Gaat over dat jij geen moslim meer bent of dat je vriend geen moslim meer is?quote:Op zondag 7 december 2014 00:14 schreef mingling het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je reactie. Het gaat eigenlijk meer om mezelf zeg maar. Hoe ermee om te gaan. Snap dat t nu niet interessant is voor jullie.
Was dat zonder make-up? Niet eens opgemerkt.quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
TM heeft mij een keer zonder make-up gezien. En stom haar. Maar mijn huid zag er toen nais uit dus heb een make-uploze pic op whapp geplaatst.
toz je zei nog dat ik er zonder make-up niet erg uitzag, je wist dat het zonder make-up was voordat ik het zei.quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was dat zonder make-up? Niet eens opgemerkt.
Lol nee, daar heb ik mascara en eyeliner op.quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o dacht de huidige whatsappfoto.
Leek me al onwaarschijnlijk![]()
En nee was toen in irannnnn
wat slecht van TMquote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
toz je zei nog dat ik er zonder make-up niet erg uitzag, je wist dat het zonder make-up was voordat ik het zei.
zeker blonde vrouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb geleerd dat je tegen vrouwen zonder make-up nooit moet zeggen dat ze er ziek uitzien
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 7 december 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat slecht van TM
deuce zou het waarschijnlijk niet opgemerkt hebben
Die opmerking krijg ik ook weleens. Maar is niet zo raar. Mensen zijn gewend om je op een manier te zien en wanneer dat verandert - andere kleur etc, gaan ze denken dat je ziek bent.quote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb geleerd dat je tegen vrouwen zonder make-up nooit moet zeggen dat ze er ziek uitzien
Echt? Waarom dan niet?quote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
O, dat weet ik dan niet meer. Maar het zag er inderdaad gewoon prima uit.quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
toz je zei nog dat ik er zonder make-up niet erg uitzag, je wist dat het zonder make-up was voordat ik het zei.
De vluchtingen die uit Kars naar onze dorp kwamen, droegen gewoon zwarte gewaden.quote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat voor conclusies worden er dan getrokken en wat heeft dat met de hoofddoekstijl van Turkse dorpelingen te maken? Zo droegen Turkse dorpsvrouwen al eeuwenlang hun hoofddoeken. Kijk bijvoorbeeld eens naar foto's van vrouwen bij de Quashqai-Turken in Iran...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo denken wij mannen ook, maar ik pas wel opquote:Op zondag 7 december 2014 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die opmerking krijg ik ook weleens. Maar is niet zo raar. Mensen zijn gewend om je op een manier te zien en wanneer dat verandert - andere kleur etc, gaan ze denken dat je ziek bent.
Worden ze Super Stimo 4quote:
Heb het opgezocht. Ik had toen ook geen filter gebruikt en dat was jou opgevallen denk ik. Je had geschreven 'geen reden om te bewerken' hehe.quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dat weet ik dan niet meer. Maar het zag er inderdaad gewoon prima uit.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo denken wij mannen ook, maar ik pas wel op
[..]
Worden ze Super Stimo 4
Smooooooooooooooooooooooooooooooooothquote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb het opgezocht. Ik had toen ook geen filter gebruikt en dat was jou opgevallen denk ik. Je had geschreven 'geen reden om te bewerken' hehe.
ik dacht datttt omdat ze opeens superleuke foto had ingesteld mrja jmr jmrquote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uh... Door te doen alsof je die foto ook hebt gezien.
Dat ik geen moslim meer ben. Al heel lang niet meer. Je moet er eigenlijk zo omheen praten tegenover familie vrienden. Met ramadan bv.wil iedereen weten waarom je niet meedoet. Of als er gewoon algemene discussies zijn over wat wel en niet toegestaan is in de islam kan je niet zeggen het kan me niks schelen want ik geloof toch niet.quote:Op zondag 7 december 2014 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat over dat jij geen moslim meer bent of dat je vriend geen moslim meer is?
Want ik weet hoe je in beide gevallen ermee om kan gaan
Zomaar mijn PUA lines hier blootgeven.quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb het opgezocht. Ik had toen ook geen filter gebruikt en dat was jou opgevallen denk ik. Je had geschreven 'geen reden om te bewerken' hehe.
nee was echt niet zo bedoeldquote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die opmerking kwam anders negatief op mij over. Ga ga jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |