgende:
Luister, er zitten tussen jullie vast wel ex-moslims. Hoe ga je daarmee om? Kom je ervoor uit of vermijd je gewoon alle religie gerelateerde onderwerpen? En wat zou je ervan vinden als iemand uit je omgeving zou zeggen ik geloof eigenlijk niet?
Houdt ons tenminste van de straat, jeweettoch.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:05 schreef Landysh het volgende:
Gefeliciteerd peepz. Weer een hele dag op fok doorgebracht.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:05 schreef Landysh het volgende:
Gefeliciteerd peepz. Weer een hele dag op fok doorgebracht.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Houdt ons tenminste van de straat, jeweettoch.
Jullie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan dit.Wij FOK!ken gewoon in bescheiden- en nuchterheid.
Ga vanaf nu de weken tellen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
En ik ben zooooo moe. Vond t al zo raar. Maar tis zo ver mensen
PMS.
Meer tijd voor FOK! dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:18 schreef Landysh het volgende:
Weet je hoe fijn het is om laat op te blijven zonder je zorgen te maken over je ritme en werk. Had deze week mijn laatste vroege dienst, volgende week laat en daarna nacht en dan is het over.
Gecondoleerd met ei, sterktequote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
En ik ben zooooo moe. Vond t al zo raar. Maar tis zo ver mensen
PMS.
Turkije en de Turkse mens in een notendop.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Mama vertelde me laatst dat zij een hoofddoek is gaan dragen na het trouwen, want haar schoonmoeder en co zeiden dat dat beter was. Totdat mijn ubernationalist en zgn moderne opa haar dat verbood.
Vond t wel apart.
modern dus?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Mama vertelde me laatst dat zij een hoofddoek is gaan dragen na het trouwen, want haar schoonmoeder en co zeiden dat dat beter was. Totdat mijn ubernationalist en zgn moderne opa haar dat verbood.
Vond t wel apart.
Mijn moeder heeft juist na het trouwen afgedaan lol.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Vond t wel apart.
Voor die tijd wel.. Nu ben je als pinguin ala mevrouw Erdogan met je puike jas weer helemaal de hip en modern.quote:
Ja klopt. Maar mijn plannen zijn uitgesteld jammer genoeg. Dus ik heb komende tijd vrije tijd over.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ging je vorige week niet voor een paar maanden stoppen met Fok!?
Inderdaad. Kara çarsaf zag je bijvoorbeeld alleen maar in de grote steden; de dorpelingen deden het op de manier zoals jij zegt. Die türban met glitterstof en dergelijke zijn recente modes. Grappige is dat er een sahih hadith bestaat waarin wordt gezegd dat vrouwen het haar onder hun hoofddoek niet moeten opzetten als 'de bult van een kameel', precies wat ze tegenwoordig doen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:33 schreef Landysh het volgende:
Maar mijn moeder heeft sowieso niet de 'alle-haren-bedekt' hoofddoek gedragen. Waar de fuck komt die traditie vandaan anyway? Turkse vrouwen droegen hun hoofddoeken nonchalant. Er was altijd wel een beetje haar te zien. Zelfs als ik kijk naar de foto's van mijn oma en haar vriendinnen van toen ze net in NL waren, allemaal de hoofddoek op de oude manier. Je zag bij alle vrouwen de haren.
Maar nu? Of je draagt hoofddoek en je ziet geeeeneeen haar, of helemaal niet. Zo raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze foto is gecropped. Op de hele foto zie je haar lange haren nog vanonder haar hoofddoek komen.
Exactly.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Kara çarsaf zag je bijvoorbeeld alleen maar in de grote steden; de dorpelingen deden het op de manier zoals jij zegt. Die türban met glitterstof en dergelijke zijn recente modes. Grappige is dat er een sahih hadith is waarin wordt gezegd dat vrouwen het haar onder hun hoofddoek niet moeten opzetten als de bult van een kameel, precies wat ze tegenwoordig doen.
Ik heb nog foto's uit de jonge jaren van mijn oma in het dorp waarin ze gewoon met twee dikke vlechten en daarover losjes een hoofddoek staat. Jaren '50 is dat, geloof ik.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:40 schreef Landysh het volgende:
Dit is mijn oma uit Turkije in haar jongeren jaren. Mind you dat ze uit de meest achtergestelde gebieden van TR komt en haar hele leven een dorpsvrouw is geweest. Niks modern dus. Maar toch droegen ze hun hoofddoeken allemaal zoIk vind helemaal mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze foto is gecropped. Op de hele foto zie je haar lange haren nog vanonder haar hoofddoek komen.
Flikker toch een eind op. Volgens mij is ongeveer de helft van de Turken hier niet gelovig. Wij hebben toch gezegd dat het ons geen bal boeit? En voor de rest zijn dit zulke uitgekauwde onderwerpen dat er nu blijkbaar geen behoefte aan is om het nog een keer te besprekene. Sowieso, wtf ben jij dat wij jou moeten antwoorden. Je post hier niet twee minuten mee. Plz newbie, cry me a river.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:42 schreef mingling het volgende:
Aha zelfs online en anoniem is t onderwerp taboe. Jammer.
Lekker assertief.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op. Volgens mij is ongeveer de helft van de Turken hier niet gelovig. Wij hebben toch gezegd dat het ons geen bal boeit? En voor de rest zijn dit zulke uitgekauwde onderwerpen dat er nu blijkbaar geen behoefte aan is om het nog een keer te besprekene. Sowieso, wtf ben jij dat wij jou moeten antwoorden. Je post hier niet twee minuten mee. Plz newbie, cry me a river.
Niet omdat er een taboe op rust, maar dit soort dingen zijn hier al vaak besproken en nu even geen zin om er serieus op in te gaan. Er zijn hier zowel gelovige als niet-gelovige Turken en niet-Turken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:42 schreef mingling het volgende:
Aha zelfs online en anoniem is t onderwerp taboe. Jammer.
niemand droeg bijna hoofddoek, geloof ik. In dorpjes wel, maar in bagdad al veeeel minder. Mn moeder mocht geen hoofddoek dragen van mn vader bv, later is ze wel gaan dragen.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:40 schreef Landysh het volgende:
Dit is mijn oma uit Turkije in haar jongeren jaren. Mind you dat ze uit de meest achtergestelde gebieden van TR komt en haar hele leven een dorpsvrouw is geweest. Niks modern dus. Maar toch droegen ze hun hoofddoeken allemaal zoDie had je al eens gepost ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze foto is gecropped. Op de hele foto zie je haar lange haren nog vanonder haar hoofddoek komen.Zal ook een keer die foto van mijn oma eens posten.
''Benim naçiz vücudum nasıl olsa bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ebediyen yaşayacaktır.''quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Modetrends komen en gaan
Maar...
Toerkai..
Zal altijd blijven bestaan
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker assertief.Ja sorry hoor. Ik reageer met we don't care en omdat hij verder geen reacties krijgt zou het onderwerp taboe moeten zijn. Nee, het zou niks te maken kunnen hebben met het feit dat wij het nu over koetjes en kalfjes hebben en gewoon geen zin hebben in een uitgekauwd serieus onderwerp of dat dit topic om de haverklap wordt bezocht door trolls die altijd halve gare reacties achterlaten en dan weer weggaan. Het is gewoon taboe, daarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stel je eens voor, post een paar extra comments en probeer dan een serieus onderwerp aan te snijden. Wat een narcist zeg.
Jaa, dit gaat over steden. Maar ik bedoel dorpen. Wat was de hoofddoekstijl in Iraakse dorpen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niemand droeg bijna hoofddoek, geloof ik. In dorpjes wel, maar in bagdad al veeeel minder. Mn moeder mocht geen hoofddoek dragen van mn vader bv, later is ze wel gaan dragen.
Tegenwoordig dragen veel vrouwen hoofddoek zodat ze niet lastig gevallen worden, maar ook niet alle vrouwen hoor. Heel veel lopen er als hoeren bij.![]()
ik weet het eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaa, dit gaat over steden. Maar ik bedoel dorpen. Wat was de hoofddoekstijl in Iraakse dorpen?
Groot.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Groot.
Ze zei dat je een grote poep bent.
Dus sommige scheldwoorden kloppen wel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Groot.
Ze zei dat je een grote poep bent.
Mijn post was totaal niet serieus bedoeld. Maar toch fijn dat je er zo diep op ingaat. En ik ben je ook wel met je eens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik reageer met we don't care en omdat hij verder geen reacties krijgt zou het onderwerp taboe moeten zijn. Nee, het zou niks te maken kunnen hebben met het feit dat wij het nu over koetjes en kalfjes hebben en gewoon geen zin hebben in een uitgekauwd serieus onderwerp of dat dit topic om de haverklap wordt bezocht door trolls die altijd halve gare reacties achterlaten en dan weer weggaan. Het is gewoon taboe, daarom.![]()
Stel je eens voor, post een paar extra comments en probeer dan een serieus onderwerp aan te snijden. Wat een narcist zeg.
Toerkai forever abiquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Benim naçiz vücudum nasıl olsa bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ebediyen yaşayacaktır.''
M.K. Atatürk
Geen zin om topic te lezenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dus sommige scheldwoorden kloppen wel.
Dat waren tijden toen je nog vervolgd kon worden omdat je een baard droeg of een Arabisch koran bezat, dus niet zo snel conclusies trekken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Exactly.![]()
Maar serieus ALLE Turkse vrouwen droegen hun hoofddoeken zo.
Als ze op de na foto's hetzelfde haar hadden zou dat voor mij geen verschil maken. Zie nu amper verschil in het haar bij de meeste.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
http://www.theladbible.com/albums/pornstars-without-make-up
Dit zijn niet alleen with and without make-up foto's, maar before and after styling foto's. Op de foto's zonder make-up is bij bijna alle vrouwen de haren ook niet gedaan. Terwijl in de make-up foto's de haren ook helemaal zijn styled enzo. Beetje stom zo.
Come again?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ze op de na foto's hetzelfde haar hadden zou dat voor mij geen verschil maken. Zie nu amper verschil in het haar.
wow. Die derde heeft iets mannelijks in haar gezicht zeg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
http://www.theladbible.com/albums/pornstars-without-make-up
Dit zijn niet alleen with and without make-up foto's, maar before and after styling foto's. Op de foto's zonder make-up is bij bijna alle vrouwen de haren ook niet gedaan. Terwijl in de make-up foto's de haren ook helemaal zijn styled enzo. Beetje stom zo.
Plz.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat waren tijden toen je nog vervolgd kon worden omdat je een baard droeg of een Arabisch koran bezat, dus niet zo snel conclusies trekken.
Wel cute though.quote:Op zondag 7 december 2014 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wow. Die derde heeft iets mannelijks in haar gezicht zeg.
En jij spreekt namens iedereen hier dus? En ik weet nog een uitgekauwd onderwerp...cheesecake....quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op. Volgens mij is ongeveer de helft van de Turken hier niet gelovig. Wij hebben toch gezegd dat het ons geen bal boeit? En voor de rest zijn dit zulke uitgekauwde onderwerpen dat er nu blijkbaar geen behoefte aan is om het nog een keer te besprekene. Sowieso, wtf ben jij dat wij jou moeten antwoorden. Je post hier niet twee minuten mee. Plz newbie, cry me a river.
Wat voor conclusies worden er dan getrokken en wat heeft dat met de hoofddoekstijl van Turkse dorpelingen te maken? Zo droegen Turkse dorpsvrouwen al eeuwenlang hun hoofddoeken. Kijk bijvoorbeeld eens naar foto's van vrouwen bij de Qashqai-Turken in Iran...quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat waren tijden toen je nog vervolgd kon worden omdat je een baard droeg of een Arabisch koran bezat, dus niet zo snel conclusies trekken.
Het model verschilt bij veel foto's niet veel. Voor mij als man in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Come again?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, een lurker.quote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef mingling het volgende:
[..]
En jij spreekt namens iedereen hier dus? En ik weet nog een uitgekauwd onderwerp...cheesecake....
Ik ken de users in dit topic goed genoeg om te kunnen concluderen dat de reden dat ze niet reageren niet is omdat ze dit onderwerp als taboe beschouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef mingling het volgende:
[..]
En jij spreekt namens iedereen hier dus? En ik weet nog een uitgekauwd onderwerp...cheesecake....
Dit zou in de TT moeten staan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
En cheesecake wordt hier iedere week wel een keer gebakken. Het is interessant en daarom krijgt het reacties. Jij niet. Doei.
Make-up.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar wat een verschil kan make-up maken zeg. Die vrouwen zijn op de eerste foto's gewoon standaard uitziende girl next doors en opeens met make-up, bammm.
Ik vind veel er zelf vrij onaantrekkelijk uitzien zonder make-up.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar wat een verschil kan make-up maken zeg. Die vrouwen zijn op de eerste foto's gewoon standaard uitziende girl next doors en opeens met make-up, bammm.
skkltjequote:Op zondag 7 december 2014 00:07 schreef mrstylo het volgende:
Over cheesecake praten.
Alleen sukkels doen dat
hmm, ja ik ook denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Make-up.![]()
Maar als ik mocht kiezen tussen goed gestyled haar en make-up, dan zou ik zo voor goed gestyled haar gaan. Deuce snapt het dus ekkt niet.
dus je vindt me lelijkquote:Op zondag 7 december 2014 00:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind veel er zelf vrij onaantrekkelijk uitzien zonder make-up.![]()
Best eng hoe erg ik gewend ben aan het zien van vrouwen met make-up dat ik zo veel vrouwen zonder make-up niet mooi vind.
Ik heb helemaal niks over jou gezegd.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm, ja ik ook denk ik.
[..]
dus je vindt me lelijk
je bent make-up gewend.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks over jou gezegd.
kan een oorzaak zijn,.quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Liggen die oneffenheden in de huid eigenlijk bijna altijd aan de foundation en dergelijk die ze er steeds op smeren? Dus min of meer een vicieuze cirkel: oneffenheden door foundation --> foundation smeren door oneffenheden weg te werken --> oneffenheden door foundation --> foundation smeren door oneffenheden weg te werken --> ...
All tease, no please.quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
TM heeft mij een keer zonder make-up gezien. En stom haar. Maar mijn huid zag er toen nais uit dus heb een make-uploze pic op whapp geplaatst.
Ja, want soldaten die kwamen controleren waren geen ambtenaars.quote:Op zondag 7 december 2014 00:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Plz.
Wat een idioot ben jij soms zeg. Het gaat hier over ongeschoolde dorpsvrouwen die nooit in hun leven een ambtenaar hebben gezien.
Ok bedankt voor je reactie. Het gaat eigenlijk meer om mezelf zeg maar. Hoe ermee om te gaan. Snap dat t nu niet interessant is voor jullie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet omdat er een taboe op rust, maar dit soort dingen zijn hier al vaak besproken en nu even geen zin om er serieus op in te gaan. Er zijn hier zowel gelovige als niet-gelovige Turken en niet-Turken.
Ja, inderdaad. Het dragen van hoofddoeken was helemaal verboden, ook thuis. Alleen hoofddoeken waarbij de haren gezien konden worden waren oke. Dit allemaal is gebeurd. Niemand in mijn familie, mijn oma, overgrootoma en alle andere vrouwen in de familie hebben hier nooit van gehoord of meegemaakt, maar dat is omdat ze zijn gebrainwashed. Ataturk kon dat.quote:Op zondag 7 december 2014 00:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, want soldaten die kwamen controleren waren geen ambtenaars.
Gaat over dat jij geen moslim meer bent of dat je vriend geen moslim meer is?quote:Op zondag 7 december 2014 00:14 schreef mingling het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je reactie. Het gaat eigenlijk meer om mezelf zeg maar. Hoe ermee om te gaan. Snap dat t nu niet interessant is voor jullie.
Was dat zonder make-up? Niet eens opgemerkt.quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
TM heeft mij een keer zonder make-up gezien. En stom haar. Maar mijn huid zag er toen nais uit dus heb een make-uploze pic op whapp geplaatst.
toz je zei nog dat ik er zonder make-up niet erg uitzag, je wist dat het zonder make-up was voordat ik het zei.quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was dat zonder make-up? Niet eens opgemerkt.
Lol nee, daar heb ik mascara en eyeliner op.quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o dacht de huidige whatsappfoto.
Leek me al onwaarschijnlijk![]()
En nee was toen in irannnnn
wat slecht van TMquote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
toz je zei nog dat ik er zonder make-up niet erg uitzag, je wist dat het zonder make-up was voordat ik het zei.
zeker blonde vrouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb geleerd dat je tegen vrouwen zonder make-up nooit moet zeggen dat ze er ziek uitzien
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 7 december 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat slecht van TM
deuce zou het waarschijnlijk niet opgemerkt hebben
Die opmerking krijg ik ook weleens. Maar is niet zo raar. Mensen zijn gewend om je op een manier te zien en wanneer dat verandert - andere kleur etc, gaan ze denken dat je ziek bent.quote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb geleerd dat je tegen vrouwen zonder make-up nooit moet zeggen dat ze er ziek uitzien
Echt? Waarom dan niet?quote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
O, dat weet ik dan niet meer. Maar het zag er inderdaad gewoon prima uit.quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
toz je zei nog dat ik er zonder make-up niet erg uitzag, je wist dat het zonder make-up was voordat ik het zei.
De vluchtingen die uit Kars naar onze dorp kwamen, droegen gewoon zwarte gewaden.quote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat voor conclusies worden er dan getrokken en wat heeft dat met de hoofddoekstijl van Turkse dorpelingen te maken? Zo droegen Turkse dorpsvrouwen al eeuwenlang hun hoofddoeken. Kijk bijvoorbeeld eens naar foto's van vrouwen bij de Quashqai-Turken in Iran...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo denken wij mannen ook, maar ik pas wel opquote:Op zondag 7 december 2014 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die opmerking krijg ik ook weleens. Maar is niet zo raar. Mensen zijn gewend om je op een manier te zien en wanneer dat verandert - andere kleur etc, gaan ze denken dat je ziek bent.
Worden ze Super Stimo 4quote:
Heb het opgezocht. Ik had toen ook geen filter gebruikt en dat was jou opgevallen denk ik. Je had geschreven 'geen reden om te bewerken' hehe.quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dat weet ik dan niet meer. Maar het zag er inderdaad gewoon prima uit.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo denken wij mannen ook, maar ik pas wel op
[..]
Worden ze Super Stimo 4
Smooooooooooooooooooooooooooooooooothquote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb het opgezocht. Ik had toen ook geen filter gebruikt en dat was jou opgevallen denk ik. Je had geschreven 'geen reden om te bewerken' hehe.
ik dacht datttt omdat ze opeens superleuke foto had ingesteld mrja jmr jmrquote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uh... Door te doen alsof je die foto ook hebt gezien.
Dat ik geen moslim meer ben. Al heel lang niet meer. Je moet er eigenlijk zo omheen praten tegenover familie vrienden. Met ramadan bv.wil iedereen weten waarom je niet meedoet. Of als er gewoon algemene discussies zijn over wat wel en niet toegestaan is in de islam kan je niet zeggen het kan me niks schelen want ik geloof toch niet.quote:Op zondag 7 december 2014 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat over dat jij geen moslim meer bent of dat je vriend geen moslim meer is?
Want ik weet hoe je in beide gevallen ermee om kan gaan
Zomaar mijn PUA lines hier blootgeven.quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb het opgezocht. Ik had toen ook geen filter gebruikt en dat was jou opgevallen denk ik. Je had geschreven 'geen reden om te bewerken' hehe.
nee was echt niet zo bedoeldquote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die opmerking kwam anders negatief op mij over. Ga ga jij.
O. Het was positief dat ik niet zou zien dat ze geen makeup op had?quote:Op zondag 7 december 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee was echt niet zo bedoeld![]()
Im gonna follow u untillll u luv me
Doe net als Turken. Zeg dat je hoofdpijn hebt. hhhhhquote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef mingling het volgende:
[..]
Dat ik geen moslim meer ben. Al heel lang niet meer. Je moet er eigenlijk zo omheen praten tegenover familie vrienden. Met ramadan bv.wil iedereen weten waarom je niet meedoet. Of als er gewoon algemene discussies zijn over wat wel en niet toegestaan is in de islam kan je niet zeggen het kan me niks schelen want ik geloof toch niet.
Mike Tyson quote verkrachtenquote:Op zondag 7 december 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee was echt niet zo bedoeld![]()
Im gonna follow u untillll u luv me
Ik dacht dat ze een Lady Gaga nummer verkrachtte.quote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mike Tyson quote verkrachten
Het is 'I'll fuck you til you love me'
''Float like a butterfly, sting like a bee. The hands can't hit what the eyes can't see.''quote:
dit ja maar wist de tekst niet meer zo goed dus deed ik maar watquote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een Lady Gaga nummer verkrachtte.
Of 2 Chainz:quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Float like a butterfly, sting like a bee. The hands can't hit what the eyes can't see.''
Of Bruce Lee, ook al is ongerelateerd aan dit gesprek...
quote:She got a big booty so I call her Big Booty
Weet niet wat erger is: dat jij de tekst verkeerd hebt, of dat ik wist dat het en Lady Gaga nummer is.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit ja maar wist de tekst niet meer zo goed dus deed ik maar wat
Was andere maar nu heb je gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht datttt omdat ze opeens superleuke foto had ingesteld mrja jmr jmr
quote:Op zondag 7 december 2014 00:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is: dat jij de tekst verkeerd hebt, of dat ik wist dat het en Lady Gaga nummer is.I'm your biggest fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll follow you until you love me
Papa-paparazzi
Read more: Lady GaGa - Paparazzi Lyrics | MetroLyrics
Wat deed ik verkeerd danoh im gonna ipv ill follow you
Nouja tis wat het us
Deuce en ik voelen ons buitengesloten. Jammer ditquote:
Echt hè.quote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce en ik voelen ons buitengesloten. Jammer dit
zo voelen wij ons ook, met je privéquote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce en ik voelen ons buitengesloten. Jammer dit
Jij hebt mij ook zonder make-up gezienquote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo voelen wij ons ook, met je privé
Goed zo, meid.quote:Op zondag 7 december 2014 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me
Papa-paparazzi
Read more: Lady GaGa - Paparazzi Lyrics | MetroLyrics
Wat deed ik verkeerd danoh im gonna ipv ill follow you
Nouja tis wat het us
Ik denk zonder die opmerking ook.quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Landysh het volgende:
Na die opmerkingen van jullie over vrouwen zonder make-up krijgen jullie 'm echt niet te zien heur.
Mij ook.quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook zonder make-up gezien
ik heb je op tc niet eens gezien, backstabberquote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook zonder make-up gezien
Ik was ook nooit op TC. Ik zat op een andere. Met zagros toenquote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb je op tc niet eens gezien, backstabber
Hier nog 1quote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Deuce92 het volgende:
Stylo spit zoveel waarheid vannacht. Ik kan alles wel quoten.
quote:She say she only fucked like 4-5 niggas, so you know you gotta multiply by 3
- Mozart
Ik heb sowieso nog nooit een foto van jou gezien, zelfs niet met makeup.quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Landysh het volgende:
Na die opmerkingen van jullie over vrouwen zonder make-up krijgen jullie 'm echt niet te zien heur.
Jammer.quote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit een foto van jou gezien, zelfs niet met makeup.![]()
En die weerspiegeling in een ruit telt niet.
daar heb ik ook gezeten en toen ik weg ging kwam jij binnen dus fyquote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was ook nooit op TC. Ik zat op een andere. Met zagros toen
[..]
Hier nog 1
[..]
Wiens schuld is dat? Ik kwam alleen voor jou onlinequote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daar heb ik ook gezeten en toen ik weg ging kwam jij binnen dus fy
hihahoquote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wiens schuld is dat? Ik kwam alleen voor jou online
quote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wiens schuld is dat? Ik kwam alleen voor jou online
Zolang post jij niet eens mee? En waar en wanneer?quote:Op zondag 7 december 2014 00:46 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb ooit een foto van borte gezien. Maar dat was jaren geleden
Typisch kbquote:Op zondag 7 december 2014 00:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt slecht dat KB zoiets flikt. Zo two-faced.
Op school heel lief en op FOK altijd zo. Ik begrijp haar nietquote:Op zondag 7 december 2014 00:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt slecht dat KB zoiets flikt. Zo two-faced.
Wat een baasje was hijquote:Op zondag 7 december 2014 00:47 schreef Landysh het volgende:
AryaMehr had mijn foto's van een ander forum opgeslagen en toen ging die ze hier steeds posten elke keer als hij vastliep in een discussie.![]()
Jawel. Op fok. Maar ik weet niet percies waar.quote:Op zondag 7 december 2014 00:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zolang post jij niet eens mee? En waar en wanneer?
Huh, hoe is-ie daar dan aan gekomen? Postten jullie op hetzelfde forum?quote:Op zondag 7 december 2014 00:47 schreef Landysh het volgende:
AryaMehr had mijn foto's van een ander forum opgeslagen en toen ging die ze hier steeds posten elke keer als hij vastliep in een discussie.![]()
Ik zag je :$quote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was ook nooit op TC. Ik zat op een andere. Met zagros toen
[..]
Hier nog 1
[..]
Hoe kwam hij aan die naaktfoto?quote:Op zondag 7 december 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een baasje was hij
Ban gekregen, omdat hij naaktfoto van Yvonne plaatste
Ik heb hem ooit die sites gegeven omdat hij geïnteresseerd was in DNA enzo. Maar volgens mij heeft hij ze van een andere hater gekregen ofzo. You know me, heb veel haterz daar.quote:Op zondag 7 december 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, hoe is-ie daar dan aan gekomen? Postten jullie op hetzelfde forum?
Fok.rar volgens mijquote:
Kon soms wel leuk discussiëren, maar was iemand die altijd gelijk wilde krijgenquote:Het is imo de ultieme manier om je zwakheid te laten zien. Het gaat verder dan ad-hominem, gelijk mensen aanvallen omdat je niet gelijk hebt.
Was een rar bestand met allemaal (naakt)foto's van users. ijsmeis.rar had je ookquote:
Echt veel weirdo's die foto's van dames opslaan daar, volgens mij (ook hier, vermoed ik). Als man hoef je daar minder voor te vrezen, maar toch haal ik foto's als ik die post niet veel later toch liever weg.quote:Op zondag 7 december 2014 00:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit die sites gegeven omdat hij geïnteresseerd was in DNA enzo. Maar volgens mij heeft hij ze van een andere hater gekregen ofzo. You know me, heb veel haterz daar.![]()
Maar sowieso gaat het over foto's van jaren terug. Dus het boeit mij weinig.
En daarom ging hij dus over in schelden en mensen persoonlijk aanvallen, dreigen met het plaatsen van foto's en ze ook plaatsen etc. etc. Ik weet niet wat daar leuk aan is.quote:Op zondag 7 december 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
Kon soms wel leuk discussiëren, maar was iemand die altijd gelijk wilde krijgen
Daarom altijd als een paranoïde gedragenquote:Op zondag 7 december 2014 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt veel weirdo's die foto's van dames opslaan daar, volgens mij (ook hier, vermoed ik). Als man hoef je daar minder voor te vrezen, maar toch haal ik foto's als ik die post niet veel later toch liever weg.
Ik herinner me het anders bij onze dorps alevieten. Alles dicht op ogen en neus na. Maar zij deden het anders om, niet sunni stijl zeg maar. Denk meer Koerdisch stijl.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:33 schreef Landysh het volgende:
Maar mijn moeder heeft sowieso niet de 'alle-haren-bedekt' hoofddoek gedragen. Waar de fuck komt die traditie vandaan anyway? Turkse vrouwen droegen hun hoofddoeken nonchalant. Er was altijd wel een beetje haar te zien. Zelfs als ik kijk naar de foto's van mijn oma en haar vriendinnen van toen ze net in NL waren, allemaal de hoofddoek op de oude manier. Je zag bij alle vrouwen de haren.
Maar nu? Of je draagt hoofddoek en je ziet geeeeneeen haar, of helemaal niet. Zo raar.
Ja een josti (echt een Weissman type, iets gestoorder alleen, no hard feelings weissquote:Op zondag 7 december 2014 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt veel weirdo's die foto's van dames opslaan daar, volgens mij (ook hier, vermoed ik). Als man hoef je daar minder voor te vrezen, maar toch haal ik foto's als ik die post niet veel later toch liever weg.
Ga slapen lan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik herinner me het anders bij onze dorps alevieten. Alles dicht op ogen en neus na. Maar zij deden het anders om, niet sunni stijl zeg maar. Denk meer Koerdisch stijl.
Totally anders: fuck me. Ben dood
Scriptie?quote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik herinner me het anders bij onze dorps alevieten. Alles dicht op ogen en neus na. Maar zij deden het anders om, niet sunni stijl zeg maar. Denk meer Koerdisch stijl.
Mwah in het begin was ik ook zo. Maar veel van de mensen hier hebben mij al irl gezien enzo, dus nu boeit het mij minder.quote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom altijd als een paranoïde gedragen
Heb ik zelf trouwens niet last van.
Serieus?quote:Op zondag 7 december 2014 00:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja een josti (echt een Weissman type, iets gestoorder alleen, no hard feelings weiss) ging allemaal topics openen met foto's van mij enzo haha.
Ja, snap ook niet wat ze denken dat ze ermee kunnen maken? Ik bedoel naaktfoto's oke. Maar dit waren foto's die ik zelf had gepost daar, gewoon normale foto's. Niks raars aan. Hoe denk je mij daar mee te kunnen raken?quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Was ook een user in het Syrië topic die ineens foto van een user deelde. Ineens. Rare mensen
quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah in het begin was ik ook zo. Maar veel van de mensen hier hebben mij al irl gezien enzo, dus nu boeit het mij minder.
Waren ze zonder make-up ?quote:Op zondag 7 december 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet wat ze denken dat ze ermee kunnen maken? Ik bedoel naaktfoto's oke. Maar dit waren foto's die ik zelf had gepost daar, gewoon normale foto's. Niks raars aan. Hoe denk je mij daar mee te kunnen raken?
Dus jij post jouw naaktfoto's niet daar?quote:Op zondag 7 december 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet wat ze denken dat ze ermee kunnen maken? Ik bedoel naaktfoto's oke. Maar dit waren foto's die ik zelf had gepost daar, gewoon normale foto's. Niks raars aan. Hoe denk je mij daar mee te kunnen raken?
Wat de hell...quote:Op zondag 7 december 2014 00:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja een josti (echt een Weissman type, iets gestoorder alleen, no hard feelings weiss) ging allemaal topics openen met foto's van mij enzo haha.
Bij ons heb je meerdere versies:quote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ben een Nederlander.quote:Op zondag 7 december 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat voor een Pool ben jij. Het betekent hoi/dag in het Pools.![]()
Je spreekt het uit als tjest.
De vader van je vader is Pool dus jij ook. Je bent in een Turken topic en hier geldt de regel dat je bent want je vader is.quote:
Was ik gentle?quote:Op zondag 7 december 2014 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
opeens herinner ik me mijn droom. Wtf.
Link?quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Was ook een user in het Syrië topic die ineens foto van een user deelde. Ineens. Rare mensen
Was direct gemod. Maar was echt uit het niets. En hij quote een comment van die user van aantal topics terugquote:
wie poste ze en van wie dan?quote:Op zondag 7 december 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was direct gemod. Maar was echt uit het niets. En hij quote een comment van die user van aantal topics terug
Heb sommige nachten dat. Dit is mijn PMSquote:
Weet niet wie het poste, maar was van vigen.quote:
Was dat van vigen? Volgens mij postte ik toen ook mee in het topic.quote:Op zondag 7 december 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was direct gemod. Maar was echt uit het niets. En hij quote een comment van die user van aantal topics terug
Toeval bestaat niet. Dat was jij gewoonquote:Op zondag 7 december 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was dat van vigen? Volgens mij postte ik toen ook mee in het topic.
naaktpics?quote:Op zondag 7 december 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb sommige nachten dat. Dit is mijn PMS
[..]
Weet niet wie het poste, maar was van vigen.
O kadinin fotolarino ben gordum....quote:Op zondag 7 december 2014 00:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hadi lan.quote:Op zondag 7 december 2014 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
O kadinin fotolarino ben gordum....
Shocking
Oké, ik geef toe; Armeentjes/Assyriërs pesten is leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Dat was jij gewoon
quote:Op zondag 7 december 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons heb je meerdere versies:De oude vrouwen bij ons doen dit idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest aan oma denken![]()
Watte, was dat op FOK! dan? Dacht dat je dat andere forum bedoelde waar ze je foto's gingen posten.quote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hadi lan.
Bende herseyi kaciriyom ha.
Bij ons deden vrouwen alleen hoofddoek wanneer hun haren grijs werden.quote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De oude vrouwen bij ons doen dit idd.
Moest aan oma denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |